Chili Time Centrum

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Chili Time Centrum

Proef het traditionele Thailand

In dit sfeervolle restaurant geniet je van authentieke Thaise gerechten. Van romig en mild tot superpittig; je vindt het allemaal terug op het uitgebreide menu. De zorgzame bediening adviseert je graag en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Chili Time Centrum

marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Veel keuze
Snelle bediening
Volle zaak met een prettige sfeer
Betaalbaar

Zeker voor herhaling vatbaar!
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker eten, wel wat lang moeten wachten op het voorgerecht.
Inrichting wat oubollig.
F.J. W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuke locatie lekker eten en goede bediening
marjan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gewoon heerlijk gegeten! goeie porties, aardige bediening. ah bon niet nodig. ze hadden zelf een actie. 2e 3-gangendiner gratis
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed eten van een uitgebreide kaart tegen een gunstige prijs aangezien tweede drie gangen menu gratis was. Bediening waren vriendelijk en attent.
Zeker een zaak om nog eens terug te komen aangezien het ook goed gelegen ten aanzien van het openbaar vervoer.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontvangst:
Toen wij kwamen, zei ik dat we een tafel hadden gereserveerd. Er was een tafel voor 4 a h raam. Mijn verzoek of we daar mochten zitten, werd geweigerd, omdat die tafel gereserveerd was. Later bleek dat de klanten die daar kwamen te zitten ook slechts met zijn tweeen waren.
De serveerster die ons bediende, moet nodig etiquette-lessen volgen. Ze moeten eens kieskeuriger zijn bij het aannemen van sollicitanten in plaats van alleen te letten op een leuk gezicht.
Het achtergrond muziek was te hard, maar werd op verzoek niet veranderd.
Gerechten:
na een verkeerde soep, kregen we de juiste geserveerd. De smaak was goed. Idem de voorgerechten. Als hoofdgerecht had ik Groene Curry besteld. Ik miste wel een paar essentiele ingredienten daarin, o.a. 'lime leaf' en de authentieke vissaus. Het was verder wel eetbaar. Mijn man had een roerbakgerecht besteld, dat ook eetbaar was, maar niet indrukwekkend. Resumerend: een 7.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontvangst was niet super vriendelijk. Om 22.00 uur, omdat we de laatste zijn, (op vrijdag avond!!) zijn we gedwongen om de dessert alvast te gaan bestellen, anders gaan de keuken en de zaak dicht. Dus snel snel snel maar!!! De prijs verhouding klopt 't ook niet. We zijn gekomen met AH zegels actie, dat de 2e 3 gangen menu gratis is. Maar hier kunnen we alleen a la carte bestellen , en de goedkoopste gerechten wordt weggehaald. Te lui om samen gestelde menu te maken, lijkt het! Dus al met al... we komen niet nog een keer naar deze restaurant. Helaas....
Pythagoras V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer goed eten en de bediening was top. Het was erg gezellig met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader
Proever112020 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
er was al een actie van gaande van 2 x een 3gangenmenu voor de prijs van 1. Wij hadden gereserveerd met de ah-actie om 18.30 uur. Het was toen (woensdagavond) rustig met 1 persoon in de bediening. Daarna werd het druk (alle tafels bezet), waardoor wij net te lang moesten wachten om drankjes bij te bestellen en op het eten. Eten was redelijk, niet uitzonderlijk goed.
Omid T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goed en heerlijk eten. Goede bediening, snel en beleefd. Een aanrader. Eten was precies wat wij van hadden verwacht. Top
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Thaise keuken . Zeer smaakvol en authentiek. Hadden buiten de ah actie daar 2e menu gratis . Heerlijk gegeten. Hadden Tom ka kai soep en verrassing van de chefkok. Kregen een vis en kip gerecht. Echt een aanrader.
Sietske H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het meis je dat ons hielp was erg leuk en gaf ons ook advies met eten en drinken . Ook het nagerecht was aandacht aan besteed . Is voor herhaling vat baar
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening , kwam netjes vragen of het dessert al gebracht kon worden.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zonder enige twijfel een van de slechtste 'Thaise' restaurants in Rotterdam en omstreken. De focus lijkt hier meer te liggen aan het aantrekken van potentiële klanten door de vele (misleidende) reclame-uitingen dan op de kwaliteit van de eigenlijke gerechten.

De locatie is erg gunstig nabij de bekende Coolsingel en het grote Binnenwegplein. Op een vrijdagavond zou je dan toch vermoeden dat het restaurant proper gevuld is. Niets is echter minder waar. Om 19:30 was er slechts een andere tafel, welke ook vertrok na 20 minuten. Hier bleef het ook bij de rest van de avond. De vriendelijke doch onprofessionele serveerster meende dat de anderen 'geen geld hadden om er te eten.' Ditzelfde meisje negeerde de opmerking dat er plastic in het glas van een van de gezelschapsleden was aangetroffen.

Enfin, wellicht dat het eten enigszins positiever is. Daar zijn wij per slot van rekening voor gekomen. De Tom Yum Kung - toch wel door de buitenwereld doorgaans als hét nationale gerecht van Thailand gezien en terecht geliefd vanwege de smaaksensatie van de soep - is bij Chili Time een ware teleurstelling, je zou bijna denken dat het uit een pakje komt aangelengd met water en gevuld met enkele magere garnaaltjes. Bij navraag aan de chef wordt ons verteld dat dit de 'Hollandse' Tom Yum Kung is en dusdanig aangepast aan de smaak van de doorsnee gast. Oordeel? Een pakje Cup-a-Soup is het beste vergelijkingsmateriaal, maar dan nog eens sterk verdund en smaakloos. De overige gerechten konden de verwachtingen eveneens niet waarmaken en werden in dezelfde lijn op 'Hollandse' manier - zoals verwoord door de chef - bereid: afgezwakt en badend in zoete drab. Een gerecht waarvan ter indicatie 2 pepers wordt aangegeven op de menukaart heeft simpelweg dezelfde scherpte als zwarte peper. Nihil dus. Wat betreft de porties, was het telkens een heuse zoektocht naar het vlees in ieder gerecht. Authenticiteit is hier ver te zoeken. Daarnaast zijn de prijzen absurd voor wat je voorgeschoteld krijgt. Volgens mij heb ik zojuist de werkelijke reden van de leegte in de zaak gevonden.

Gebruik toch de potentie van deze keuken i.c.m. de locatie en schaaf je dienstverlening bij ook! Helaas toch voor mij niet meer voor herhaling vatbaar.
romathy .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanwege het mooie weer waren wij alleen in het restaurant. Snelle service en heerlijk eten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Net als vorige keren gezellig en gastvrij onthaal en prima eten. Attente bediening en vragen of we de volgende gang al opgediend wilden hebben. Geen hurry, hurry dus, maar wel overheerlijke curry. Kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen, maar je moet natuurlijk wel van Oosters eten houden.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten goed. Doch teleurstelling met AH-bonnen: rest van de werk is het al 2 voor de prijs van 1!
Bij hoofdgerecht nasi bami of rijst nasi kiezen. Achteraf blijkt alleen rijst gratis! Kortom: betalen. Jammer dat dat zo gaat.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor de tweede keer en weer heerlijk gegeten. Spelen goed in op voedselallergie. Heerlijk relaxed gezeten en correct en vriendelijk personeel met gevoel voor humor.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
perfect gegeten en zeer attent in verband met gluten allergie. zeer duidelijk daar in. een aanrader allemaal verse groenten
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en bediening was erg aardig. Zeker een aanrader!