Chili Time Centrum

Westblaak 27 3012 KD Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Chili Time Centrum

Proef het traditionele Thailand

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Centrum

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
7,2
7,1
Sietske H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het meis je dat ons hielp was erg leuk en gaf ons ook advies met eten en drinken . Ook het nagerecht was aandacht aan besteed . Is voor herhaling vat baar
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening , kwam netjes vragen of het dessert al gebracht kon worden.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zonder enige twijfel een van de slechtste 'Thaise' restaurants in Rotterdam en omstreken. De focus lijkt hier meer te liggen aan het aantrekken van potentiële klanten door de vele (misleidende) reclame-uitingen dan op de kwaliteit van de eigenlijke gerechten.

De locatie is erg gunstig nabij de bekende Coolsingel en het grote Binnenwegplein. Op een vrijdagavond zou je dan toch vermoeden dat het restaurant proper gevuld is. Niets is echter minder waar. Om 19:30 was er slechts een andere tafel, welke ook vertrok na 20 minuten. Hier bleef het ook bij de rest van de avond. De vriendelijke doch onprofessionele serveerster meende dat de anderen 'geen geld hadden om er te eten.' Ditzelfde meisje negeerde de opmerking dat er plastic in het glas van een van de gezelschapsleden was aangetroffen.

Enfin, wellicht dat het eten enigszins positiever is. Daar zijn wij per slot van rekening voor gekomen. De Tom Yum Kung - toch wel door de buitenwereld doorgaans als hét nationale gerecht van Thailand gezien en terecht geliefd vanwege de smaaksensatie van de soep - is bij Chili Time een ware teleurstelling, je zou bijna denken dat het uit een pakje komt aangelengd met water en gevuld met enkele magere garnaaltjes. Bij navraag aan de chef wordt ons verteld dat dit de 'Hollandse' Tom Yum Kung is en dusdanig aangepast aan de smaak van de doorsnee gast. Oordeel? Een pakje Cup-a-Soup is het beste vergelijkingsmateriaal, maar dan nog eens sterk verdund en smaakloos. De overige gerechten konden de verwachtingen eveneens niet waarmaken en werden in dezelfde lijn op 'Hollandse' manier - zoals verwoord door de chef - bereid: afgezwakt en badend in zoete drab. Een gerecht waarvan ter indicatie 2 pepers wordt aangegeven op de menukaart heeft simpelweg dezelfde scherpte als zwarte peper. Nihil dus. Wat betreft de porties, was het telkens een heuse zoektocht naar het vlees in ieder gerecht. Authenticiteit is hier ver te zoeken. Daarnaast zijn de prijzen absurd voor wat je voorgeschoteld krijgt. Volgens mij heb ik zojuist de werkelijke reden van de leegte in de zaak gevonden.

