Chili Time Kralingen

Oudedijk 154 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Chili Time Kralingen

Heerlijke smaakbalans

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Kralingen

Rwitu B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten was goed, weinig over aan te merken. Ook was het snel klaar.

De serveerster leek niet bijzonder gemotiveerd, maar dat kon door de hitte komen. Wel was ze vriendelijk.

Echter, een kliko met afval door het restaurant rijden terwijl er nog gasten zijn vind ik not done.

Verder was men bepaald niet subtiel dat men het restaurant wilde sluiten; tafeltjes buiten werden leeggemaakt en de spullen op de tafeltjes binnen gezet, de serveerster kwam vragen of we de bon al wilden.

Niet echt een opsteker.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
het voor en hoofd gerecht waren prima allen het nagerecht (ijs) was niet goed, dit is gesmolten en weer opnieuw ingevroren met als gevolg ijskristallen in je ijs. Weggooien en nieuw ijs serveren.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De bediening was aardig, maar niet erg professioneel. Er moest tijdens hoofdgerecht lang gewacht worden voordat alle gerechten op tafel stonden. Ondanks dat er aangegeven was dat 1 persoon glutenvrij was, kreeg diegene toch gerechten met een niet glutenvrije garnering. Er werden dan wel nieuwe gerechten geserveerd. Het eten was verder heerlijk.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
in het kort>>>hele gezellige bediening, lekker eten, goede prijs. Wat willen we nog meer?
ps: ik vind 120 tekens teveel. Het is geen twitter!
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ik hou van thais eten, dus eten was heerlijk. Niet lang gewacht. Zeker een aanrader voor een ieder. En kralingen is het juist rustiger om te eten.
shirischeimann .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was prima, maar de AH actie werd niet duidelijk uitgelegd waardoor de rekening erg hoog uitviel. Dat is jammer want het restaurant was op de hoogte van de verwarring, heeft dit toch niet duidelijk gecommuniceerd en legt de verantwoordelijkheid bij de klant. Op de AH actie site wordt aangegeven dat een menu 20 euro kost maar dat is niet correct en hiervan is het restaurant op de hoogte. Ik vind dit niet netjes, zal ook niet teruggaan. Nogal prijzig en niet zo bijzonder.
shirischeimann .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was prima, maar de AH actie werd niet duidelijk uitgelegd en er was geen aangepast menu waardoor de rekening erg hoog uitviel. Dat is jammer want het restaurant was op de hoogte van de verwarring, heeft dit toch niet duidelijk gecommuniceerd en legt de verantwoordelijkheid bij de klant. Op de AH actie site wordt aangegeven dat een menu 20 euro kost maar dat is niet correct en hiervan is het restaurant op de hoogte. Ik vind dit niet netjes, zal ook niet teruggaan. Nogal prijzig, wel prima eten maar niet zo bijzonder.
joopdeklerk .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn ook gek op Thais eten de smaken zijn zo goed in belans bij chili time om je vingers er bij af te likken het toetje van zwarte kleefrijst met Cocos en mango top
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een prettige ontvangst en een goede tafel. Wij hebben genoten van de ECHT Thaise gerechten en het uiterst vriendelijke personeel. Zeker een aanrader voor iedereen.
hettie K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk nam alle tijd voor ons. We gaan binnenkort beslist nog een keer met vrienden. Het was niet druk maar toch gezellig.
kelly V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We kwamen wat aan de late kant aan. Maar we werden vriendelijk ontvangen door een leuke jongen meid. De serves was top kwam regelmatig aan tafel of het allemaal naar wens was. En het eten was zeer zeker top. Ik kijk er naar uit om er nog een keer te mogen eten!
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Heerlijke authentiek Thaise gerechten. Jammer dat het niet druk was, maar wij waren erg vroeg. Kom er al jaren met plezier.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zelden ben ik in een restaurant zo slecht behandeld als hier. Ik schrijf dit n.a.v. een bezoek gisteravond, 6 mei. Bij binnenkomst werd onze begroeting niet beantwoord door een nors kijkende medewerkster. Als aperitief nam ik een gin-tonic. Toen deze geserveerd werd zat er geen ijs in. Daar naar vragend kreeg ik te horen dat de ijsblokjesmachine kapot was. Ik reageerde door te zeggen dat het prettig zou zijn geweest als dit bij de bestelling was doorgegeven en niet pas achteraf. De 'schuldvraag' werd toen omgedraaid. "De meeste mensen nemen geen ijsblokjes in hun gin-tonic," kreeg ik te horen, wat aperte onzin is.
Vervolgens vroegen wij naar het dagmenu. Dat stond op het bord, volgens de nog altijd kortaffe en norse juffrouw. Het bord was echter niet vanaf onze zitplaatsen te zien, dus moesten wij door de zaak erheen lopen. Waarom niet even het dagmenu opgesomd? Na deze behandeling besloten wij hier niet te eten. Dit werd zonder enige vraag en met dezelfde onverschilligheid geaccepteerd. Een buitengewoon ongastvrij restaurant. O ja, het stonk er ook nog eens naar oud frituurvet.
Mohamed M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Afschuwelijke medewerkster die heel ongeïnteresseerd was en eigenlijk alleen maar zsm naar huis wilde, gebakken rijst was dramatisch, kwam zo uit de magnetron, voor ons geen chili time meer
Odee .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Voor de prijs is het eten redelijk, het ene gerecht iets te flauw, het ander gerecht iets te pittig en in beide gerechten kregen we het idee dat er te veel suiker in zat. Bediening geeft de indruk dat ze een taakstraf uitvoeren.
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten is prima. Minpunt vond ik dat er geen verse champignon in de Tom Kha Kai soep zit, maar champignon uit blik. De bediening is vriendelijk. Minder netjes vond ik het dat de lepel van het voorgerecht werd teruggelegd voor het hoofdgerecht. Daarnaast werden teveel drankjes in rekening gebracht wat niet aan drukte lag want er waren maar 3 tafels bezet.
Terence van Y.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voor het desert koos mijn vrouw een ijs je met 2 smaken en de serveerster zei dat kan niet alleen 1 smaak .toen zei mijn vrouw dan neem ik geen dersert. De serveerster zei onder het weg lopen wat wil je dan? Oké dan doe ik het wel.pff
Dat was niet echt een leuk eind van het eten.
sweetnina .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Toppie ga zo door! subliem lekker pittig. Al eerder vestiging in blaak gegeten. Heerlijk! Als je van pittig houdt Is het aan te raden.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Keuze genoeg en heerlijk gegeten. Snelle en goede service. Dat voor een redelijke prijs! We gaan er snel weer een x eten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Na ons vorige bezoek is de menukaart vernieuwd. De kapstok van de presentatie van de hoofdgerechten is nu de vleessoort per pagina. Vis en vegetarisch ook apart. Een veel uitgebreidere kaart, maar we vonden daarin geen nieuwe hoofdgerechten.

Bij de voorgerechten is het mogelijk om een mix daarvan te bestellen, wat een aangename proeverij oplevert.

Een aanrader voor bij de groenteloze curry is het bijgerecht Hollandse groentemix. Inderdaad herkenbare groenten, maar dankzij de bereiding toch met een knapperig verse exotische smaak.

De kleefrijst als dessert was bijzonder voor het oog, vergaten te vragen waarmee dat effect wordt bereikt.

Het restaurant heeft zijn eigen 'ah' actie. 2e menu gratis. Je krijgt daarvoor bij het afrekenen een visitekaartje mee.