China Garden

Meer informatie over restaurant China Garden

Maandag 16:30 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Dit is zonder twijfel het beste Chinese restaurant in de regio Nieuwe Waterwerg Noord. Het eten is geweldig. Zo ook het unieke uitzicht. Het restaurant staat 50 meter van de Waterweg af. Geweldig uitzicht dus.. maar.... een cursus klantgerichtheid is geen overbodige luxe.
Wij belden om 18:15 uur om rond 18:45 uur te komen eten (we hadden wat te vieren). Komen we om 18:45 uur bij het restaurant staat er op de deur dat de keuken om 20:00 uur gesloten zou zijn wegens familiefeestje... Zou moeten kunnen dachten wij... dus naar boven.. Helaas.. wij zaten nog niet aan het voorgerecht of met ging met tafels en stoelen om ons heen te slepen. Wij voelden ons echt te veel, snel gegeten en geen dessert of koffie genomen. Toen wij ons ongenoegen uitbrachten kwam er een zeer zuinig sorry uit.. Heel jammer!!!! Ons speciale uitje verpest...
Corine Q.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren na lange tijd weer eens bij China Garden geweest, wat een perfecte start van het weekend. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer en als kerst op de taart het mooe uitzicht. Komen zeker terug!!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
We komen al jaren bij "het Platje" zoals hun bijnaam luidt. De kwaliteit en varieteit is constant en staat wat ons betreft zeker voor een Chinees restaurant op zonderlinge hoogte. Gelukkig blijven ze hier trouw aan de traditionele restaurant-formule die ons veel aangenamer is dan de wok-restaurants en all-you-can-eat vreetschuren.
Ook de bediening is zonder uitzondering goed en vriendelijk. Al jaren zie je een "harde kern" van steeds dezelfde vriendelijke medewerkers, en dat maakt dat het een soort van thuiskomen is als je hier gaat eten.
Ook de lokatie is uniek, op de eerste etage van een oud pand met panoramisch uitzicht over de Waterweg met een fraaie aankleding in de zaak. Het pand gaat worden vervangen dus binnenkort zitten ze tijdelijk elders, maar ze komen terug op dezelfde lokatie met hetzelfde uitzicht. Laten we hopen dat de sfeer in de zaak dan ook dezelfde blijft.
Peter44m .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Donderdag weer eens hier gegeten.
Zoals van ouds vriendelijke bediening, goed eten en een prachtig uitzicht.
Wat heel positief is dat er een seniorenkaart is.
Verspilling van eten wordt hierdoor voorkomen.
Kwaliteit blijft gewoon goed.
Hulde hiervoor.
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Zeer gastvrij, bijzonder vriendelijk. Kwaliteit eten was wederom erg goed. Wegens enorme drukte wel kleine foutjes in bediening. Ook tussen voorgerecht en hoofdmaaktijd moesten we lang wachten.
Angeline-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag hadden wij weer eens zin om bij China Garden te gaan eten, hier zijn wij wel meer geweest.
Niet gereserveerd, maar er was nog wel een tafeltje voor twee in de het restaurantgedeelte dat geen uitzicht heeft over de Nieuwe Waterweg; jammer, omdat het restaurantgedeelte aan de voorkant een prachtig uitzicht heeft over de Nieuwe Waterweg.
Zoals altijd een hartelijk ontvangst en een vriendelijke bediening.
Gekozen een voorgerecht met verschillende gevarieerde hapjes en als hoofdgerecht "Vogelnest san shang" en als dessert ijs met gember en slagroom. Alles mooi opgediend en het smaakte voortreffelijk!
Molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Het is voor mij niet de eerste keer om bij China Garden te eten. Reden te meer om een iets te schrijven. Wat het eerste op valt is de bediening, het personeel en met name de eigenaresse die je warm onthaalt. Het eten is goed, met zorg mooi geserveerd en een goede juiste chinese smaak. Het decor is wel aan verandering, vernieuwing toe. Je ziet bij binnenkomst dat het decor wat gedateerd is. Al met al wordt dat door het onthaal en het uitzicht op het water meteen weer goed gemaakt. Kom en geniet!
RubenBurggraaff .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Een Chinees... Erg vriendelijk, heel mooi interieur. Bijzondere locatie zo aan het water.
Hier kom ik al vanaf mn 10e jaar met de familie. Als Chinees restaurant niet uitzonderlijk goed maar dat is niet negatief. Personeel is top!
Wil1952 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wij komen met regelmaat bij China Garden. Vanaf het moment van reserveren tot het moment van weggaan zijn de medewerkers uiterst vriendelijk. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Het uitzicht, bij een plekje aan het raam, is prachtig. Schepen komen en gaan. Kortom een perfecte locatie om te genieten van een heerlijke maaltijd.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Een al jaren bestaand Chinees restaurant waar het vrijwel altijd vol is. Ligt direct aan de Nieuwe Waterweg zodat je tijdens de maaltijd ook nog allerlei schepen voorbij ziet varen. De eigenaren zijn klantgericht en kennen de meeste van hun gasten omdat zij altijd weer terugkomen. De kaart is zeer uitgebreid waarbij de verschillende Chinese keukentradities ruimschoots zijn vertegenwoordigd.
Hier smaken alle gerechten puur. Hier wordt in de keuken voor de gerechten nu eens niet gebruik gemaakt van dezelfde basisbouillons en basissauzen. Dat levert telkens brede en interessante smaakprofielen op. Er zijn niet veel Chinese restaurants die zo'n hoge en originele kwaliteit bieden. Ook mijn drie tafelgenotes waren verrast en genoten van de culinaire prestaties. de bediening is vlot, attent en altijd met een vriendelijke glimlach. Hier rij je graag vele kilometers voor om als je wilt 'chinezen'
HappySmulster .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Wij kwamen rond lunchtijd en vroegen of wij konden lunchen. Dat kon. Er was nog een andere tafel bezet. We kregen de kaart en dat bleek de grote kaart. Geen lunchkaart. Er kwam geen kroepoekje op tafel. Omdat we nu toch eenmaal al zaten kozen wij een normaal hoofdgerecht uit. O.a. mihoen met garnalen. Te drinken bestelden wij twee chinese thee. Dat kwam in een kinderserviespotje met twee minikopjes. Dat was voor twee personen. Het eten ging best. Er kwam helemaal niemand vragen of het goed was. De rekening was wel heel goed voor een lunch. Twee gerechten en een minikopje thee.. Ruim 42,50 euro. Men bleek voor de thee 4,90 te rekenen. Bezopen en er was geen service. niks. Misschien leuk voor diner, maar niet voor de lunch en de thee wordt erg duur betaald. Op een mailtje hierover reageren ze niet. Ons zien ze niet meer.
Jagertje .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
China Garden is top. Het is ons favoriete restaurant en wij komen hier al jaren. De bediening is vriendelijk en attent, na al die jaren kennen ze ons en geven altijd een blijk van herkenning. Het eten is goed en smaakvol. China Garden heeft in mijn beleving de beste loempia's, niet vet en lekker knapperig. Het vlees van de babi pangang is mager en knapperig. Het uitzicht is heel mooi, en de sfeer is ontspannen. Zeker een aanrader :)