Chicks

Brede Haven 7 5211 TL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Chicks

Chicks is een fijne bar, restaurant & rotisserie in Den Bosch. Op het menu staat kip in al haar gedaanten, van gebraisseerde poussain tot een echte kipsalon. Het vlees is afkomstige van 'beter leven'-kippen, wat betekent dat ze een buitenruimte hebben en 40% meer plek dan gewone kippen. Na een verbouwing afgelopen zomer is het interieur geweldig opgeknapt; een lang bar, hippe tegels op de muur en achterin een open keuken.

Meer informatie over restaurant Chicks

Maandag 17.00 - 23.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 17.00 - 23.00 uur
Zaterdag en zondag 17.00 - 23.00 uur

glenn L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Leuke, vlotte plek. Niet te veel poespas. Rechttoe rechtaan keuken met verse producten. Op een hoog niveau in deze prijsklasse, wat aangenaam en toegankelijk is.
Goed prijs-kwaliteit concept waardoor je sneller eens binnen loopt voor een lekkere hap als je in de buurt bent!
L V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De kip smaakt er perfect en er is voor iedere smaak wat wils. Jammer dat de service beduidend minder was en het lang duurde voordat het eten geserveerd werd.
Marthin R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekkere kip, vooral de piripiri. Goede bediening en leuk sfeertje in de zaak. Vooral het muziek tijdens het eten is fijn en veel keuze aan drankjes. En een mooi interieur.
Bram E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader! Zowel de sfeer, als de prijs/kwaliteit verhouding, het personeel en het interieur van deze prachtige zaak is uitmuntend te noemen!
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gegeten, maar niet heel bijzonder. Vooral niet al te beste bediening. We hadden gereserveerd, maar kregen een slechte plek in de doorloop, aan hoge krukken bij de tocht van de voordeur. Weinig attente bediening. Goed voor groepen, gunstig geprijsd en vol.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Omdat we de vorige keer enthousiast waren (zie eerdere recensie) zijn we met een ander gezin teruggekomen. Helaas was de ervaring minder. De kwaliteit van het eten overigens niet; die is nog steeds prima !
Maar meer dan een half uur wachten op een schaaltje nachos vooraf, geen appelmoes in huis hebben en die vervolgens wel op de rekening tegenkomen en aankondigen dat de (huisgemaakte) friet op is, doet slordig aan. Ik snap dat de huisgemaakte friet iets is waarmee je je wilt onderscheiden maar zorg dan dat er altijd wat alternatieven in de diepvries liggen. In ons geval hadden ze nog wel wat kunnen vinden en met wat extra brood zijn we niets tekort gekomen maar het is het allemaal "net niet"
Dat komt misschien wel omdat je bij Chicks ook kunt afhalen; voor hen een goed, extra verdienmodel. Maar wij hadden het gevoel dat de afhalers voorrang krijgen (die zijn ook minder flexibel in tijd). Het was nu al drukker met afhalers dan met restaurantbezoekers dus ik ben benieuwd waar de nadruk op gaat liggen.
Beste Toine, alleerst mijn excuses voor uw ervaring. Ik moet u volledig gelijk geven, afgelopen zondag hebben wij een zeer slechte prestatie geleverd. De reden hiervan is niet goed te praten maar was een optelsom van een reeks gebeurtenissen. Ik wil wel graag zeggen dat het de eerste keer is dat wij zonder friet zaten en dat ook de afhaal gasten die avond veels te lang hebben moeten wachten. Het is geen excuses en had niet mogen gebeuren. Ik ben erg blij met uw feedback en u moet weten dat wij het inmiddels intern hebben besproken en dat er maatregelen worden genomen om dit soort problemen te voorkomen. Ik weet dat u de vorige keer fijn heeft getafeld en wij zien u uiteraard ook liever komen dan gaan. Vandaar wil ik u graag een cadeaubon doen toekomen welke u bij ons mag besteden. Ik hoop dat u ons in de toekomst nog eens de kans wilt geven. U mag mij bellen of mailen. Ik zal zorgen dat de bon naar u toe komt. Met vriendelijke groet Leroy Castens | Eigenaar
Patty R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De kip is erg sappig. Ze hebben verschillende smaken, dus ieder wat wils. Zaak ziet er prachtig uit. Prijs is verrassend voordelig. Dus zeker een aanrader
Dirk-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017

