China Delight

Erg rumoerig
Erg lang
Jingjiechan . Bourgondiër (3 recensies) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het lopend buffet vanavond was verschrikkelijk! Het restaurant was vol, gerechten van het warm buffet waren leeg, sushi was op... de bediening beloofde ons dat gerechten bijgevuld zouden worden, echter duurde het lang en gerechten waren maar met klein porties bijgevuld. Onze tafel was niet bedekt, we moesten zelf het bestek vragen. Niemand vroeg ons of we iets wilde drinken, vieze borden werden niet weggenomen, het restaurant was in chaos!
Na een half uur was ik mijn geduld kwijt, ik vertelde de eigenaar dat ik slechts de halve prijs wil betalen. Dit accepteerde hij niet, hij wou ook geen korting geven (echt omvriendelijk en onprofessioneel!)
Ipv. 17.50 euro p/p hebben we 10 euro p/p betaald, dit is meer dan wat we gegeten hebben. De eigenaar pakte snel het geld van mijn hand af en liep weg, dan schreeuwde zijn medewerker tegen mij weg te gaan (ze besefte helemaal niet wat slechte service ze hebben geleverd). Een nachtmerrie!!!
Celco . Gastronoom (43 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Hier "bij toeval" terecht gekomen na een tip van een pomphouder in de buurt. Verrassend mooi restaurant met hoogteverschil in het binnenpad dat naar het restaurant leidt, dus wel een klim voor mindervaliden.

Goede service, wij kregen een persoonlijke bediening bij het lopend buffet, omdat tegen de tijd dat wij arriveerden rond 20.30u. er al enkele gerechten uitgeput waren en er niet meer aangevuld werd. (Buffet is tot 21.30.) Het eten was lekker en betaalbaar voor 14,90 p.p. en behalve het buffet werd er ook nog voor ons gewokt.
Maurice V. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Echt wat een top restaurant!! Kom er helemaal voor uit velp om daar heerlijk te gaan eten! Tevens is de sushi en biefstuk is echt Heerlijk! Echt een aanrader!
Melle V. Gastronoom (16 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
We kwamen zonder te reserveren binnen op een doordeweekse dag en het restaurant was aardig vol. We moesten even wachten totdat er een tafeltje voor ons was klaargemaakt, maar dat ging erg vriendelijk en vlot. Onze bestelde frisdrank was waarschijnlijk oud vanwege het ontbreken van de nodige koolzuur maar de bediening was nog steeds vriendelijk. We kozen voor het buffet. Ruime keuze en de gerechten waren prima van smaak. Wij zijn erg verwend wat Aziatisch eten betreft, daar kan dit restaurant niet aan tippen. Toch was de bediening aardig en attent en dat vergoedde veel. Bovendien is de prijs/kwaliteit verhouding prima.
A P. Fijnproever (7 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
We werden bediend door twee dames, de 1 erg aardig, de ander lichtelijk nukkig. Decor was wat kitcherig, maar niet storend. Wat betreft het eten: het wokgerecht was lekker, goed vlees, beetgare groenten en goed bereidde inktvis. Het buffet daar in tegen was teleurstellend: o.a. waterige garnalen, waarschijnlijk doordat ze ingevroren waren geweest, smakeloze loempiaatjes en te zoute soep. Heb helaas in betere Chinese restaurants gegeten.
Ton03 . Gastronoom (61 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Bij toeval zijn wij vandaag terecht gekomen bij dit restaurant.

Het restaurant heeft een Chinese inrichting. Ziet er sfeervol uit. Het personeel is in traditionele Chinese kleding gekleed.

Ik zag bij binnenkomst dat het ook mogelijk is om hier eten af te halen. Voor de mensen die hier eten is dit niet hinderlijk en heb je er ook geen last van.

De ontvangst was hartelijk en de bediening was zeer vriendelijk. Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was.

Wij hebben gekozen voor à-la-carte. Een schaaltje met kroepoek werd door het restaurant aangeboden.
De geserveerde gerechten waren goed van smaak en ruim voldoende.

Gedurende de avond werd het steeds drukker.

Je kan hier een goede Chinese maaltijd krijgen voor een goede prijs. Ook de drankjes zijn niet duur.

Als wij weer in Nijmegen zijn en kiezen voor een Chinese maaltijd, dan gaan wij zeker terug naar dit restaurant.
Fleudor D. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
In de laatste paar maanden regelmatig gebruik gemaakt van het lopend buffet, en dat is goed bevallen. Alle bakken worden regelmatig bijgevuld, heb het eigenlijk nog niet meegemaakt dat er wat op was, zelfs niet op wat drukkere dagen. De koks bij de wok en de bakplaat zijn erg vriendelijk, en een van de koks maakt er ook wel eens een showtje van met de spatels van de bakplaat, als het een wat rustigere dag is. Vooral van de vis kan ik erg genieten, nu eens geen 'rubberen' inktvis, maar gewoon lekkere, verse gare, heerlijk! Ook een klein buffetje met wat sushi, fruit als nagerecht, en nog wat salades, gerookte vissoorten en sausjes voor 'erbij' als koud buffet. Al met al een aanrader als je eens lekker Chinees wil eten, zeker voor deze prijs!
Dunadelmar . Fijnproever (6 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Meerdere malen gegeten helaas was het de laatste keer een stuk minder. het eten werd langzaam bijgevuld en het vlees was minder smaakvol. De bediening was uitermate correct en vriendelijk. De voorgerechten waren smaakloos. De keuze van het wokken was beperkt ondanks dat het zaterdag was. De normale gerechten zoals babi pangang tjap toy waren erg smakelijk. De gebakken banaan daar in tegen erg vet met dik deeg.
Rosalie T. Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Opvallende goede kwaliteit, de prijs mee in beschouwing genomen. Ik ga hier wel eens eten met vrienden met een wat kleinere portemonnee maar met stevige trek. Je kunt hier eten en drinken afkopen, en met zulk gezelschap krijg je dan echt veel waar voor je geld. Het goedkope merk je gelukkig niet in de sfeer en bediening. Altijd even vriendelijk, snel en attent. Er is zoveel keuze qua eten, er is voor ieder wat wils. Het is ook allemaal opvallend vers, heb inmiddels wel wat favoriete gerechten ontdekt. Als het hier druk is, is het geen aanrader. Dan worden de wachttijden te lang.