Chica Chica

Molenstraat 16 1741 GK Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Chica Chica

Mexicaanse fiësta

No-nonsense Mexicaans met een tex-mex knipoog. Zo staan hier fajitas en quesadillas op de kaart, maar ook bbq-ribs en chicken wings. Dit restaurant zal dus niet alleen bij vrouwen (chicas) in de smaak vallen, maar ook bij de mannen. Doen!

Meer informatie over restaurant Chica Chica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Chica Chica

Jack V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een hele fijne avond gehad en heerlijk gegeten.het AH menu was boven verwachtng. Kom er zeker een keer terug. Vriendelijke bediening niets op aan te merken
jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht goed, de bediening soms iets te dwangmatig.
Wij waren onze AH kaarten vergeten maar mochten toch onze gereserveerde plek innemen en de volgende dag kregen wij alsnog de korting uitbetaald. Deze blijk van vertrouwen waarderen wij ten zeerste, daarvoor onze dank. Helaas,bij het thuis na het nakijken van de rekening kwamen wij een fout tegen, er zijn 4 glazen rode wijn berekend, wij hebben er 3 gehad en er is een glas witte wijn berekend dat niet is besteld. Door dit te melden hopen wij personeel efficiënter te werk gaat zodat wordt voorkomen dat rekeningen ter plekke gecontroleerd moeten worden.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Je proeft in alle gerechten veel tomaat, voor al op de spareribs zat een dikke laag tomatenmarinade. De patat was heel erg zout. De bediening is prima en de sfeer gezellig.
Erwin F. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker een 3-gangen diner genomen bij Chica Chica. We waren met vrienden, waarvan de vrouw Mexicaans is. Zij heeft lekker gegeten en wij ook. De guacamole is goed bereid en ook de "hete" gerechten kriebelen flink in de keel {kippenpootjes}. De spareribs waren goed op smaak en lekker sappig. De nachos uit de oven zijn een aanrader voor in het midden van de tafel en de wraps om zelf in elkaar te zetten is natuurlijk een feestje. Het yoghurtijs is prima. Wij zijn blij en voldaan weer vertrokken
Ent S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Chica Chica heeft een apart driegangen menu voor de AH restaurantactieklanten ter waarde van €32,50. Dat wekt verwachtingen voor dat geld. Het voorgerecht was gewoon. Wraps met lende of voor €2,50 extra met zalm. Daarna een wrap met gehakt, guacemole en slamix. Een vulling uit de gaarkeuken met bijna geen gehakt. Gewoon een smakeloos prutje waar niet meer uit op te maken viel waar de kok ooit mee gestart was. Het nagerecht, een dame blanche met twee bolletjes vanille ijs. Het schijnt bij veel eigenaren nog steeds niet te zijn doorgedrongen dat de AH actie niet alleen voor veel nieuwe, maar ook voor vervolgbezoeken kan zorgen. €32,50 voor zo'n driegangen menu nodigt mij niet uit voor een vervolgbezoek, zelfs als er weer een gratis menu bij is inbegrepen.
spijkerskroon .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig restaurant.Gegeten met AH actie.genoeg keus en ook wordt er rekening gehouden met vegetarische gerechten. Bediening prima. Zou er zeker nog een keer gaan eten.
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De bediening was heel prettig, stelde zich voor en verzekerde ons dat we haar meteen moesten benaderen met vragen en/of opmerkingen, heel voorkomend!
We hebben heerlijk gegeten!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Hadden het AH restaurantmenu met keuze uit twee heerlijke gerechten. Super leuke en vlotte bediening! Komen hier graag nog een keer terug.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Blijft een leuk uitje, sfeer is gezellig, informeel en "stukje mexico". Lekkere cocktails. eten is heerlijk en heel betaalbaar. Komen zeker terug.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
wij hebben een prima avond gehad met heel lekker eten, de sfeer was heel goed en gezellig een aanrader kan ik zeggen ik heb vaker bij Chica Chica gegeten een prima keuze
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, gezellige sfeer en inrichting en ook nog eens heerlijke cocktails. Ik kom hier altijd erg graag!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben op ons gemak gegeten, hele vriendelijke en gastvrije bediening, gezellige muziek en lekker eten. Wij hebben genoten van dit restaurant en komen zeker terug. Een aanrader!
marjanstoot S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. We komen terug om nog eens wat uitgebreider van het eten van de kaart te kunnen genieten.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gaan eten met een AH-bon. Een uitstekend menu voorgeschoteld gekregen, lekker met heerlijke sausjes. Gezellig druk, attente bediening en dat alles voor een redelijke prijs. Hier gaan we zeker terug komen!
rina.dvrs .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hadden een driegangenmenu gereserveerd terwijl het op woensdag en donderdag tapasdagen zijn. Het was daarom een gezellige drukte. We hebben er lekker gegeten op onze trouwdag.
L.M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hele vriendelijke bediening heerlijk gegeten leuk restaurant
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
we waren met de AH actie hier gekomen. Het eten was best lekker, maar niet speciaal. We wisten dat het een beperkt menu was. Maar ook de borden waren beperkt. Bij de spareribs geen friet. Weinig spareribs. Bij het toetje hoorde rode vruchten te zitten. Maar 1 druif is wel erg karig. Geen aanrader dus.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
twintig jaar geleden in Mexico geweest met eenreisgezelschap maar wat we hier gegeten hebben lijkt mij meer mexicaans dan wat we daar kregen.
lsm.komen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Beperkte menukeuze vanwege AH-actie maar het smaakte erg goed. Supervriendelijk personeel. Ze kwamen het zeggen dat het hoofdgerecht 5 minuten later kwam, zeer attent. Voor herhaling vatbaar.
M P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren met een gezin van 4 personen.
Lekker met zijn vieren gegeten leuke sfeer goed eten en redelijk snel alles op tafel