China Fantasy

Kruisweg 1049 2131 CS Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Fantasy

John J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Met z'n 3en op een doordeweekse dag de tappa's gegeten. Heerlijk om zo je eigen rijsttafel samen te stellen en verrassende hapjes bij elkaar te proeven. Alle bekende gerechten maar dan een kleine portie. Verrassend lekker was het broodje bapao met Pekingeend.
"China Fantasy" is een échte traditionele Chinees met een gastvrije eigenaresse en prima (jong) personeel.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We vielen op een vrijdag onverwacht met zijn zessen binnen; geen probleem voor deze klassieke "chinees". Aankleding is ook klassiek te noemen, maar waarom iets veranderen als het je publiek aanspreekt? We konden niet snel kiezen, maar we hadden wel honger; hup, de eigenares stelt even een menu samen (of kiest voor ons... wat maakt het ook uit :) ) en we hebben heerlijk (en overvloedig) gegeten.
Alles geserveerd op zo'n ronddraaitafel, dus van alles wat geprobeerd
Eerst wat heerlijke tapas (hun nieuwe keuken) vooraf; maar daarna snel door voor de hoofdgerechten
Saam Sin Ap Pien (lekker stukje eend maar niet mijn persoonlijke favoriet)
Tsi Chui Hau Yuk heerlijk rundvlees in zwarte bonen saus
Kon Po Ha sechuan garnalen-gerecht met cashewnoten (hier ga ik nog een keer voor terug)
Yu Ziang Saam Man gegrilde zalm; prima maar niet spectaculair
en 2 andere die ik me niet meer kan herinneren qua naam; maar er was een gerecht (veel groente en kip?) in knoflooksaus en die verdiende een 10.

Misschien geen hippe tent, maar wat eet ik hier lekker
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Eten is hier altijd erg lekker en goed op smaak gebracht. Wat erg leuk is, is de Chinese tapas, waarbij je veel verschillende gerechtjes kunt eten. (En er loopt een weddenschap in de keuken, dat de eerste die er 25 op kan eten, het maximum, gratis eet op koste van de kok).
Service is heel wisselend. Meestal is het leuke service en gezellig aan tafel. Bediening die wel van een grapje houdt. Echter lopen er ook een aantal mensen rond die daar niet zo tegen kunnen en daardoor erg rigide overkomen.
Hoe dan ook, ik heb hier al meerdere keren geweldig gegeten. Een echte aanrader