Chicoleo Kijkduin

7,1

Jouw recensie over het restaurant Chicoleo Kijkduin

Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lauwe witte wijn, het eten was flauw jammer.
Hille M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We waren mooi om half 5, prachtige rustige tijd. Prettige ontvangst, meteen meedenken voor ons zoontje. Fijne hoek met uitzicht op zee, lekker binnen. Snel was de bediening. Kind kreeg een kleurplaat en wij een krantje om te lezen. Prima geregeld. Hoofdgerecht kwam best snel, volop naar tevredenheid. Ik lette extra op warmte van het gerecht en dat was prima. Alles was goed warm, soms heet, prima. Patatjes van zoontje heerlijk, ik had verschillende mexicaanse rolletjes, prima ook. Veel saus ernaast, maar dat zullen de meeste mensen lekker vinden. De salade was geweldig, neutrale dressing, erg lekker, daar houden we van. Het kinderijsje werd daarna vergeten, daar hebben we toen om gevraagd. De lege borden werden wel snel weggehaald, maar vervolgens niet meer gevraagd voor een dessert dus. Toen wij aangaven dat hij nog een ijsje zou krijgen,ging het wat rommeliger (ook het idee dat er wisseling van de wacht was van bedieners). Wat voor ijs dan? Moest ik vragen wat ze hadden? chocolade o.a. prima die maar. 10 minuten later was het, die is er niet meer sorry haha. Daar hadden ze lang voor nodig om daar achter te komen. Toen een klein bakje ijs, maar prima voor een kind, lekker met slagroom. Daarna afgerekend, keurig de bon mogen bekijken van te voren en toen afgerekend. Wel wat aan de dure kant, maar verder prima voor de afwisseling.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Leuke plek in kijkduin. Personeel is vriendelijk. Eten is matig. Hamburger is heel eenvoudig belegd met een uienring. Spareribs zijn wel lekker.
JPe H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Al jaren een van onze favoriete restaurants
Brentley B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Gingen er lekker op een terrasje in de zon zitten, voorgerecht was top en hoofdgerecht was in de maak.

Voordat het hoofdgerecht werd opgediend kwam de eigenaar met de vraag of hij er even bij mocht, wij netjes aan de kant, gaat ineens het zonnescherm langzaam dicht.
Wij samen met 3 andere stellen gaven gelijk aan dat wij dit niet gewenst vonden, want je kiest niet voor niets een plekje in de zon uit om in de zon te gaan eten.

Een ander stel was jammer genoeg al aan het hoofdgerecht begonnen en konden dit niet meer annuleren en mijn partner en ik samen met 2 andere stellen hebben het hoofdgerecht geannuleerd.

De reden dat het zonnescherm dicht ging was omdat andere mensen in het Italiaans restaurant in de schaduw het koud hadden, terwijl daar al helemaal geen zon was.

Deze mensen hadden hun jas aan kunnen trekken, in de zon kunnen gaan zitten en of binnen gaan zitten.

Conclusie: de mensen in de zon worden gestraft voor de mensen die in de schaduw gaan zitten.

Dus wees gewaarschuwd als je bij deze Mexicaan en Italiaans restaurant (Chicoleo en La Galleria) wilt gaan eten, dat wanneer je in de zon zit zomaar ineens in de schaduw kan komen te zitten.

