Chicoleo Noordwijk

Koinging Wilhelmia boulevard 7a 2202gr Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Chicoleo Noordwijk

Beleef een Oostenrijkse avond met verschillende, smakelijke vleesspecialiteiten bij restaurant Schnitzelparadijs Noordwijk in Noordwijk aan zee. Hier geniet je na een dag uitwaaien op het strand van de lekkerste schnitzels en andere grill specialiteiten.

Afkomstig uit de Oostenrijkse keuken, biedt het Schnitzelparadijs (de naam zegt het al) meer dan 100 smakelijke schnitzels. Verschillende varianten en stuk voor stuk heerlijk! De schnitzels worden in boter gebakken en geserveerd met friet, verse groenten en saus naar keuze.

Maak kennis met verschillende landen door middel van de wereldschnitzels. Van Engeland tot Italië en van Hawaï tot Mexico. Voor elk land een speciale schnitzel! Kies bijvoorbeeld voor Franse schnitzel met versgebakken ui, bospaddestoelen en gegratineerde kaas. Dat smaakt naar meer!

Proef en geniet van overheerlijke schnitzels bij Schnitzelparadijs Noordwijk in Noordwijk aan Zee.

Meer informatie over restaurant Chicoleo Noordwijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 13:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Chicoleo Noordwijk

Ramona W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
prima eten tegen betaalbare prijs
en een goed gezellige bediening
kortom de moeite waard om een keertje daar te gaan eten
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De bediening is goed het eten is heerlijk .
De wachttijd is lekker goed .
kortom aan te bevelen
G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Bediening was slecht. Duurde erg lang voor er iemand kwam. Wij hebben met z’n tweeen voor het onbeperkt tapas gekozen. Het eten was wel goed en lekker. De bediening maakte het een minder geslaagde avond.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We kwamen hier om gebruik te maken van een arrangement via een samenwerkingsverband van AH en IENS.
Helaas werd me door Chicoleo verteld dat dat arrangement dus niet bestaat en kon dus niet doorgaan.Hier ben ik later wel in tegemoet gekomen door IENS maar daar had ik op het moment natuurlijk niet zo gek veel aan.

Over de ambiance kan ik niet zoveel zeggen omdat we eigenlijk altijd wel net in een rustig moment kwamen.De banken vind ik persoonlijk iets gedateerd (persoonlijke mening hé) maar wel functioneel dus prik ik daar wel doorheen.
Maar al met al ....we komen sowieso al vaker bij Chicoleo en zijn tot nu toe over het eten altijd tevreden geweest.
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
++ Leuk aangekleed restaurant, lekker eten, vriendelijke bediening
-- Helaas was niet alles meer verkrijgbaar, geen achtergrondmuziek. Omdat het restaurant vrijwel leeg was, was het er erg stil.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk tapas gegeten. Goede porties van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.
Interieur zou wel een opgeknapt kunnen worden, maar is zeker Mexicaans.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Er was veel keuze, alles leek vers gemaakt (dus niet opnieuw opgewarmd of iets) en het smaakte echt super. Ik zou hier zo weer gaan eten.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lange wachttijden voor bestelen en serveren, zowel eten als drinken. Groepen gingen weg omdat ze 2 uur zaten te wachten op de eerste ronde. Uiteindelijk hebben wij (4 meiden) maar 2 rondes gehad (2 stuks tapas p.p). Rekening krijg je wel zo, maar gezien de kwantiteit van het eten en lange wachttijd, vond ik de rekening aardig hoog. Gekeken of er iets geregeld kon worden, maar de serveerster reageerde als of de net beschreven situatie niet klopte, dat ik dit eerder aan had moeten geven, nu konden ze niets meer doen. (Terwijl eerder op de avond zij en een andere serveerder ook al over de lange wachttijden een opmerking maakte). Kon nog wel een drankje krijgen, maar wij wilden niet nog langer in die tent zitten. Ook was een vriendin jarig, had ik als opmerking bij de reservering gezet. Hier is niets meegedaan, en als reactie kreeg ik dat ik dit bij hun had moeten melden (waarom kan ik dan een opmerking bij één reservering zetten...). Heel jammer, kwam er vroeger vaak, het is een leuk concept en lekker eten, maar terug kom ik niet meer!!
Palamos D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ranzige kussens in de stoelen. Simpel personeel. Ranzige eten. Alleen de huiswijn was goed maar kosten 24 euro. Op de vraag was het lekker zeiden wij niet echt. Toen liep de ober gewoon weg en niet meer terug gezien totdat we om de rekening vroegen. Echt geen aanrader. Mensen die gezellig een hapje willen eten: Niet hier heen gaan.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima gegeten, onbeperkt tapas met een hele ruime keuze. Personeel vriendelijk en qua prijs kwaliteit prima in orde.
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zaterdag 2 juni met een grote groep (15 personen) tapas gegeten bij chicoleo. De ontvangst was erg vriendelijk en het eten was heerlijk. Geen gedoe met keuzemenu's, we mochten gewoon gebruik maken van het onbeperkt tapas menu. Een aanrader voor groot en klein!
Gonni S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker tapas gegeten, uitgebreide kaart met lekkere gerechten
Verrassende gerechten
Gezellige zaak
Aardig personeel
.....
s.pichelcakamerman .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten was heel lekker, personeel vriendelijk, alleen jammer te weinig personeel, waardoor sommige klanten lang moesten wachten en zelfs de zaak uitliepen.
Bij ons was het goed.
W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Goed ontvangen. Vriendelijke mensen. Mogen iets vaker langskomen voor een drankje. Eten was heerlijk vooral de nacho's met gehakt!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Op 10 februari hier gegeten. Voorgerecht was matig (calamares , kippenvleugels en garnaaltjes) en dat geldt ook voor het hoofdgerecht. Bediening was aardig, maar etiquetteis nooit bijgebracht. Niet al te best al met al. Wijn was redelijk, maar het houdt er allemaal niet over
Milou D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Eens wat anders dan la cubanita. Natuurlijk altijd even afwachten of het ook wat is. Maar het was zeker wat! Lekkere en gevarieerde tapas. Vergeet alleen niet bij her reserveren door te geven dat je onbeperkt wilt. Gelukkig vond de eigenaar het geen probleem.
Prima service! Enige minpuntje die ik kan noemen wat de mostert dressing bij de carpaccio. Hier zie ik liever pesto of truffelmayp bij.
Gonni S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Weer Lekker gegeten
Tapas was lekker
Aardige jonge kelder
Verlichting minimaal, beetje lastig
Prima tempo tussen de gerechten
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel, de Tapas waren goed van smaak en met korte wachttijden. De gerechtjes waren wel wat groot, zodat we niet alle gerechten op de kaart konden proberen :)
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
prima eten en een prima bediening leuk uitzicht en leuk mexicaans ingericht van binnen
lom het zelf maar eens zien
bij chicoleo in noordwijk aan de zee
groetjes