China City

6,8
6,8
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een klein restaurant met erg veel tafeltjes. Oogt erg standaard Chinees, maar je hebt genoeg zitruimte. De vloeren plakken, en niet alles is even goed schoongemaakt. Voor de grootte van het restaurant is er een groot gebrek aan koks, wat voor zeer lange rijen zorgt bij de wok en grillplaat.

Grootste deel van het eten was zelf-service, dus op dat vlak weinig aan te merken.

De kwaliteit van het eten was algemeen matig. Het enige wat je kon proeven was de saus, met te lang gegaarde producten. De aangeboden sushi was koud, te kleverig met slechte kwaliteit vis.
Leuk voor een keer, maar verwacht niet te veel.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Voor een mooi prijsje kun je uitgebreid eten. De service was prima, topbediening. Het decor is goed, voldoende zitplekken.
Maukelandveld .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Hebben eten afgehaald. Dat was varkenshaas met oestersaus, char siu met zoete saus apart en bami. Wij dachten lekker chinees te eten, maar dat viel zwaar tegen. Het vlees en de char siu waren ontzettend zout, de smaak van beide was hetzelfde, maar smaakte nergens naar. Gewoon smerig.
Ook de bami had geen enkele smaak. We hebben er toch echt wel verstand van, daar we regelmatig naar Azië gaan en ook is mijn vrouw (Surinaamse) bekend met deze gerechten.
Toen we gingen klagen, nadat we het eten hadden teruggebracht, kon er geen excuus vanaf, maar zocht men allerlei uitvluchten. Uiteindelijk werd minder dan de helft van het betaalde teruggegeven. Het eten zou ik niet aanbevelen,
Maria23smith .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik had om een ronde tafel gevraagd en die stond voor ons ter beschikking.
We werden zeer vriendelijk onthaalt en werden meteen in het eetfeest ingeweid.
Alles zag er zeer verzorgd uit en het eten was keurig onder glas schuifdeuren in de bakken te bewonderen. De kok die ik bij de gril had was ook erg vriendelijk. Er was overvloed in heerlijke etenswaren en het voedsel werd perfect bereid. Ook het drinken- bier van de tap en o.a. witte chinese zoete wijn vloeiden rijkelijk. Al de frisdranken waren de bekende merken en gebotteld en zelf uit de koeling te halen. Voor onze kleine telg die ook goed gegeten en gedronken had hoefden we maar 2 euro te betalen .
Bevinding overall : Restaurant keurig ook toiletten. Personeel heel attent en het eten en drinken zeker lovenswaardig ( goed roomijs en echtte slagroom).
Van ons allen ook de kleinste van het stel krijgt dit restaurant een dikke 8,5. Een 10 is volmaakt en dat is een 3 sterren Michelin restaurant nog niet eens dus die dikke 8,5 is een beste score en zeker 1 ster waardig.
En tot ziens. mvg Jos
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Lekker wokken!
Fijn is dat ze er o.a. glutenvrije soep hebben vooraf. Heb er intussen een aantal keren gegeten en om te wokken vind ik het prima. Heb het er nooit zo druk mee gemaakt dat je langer dan een paar minuten moet wachten bij de wok. Keuze aan wok is niet héél uitgebreid, groenten zijn voldoende vertegenwoordigd, er zou wat meer keuze aan vis mogen zijn wat mij betreft.
Alles is er gewoon voldoende en het personeel is er echt heel vriendelijk en aangenaam.
Er is ook een buffet met andere gerechten, ik heb daar nog geen gebruik van gemaakt en kan het dan ook niet beoordelen.
Ik kom er vast nog eens, wokken blijft makkelijk voor mensen met allergieën, je weet precies wat je eet, en het is leuk om 'actief' bezig te zijn en steeds kleine hapjes te halen tussendoor.
Pontes .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Het eten is goed en vers!! Alleen in het weekend zo druk!! En thuis gelijk onder de douche en je kleding in de wasmachine ,dat is een nadeel van zien wat de kokken voor je wokken!!
Een pluim voor de koks boven die hitte wokken en dan alles uit elkaar houden ....met al die klanten die op je vingers kijken.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Wij hebben hier een aantal weken geleden gegeten, maar ik was nog vergeten hierover een recensie te schrijven.

De keus van het eten met betrekking tot de buffetten is aan de beperkte kant, maar alles wat er te eten viel was in ieder geval goed warm en dat is voor mij het belangrijkste. Ook alle wok en grill gerechten smaakten naar wens. Daarom krijgt het eten van mij dus een dikke 7.

De service krijgt ook een 7, al was van echte service niet echt sprake, want alles in dit restaurant was zelfbediening, behalve de alcoholische dranken en de soep vooraf. Het personeel zelf was in ieder geval vriendelijk en dus krijgt de service van mij ook een 7.

Het decor vond ik echter vrij sober. Het plafond oogt aan vervanging toe (hier en daar wat vochtvlekken) en alle tafels stonden vrij dicht op elkaar, waardoor de loopruimte erg beperkt was. Daarom kan ik niet meer geven dan een 6.

Al met al was dit etentje best geslaagd, al zal China City meer moeten investeren in de decoratie en in eventueel in meer gerechten. Desondanks zal ik hier zeker nog wel eens terug komen, want dit restaurant was puur op smaak een van de betere wok-restaurants in de regio.
Jasper .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Mijn vriendin en ik hebben hier onlangs eten afgehaald en zijn oprecht verbaasd over de goede recensies. Van Chinees eten moet je je niet al te veel voorstellen, eerlijk is eerlijk. Maar ons eten was enorm vet en smaakloos. Dikke plakken vette en slappe babi pangang en aan het rundvlees van mijn vriendin zaten grote stukken doorzichtig vet in een smaakloos sausje. Wij gooien nooit eten weg, maar ditmaal hebben we dat wel gedaan. Wat ons betreft is het eten afhalen bij dit restaurant in ieder geval geen aanrader.
Jannoor .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Ben hier verzeild geraakt vanwege het huwelijksdiner van vrienden en was aangenaam verrast. Qua wokken goed en divers eten. Uiterst vriendelijke bediening en schappelijk geprijsd. Was zo tevreden, dat ik voor mijn verjaardag bij me thuis door hen heb laten cateren. Al mijn gasten blij, ik dus ook.
Nahe .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Met afstand het beste wok restaurant waar ik gegeten heb (in Dordrecht en erbuiten). Waar de meeste van dit soort restaurants grote schuren zijn waar ze zo veel mogelijk mensen naar binnen proberen te proppen, is dit gewoon een mooi en niet te groot restaurant.

Omdat het niet zo groot is, hebben ze er iets minder keuze dan in andere restaurants, maar de kwaliteit is wel veel beter dan wat je normaal krijgt voorgeschoteld.

Vriendelijk personeel, en tegenwoordig is het inclusief onbeperkt drinken, wat je zelf kunt pakken dus je kunt ook echt zo veel drinken als je wilt.