Zeker een aanrader om gewoon lekker ergens te gaan eten tegen een normale prijs!
Ons zien ze hier vaker!
Danny C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker gegeten. Heerlijk verrassende gerechten met als basis een super malse kip.
Een top inrichting en een zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
Voor een schappelijke prijs heerlijk ontspannen genieten van het lekkere eten.
Dirk-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Terwijl ik bij Chicks binnen zit even een recensie typen, want ze verdienen het! Een super mooie zaak, leuk en kundig personeel en erg lekker eten! Zojuist een proeverij gehad met 3 gerechtjes en 3 speciaal biertjes, HEERLIJK!

Ons zien ze hier vaker!
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Super lekker gegeten! Mooi stijlvol restaurant waar een relaxte sfeer hangt met een goed prijs qualiteit verhouding. Een aanrader voor alle kipliefhebbers.
Mahyar P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ontzetten leuke ontvangst en prettige personeel. Het eten was snel en op tijd klaar en we konden lekker lang blijven zitten en genieten van het nagerecht
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekkere kippetjes daar bij Chicks. Als je op een andere site zou zitten verwacht je niet dat het over eten gaat.....
Voor de 2de keer in korte tijd gegeten bij dit nieuwe restaurant in Den Bosch. Zeer de moeite waard. Heerlijke kipgerechten. De BBQ kip uit de green egg is zeker een aanrader maar de Kipburger en de Kipsalon waren ook van goede kwaliteit. Prima prijs kwaliteitverhouding. Verbeterpunten ? Ja, de muziek stond vrij hard en en wellicht een deurdranger aanschaffen (de buitendeur viel steeds open waardoor er steeds een koude front voorbij trok).
Miek A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Tweede keer dat we er waren en weer ontzettend leuk gehad. Het eten is echt heel erg goed! Geen poespas kaart, gewoon echt goed bereidt. Vooral de mannelijke medewerker doet heel erg goed zijn best en is heel vriendelijk en vrolijk! Maar de vrouwelijke medewerkster net zo goed. de wachttijd is iets langer dan gemiddeld maar niet vervelend. We komen zeker weer terug!
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor een snelle voordelige smaakvolle hap zit je hier prima! De service is vriendelijk, maar niet pro-actief. We hebben er meermaals om moeten vragen. Verder zit je bovenop je buren gepropt en is het super rumoerig. Aan de keuken ligt het zeker niet, want voor de prijs die je betaalt krijg je lekker te eten!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Supermooie inrichting, modern en gezellig.
De bediening was vriendelijk. We moesten wel wat lang wachten op onze drankjes, en de gerechten duurde ook vrij lang, maar de sfeer is prima binnen, en de gerechten smaakten goed.
Helaas waren de frietjes op, maar dit werd prima opgelost door een alternatief en poffertjes als dessert.
Persoonlijk zou ik wat meer keuze willen qua hoofdgerechten, dat zou het zeker de moeite waard maken om hier nog een keer terug te komen.
esther3105 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Gisteren bij Chicks gegeten. Jammer genoeg bij ontvangst niet echt een duidelijk verhaal. We werden niet begroet door de andere serveersters. Daarnaast duurde het allemaal erg lang. De tijd tussen de gerechten was langer (minimaal een half uur). Voor een snelle hap zou dit niet mogen. Daarnaast werd er niet gevraagd of we nog wat te drinken wilde terwijl er genoeg lege glazen op tafel stonden. Jammer want het concept is heel leuk en hierop verdienen ze zelf ook nog wat. Wellicht moeten ze dit nog verbeteren omdat ze net open zijn.

Aan kip niets op te merken. We hadden de bonnen van Social Deal. Het dessert sloeg werkelijk nergens op. Een glas Cassis met een bolletje ijs. Leuk dat je kan afhalen, de volgende keer zullen we hier voor kiezen. De kip van het spit was namelijk erg lekker! :-)