Chili Time Centrum

Westblaak 27 3012 KD Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Chili Time Centrum

Proef het traditionele Thailand

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Centrum

7,1

Jouw recensie over het restaurant Chili Time Centrum

Jmp V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Lekker gegeten, personeel perfect geholpen met keuze.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. 3 gangen-menu. Heerlijke pittige salade als voorgerecht en varkenshaas met groenten in kokokmelk als hoofdgerecht. 2 bollen ijs als dessert. 2e persoon eet voor niets. Niet gek zo'n actie.
Leon-Paul Q.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Eten is heerlijk, maar inrichting en personeel wat smoezelig. Service wel prima en attent.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten en snelle service
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Bediening was nieuw maar dat werd goed opgevangen door een collega. Eten zeker goed en smakeijk, lekkere curry. voorgerechten wat aan de prijs, maar ook lekker. Prijsindicatie op website klopt niet helemaal, eerder 30/35 voor 3 gangen ipv 20, maar het geld zeker waard. Goed gegeten.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Voorgerecht en nagerecht waren gewoon lekker, hoofdgerechten waren super lekker ????
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten
Arienne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Voor het eerst Thais gegeten (lekker pittig) en dat gaan we zeker vaker doen. Eten was heerlijk en de bediening erg aardig en vlot.
Luuk L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De kwaliteit van het gebodene is uitstekend. In alle opzichten!
Allister .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Orders literally took hours and waiter brought us the wrong food. Their All You Can Eat (€26.50) lacks variety and quality. Last but not least, check your receipt before you leave! They thew in a few drinks that we did not even order!! I would not recommend this restaurant.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
In 1 woord: wat een drama qua maaltijd. Dat de keuken zich niet schaamt om op te dienen is onbegrijpelijk. Phad Thai besteld... maar kreeg een of andere kwak noedels met seroendeng, krulpeterselie en 4 slechte diepvriesgarnalen (a 1 euro per stuk omgerekend). Dat was het dan ook. Hoezo Phad Thai???
Mijn vriendin had een mangosalade bestaande uit wat stukjes sla met slordig gehakte mangstukjes en wat pittige dressing. Ook weer bijzonder slordig geserveerd. Nooit meer en zeker een afrader.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Veel keuze
Snelle bediening
Volle zaak met een prettige sfeer
Betaalbaar

Zeker voor herhaling vatbaar!
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker eten, wel wat lang moeten wachten op het voorgerecht.
Inrichting wat oubollig.
F.J. W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuke locatie lekker eten en goede bediening
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gewoon heerlijk gegeten! goeie porties, aardige bediening. ah bon niet nodig. ze hadden zelf een actie. 2e 3-gangendiner gratis
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed eten van een uitgebreide kaart tegen een gunstige prijs aangezien tweede drie gangen menu gratis was. Bediening waren vriendelijk en attent.
Zeker een zaak om nog eens terug te komen aangezien het ook goed gelegen ten aanzien van het openbaar vervoer.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontvangst:
Toen wij kwamen, zei ik dat we een tafel hadden gereserveerd. Er was een tafel voor 4 a h raam. Mijn verzoek of we daar mochten zitten, werd geweigerd, omdat die tafel gereserveerd was. Later bleek dat de klanten die daar kwamen te zitten ook slechts met zijn tweeen waren.
De serveerster die ons bediende, moet nodig etiquette-lessen volgen. Ze moeten eens kieskeuriger zijn bij het aannemen van sollicitanten in plaats van alleen te letten op een leuk gezicht.
Het achtergrond muziek was te hard, maar werd op verzoek niet veranderd.
Gerechten:
na een verkeerde soep, kregen we de juiste geserveerd. De smaak was goed. Idem de voorgerechten. Als hoofdgerecht had ik Groene Curry besteld. Ik miste wel een paar essentiele ingredienten daarin, o.a. 'lime leaf' en de authentieke vissaus. Het was verder wel eetbaar. Mijn man had een roerbakgerecht besteld, dat ook eetbaar was, maar niet indrukwekkend. Resumerend: een 7.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontvangst was niet super vriendelijk. Om 22.00 uur, omdat we de laatste zijn, (op vrijdag avond!!) zijn we gedwongen om de dessert alvast te gaan bestellen, anders gaan de keuken en de zaak dicht. Dus snel snel snel maar!!! De prijs verhouding klopt 't ook niet. We zijn gekomen met AH zegels actie, dat de 2e 3 gangen menu gratis is. Maar hier kunnen we alleen a la carte bestellen , en de goedkoopste gerechten wordt weggehaald. Te lui om samen gestelde menu te maken, lijkt het! Dus al met al... we komen niet nog een keer naar deze restaurant. Helaas....
Pythagoras V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer goed eten en de bediening was top. Het was erg gezellig met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader
Proever112020 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
er was al een actie van gaande van 2 x een 3gangenmenu voor de prijs van 1. Wij hadden gereserveerd met de ah-actie om 18.30 uur. Het was toen (woensdagavond) rustig met 1 persoon in de bediening. Daarna werd het druk (alle tafels bezet), waardoor wij net te lang moesten wachten om drankjes bij te bestellen en op het eten. Eten was redelijk, niet uitzonderlijk goed.