Chica Chica

Molenstraat 16 1741 GK Schagen Nederland Kaart

Over restaurant Chica Chica

Mexicaanse fiësta

No-nonsense Mexicaans met een tex-mex knipoog. Zo staan hier fajitas en quesadillas op de kaart, maar ook bbq-ribs en chicken wings. Dit restaurant zal dus niet alleen bij vrouwen (chicas) in de smaak vallen, maar ook bij de mannen. Doen!

Meer informatie over restaurant Chica Chica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Dit keer via AH bon, maar zeker ook zonder deze aanbieding. Het personeel was vriendelijk en stond voor je klaar met vragen. Ook legden ze uit, wat er op je bord lag.
Anton G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was erg druk , koopavond ( volle bak ) daarom ok wat rumoerig. Eten was goed. Bediening en uitleg ook oke. Rekening met drankjes was niet overdreven duur.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het Albert Heijn menu gegeten en waar de meeste restaurants dan slechts karig uitpakken was dit een zeer aangename verrassing. We komen zeker nog een keer terug!
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het AH menu was ruimvoldoende om te kiezen als keuzemenu. Hele vlotte en aardige bediening.
Alleen zat je wel op elkaarslip met je buren. De muziek stond erg hard dus het was rommelig.
Maar vooral toch heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Altijd prima hier! En heel aardig personeel. De Frozen Yoghurt is een aanrader!! Mooie inrichting. Super!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Chica Chica is zeker een aanrader! Heerlijke gerechten worden aangeboden. Het kenmerkt zich aan een goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Bovendien hangt er een gezellige sfeer!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aardige, vlotte meiden. Het eten was goed, verzorgd en lekker. Iets minder dan ik gewend ben in de zaak maar daar was de prijs dan ook naar.
Nicoline D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
geen....commentaar hoor was prima leuke gezellige sfeer niet te over belicht en kaarsjes aan en knus...het eten was goed maar toch wel iets te veel vlees kan minder en de rijst kan iets meer en het toetje kan iets meer betekenen en dan bedoel ik de dame blanch..was n beetje weinig ijs...
Daniella T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met de AH spaarkaart actie heerlijk gegeten. Voor het menu een redelijke prijs, keuze uit 3 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Dit heeft me nieuwsgierig gemaakt naar de gewone kaart die normaal ze hanteren en ga zeker nog een keer terug. Een minpuntje was dat we in het begin wat lang op onze drankjes moesten wachten maar ik zag ook dat net op dat moment er een hoop eten weggebracht werd naar de andere tafels en begrijp dan ook dat dat voorrang heeft.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekker gegeten en prima bediening! Keuzemenu voor de AH kaart was goed en ook de sfeer in het restaurant is goed. Het restaurant is smal en diep dus de tafels staan wel wat 'ongezellig' in een rij naast elkaar. Misschien een tip om bijv. kamerschermen tussen de tafels te plaatsen om wat meer privacy te geven.
Dehunt1992 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten is er altijd wel op orde, het valt alleen wel op dat de porties kleiner zijn van dezelfde gerechten als je via de AH actie gaat eten. Ook de patat en de nachos aan het begin waren minder gevuld dan andere keren zonder AH actie.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijn en sfeervol Restaurant,heerlijk gegeten leuke locatie,
Goed bereikbaar ,uit Den Helder met de trein, prima te doen.
Leuk om nog eens heen te gaan!!
Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben lekker gegeten,alleen konden we niet kiezen voor de kaart omdat het tapas avond zou zijn. Dat hadden we tijdens de reservering niet begrepen.verder was het prima
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het is helemaal top! Van A tot Z. Ik heb wereldwijd genoeg spareribs geproefd. Maar deze van chica chica zijn werkelijk de beste!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker gegeten aan de ronde tafel met 8 personen.zeer goede bediening,en alles was naar wens.In het centrum van het gezellige stadje Schagen.
Bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een goede ontvangst met een vlotte bediening waarbij het voorgerecht en het hoofd gerecht voldoende waren met een leuk en smakelijk dessert toe.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met 6 personen via de AH-actie gegeten. Alles voldeed aan de verwachtingen, goed samengesteld keuzemenu met heerlijke gerechten en geweldige bediening! Zeker een aanrader als je heerlijk Mexicaans wilt eten en daarbij bijzonder correct en tegelijkertijd vrolijk bediend wilt worden!
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Prettig restaurant met een leuke ambiance, die een Mexicaanse sfeer op roept. Voor wie van pikant houdt zijn de chicken wings een aanrader. Als hoofdgerecht de Quesadilla con carne, niet uitzonderlijk, maar goed zoals zij hoort te zijn, met als nagerecht een frozen yogurt, lekker fris.
De bediening was vlot en vriendelijk.
Robindapper .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening erg aardig. De wrapper als voorgerecht was echt lekker en licht. Als hoofdgerecht hadden we de spareribs, deze waren ook perfect gaar en smakelijk. Het toetje was fantastisch, we hadden de frozen yoghurt. Dit is echt een aanrader met de ah actie.
Cinvyavt .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prima gegeten. Goeie aandacht van de bediening maar zeker niet opdringerig. Echt een mexicaan sfeertje, wat je ook terugziet in het servies. De porties waren perfect en smaakte prima.

Wij waren er nu met de AH actie maar komen er zeker een keer terug.