(Zonder natuurlijke oorzaak, zoals regen, onweer etc.).
Shane D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Nou dat is ook wat. Zitten we heerlijk in de zon bij Chicoleo. Flesje prosecco. Voorgerecht net op. Hoofdgerecht besteld. Gaat aan de andere kant bij de Italiaan het zonnescherm dicht. Wij dachten ok. Dat is ook wat.... Komt die meneer ook naar ons. Wil hij dat we naar voren gaan. Om het zonnescherm dicht te doen. Wij zeiden nou dat hoeft niet want we zitten hier heerlijk. Ja maar "iedereen" heeft het koud. Nee, wij niet (ook andere mensen die in de zon zaten waren het er niet mee eens!!) ja, maar hij gaat toch echt dicht. We zeiden, nou dat is leuk, maar dan hoeven we het hoofdgerecht niet. Dan rekenen we af en gaan we weg. De bediening kon er niks aan doen en gaf aan dat het niet hun standpunt was. Maar toch... Moesten we afrekenen, was het ook nog 2,50 teveel. Ze had een fles rosé prosecco aangeslagen. En die is idd 2,50 duurder. Die kregen we terug. Geen fooi en tot niet weer ziens! De fles prosecco op ons eigen balkon opgedronken. Dit is niet goed voor je klandizie. Als mensen het koud hebben moeten ze een jas aan doen, binnen gaan zitten of zelf in de zon gaan zitten. Als wij het zelf koud zouden hebben gehad, hadden we ook gevraagd of we binnen konden gaan zitten of dat we hadden kunnen verkassen naar een plek in de zon. Bovendien ben je in Nederland altijd gewapend met een jas of iets anders warms, want het weer kan nog wel eens omslaan. Kortom: wees gewaarschuwd als je denkt lekker in de zon te zitten op een terras, je kan zomaar opeens in de kou en het donker komen te zitten bij Chicoleo.
B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
gebonden tomatensoep was heel lekker
combinatie van voor gerecht is ook een goede keuze als je niet kan kiezen.
en lekkere aparte nagerecht genomen.
we hebben prima gegeten en het heel gezellig gehad
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Op 10 Maart lekker uiteten geweest met vrienden bij dit restaurant. Gezien mijn gluten-, lactose-, soya intollerantie en mijn andere dieetwensen, hebben ze hier goed rekening mee gehouden en goed meegedacht. Top! Prijs- kwaliteit verhouding is goed.
r S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heel lekker eten, goed gevuld bord met heerlijk eten. Hele aantrekkelijke prijs voor zo'n leuk restaurant en op Kijkduin ook geen parkeerkosten wat het nog leuker maakt.
De tafel van Emmie L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was gewoon niet goed en deels nog koud, ondanks dat we dit gemeld hadden werd er verder niets mee gedaan. Het restaurant ziet er wel gezellig uit.
Marjolein S.
Rare combinaties bij het vegatarische gerecht! Het eten was ook al koud toen we het kregen. Toen er werd gevraagd of alles naar wens was gaven wij aan dat het niet in orde was. Erg jammer dat er geen tegemoet koming was, en voor die paar hapjes de volle mep betaald.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
vriendelijk personeel, goed en ruim voldoende eten tegen een normale prijs.
Dit was niet onze eerste en zeker niet laatste keer.
Suzan Q.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer ruime porties, lekker eten en vriendelijke bediening. Het zou jammer zijn als na de renovatie van Kijkduin deze Mexicaan zou verdwijnen. Een echte aanrade
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De zaak zelf is enorm aan een opknapbeurt toe. Al jaren. Waarom we hier dan toch steeds weer komen? Het lekkere eten en de vriendelijke bediening!
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Zondagmiddag heerlijk wezen lunchen.
Vooraf een ijscappocino genomen, die was heerlijk.
De wrap was lekker en groot.
De bediening was vriendelijk en vlot.
Willmar V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Het is grappig om te lezen hoe de meningen over dit restaurant uit elkaar liggen. Het zal allicht met smaak te maken hebben en wat je er van verwacht. Wij hebben hier echt heel lekker gegeten. De porties van de voorgerechten zijn wel behoorlijk groot. Wat mij betreft mag dat wel wat minder, maar voor de rest is dit een uitstekende plek om te eten.
Julie A K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wij hebben een heel prettig avond gehad. De restaurant had zelf een persoonlijk kaart gemaakt voor mijn dochter ondat het haar verjaardag was, met haar foto, en de staff was heel attent en vriendelijk. De service was goed, de sfeer vriendelijk en kleurrijk en de eten prima.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijke warme dag, dus in de serre gegeten. Helaas zag het personeel ons niet echt zitten. het duurde lang om een kaart te krijgen, om een drankje te kunnen bestellen, om... Personeel was wel heel vriendelijk, maar door het lange wachten hebben we het voorgerecht maar overgeslagen en zijn we meteen naar het hoofdgerecht gegaan. Op zich was het eten wel lekker, maar niet lekkerder dan een willekeurige familieverpakking in de supermarkt. De echte Mexicaanse smaken misten, de kruiden ontbraken, het was het allemaal net niet. Teveel potjes, zakjes en pakjes gebruikt wellicht. Een gemiste kans, want hoeveel moeite is het om er een beetje verse koriander toe te voegen?? Mijn conclusie: ik maak het zelf lekkerder met een pakje Knorr.
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Meerdere keren hier gegeten maar vondt het zeer tegenvallen waarschijnlijk andere kok heel jammer komen niet meer terug ook de porties waren stuk kleiner . Bediening was vriendelijk.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met vrienden voor de 1ste keer gegeten. Het was erg rustig in het restaurant. de spare-ribs waren goed en veel.
De fajitas met kip ging. Het was weinig kip en veel uien en tomaat. Het personeel was niet erg vriendelijk.
Kwaliteit prijs verhouding kan beter
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima bediening, gezellig restaurant maar over het eten willen we wel wat kwijt. De voorgerechten waren prima en het was zelfs een beetje veel. De gemengde visschotel van 4 soorten vis en een reuzegamba was geweldig! Uitstekend gegaard en heerlijk van smaak!

Maar de spareribs waren ronduit belabberd. Nog nooit eerder zo'n smakeloze droge hap (vlees) als sparerib gehad. Een hoop zoete saus als camouflage mocht niet helpen. De spareribs waren onbeperkt, maar ik heb het er bij 1 gelaten. Mijn zoon heeft driekwart van de sparerib weg gekregen maar wilde ook geen tweede. Jammer want we hadden trek in lekkere onbeperkte spareribs! We lusten er meestal wel twee of drie, hier dus niet!