China City

33-A Vivaldistraat 2162 AA Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant China City

Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Diverse Chinees afhaal restaurants geprobeerd in Lisse.
Maar China City steekt er met kop en schouders boven uit. Alle gerechten een eigen smaak/saus. Mooie porties. Vriendelijk personeel. Een aanrader. Decor zelf vind ik ietswat minder maar dat stoort niet daar ik voor het goede eten kom. Of meestal zoals in dit geval afhaal.
Joyce-John .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Net als vorig jaar tijdens onze doorreis in onze bootvakantie maaltijden afgehaald. Wat was gerecht Chinese zomergroenten met knoflook een tegenvaller. Het zag eruit als groene watergruwel met Chinese kool en paksoi (of iets wat hierop leek). Gerecht was smakeloos en prijs stond niet in verhouding met kwaliteit. Char-siu viel ook tegen; teveel vet aan vlees. Vooraf was aangegeven dat gerecht uit mager vlees bestaat. Medewerkers waren wel vriendelijk en restaurant ziet er sfeervol uit.
Hansdebloemist .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Normaal gesproken zou ik niet snel iets schrijven. Ditmaal nl niet in het restaurant gegeten maar afgehaald. De gerechten ( 9 stuks plus nasi/bami) waren allemaal bijzonder smakelijk en op ons verzoek om geen tot weinig v-tjin te gebruiken werd direct ingegaan. Zodoende konden onze visite en wij genieten van een goede, betaalbare maaltijd met verse ingrediënten. Hier komen wij zeker terug als restaurantbezoeker!
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Een restaurant waar je prima Chinees kan eten, maar de prijs is wel vrij duur. Het decor was mooi maar wat oud, maar het restaurant wordt inmiddels verbouwd. Hopelijk komt niet alleen het decor er mooier uit, maar ook de kwaliteit van het eten voor de ietwat hoge prijs.