Chicks

Brede Haven 7 5211 TL Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Chicks

Chicks is een fijne bar, restaurant & rotisserie in Den Bosch. Op het menu staat kip in al haar gedaanten, van gebraisseerde poussain tot een echte kipsalon. Het vlees is afkomstige van 'beter leven'-kippen, wat betekent dat ze een buitenruimte hebben en 40% meer plek dan gewone kippen. Na een verbouwing afgelopen zomer is het interieur geweldig opgeknapt; een lang bar, hippe tegels op de muur en achterin een open keuken.

Meer informatie over restaurant Chicks

6,5
Voordelig
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor een snelle voordelige smaakvolle hap zit je hier prima! De service is vriendelijk, maar niet pro-actief. We hebben er meermaals om moeten vragen. Verder zit je bovenop je buren gepropt en is het super rumoerig. Aan de keuken ligt het zeker niet, want voor de prijs die je betaalt krijg je lekker te eten!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Supermooie inrichting, modern en gezellig.
De bediening was vriendelijk. We moesten wel wat lang wachten op onze drankjes, en de gerechten duurde ook vrij lang, maar de sfeer is prima binnen, en de gerechten smaakten goed.
Helaas waren de frietjes op, maar dit werd prima opgelost door een alternatief en poffertjes als dessert.
Persoonlijk zou ik wat meer keuze willen qua hoofdgerechten, dat zou het zeker de moeite waard maken om hier nog een keer terug te komen.
Esther3105 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Gisteren bij Chicks gegeten. Jammer genoeg bij ontvangst niet echt een duidelijk verhaal. We werden niet begroet door de andere serveersters. Daarnaast duurde het allemaal erg lang. De tijd tussen de gerechten was langer (minimaal een half uur). Voor een snelle hap zou dit niet mogen. Daarnaast werd er niet gevraagd of we nog wat te drinken wilde terwijl er genoeg lege glazen op tafel stonden. Jammer want het concept is heel leuk en hierop verdienen ze zelf ook nog wat. Wellicht moeten ze dit nog verbeteren omdat ze net open zijn.

Aan kip niets op te merken. We hadden de bonnen van Social Deal. Het dessert sloeg werkelijk nergens op. Een glas Cassis met een bolletje ijs. Leuk dat je kan afhalen, de volgende keer zullen we hier voor kiezen. De kip van het spit was namelijk erg lekker! :-)