Chili Time Centrum

Westblaak 27 3012 KD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Chili Time Centrum

Proef het traditionele Thailand

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Centrum

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
7,1
Voordelig
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en bediening was erg aardig. Zeker een aanrader!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer de moeite waard om eens te gaan eten in centrum Rotterdam met een ruime keuze van gerechten uit de Thaise keuken, variërend van mild tot zeer pittig... 'n echte aanrader
Mels V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
wij komen zeker terug. Eten goed bediening vriendelijk echter moesten we wel heel lang wachten.
Jongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was zoals gewoonlijk heel aardig, bediening wat minder. Bij binnenkomst nauwelijks begroet, ze leken ook haast te hebben met serveren. Prijs/kwaliteitverhouding was heel aardig.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij aankomst een prima ontvangst, zeer vriendelijk en correct. Dat wij de AH kaart vergeten waren was geen probleem. Wij zijn in april dit jaar in Thailand geweest, en missen nog steeds het heerlijke eten. “Chili Time” leek ons wel wat. Als voorgerecht namen we de "mix", bestaande uit 5 verschillende, maar niet heel bijzondere, op het “flauwe af” hapjes. Het hoofdgerecht moest lekker pittig zijn, dus namen we het heetste gerecht (3 rode pepers als "hoogste gradatie" op de kaart), namelijk de "Phad Phed". Pittig opgebakken rode kerrie met Thaise gemberslierten, aubergines en muntbladeren, gegarneerd met gefrituurde Thaise basilicumbladeren. Het klinkt erg lekker, maar qua smaak en "pittigheid" viel het tegen. Weinig gekruid en een “afgemeten” portie. De zweetdruppeltjes zouden pas later verschijnen, toen we weer op de fiets zaten, en het “vuurwerk” kwam nog later toen we naar de afsluiting van de wereldhavendagen keken. De borden met dame blanche en vanille ijs met ananas en slagroom waren niet nodig om ons “af te koelen” maar waren wel erg mooi opgemaakt, en voldeden aan onze verwachting. Een goede afsluiting na een “gemiddeld” diner. Al met al een prima “risicoloos qua pittigheid” restaurant voor bezoekers die van “doorsnee” houden.
Jasper.lugtenburg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten was vrij goed van smaak. Met name de rode curry was erg lekker. Toetje kun je overslaan... de wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was met een uur helaas wat lang.
Royserana .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
dit restaurant snapte niet echt iets van de AH actie. Ze staan op de AH restaurant pagina als "a la carte". ik vroeg nog bij aanvang: we mogen met de zegels a la carte eten toch? dat klopte. maar bij afrekenen moesten we ook voor desert betalen die we niet genomen hadden omdat ze een menuprijs moesten berekenen (??) het eten was sowieso de prijs niet waard. een salade voor bijna 9 euro, wat echt een hapje groente is dat niet veel voorstelt. t hoofdgerecht was goed op smaak maar niet zo bijzonder als je voor de prijs zou verwachten.
Akriek .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was goed. De bediening was erg vriendelijk. Als nagerecht had ik het mango dessert. Dit waren twee grote bollen vanille ijs met slagroom en een klein stukje mango ernaast. Dit viel wel tegen.
Valentino666 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Het ingrediënten ( groenten) in de gerecht waren niet allemaal thais waardoor het eten ook niet de authentieke smaak had helaas. Viskoekjes als vooraf waren heerlijk.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De voorgerechten smaken goed, vooral de lamsspies. Roodbaars met groenten en rijst, het was heerlijk. Gebakken roodbaars is echt een aanrader.
Simona3nne .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De curry is erg lekker. Echter dat je geen kraanwater mag bestellen terwijl we wel lekker wijn namen vind ik altijd een minpunt.
Nanda L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Geluncht met Grouponbon. Er kon van de lunchkaart gekozen worden maar wat betreft het nagerecht was er geen keuze. Dit eten had niets met Thailand te maken helaas. De voorgerechten waren echt prima maar daarna ging het bergafwaarts. De pittige spaghetti (zo stond het echt op de kaart) met garnalen telde maar liefst drie garnaaltjes. Pittig was het wel. De spaghetti met ossenhaas was een soort soep waarin je de ossenhaas echt moest zoeken. Als nagerecht zoals gezegd geen keuze en dus kregen we een armoedig schaaltje met 1 bolletje vanille-ijs met slagroom uit een bus.
