Chicoleo

Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

7,2
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Ondanks dat het bit druk was moesten we lang wachten en kwam men gehaast over. Personeel was wel vriendelijk. De porties zijn groot.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Super bediening. Heerlijk gegeten. Klein aandachtspuntje de glazen op tijd ophalen.
Bediening was vriendelijk voelde ons zeer welkom.wij gaan zeker nog een keer terug.
Kelly P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Normaal gesproken is het echt top maar gister was het echt drama veel van de tapas kwam niet aan ons tafeltje,drinken vergaten ze iedere keer te brengen,eten werd onder je neus vandaan getrokken en aan een ander gegeven terwijl er al een hap van genomen was en bij het dessert was het ijs grotendeels gesmolten en het chocolade taartje wat normaal warm is was koud en hard echt slecht wij kwamen hier vaak nu nooit meer
Emmepem .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De margerita werd geserveerd met suiker! Een nieuwe laten komen maar hier zat ook niet het zout op de rand zoals je mag verwachten. In een combigerecht verwacht je verschillende smaken, dat was niet zo. De bediening was oké maar de man zag er echt onverzorgd uit. Ik ga daar nooit meer eten :(
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer en goede prijs kwaliteitverhouding. Maar bovenal heel vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.
Sara82 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De bedienimg was erggoed. vriendelijk personeel helaas was het eten niet lekker. Meerder tapas geprobeerd maar alles was even slecht.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Hier op zondag 14/02/16 gegeten met twee personen. We hadden het onbeperkt tapas menu gekozen.

De tapas zijn op zich smakelijk. Heel veel van de warme gerechten komen wel uit de frituur, dus daar moet je van houden. Van de 12 tapas die we hebben besteld, was er 1 echt niet goed (smaakte verbrand).

Je besteld de tapas (en je drankjes) met een tablet, dus de bediening is er alleen om je een tafel te wijzen en de tapas rond te brengen. (als je het tapas menu kiest althans) Alle bediening was zeer vriendelijk. De snelheid waarmee de tapas uit de keuken komt kan wel enorm varieren. Ook zijn er een aantal tapas die we hadden besteld nooit gekomen.

Het decor is druk maar gezellig.

