Chili Time Kralingen

Oudedijk 154 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Chili Time Kralingen

Heerlijke smaakbalans

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Kralingen

7,2

Jouw recensie over het restaurant Chili Time Kralingen

Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Chili Time op de Oudedijk. Leuke locatie, het is hele avond gezellig levendig. Groene curry was lekker, vooraf uiteraard de Tom Kha Kay (soep met kokos en kip) .... smullen! was alweer een tijd geleden dat ik daar geweest wat, bediening is helaas veranderd. Die leuke gezellige lieve mevrouw en jongen waren er niet. Deze jongedame was een beetje ongeinteresseerd , maar niet onaardig. Leuke plek om lekker thais te eten voor een goede prijs!
Franklin O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
In het begin alleen een plek bij de deur, waar het heel koud was of bij de wc waar je eigenlijk niemand zou willen laten zitten. Gelukkig dat er snel een tafel vrijkwam zodat we uiteindelijk wel goed zaten. Het eten was heerlijk vooral de mixschotel. Bediening was vriendelijk en attent.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekkere, smakelijke gerechten, snelle service, porties zijn precies goed! Prima sfeer en aardige bediening. Mooie locatie
Marcos S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
de eten was gezellig en de sfeer ook. de hoeveel voedsel was voldoende. de nagerechten of de voorgerechten was niet spectaculair maar de hoofdgerechten was echt heerlijk.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
we hadden hier gegeten md AHbon. Voorgerecht: Thaise cocos-groentensoep was heerlijk. Idem de rode curry m kip en groente. Tevens het dessert chocoladeijs m caramelsaus, slagroom en kalua. De krabkoekjes v mijn man was ook goed. Helaas was de kip Pad Thay niet het geval: papperige noedels en nauwelijks kip. Zeer teleurstellend.
gabruinse .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben weer genoten van de Thaise maaltijden.
Ze waren weer verzorgd en smaakvol.
Bediening en service heel erg klantvriendelijk, vooral tijdens mijn slikprobleem en daarna attent opgetreden!!!!
Tot een volgende keer!!!!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Naar onze mening niet echte Thais. Waterige zoete saus bij heel droog gebakken kipfilet. gerecht had Sweet-Sour moeten zijn, maar was alleen zoet. Gerecht aangeven met 3 pepers bleek flauw.
Komen hier niet meer terug.
Martin, Ria K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prettig restaurant, goede bediening, en lekker vlot geserveerd. Eten was prima in verhouding tot de prijs, die heel redelijk was.
Klein minpuntje: We zaten bij de deur, die ging regelmatig open en dat was best koud. Kleine, misschien glas of plexiglas afscheiding zou oplossing kunnen zijn. Ria kerkhof Rotterdam.
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig, en heerlijk gegeten! Niets mis mee, voor herhaling vatbaar. Wel jammer dat ik minstens 120 tekens als recensie moet schrijven maar daar kan Chili time niets aan doen, das wel lastig van Iens.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vanaf de komst van dit restaurant op de Oudedijk in 2008 komen we hier jaarlijks wel een keer eten.
Deze keer met de AH restaurantactie. We mochten een keuze maken uit de uitgebreide menukaart, die er verzorgd uitziet.
Als voorgerecht kozen we voor de 3 gebakken loempiaatjes met kip en groenten en 4 stokjes gegrilde kipsaté met pindasaus, die al aardig vulden. We hadden een ossenhaas- en kipmaaltijd als hoofdgerecht. De gerechten waren goed bereid, maar we misten beiden de Thaise smaak die we hier gewend zijn. Uit navraag bleek dat er een andere kok in de keuken staat. Aangezien het vrij grote porties zijn, hebben we een deel van het hoofdgerecht meegenomen naar huis.
Als dessert namen we beiden de Dame Blanche. Gelukkig was deze niet al te groot, zodat we deze nog wel op konden, helaas werd er geen warme chocolade saus bij geserveerd.
De wijnkaart biedt voldoende keus, wij hebben er een lekkere Sauvignon Blanc bij genomen.
De bediening is aardig. Het restaurant ziet er informeel uit, ondanks een doordeweekse dag was het restaurant voor de helft gevuld. Tramlijn 7 stopt vlakbij het restaurant.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hier gegeten met AH actie.
Ruime keus. Overzichtelijke menukaart.
Prima wijntjes en heerlijk gegeten.
De meiden in de bediening ook heel vriendelijk. En (wij waren er afgelopen zaterdagavond) gratis parkeren.
Wij komen nog eens terug!
z.schoonhoven .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een kleine maar intiem e locatie op ede oude dijk.
Deze tai kan ik iedereen aanraden.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
M R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Idee dat ze niet van onze reservering af wist. Maar er was nog plaats dus geen punt. Inrichting van restaurant was goed. We hadden ons laten informeren over de smaak/pittigheid van het eten en daar werd goed op ingegaan.
aartbij .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke bediening , goed eten goede prijskwaliteitsverhouding.
Korte wachttijd ,we waren met de AH actie ,maar mochten van de hele kaart kiezen.
corrie M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
een heel gezellige ontvangst en heerlijk gegeten goede uitleg van gerechten ivm pepertjes en ook de vraag of het hoofdgerecht gelijk of liever iets later geserveerd in een woord uitstekende bediening
A B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten , we hadden als hoofdgerecht de combinatieschotel die was heerlijk en meer dan genoeg .
Het personeel was heel vriendelijk
Alleen als je het als een avondje uit wilt , dan het personeel inlichten ,wijj waren met een uur weer buiten met een drie gangen menu
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was druk. Restaurant is klein. Bediening kon het duidelijk niet aan. Er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Er werd een verkeerde bestelling op tafel gezet. Het eten was goed. Smaakvol. Porties waren voldoende. Mensen die het eten af komen halen lopen door de zaak. Volgende keer als ik daar wil eten dan bestel ik wel via thuisbezorgd.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Chili Time Kralingen is een klein restaurant, de inrichting is erg eenvoudig, maar het eten maakt alles goed. Een ruime keuze van gerechten (van vis en vlees tot vegetarisch) en het smaakt echt heerlijk! Vriendelijk personeel, regelmatig leuke acties en aanbiedingen en gunstige prijzen.
katten5 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
heerlijk gegeten drank ook normale prijzen en vriendelijke bediening komen zeker nog een keer terug
was een gezellige avond
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten.goede en vriendelijke bediening. Perfecte combinatie kunnen maken met hulp van de serveerster.
Wij een waren zeer goed