Chili Time Kralingen

Oudedijk 154 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Chili Time Kralingen

Heerlijke smaakbalans

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Kralingen

sweetnina .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Toppie ga zo door! subliem lekker pittig. Al eerder vestiging in blaak gegeten. Heerlijk! Als je van pittig houdt Is het aan te raden.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Keuze genoeg en heerlijk gegeten. Snelle en goede service. Dat voor een redelijke prijs! We gaan er snel weer een x eten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Na ons vorige bezoek is de menukaart vernieuwd. De kapstok van de presentatie van de hoofdgerechten is nu de vleessoort per pagina. Vis en vegetarisch ook apart. Een veel uitgebreidere kaart, maar we vonden daarin geen nieuwe hoofdgerechten.

Bij de voorgerechten is het mogelijk om een mix daarvan te bestellen, wat een aangename proeverij oplevert.

Een aanrader voor bij de groenteloze curry is het bijgerecht Hollandse groentemix. Inderdaad herkenbare groenten, maar dankzij de bereiding toch met een knapperig verse exotische smaak.

De kleefrijst als dessert was bijzonder voor het oog, vergaten te vragen waarmee dat effect wordt bereikt.

Het restaurant heeft zijn eigen 'ah' actie. 2e menu gratis. Je krijgt daarvoor bij het afrekenen een visitekaartje mee.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren hier gegeten en niet voor de eerste en zeker niet voor de laatste keer. Aangepast menukaart en had na voorafje, de ossenhaas in groen curry met sperziebonen en... Twee pepertjes, maar was redelijk pittig. Gezellig ambiance en vlotte, leuke bediening. Heerlijke Chardonnay erbij en het feest was compleet! Absolute aanrader wanneer je lekker wil eten tegen een betaalbare prijs.
Marsha H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. We komen hier vaker en waren er deze keer met de AH-actie. Geen probleem, alles werd goed uitgelegd. Goede service, konden overal extra van krijgen als we dat wilden. Hier gaan we zeker nog een keer naartoe terug!
Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker eten in een fijne sfeer. Uitstekend vegetarisch aanbod, er is veel keus uit vele gerechten. Dat is bij veel restaurants een stuk minder. Soms mag je blij zijn als er twee of drie vegetarische gerechten op de kaart staan. Dit was lekker en goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met 2 vriendinnen hier gegeten. Buiten staan 2 lantaarns te branden, gezellig, Binnen is de inrichting sfeervol.
Zeer uitgebreide menukaart. Wij vroegen advies aan de bediening maar hij verwees ons naar het dagmenu en gaf verder geen aanbevelingen. Gerechtjes zijn lekker maar ik vind het prijzig voor wat je krijgt. Voorgerecht gefrituurde garnalen en dragon balls waren lekker, viskoekjes tegenvaller. De hoofdgerechten zijn te duur voor wat je krijgt. Een bak vol saus met een paar stukjes vlees en vis erin. Voor nasi extra betalen. Kwalitatief is het oke. Bediening laat soms lang op zich wachten.
ruud T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vroeger gingen we op de Oudedijk in Kralingen eten, toen we daar nog woonde. Nu wonen w een de stad en hebben we van de AH actie gebruik gemaakt om de grotere Chili Time te bezoeken. Om eerlijk te zijn het was goed, maar we hebben in Kralingen lekkerder gegeten. Desalniettemin lekker om er te gaan eten als je in Cinerama een film gaat kijken, wat er recht tegenover ligt
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Interieur mag een update hebben. Banken langs de wand zitten niet echt geweldig.Bediening was vriendelijk en geduldig. Kwaliteit van het eten was uitstekend !
bp.buijs .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
we kwamen aan en de reservering was niet binnen gekomen/ Dit heb ik nog nooit meegemaakt via Iens???
We werden aan een afhaaltafel bij het afjhaal loket geplaatst. Erg ongezellig. keken uit op het loket en kratten.
Daarna kregen we de tafel ernaast. Werliswaar stoelen, maar met hetzelfde uitzicht. Erg ongezellig, want we hadden geresrevverd om de verjaardag van mijn zoon te vieren.