De prijzen zijn zeer schappelijk, ongeveer 20 euro pp voor het tapas menu (varieert met de dagen van de week).
Jetruud .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Hier op een zaterdagavond gegeten. Zaak was ongeveer voor een derde vol toen wij kwamen. Eten was kwalitatief prima. Bediening was echter chaotisch en op het nerveuze af; nachos twee keer besteld maar kwamen niet, en toen we ernaar vroegen kwam het opeens wel en ook spontaan voor diverse tafels naast ons, wsch iets misgegaan in de keuken. Soms lang wachten op bestelling (uiteindelijk 3 uur gezeten) en de tafeltjes worden niet snel leeggeruimd. Aandacht personeel soms lastig te trekken. Sommige gasten werden twee maal naar een andere tafel gestuurd. Wel gezellige zaak.
José V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk tapas gegeten. Leuk dat t bestellen via n tablet gaat. Kun je op je gemak iets uitzoeken, Decor is druk maar gezellig , bediening ook prima en vriendelijk. we komen hier zeker nog eens terug!!!
Roosbiegnole .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De afgelopen weken 2 keer tapas gegeten ook een keer met twee vrienden erbij. Wij gaan regelmatig hetgeen al genoeg zegt over hoe goed wij het restaurant vinden. Onze vrienden waren aangenaam verrast door de kwaliteit, hoeveelheid en service ondanks de drukte in het restaurant. In het weekend moet er wel een toeslag betaald worden voor de tapas. Dat is wel logisch want de prijs is sowieso al goedkoop voor de hoeveelheid eten die je krijgt. de biefstukjes spietjes zijn superlekker en de superzware meloen met ham is geweldig. Kortom wij zijn en blijven fan van deze grappige zaak met uitstekende tapas en vriendelijke behulpzame bediening.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Onbeperkt tapas gegeten, we begonnen met een mandje brood met heerlijke aïoli. Daarna ben ik overgestapt op verschillende soorten vlees, zoals varkenshaasspiesjes, chorizo en heerlijke hamburgertjes. Goede service, bediening is in voor een gezellig praatje aan tafel. Door het mooie decor waan je je helemaal in Latijns-Amerikaanse sferen, alleen de muziek mag van mij wel iets zachter. Voor vleeseters is dit zeker een aanrader!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Onbeperkt tapas gegeten bij Chicoleo. Aan de vroege kant, wat gelukkig geen probleem was. Zeer vriendelijke bediening, lekkere wijn, prima tapas! Vooral de biefstukspiesjes waren heerlijk! Absolute aanrader als je voor een zeer(!) schappelijke prijs zin hebt in een shared dining experience!
Robkooper .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Zondagmiddag op het strand en daarna wat klein fingerfood en wat tapas. Bij chicoleo kwamen we volledig aan ons trekken. Leuke bediening en behulpzaam. De tapas fiesta is een aanrader.
Greta B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Chicoleo is gewoon een gezellig, knus restaurant. Leuke entourage, die hier en daar aan vernieuwing toe is, maar dit zal alleen de kritisch kijker opvallen.
Rustig, vriendelijk personeel.
De internetmenukaart is uitgebreider dan de menukaart in het restaurant, maar deze kaart bood ook keuze genoeg. Je kunt kiezen tussen tapas en à la carte. Het eten werd gelijktijdig opgediend. Het was goed van temperatuur, voldoende èn zeer smakelijk. De prijs die je betaalt staat goed in verhouding tot wat het restaurant biedt. Kortom houdt je van Mexicaans eten is Chicoleo zeker een bezoekje waard.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Entourage is ietwat verouderd, maar wel gezellig. Eten is prima, als je van Mexicaans eten houdt is dit een aanrader. Het was een beetje chaos in de tent, het was wat druk dus er werd weleens wat vergeten of het duurde wat langer. Maar ach, we hadden geen haast. Prima restaurant.
DrB .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Voor het eerst gegeten in dit restaurant aan de boulevard in Noordwijk. Vriendelijk ontvangen en de bestellingen werden redelijk snel opgenomen en ook netjes geserveerd zonder te lang te hoeven wachten.
Als voorgerecht hadden we (2 personen) ieder 1 tapasgerechtje (à 3,50 euro). Zowel de inktvisringen als de pittige kippenvleugeltjes waren redelijk, maar ook niet meer dan dat. De karaf huiswijn was OK.
Ons hoofdgerecht was de combinatie chicoleo: een taco, een enchillade en nog een gerecht waarvan ik de naam vergeten ben, met salade, bonen en rijst. Het was zeker voldoende, maar de kwaliteit was niet erg goed. Eerlijk gezegd, was er weinig verschil in smaak tussen de drie gerechtjes. Dit moet echt beter kunnen. Vanwege de redelijke prijzen geef ik nog net een voldoende.
Over de entourage geen opmerkingen. OK voor een Mexicaans restaurant.
E S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Hier gegeten met zijn 3e had van te voren gereserveerd. Toen we binne stapten duurden het eerst erg lang voordat er iemand kwam. Maar goed wij naar onze tafel begeleid die maar voor 2 was opgedekt terwijl we nog bij de reservering hadden gezegt dat we met zijn 3 wilden dineren. Na het bestellen van onze drankjes een tapas wat trouwens niet allemaal tegelijk kwam en ook een aantal keer vergeten was. Maar waar wij ons extreem aan iriteerden was nou wel het ongeïntresserd bedienend personeel. Ze kijken niet maar je en als ze dan aan je tafel komen ruimen ze niet eens de lege borden tappas op terwijl wij die nog voor ze opgestapeld hadden. Rond eind van de avond zaten wij nog met nog 3 anderen tafeltjes, wat voor het personeel totaal niet uitmaakt want ze gaan toch alles uit doen aantal lichten in de zaak, muziek wat aantal keer uitgezet werd, kaarsjes die uitgeblazen worden en met stoelen over de grond schuiven. Kort om was een grote afknapper. Met als klap op de vuurpijl dat als wij vragen of wij appart wilden betalen werd er gezegt:" moet ik dat nu allemaal zelf uitrekenen" die kreeg dus echt geen fooi. Mensen ga hier nooittt eten.
Judith500 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Ik vind het hier altijd geweldig hoe druk het ook is de jonge dame in de bediening blijft altijd kalm en vriendelijk hoe knap is dat als je uit eten gaat hoeveel haast kan je dan hebben dan wachten we toch wat langer ik vind hier alles prima het eten is altijd goed en voor een eerlijke prijs ik kom hier graag
Johndemol .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Tapas gegeten was goed en de bediening was heel vriendelijk we hebben hier al verschillende malen gegeten en zij tevreden
Elise_24 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Via groupon weer hier gegeten. Kwaliteit van het eten is erg goed, veel verschillende gerechten mogelijk. De tapas zijn heerlijk, niet vet en het vlees is lekker mals. De dadels met spek, de tapas met biefstuk en de taco's met stoofvlees waren bij ons favoriet. Ook fijn dat je de bestelde ronde tapas allemaal tegelijk krijgt uitgeserveerd. Bediening is erg vriendelijk en de omgeving is echt gezellig Mexicaans. :)

We komen graag nog een keer eten!