Chili Time Kralingen

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Chili Time Kralingen

Heerlijke smaakbalans

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Kralingen

7,1

Jouw recensie over het restaurant Chili Time Kralingen

Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vanaf de komst van dit restaurant op de Oudedijk in 2008 komen we hier jaarlijks wel een keer eten.
Deze keer met de AH restaurantactie. We mochten een keuze maken uit de uitgebreide menukaart, die er verzorgd uitziet.
Als voorgerecht kozen we voor de 3 gebakken loempiaatjes met kip en groenten en 4 stokjes gegrilde kipsaté met pindasaus, die al aardig vulden. We hadden een ossenhaas- en kipmaaltijd als hoofdgerecht. De gerechten waren goed bereid, maar we misten beiden de Thaise smaak die we hier gewend zijn. Uit navraag bleek dat er een andere kok in de keuken staat. Aangezien het vrij grote porties zijn, hebben we een deel van het hoofdgerecht meegenomen naar huis.
Als dessert namen we beiden de Dame Blanche. Gelukkig was deze niet al te groot, zodat we deze nog wel op konden, helaas werd er geen warme chocolade saus bij geserveerd.
De wijnkaart biedt voldoende keus, wij hebben er een lekkere Sauvignon Blanc bij genomen.
De bediening is aardig. Het restaurant ziet er informeel uit, ondanks een doordeweekse dag was het restaurant voor de helft gevuld. Tramlijn 7 stopt vlakbij het restaurant.
P. C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hier gegeten met AH actie.
Ruime keus. Overzichtelijke menukaart.
Prima wijntjes en heerlijk gegeten.
De meiden in de bediening ook heel vriendelijk. En (wij waren er afgelopen zaterdagavond) gratis parkeren.
Wij komen nog eens terug!
z.schoonhoven .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een kleine maar intiem e locatie op ede oude dijk.
Deze tai kan ik iedereen aanraden.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
M R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Idee dat ze niet van onze reservering af wist. Maar er was nog plaats dus geen punt. Inrichting van restaurant was goed. We hadden ons laten informeren over de smaak/pittigheid van het eten en daar werd goed op ingegaan.
aartbij .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke bediening , goed eten goede prijskwaliteitsverhouding.
Korte wachttijd ,we waren met de AH actie ,maar mochten van de hele kaart kiezen.
corrie M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
een heel gezellige ontvangst en heerlijk gegeten goede uitleg van gerechten ivm pepertjes en ook de vraag of het hoofdgerecht gelijk of liever iets later geserveerd in een woord uitstekende bediening
A B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten , we hadden als hoofdgerecht de combinatieschotel die was heerlijk en meer dan genoeg .
Het personeel was heel vriendelijk
Alleen als je het als een avondje uit wilt , dan het personeel inlichten ,wijj waren met een uur weer buiten met een drie gangen menu
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was druk. Restaurant is klein. Bediening kon het duidelijk niet aan. Er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Er werd een verkeerde bestelling op tafel gezet. Het eten was goed. Smaakvol. Porties waren voldoende. Mensen die het eten af komen halen lopen door de zaak. Volgende keer als ik daar wil eten dan bestel ik wel via thuisbezorgd.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Chili Time Kralingen is een klein restaurant, de inrichting is erg eenvoudig, maar het eten maakt alles goed. Een ruime keuze van gerechten (van vis en vlees tot vegetarisch) en het smaakt echt heerlijk! Vriendelijk personeel, regelmatig leuke acties en aanbiedingen en gunstige prijzen.
katten5 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
heerlijk gegeten drank ook normale prijzen en vriendelijke bediening komen zeker nog een keer terug
was een gezellige avond
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten.goede en vriendelijke bediening. Perfecte combinatie kunnen maken met hulp van de serveerster.
Wij een waren zeer goed
jansen17 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Bij aankomst gevraagd naar de menukaart voor het AH arrangement. Die was er niet. Wij ( 4 personen) konden kiezen uit alle gerechten op de normale uitgebreide menukaart. Bediening door twee dames was vlak en plichtmatig vriendelijk. Het eten was prima, niets op aan te merken.
Na afloop van het hoofdgerecht werd de tafel niet schoongemaakt. Bij een dessert ontbrak het cocosijs.
Op de rekening stond een glas wijn te veel en bleek dat de gerechten volgens de volle prijzen op de menukaart werden berekend, waarna daar 37,5% van werd afgetrokken. Dat leverde buiten de dranken netto een rekening van € 64,11 op voor de genoten 4 menu's, wat dus € 24.11 meer is dan op de site van Chili Time staat vermeld. bij hert AH arrangement. De dames verklaarden dat aan ons te hebben uitgelegd bij binnenkomst, wat in strijd met de waarheid was. Wij voelden ons een beetje opgelicht, hebben daar geen ruzie over willen maken, hebben afgerekend en komen nooit meer terug in Chili Time.

