China Dragon

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 21:00

• Af te huren
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Gisteren zochten wat te eten en kwamen bij China Dragon uit. Een combi-gerecht besteld waarvan 1 deel niet klopte zoals bleek toen we pas thuis waren. Op zich moet je in dit soort gevallen gelijk teruggaan, maar ach, we hadden honger, dus besloten om niet moeilijk te doen. En op zondag is het druk, dus een foutje kan gebeuren, is begrijpelijk. Eten was vers, alleen de saus van zowel babi-pangang als foei-young-hai (die we dus i.p.v. tsjap tsjoj kregen) waren te zoet. Niet echt voor herhaling vatbaar.
Gideon A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Dit is geen restaurant, maar een afhaal en bezorgtoko. Ze hebben geweldige indo, thais en chinese gerechten op de kaart staan waarvan de kwaliteit constant goed is. De prijzen zijn vriendelijk, het eten vers en je wordt vriendelijk geholpen. Pluskudos voor deze hardwerkende kookmensen die bovendien ook nog een schone keuken hebben.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
China Dragon is een uitstekende toko voor Indonesische gerechten. Vooral de Nasi Rames is onovertroffen. Je kunt voor 11 euro een keuze maken uit verschillende groente- en vleesgerechten. Een portie is voldoende voor twee personen. Speciaal aan te bevelen als vleesgerecht is de daging smoor. Van de groente gerechten is de taugé met tahoe mijn favoriet. Sinds de recente verbouwing is het decor van deze toko sterk verbeterd.