Chili Time Kralingen

Oudedijk 154 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Chili Time Kralingen

Heerlijke smaakbalans

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Kralingen

7,2
katten5 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten.goede en vriendelijke bediening. Perfecte combinatie kunnen maken met hulp van de serveerster.
Wij een waren zeer goed
jansen17 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Bij aankomst gevraagd naar de menukaart voor het AH arrangement. Die was er niet. Wij ( 4 personen) konden kiezen uit alle gerechten op de normale uitgebreide menukaart. Bediening door twee dames was vlak en plichtmatig vriendelijk. Het eten was prima, niets op aan te merken.
Na afloop van het hoofdgerecht werd de tafel niet schoongemaakt. Bij een dessert ontbrak het cocosijs.
Op de rekening stond een glas wijn te veel en bleek dat de gerechten volgens de volle prijzen op de menukaart werden berekend, waarna daar 37,5% van werd afgetrokken. Dat leverde buiten de dranken netto een rekening van € 64,11 op voor de genoten 4 menu's, wat dus € 24.11 meer is dan op de site van Chili Time staat vermeld. bij hert AH arrangement. De dames verklaarden dat aan ons te hebben uitgelegd bij binnenkomst, wat in strijd met de waarheid was. Wij voelden ons een beetje opgelicht, hebben daar geen ruzie over willen maken, hebben afgerekend en komen nooit meer terug in Chili Time.

H.A.Jansen
korian L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wij (echtpaar en vriendin) hadden de avond tevoren gereserveerd om 18u met de AH actie. Maar toen we om 17/30u aankwamen, zei de serveerster dat er nog geen reservering was doorgekomen vanuit de hoofdvestiging. Maar we konden wel blijven en gingen buiten zitten. Het terras waarvan in een recensie sprake was en wat ons o.a. had gelokt, viel tegen. Niets meer dan een rij tafeltjes met stoelen op het trottoir. Uit een putje tegen de gevel kwam een hinderlijke rioollucht zodat we een tafeltje opschoven. We waren lange tijd de enige klanten en werden snel geholpen door een vriendelijke serveerster. Bij het aperitief kregen we van de zaak een mandje pittige "chips" met een bakje pindasaus, lekker! Omdat 3 gangen ons teveel leek, konden we de AH kaart niet gebruiken, zei ze. Uiteindelijk hebben we het bij een hoofdgerecht gehouden. De vis, kip resp het rundvlees in licht spicy rode saus met groente (spinazie), daarbij witte rijst, waren lekker en precies genoeg.
F.H. W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuke ontvangst, snelle service met een heerlijk 3-gangen diner. Een aanrader ! Ook de locatie van het restaurant is ideaal met een leuk terras, waar ook met mooi weer genoten kan worden van de gerechten. Doen !!
Annabelle L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
X
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met vrienden afgesproken en gebruik te maken van de ah-restaurant actie. Tot grote tevredenheid hier geen voorgebakken ah-menu (en dan ook nog de opmerking, want 'anders draaien we verlies'!), we konden gewoon kiezen uit de menu-kaart: entree, hoofdgerecht en ijs toe. Heel vriendelijke en spontante bediening, snelle service, nette inrichting, en heel goed eten; vers, goed op smaak en verzorgd gepresenteerd. M.a.w. voor nu en nog eens!
P.vanveen53 V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het was weer enige tijd geleden dat wij hier, ook van de AH actie, hebben gegeten. Was wederom heel lekker, wij mochten zelf kiezen, dit vind Piet, mijn man, nl heel prettig. Vooraf had hij de garnalenrol en ik de dragon balls. Als hoofd had hij een gemengd vlees en vis gerecht en ik en curry met beef en spinazie. Alles smaakte prima ook het dessert nUghty en nutty. Ik had er een lekkere witte wijn bij en mijn hield het bij bier. Pretige en vriendelijke bediening. De prijs viel reuze mee. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.
Rwitu B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten was goed, weinig over aan te merken. Ook was het snel klaar.

De serveerster leek niet bijzonder gemotiveerd, maar dat kon door de hitte komen. Wel was ze vriendelijk.

Echter, een kliko met afval door het restaurant rijden terwijl er nog gasten zijn vind ik not done.

Verder was men bepaald niet subtiel dat men het restaurant wilde sluiten; tafeltjes buiten werden leeggemaakt en de spullen op de tafeltjes binnen gezet, de serveerster kwam vragen of we de bon al wilden.

Niet echt een opsteker.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
het voor en hoofd gerecht waren prima allen het nagerecht (ijs) was niet goed, dit is gesmolten en weer opnieuw ingevroren met als gevolg ijskristallen in je ijs. Weggooien en nieuw ijs serveren.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De bediening was aardig, maar niet erg professioneel. Er moest tijdens hoofdgerecht lang gewacht worden voordat alle gerechten op tafel stonden. Ondanks dat er aangegeven was dat 1 persoon glutenvrij was, kreeg diegene toch gerechten met een niet glutenvrije garnering. Er werden dan wel nieuwe gerechten geserveerd. Het eten was verder heerlijk.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
in het kort>>>hele gezellige bediening, lekker eten, goede prijs. Wat willen we nog meer?
ps: ik vind 120 tekens teveel. Het is geen twitter!
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ik hou van thais eten, dus eten was heerlijk. Niet lang gewacht. Zeker een aanrader voor een ieder. En kralingen is het juist rustiger om te eten.
shirischeimann .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was prima, maar de AH actie werd niet duidelijk uitgelegd waardoor de rekening erg hoog uitviel. Dat is jammer want het restaurant was op de hoogte van de verwarring, heeft dit toch niet duidelijk gecommuniceerd en legt de verantwoordelijkheid bij de klant. Op de AH actie site wordt aangegeven dat een menu 20 euro kost maar dat is niet correct en hiervan is het restaurant op de hoogte. Ik vind dit niet netjes, zal ook niet teruggaan. Nogal prijzig en niet zo bijzonder.
shirischeimann .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was prima, maar de AH actie werd niet duidelijk uitgelegd en er was geen aangepast menu waardoor de rekening erg hoog uitviel. Dat is jammer want het restaurant was op de hoogte van de verwarring, heeft dit toch niet duidelijk gecommuniceerd en legt de verantwoordelijkheid bij de klant. Op de AH actie site wordt aangegeven dat een menu 20 euro kost maar dat is niet correct en hiervan is het restaurant op de hoogte. Ik vind dit niet netjes, zal ook niet teruggaan. Nogal prijzig, wel prima eten maar niet zo bijzonder.
joopdeklerk .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn ook gek op Thais eten de smaken zijn zo goed in belans bij chili time om je vingers er bij af te likken het toetje van zwarte kleefrijst met Cocos en mango top
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een prettige ontvangst en een goede tafel. Wij hebben genoten van de ECHT Thaise gerechten en het uiterst vriendelijke personeel. Zeker een aanrader voor iedereen.
hettie K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk nam alle tijd voor ons. We gaan binnenkort beslist nog een keer met vrienden. Het was niet druk maar toch gezellig.
kelly V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We kwamen wat aan de late kant aan. Maar we werden vriendelijk ontvangen door een leuke jongen meid. De serves was top kwam regelmatig aan tafel of het allemaal naar wens was. En het eten was zeer zeker top. Ik kijk er naar uit om er nog een keer te mogen eten!