China Garden

Bartokpad 8 2625 AB Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Garden

Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
ben afgelopen Dinsdag weer bij mijn favorite chinees geweest en het was weer zalig. Ik ga vaak uit eten maar word toch altijd heel blij bij dit restaurant. 2 Mei hebben wij voor 17 personen een buffet aan huis laten bezorgen en dat was net zo goed als in het restaurant. Fijn op tijd, goede warmhoudbakken, borden en bestek er bij helemaal geweldig.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hier is het eten gewoon goed, Geen fratsen, gewoon lekker zoals het hoort. Porties lijken te weinig maar je eet je vreselijk vol eraan. De dame blanche werd geserveerd met lekker veel chocosaus. De bediening is heel aardig, maar het opdringen van de drank bij het begin daar hou ik niet zo van. Kost 1 punt. Ondanks dat de locatie niet top is, is de inrichting toch gezellig gemaakt. De afhaal zit wel te dicht op het restaurant gedeelte. Er zit alleen een (wel heel mooi groot) aquarium tussen.
Jmolema .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Hier eten wij elke vrijdag. Na twee keer kende men ons, wist men waar wij graag zitten en wat wij drinken. Zeer professionele, attente en aardige bediening. Het eten is royaal en vers. De locatie is wat achteraf. Meest oud en trouw publiek uit de wijk. Soms grotere gezelschappen, maar nooit hinderlijk. Reserveren aanbevolen. Tot vrijdag!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Prima gegeten,zelfs de kinderen vonden het heerlijk. De bediening was prima. We hadden een jarige in ons gezelschap-Zij kreeg ijs met vuurwerk en een kado.Een leuke verrassing!!!
M?van Santen
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Gisteren weer zalig gegeten. Je voelt je hier echt thuis door de vriendelijke en attente bediening. Wat je ook vraagt zij doen het voor je. De schalen zien er mooi uit en het smaakt verrukkelijk. En het bedrag bij het afrekenen is altijd een aangename verrassing