China City

Achter de Coulissen 11 6836 NC Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant China City

Soms wil je gewoon een makkelijke maaltijd, iets anders dan anders. Kom dan naar China City in Arnhem. Geen verrassingen, wel heerlijke gerechten uit de Thaise, Indische en natuurlijk Chinese keuken. Het personeel geeft je een hartelijke ontvangst, maar je hebt zelf de touwtjes in handen aan het buffet. Kies al je favorieten en probeer meteen iets nieuws. Of bewaar je dat voor je volgende bezoek?

Menuprijzen

Meer informatie over restaurant China City

Maandag t/m zondag 11:00 - 21:30

Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Ruim een week geleden hebben wij hier met vrienden gegeten.

Het eten was prima. Wok/Grill gerechten werden erg goed naar ieders wens gebakken en waren goed op temperatuur. Dit gold ook voor de warme gerechten. De keuze was wel relatief beperkt, maar de kwaliteit was prima in orde dus kom ik uit op een 8.

De service was, door dat het zelfbediening was (prijs was inclusief drank die je zelf kon pakken) niet echt aan de orde, maar het personeel was over het algemeen wel vriendelijk en dus is een 7 wel op zijn plaats.

Het decor was vrij sober, maar het was wel vrij knus en dat vind ik altijd goed van een restaurant, want een knus restaurant zorgt altijd voor een gezellig sfeertje. Daarom geef ik ook het decor een zeven.

Gemiddeld zit ik op een 7,3 en dat was me deze avond meer dan waard.
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
We zijn in de laatste 3 maanden hier 3 keer wezen eten en morgen gaan we weer. Het buffet is echt super goed, alles smaakt heerlijk. De laatste jaren kwamen we er nooit meer omdat de kwaliteit erg slecht was maar wij denken dat er nieuwe eigenaren in zitten en het is nu echt heerlijk eten en voor ieder wat wils. De mevrouw van de bediening is ook erg vriendelijk en blijft langskomen om te vragen of je nog wat te drinken wilt. (Dit zit bij de prijs van slechts 14,95 p.p. voor het onbeperkte buffet in) U moet het echt een keer gaan proberen.
Sulzle .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Dit restaurant ligt in ze woonwijk en hebben we meerdere malen met een bezoek vereerd.
Ze zijn vriendelijk op het vervelende af.(wel goed bedoeld)
Als je hier eet weet je direct wat ik bedoel.
Algehele indruk is smoezelig,ramen vies ,tafels en vensterbanken ook.
Eten redelijk maar erg vergelijkbaar qua smaak,alles smaakt naar elkaar.
Voor een afhalertje ok maar voor een gezellig avondje eten een afrader.