De rest van de tafeltjes waren besproken zeiden , terwijl er een gezellige ronde tafel om 21.00 uur toen wij de zaak verlieten nog steeds leeg was.
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Fijne ontvangst, leuke jonge mensen, het eten was heel goed en zag er leuk uit. Perfect!De vis met roerbakgroente in oestersaus wa echt heerlijk en als voorgerecht viskoekjes ook. Als toetje hadik kersentijd, zalig en mijn man had mango ijs, ook heerlijk. Dus wij gaan nog een keer daar eten!
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met AH actie gegeten in dit kleine restaurant met prettige ambiance in Kralingen. We komen hier al meerdere jaren, hebben diverse gerechten gekozen en de kwaliteit van het eten blijft goed. Ondanks een doordeweekse dag (dinsdag) zit het restaurant voor ¾ vol. We kunnen kiezen van het hele menu, waarbij het goedkoopste gerecht van iedere gang gratis is. We krijgen eerst een bakje kroepoek met saus. Als voorgerecht gekozen voor de gebakken loempiaatjes gevuld met kip en groenten, lekker maar aardig vullend. Als hoofdgerecht ossenhaas bereid in oestersaus met gebakken broccoli, uitjes, paprika, bosuitjes en kip, aardappel en rode saus. Twee uiteenlopende gerechten maar beide goed bereid en heerlijk van smaak. Als dessert beiden gekozen voor kokosijs, de kokossmaak hiervan viel een beetje tegen. Een fles witte Pinot Grigio maakt het diner compleet.
De bediening is vriendelijk en er is rustige Thaise achtergrondmuziek. Kortom, een geslaagde avond en we komen zeker terug.
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk eten, prima prijs/kwaliteit verhouding. Ga voor het dagmenu, prima keus! Het dessert kun je vervangen door koffie als jeniet van kokos houdt.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
wij zijn hier al een paar geweest. Het type rijst is steeds anders. vinden wij wel leuk.
Advies>>zorg dat de pindasaus bij de kroepoek lekker warm is
eyang .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Na een zeer vriendelijke ontvangst hebben we onze bestelling geplaatst. De voorgerechten kwamen snel en zagen er goed uit. De smaak was ook prima. Ook de hoofdgerechten waren prima verzorgd en smaakten uitstekend. Voor het nagerecht geldt hetzelfde. Prima!!!!! een uitstekend adres met goede kwaliteit gerechten en een uitermate vriendelijke bediening.
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg heerlijk gegeten. Aardig personeel en snelle bediening. Porties waren goed van grootte. Je mocht gewoon uit de menukaart kiezen.
kreis010 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij maakten gebruik van de zegeltjes van AH.. Met drie personen heerlijk gegeten goede smaak variaties van de gerechten, voldoende verse groenten. Je kan echt zo heet eten zoals je wenst wordt op verzoek aangepast. vriendelijk personeel en goede bediening. Echte Thaise toetjes aanwezig gezellig sfeer en voor herhaling vatbaar.Kortom een goed adres in een klein items gelegenheid voor de Thaise keuken.
anjaoosterwijk .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
weer heerlijk gegeten bij chili time, smakelijke gerechten,
gewoon van de kaart kiezen totaal delen door 2 en dat is de eindafrekening
Miek T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn dochter. Vriendelijke en eerlijke bediening met goed advies en informatie. Prettige hoeveelheden, mooi opgemaakte schotels, heerlijke sauzen, gezellige sfeervolle ruimte. Kortom goed adres voor de verfijnde Thaise keuken. En ook prettig: na 18u gratis parkeren en voldoende parkeergelegenheid.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat een gezellige zaak. Voor de eerste keer geweest, maar zeker niet voor het laatst. En geen "gedoe" met de AH-restaurantaktie. Gewoon 2x drie gangen kiezen van de kaart (geen beperkingen) en het goedkoopste gerecht per gang is gratis. En allemaal even lekker. Bediening heel vriendelijk en alles gaat in een rustig comfortabel tempo (je wordt niet weggekeken). Een tafeltje verder wat discussie omdat men geen nagerecht wilde, maar dat hoort nu eenmaal wel bij de aktie.
Wat ons betreft absoluut een aanrader, wij komen zeker terug!