Op de bediening is niets aan te merken maar alleen vriendelijk personeel zorgt op termijn niet voor klandizie. Wij gaan er in ieder geval niet meer heen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
zeer vriendelijke ontvangst... mijn zoons wilden mij op vaderdag verrassen. Helaas hadden ze de verkeerde Groupon reservering gedaan bij de andere Chili Time op de Oudedijk. De eigenaar handelde evenwel zeer klantgericht en maakte alles snel voor ons in orde, zodat wij toch mochten blijven zitten. Complimenten!
Het eten was verder goed waarbij de geroosterde eend er in smaak uitsprong.
We hebben een prima avond gehad en we zullen zeker nog eens terugkomen.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vanavond via Groupon met zijn tweeen hier gegeten. Viergangen menu. We konden geen kraanwater krijgen naast decwitte wijn die we besteld hadden. Dat mocht niet van de eigenaar zei degene die ons bediende. Het eten op zich was niet slecht maar ook niet super. Na het hoofdgerecht zaten we redelijk vol en in plaats van een toetje namen we koffie. Tot onze stomme verbazing stond er 6.65 euro op de bon voor de koffie. Bij navraag kregen we te horen dat koffie geen dessert is. Met een katerig gevoel de rekening betaalt en vertrokken.
Tine82 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Na positieve ervaring met chilitime in kralingen gingen we hier met een groupon actie eten. We hadden het menu dat voor ons samen 118 euro zou kosten.
het voorgerecht bestond uit een mix van voorgerechten. Dit was nog het meest redelijk hoewel de oorspronkelijke prijs/hoeveelheid/kwaliteit ver te zoeken is.
als hoofdgerecht kozen we twee specials. Deze gerechten waren echt bizar klein. Maar nog veel teleurstellender was de smaak. Het authentieke is enorm ver te zoeken. De smaken zijn smakeloos afgezwakt. Echt heel jammer.
Tenslotte het nagerecht. 'Verse ananas met roomijs en slagroom' 8 euro! Wat kregen we? vier hele hele hele dunne schijfjes halve ananas met twee bolletjes gewoon ijs en een beetje spuitslagroom dat mistroostig als dunne sliert naar beneden sijpelde. Helaas kan ik geen foto's plaatsen maar voor de liefhebbers heb ik er toch maar een foto van gemaakt.
Kortom, voor een goede, authentieke, betaalbare Thai moet u niet bij dit restaurant zijn. Hun locatie in Kralingen is beter en daar hebben ze leuke aanbiedingsmenu's.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten en rustig gezeten. Wij kozen beide voor een andere curry en beide waren heerlijk. Bediening vriendelijk. Prijs-kwaliteit was goed. Lekker gegeten en hoeveelheid is goed. Toen we twee x wilde pinnen werd er wel 50 cent in rekening gebracht. Dat verbaasde me wel.
Valerie- .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Attente obers, die al snel naar je toe komen als ze zien dat er iets op is. Wel is het nog steeds redelijk aan de prijs, ondanks dat er 2 voor de prijs van 1 driegangen diner geldt. Eten was heel erg lekker en de sfeer was goed, ik zou hier nogmaals naartoe terug gaan!
Edvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het eten was prima. Vriendelijke mensen. De bediening was uitstekend. Er wordt goed meegedacht met wat de juiste combinatie van een gerecht is. Niets is teveel. Bij vragen gaan ze gerust twee keer naar de keuken om het juiste antwoord te krijgen. Gezellig en rustig restaurant.
Nimrah .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Gerecht met eend, groene kerrie en kokosmelk. Werkelijk perfect eten en we waren met een groep van 8 die allemaal heerlijk hebben gegeten.

Anja R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het restaurant is heel erg sfeervol. De bediening uiterst vriendelijk. Je wordt er snel en accuraat geholpen. Met de AH restaurantbon kon je gewoon kiezen van de menukaart. Erg veel keuzrmogelijkheden: van zeer pittig tot niet pittig. Ik had een Tom yam kai soep: echt een heerlijke Thaise smaak. Ook de lams saté was heerlijk. Hoofdgerecht en toetje allebei zeer goed verzorgd en lekker. Het is dat we niet in de buurt wonen, anders ging ik er regelmatig eten.