Chicoleo

Deltaplein 616 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chicoleo

Irma D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met vrienden voor de 1ste keer gegeten. Het was erg rustig in het restaurant. de spare-ribs waren goed en veel.
De fajitas met kip ging. Het was weinig kip en veel uien en tomaat. Het personeel was niet erg vriendelijk.
Kwaliteit prijs verhouding kan beter
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima bediening, gezellig restaurant maar over het eten willen we wel wat kwijt. De voorgerechten waren prima en het was zelfs een beetje veel. De gemengde visschotel van 4 soorten vis en een reuzegamba was geweldig! Uitstekend gegaard en heerlijk van smaak!

Maar de spareribs waren ronduit belabberd. Nog nooit eerder zo'n smakeloze droge hap (vlees) als sparerib gehad. Een hoop zoete saus als camouflage mocht niet helpen. De spareribs waren onbeperkt, maar ik heb het er bij 1 gelaten. Mijn zoon heeft driekwart van de sparerib weg gekregen maar wilde ook geen tweede. Jammer want we hadden trek in lekkere onbeperkte spareribs! We lusten er meestal wel twee of drie, hier dus niet!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg gezellig en vriendelijk restaurant.
Heerlijk gegeten.
Werkelijk alles was gewoon goed de sfeer het eten de prijs.
Veel keuze op de kaart.

Echt een absolute aanrader.
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Een paar jaar geleden voor het 1st geweest en het eten was toen uitstekend. Afgelopen vrijdag opnieuw gegaan en helaas is de keuken van minder kwaliteit. De vullingen van kip, rundvlees en gehakt waren overgaar , droog en een soort prut, jammer !
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Het eten was prima, voor onze smaak had het wel iets pittiger gemogen maar we begrijpen dat dat niet voor iedereen geldt. de frozen margarita's zijn absoluut een aanrader!
Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en snel.
Op een doordeweekse avond is dit de perfecte plek om lekker op het terras te eten terwijl je geniet van het uitzicht over zee en de laatste zonnestralen.
Isabellvdg_ .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
we vierde de verjaardag van onze jongste zoon. Hij houd van erg van mexicaans eten en daarom bedachten wij om hier naartoe te gaan.
We werden gelijk vriendelijk ontvangen door het personeel en het eten was erg lekker ook zaten we op een gezellig plekje met een goeie sfeer. Zeker aanrader met als mogelijkheid uitzicht op zee.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Lekker gegeten met 4 volwassenen en 7 kinderen. Het eten was smakelijk, de service goed. Iedereen kreeg tegelijk zijn maaltijd, altijd fijn als je met een groep eet.
Witte huiswijn was erg lekker :)
Aanrader!
Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat je een geslaagde avond hebt gehad.
Hopelijk tot snel!
Leo_DH .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gisteravond met collega's geweest. Geweldig lekker gegeten. En wat een leuk personeel!
Hier kom ik zeker terug.
Bedankt!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Met gezelschap van 9 personen een gezellige avond doorgebracht. Eten was lekker, variërend van pasteitjes, nachos, maissoep tot en met zalm, enchi.lada's, taco's en combinatiegerechten. Attente bediening en gezellige levende muziek. Per persoon inclusief fooi € 40 afgerekend. Herhaling waard
JvDoren .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Als ploeg daar gegeten. Het was veel, het was lekker, en we komen zeker terug. Gezellige sfeer en entourage vriendelijke bediening met mooi uitzicht op zee! Meerderen hebben de specialiteit van het huis genomen namelijk de kippendij en ossenhaas op spies. Geweldige smaak doordat het super mals was. Ook de chips met guacamole die we van het huis kregen was een heerlijke bijkomstigheid.
Happe .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Een goed restaurant met vriendelijke bediening en goed eten. Prijs, kwaliteit en kwantiteit is erg goed. We hoefden terwijl we met een grote groep waren en het niet heel rustig was in het restaurant, niet lang te wachten op eten of drinken.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Helemaal goed hier, leuke inrichting en vriendelijke bediening.
We gingen voor de spareribs, mooie kwaliteit en goed op smaak.
Mooie locatie met uitzicht op zee. We komen graag terug.
Bedankt voor de positieve recensie. Leuk om te horen dat de spareribs gesmaakt hebben. Hopelijk tot snel.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met 22 personen vierden wij een feestje in Chicoleo. Na een hartelijke ontvangst volgde een heerlijk buffet met maissoep, spare-ribs, vegetarische chimichanga's, churro's en nog veel meer. We hadden een fijn stuk apart van de andere gasten. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten met vrienden in de gezellige sfeer van Chicoleo, het was een waar feest.
Verschoor .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Het was lekker rustig in de serre, mooi uitzicht op de boulevard en de zee kan je ook nog zien. Er is terrasverwarming maar die hoefde niet eens aan vanwege het warme weer in deze nazomer. De bediening was vlot en attent maar de kok houdt denk ik niet van koken want werkelijk alles zag eruit en smaakte naar budgetmerk kant en klaar supermarkt voer. Jammer en niet voor herhaling vatbaar.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Altijd lekker (Mexicaans) eten, heerlijke nagerechten ook. Betaalbaar en gezellig, leuk in zomer en winter (op het verwarmde terras), met uitzicht op zee. Bediening wisselend, wel altijd erg vriendelijk, maar soms wat vergeetachtig.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
La favorita is na vanavond mijn favoriet! Heerlijk vega eten met een fantastische guacamole. De inrichting is druk, kleurrijk, gezellig en uiteraard Mexicaans. Wij gaan zeker terug!
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Via dinnerjaarkaart daar wezen eten met 3 personen, leuke inrichting, het was best druk en er was maar één man bediening. Het eten vonden we matig.
Jetruud .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Ons vaste adresje als we weer eens lekker Mexicaans willen eten. Lekkerder dan de onpersoonlijke Popocatepetl in hartje Den Haag. De Chicoleoschotel, (drie verschillende gerechten, bord vol) Juanitoschotel en spareribs zijn heerlijk. Heb je heel veel honger doe er dan een kleine portie nacho's met kaas en gehakt uit de oven bij... Verder altijd vriendelijke bediening en een heerlijk zitje aan zee. Vergeet ook niet het heerlijke ijs toe (ananas bv).
Joycedrevijn .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
11-07 hier gegeten. Zo'n drie jaar geleden ook hier gegeten, toen was het eten erg lekker en wist zeker dat ik er nogmaals zou gaan eten. Het voorgerecht was lekker: tortilla chips met kaas uit de oven. Dat belooft iets goeds dacht ik. Het hoofdgerecht viel echter heeeeel erg tegen. Ik had vegetarische enchiladas besteld. Deze waren gevuld met groente die vrijwel zeker uit blik kwamen ( doperwten, stukjes wortel, mais en stukjes sperziebonen). De smaak was niet lekker!
Dit was dus niet meer voor herhaling vatbaar! Helaas!
MMichelle .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Je kan hier heerlijk eten voor een leuke prijs!
Meestal nemen wij de schotels met enchiladas, burrito`s of taco`s heerlijk.
Er zit van alles bij rijst en boontjes, quacamole, zure room en meer.
Ontzettend vriendelijk personeel kan je niet van ieder restaurant zeggen op Kijkduin.