China Express

Kraneweg 119 9718 JN Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China Express

Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisteren hier eten gehaald. Zag dat de oude recensies zelfs nog uit 2004 waren... en niet te best... Inmiddels is er dan veel veranderd, want je kunt hier prima eten halen!
We hebben veel verschillende dingen gehaald, van haasbiefstuk tot babi pangang, en alles was even lekker!
Royale porties, en zacht vlees!
Het is een soort 'American afhaal voor chinees' Zo ziet het er in ieder geval uit.
Persoonlijk mag van mij de aankleding/decor van het geheel wat gezelliger, maar aan de andere kant snap ik uit concept oogpunt dat men dit bewust zo gedaan heeft...
Een aardige jongen achter de balie die bestellingen opnam,
al met al, ben zeer tevreden, we hebben lekker gegeten!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Tja... grote porties met vooral heel veel noedles of rijst en heel weinig saus! Zo jammer. Bij het begin kijk je je ogen uit dat je het nooit op zal krijgen. Maar niets is minder waar. Zo jammer want de saus die erbij zit is wel erg lekker! Alleen zo weinig.
Het is echt een afhaal chinees in Amerikaanse stijl, wel erg grappig. En service is ook prima! Is een keer gebeurd dat ik iets had besteld maar niet kreeg en toen kreeg ik of mijn geld terug of er werd nog iets nabezorgd. Netjes.
Ossert .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Bestel al 15 jaar mijn Chinese eten bij China express maar de laatste tijd laat de service service veel te wensen over. De porties waren al wat kleiner geworden maar dit was niet het grootste probleem. het gaat vooral om de levertijden die op een gegeven moment de spuigaten uit liepen. Soms langer dan een uur moeten wachten! Heb ze hier nog een mail over gestuurd maar geen reactie ontvangen. Ik ben in ieder geval overgestapt op een ander restaurant.