Chicoleo Noordwijk

Koinging Wilhelmia boulevard 7a 2202gr Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Chicoleo Noordwijk

Beleef een Oostenrijkse avond met verschillende, smakelijke vleesspecialiteiten bij restaurant Schnitzelparadijs Noordwijk in Noordwijk aan zee. Hier geniet je na een dag uitwaaien op het strand van de lekkerste schnitzels en andere grill specialiteiten.

Afkomstig uit de Oostenrijkse keuken, biedt het Schnitzelparadijs (de naam zegt het al) meer dan 100 smakelijke schnitzels. Verschillende varianten en stuk voor stuk heerlijk! De schnitzels worden in boter gebakken en geserveerd met friet, verse groenten en saus naar keuze.

Maak kennis met verschillende landen door middel van de wereldschnitzels. Van Engeland tot Italië en van Hawaï tot Mexico. Voor elk land een speciale schnitzel! Kies bijvoorbeeld voor Franse schnitzel met versgebakken ui, bospaddestoelen en gegratineerde kaas. Dat smaakt naar meer!

Proef en geniet van overheerlijke schnitzels bij Schnitzelparadijs Noordwijk in Noordwijk aan Zee.

Meer informatie over restaurant Chicoleo Noordwijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 13:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Chicoleo Noordwijk

Marielle R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zalig onbeperkt tapas gegeten, met een speciaal tapas menu voor kinderen. Vriendelijk personeel. Goed eten voor een normale prijs.

Damestoilet mag iets meer aandacht aan besteed worden.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
De kaart, zoals wordt getoond op hun website, was niet beschikbaar. Dan hadden we van te voren aan moeten geven dat we tapas wilden eten (in een tapas restaurant). Er stond op de kaart die we nu kregen maar 1 vegetarisch gerecht. De wijn was smerig en het tafeltje waar we aan werden gezet onder het mom van, dit is ons gezelligste plekje, zorgde ervoor dat je bij de buren op schoot zat.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
we moesten een uur wachten na twee tapas iedere keer werd er gevraagd of we van groupon waren
we zaten daar voor de hele prijs 22.50 per persoon,gasten die voor groepon zaten met korting werden regelmatig geholpen.
onze tafel werd volledig genegeerd
nadat me dochter na een uur het briefje ging brengen was het o helemaal niet leggen op de tafel
ook nog met het nagerecht werd er gezegd met groupon toch
erg naar ga hier nooit meer naar toe
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellig, lekker eten en hardwerkende bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening in een gezellig restaurant!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De leidingen waren vastgezet met peurschuim, er lag een laag van 2cm aan dode vliegen in de lamp en tenslotte een zeer professionele eigenaar die boos werd op ons om dat hij niet snapte hoe de dinercheque werkte en deze niet wilde aannemen.
lydia S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De bediening was erg vriendelijk, zeer behulpzaam en met aandacht. Ik voelde me niet zo goed en we hadden met groupon gereserveerd voor Mexicaanse tapas, maar hij boot aan alles van de menukaart te mogen bestellen waarvan ik dacht dat ik er niet misselijk van zou worden, dat was geen probleem. De kinderen vonden het restaurant geweldig, heel gezellig en zo ook de tapas eten.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
in 1 woord super! We werden vriendelijk ontvangen, de wachttijd op de heerlijke gerechten was precies goed, de porties waren zeker niet te klein. de aankleding was erg gezellig en de prijs prima, zeker voor de kwaliteit die we kregen.
enige puntje van kritiek: we misten een beetje achtergrondmuziek. service en kwaliteit maakten dit meer dan goed.
Ramona W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Aanrader, heerlijk gegeten. Tapas mexicaans was heerlijk! Leuke sfeer en mooi aangekleed. Wij komen zeker nog een keer terug!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
prima eten tegen betaalbare prijs
en een goed gezellige bediening
kortom de moeite waard om een keertje daar te gaan eten
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De bediening is goed het eten is heerlijk .
De wachttijd is lekker goed .
kortom aan te bevelen
G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Bediening was slecht. Duurde erg lang voor er iemand kwam. Wij hebben met z’n tweeen voor het onbeperkt tapas gekozen. Het eten was wel goed en lekker. De bediening maakte het een minder geslaagde avond.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We kwamen hier om gebruik te maken van een arrangement via een samenwerkingsverband van AH en IENS.
Helaas werd me door Chicoleo verteld dat dat arrangement dus niet bestaat en kon dus niet doorgaan.Hier ben ik later wel in tegemoet gekomen door IENS maar daar had ik op het moment natuurlijk niet zo gek veel aan.

Over de ambiance kan ik niet zoveel zeggen omdat we eigenlijk altijd wel net in een rustig moment kwamen.De banken vind ik persoonlijk iets gedateerd (persoonlijke mening hé) maar wel functioneel dus prik ik daar wel doorheen.
Maar al met al ....we komen sowieso al vaker bij Chicoleo en zijn tot nu toe over het eten altijd tevreden geweest.
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
++ Leuk aangekleed restaurant, lekker eten, vriendelijke bediening
-- Helaas was niet alles meer verkrijgbaar, geen achtergrondmuziek. Omdat het restaurant vrijwel leeg was, was het er erg stil.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk tapas gegeten. Goede porties van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.
Interieur zou wel een opgeknapt kunnen worden, maar is zeker Mexicaans.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Er was veel keuze, alles leek vers gemaakt (dus niet opnieuw opgewarmd of iets) en het smaakte echt super. Ik zou hier zo weer gaan eten.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lange wachttijden voor bestelen en serveren, zowel eten als drinken. Groepen gingen weg omdat ze 2 uur zaten te wachten op de eerste ronde. Uiteindelijk hebben wij (4 meiden) maar 2 rondes gehad (2 stuks tapas p.p). Rekening krijg je wel zo, maar gezien de kwantiteit van het eten en lange wachttijd, vond ik de rekening aardig hoog. Gekeken of er iets geregeld kon worden, maar de serveerster reageerde als of de net beschreven situatie niet klopte, dat ik dit eerder aan had moeten geven, nu konden ze niets meer doen. (Terwijl eerder op de avond zij en een andere serveerder ook al over de lange wachttijden een opmerking maakte). Kon nog wel een drankje krijgen, maar wij wilden niet nog langer in die tent zitten. Ook was een vriendin jarig, had ik als opmerking bij de reservering gezet. Hier is niets meegedaan, en als reactie kreeg ik dat ik dit bij hun had moeten melden (waarom kan ik dan een opmerking bij één reservering zetten...). Heel jammer, kwam er vroeger vaak, het is een leuk concept en lekker eten, maar terug kom ik niet meer!!
Palamos D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ranzige kussens in de stoelen. Simpel personeel. Ranzige eten. Alleen de huiswijn was goed maar kosten 24 euro. Op de vraag was het lekker zeiden wij niet echt. Toen liep de ober gewoon weg en niet meer terug gezien totdat we om de rekening vroegen. Echt geen aanrader. Mensen die gezellig een hapje willen eten: Niet hier heen gaan.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima gegeten, onbeperkt tapas met een hele ruime keuze. Personeel vriendelijk en qua prijs kwaliteit prima in orde.
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zaterdag 2 juni met een grote groep (15 personen) tapas gegeten bij chicoleo. De ontvangst was erg vriendelijk en het eten was heerlijk. Geen gedoe met keuzemenu's, we mochten gewoon gebruik maken van het onbeperkt tapas menu. Een aanrader voor groot en klein!