Gebruik toch de potentie van deze keuken i.c.m. de locatie en schaaf je dienstverlening bij ook! Helaas toch voor mij niet meer voor herhaling vatbaar.
romathy .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanwege het mooie weer waren wij alleen in het restaurant. Snelle service en heerlijk eten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Net als vorige keren gezellig en gastvrij onthaal en prima eten. Attente bediening en vragen of we de volgende gang al opgediend wilden hebben. Geen hurry, hurry dus, maar wel overheerlijke curry. Kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen, maar je moet natuurlijk wel van Oosters eten houden.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten goed. Doch teleurstelling met AH-bonnen: rest van de werk is het al 2 voor de prijs van 1!
Bij hoofdgerecht nasi bami of rijst nasi kiezen. Achteraf blijkt alleen rijst gratis! Kortom: betalen. Jammer dat dat zo gaat.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor de tweede keer en weer heerlijk gegeten. Spelen goed in op voedselallergie. Heerlijk relaxed gezeten en correct en vriendelijk personeel met gevoel voor humor.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
perfect gegeten en zeer attent in verband met gluten allergie. zeer duidelijk daar in. een aanrader allemaal verse groenten
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en bediening was erg aardig. Zeker een aanrader!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer de moeite waard om eens te gaan eten in centrum Rotterdam met een ruime keuze van gerechten uit de Thaise keuken, variërend van mild tot zeer pittig... 'n echte aanrader
mels V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
wij komen zeker terug. Eten goed bediening vriendelijk echter moesten we wel heel lang wachten.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was zoals gewoonlijk heel aardig, bediening wat minder. Bij binnenkomst nauwelijks begroet, ze leken ook haast te hebben met serveren. Prijs/kwaliteitverhouding was heel aardig.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij aankomst een prima ontvangst, zeer vriendelijk en correct. Dat wij de AH kaart vergeten waren was geen probleem. Wij zijn in april dit jaar in Thailand geweest, en missen nog steeds het heerlijke eten. “Chili Time” leek ons wel wat. Als voorgerecht namen we de "mix", bestaande uit 5 verschillende, maar niet heel bijzondere, op het “flauwe af” hapjes. Het hoofdgerecht moest lekker pittig zijn, dus namen we het heetste gerecht (3 rode pepers als "hoogste gradatie" op de kaart), namelijk de "Phad Phed". Pittig opgebakken rode kerrie met Thaise gemberslierten, aubergines en muntbladeren, gegarneerd met gefrituurde Thaise basilicumbladeren. Het klinkt erg lekker, maar qua smaak en "pittigheid" viel het tegen. Weinig gekruid en een “afgemeten” portie. De zweetdruppeltjes zouden pas later verschijnen, toen we weer op de fiets zaten, en het “vuurwerk” kwam nog later toen we naar de afsluiting van de wereldhavendagen keken. De borden met dame blanche en vanille ijs met ananas en slagroom waren niet nodig om ons “af te koelen” maar waren wel erg mooi opgemaakt, en voldeden aan onze verwachting. Een goede afsluiting na een “gemiddeld” diner. Al met al een prima “risicoloos qua pittigheid” restaurant voor bezoekers die van “doorsnee” houden.
jasper.lugtenburg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten was vrij goed van smaak. Met name de rode curry was erg lekker. Toetje kun je overslaan... de wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was met een uur helaas wat lang.
royserana .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
dit restaurant snapte niet echt iets van de AH actie. Ze staan op de AH restaurant pagina als "a la carte". ik vroeg nog bij aanvang: we mogen met de zegels a la carte eten toch? dat klopte. maar bij afrekenen moesten we ook voor desert betalen die we niet genomen hadden omdat ze een menuprijs moesten berekenen (??) het eten was sowieso de prijs niet waard. een salade voor bijna 9 euro, wat echt een hapje groente is dat niet veel voorstelt. t hoofdgerecht was goed op smaak maar niet zo bijzonder als je voor de prijs zou verwachten.
akriek .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was goed. De bediening was erg vriendelijk. Als nagerecht had ik het mango dessert. Dit waren twee grote bollen vanille ijs met slagroom en een klein stukje mango ernaast. Dit viel wel tegen.
Valentino666 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Het ingrediënten ( groenten) in de gerecht waren niet allemaal thais waardoor het eten ook niet de authentieke smaak had helaas. Viskoekjes als vooraf waren heerlijk.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De voorgerechten smaken goed, vooral de lamsspies. Roodbaars met groenten en rijst, het was heerlijk. Gebakken roodbaars is echt een aanrader.
Adrienne P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De curry is erg lekker. Echter dat je geen kraanwater mag bestellen terwijl we wel lekker wijn namen vind ik altijd een minpunt.
nanda L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Geluncht met Grouponbon. Er kon van de lunchkaart gekozen worden maar wat betreft het nagerecht was er geen keuze. Dit eten had niets met Thailand te maken helaas. De voorgerechten waren echt prima maar daarna ging het bergafwaarts. De pittige spaghetti (zo stond het echt op de kaart) met garnalen telde maar liefst drie garnaaltjes. Pittig was het wel. De spaghetti met ossenhaas was een soort soep waarin je de ossenhaas echt moest zoeken. Als nagerecht zoals gezegd geen keuze en dus kregen we een armoedig schaaltje met 1 bolletje vanille-ijs met slagroom uit een bus.
Op de bediening is niets aan te merken maar alleen vriendelijk personeel zorgt op termijn niet voor klandizie. Wij gaan er in ieder geval niet meer heen.