H.A.Jansen
korian L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wij (echtpaar en vriendin) hadden de avond tevoren gereserveerd om 18u met de AH actie. Maar toen we om 17/30u aankwamen, zei de serveerster dat er nog geen reservering was doorgekomen vanuit de hoofdvestiging. Maar we konden wel blijven en gingen buiten zitten. Het terras waarvan in een recensie sprake was en wat ons o.a. had gelokt, viel tegen. Niets meer dan een rij tafeltjes met stoelen op het trottoir. Uit een putje tegen de gevel kwam een hinderlijke rioollucht zodat we een tafeltje opschoven. We waren lange tijd de enige klanten en werden snel geholpen door een vriendelijke serveerster. Bij het aperitief kregen we van de zaak een mandje pittige "chips" met een bakje pindasaus, lekker! Omdat 3 gangen ons teveel leek, konden we de AH kaart niet gebruiken, zei ze. Uiteindelijk hebben we het bij een hoofdgerecht gehouden. De vis, kip resp het rundvlees in licht spicy rode saus met groente (spinazie), daarbij witte rijst, waren lekker en precies genoeg.
F.H. W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuke ontvangst, snelle service met een heerlijk 3-gangen diner. Een aanrader ! Ook de locatie van het restaurant is ideaal met een leuk terras, waar ook met mooi weer genoten kan worden van de gerechten. Doen !!
Annabelle L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
X
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met vrienden afgesproken en gebruik te maken van de ah-restaurant actie. Tot grote tevredenheid hier geen voorgebakken ah-menu (en dan ook nog de opmerking, want 'anders draaien we verlies'!), we konden gewoon kiezen uit de menu-kaart: entree, hoofdgerecht en ijs toe. Heel vriendelijke en spontante bediening, snelle service, nette inrichting, en heel goed eten; vers, goed op smaak en verzorgd gepresenteerd. M.a.w. voor nu en nog eens!
P.vanveen53 V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het was weer enige tijd geleden dat wij hier, ook van de AH actie, hebben gegeten. Was wederom heel lekker, wij mochten zelf kiezen, dit vind Piet, mijn man, nl heel prettig. Vooraf had hij de garnalenrol en ik de dragon balls. Als hoofd had hij een gemengd vlees en vis gerecht en ik en curry met beef en spinazie. Alles smaakte prima ook het dessert nUghty en nutty. Ik had er een lekkere witte wijn bij en mijn hield het bij bier. Pretige en vriendelijke bediening. De prijs viel reuze mee. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.
Rwitu B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten was goed, weinig over aan te merken. Ook was het snel klaar.

De serveerster leek niet bijzonder gemotiveerd, maar dat kon door de hitte komen. Wel was ze vriendelijk.

Echter, een kliko met afval door het restaurant rijden terwijl er nog gasten zijn vind ik not done.

Verder was men bepaald niet subtiel dat men het restaurant wilde sluiten; tafeltjes buiten werden leeggemaakt en de spullen op de tafeltjes binnen gezet, de serveerster kwam vragen of we de bon al wilden.

Niet echt een opsteker.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
het voor en hoofd gerecht waren prima allen het nagerecht (ijs) was niet goed, dit is gesmolten en weer opnieuw ingevroren met als gevolg ijskristallen in je ijs. Weggooien en nieuw ijs serveren.