Chica Chica

Molenstraat 16 1741 GK Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Chica Chica

Mexicaanse fiësta

No-nonsense Mexicaans met een tex-mex knipoog. Zo staan hier fajitas en quesadillas op de kaart, maar ook bbq-ribs en chicken wings. Dit restaurant zal dus niet alleen bij vrouwen (chicas) in de smaak vallen, maar ook bij de mannen. Doen!

Meer informatie over restaurant Chica Chica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Chica Chica

Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
wij hebben een prima avond gehad met heel lekker eten, de sfeer was heel goed en gezellig een aanrader kan ik zeggen ik heb vaker bij Chica Chica gegeten een prima keuze
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, gezellige sfeer en inrichting en ook nog eens heerlijke cocktails. Ik kom hier altijd erg graag!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben op ons gemak gegeten, hele vriendelijke en gastvrije bediening, gezellige muziek en lekker eten. Wij hebben genoten van dit restaurant en komen zeker terug. Een aanrader!
marjanstoot S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. We komen terug om nog eens wat uitgebreider van het eten van de kaart te kunnen genieten.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gaan eten met een AH-bon. Een uitstekend menu voorgeschoteld gekregen, lekker met heerlijke sausjes. Gezellig druk, attente bediening en dat alles voor een redelijke prijs. Hier gaan we zeker terug komen!
rina.dvrs .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hadden een driegangenmenu gereserveerd terwijl het op woensdag en donderdag tapasdagen zijn. Het was daarom een gezellige drukte. We hebben er lekker gegeten op onze trouwdag.
L.M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hele vriendelijke bediening heerlijk gegeten leuk restaurant
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
we waren met de AH actie hier gekomen. Het eten was best lekker, maar niet speciaal. We wisten dat het een beperkt menu was. Maar ook de borden waren beperkt. Bij de spareribs geen friet. Weinig spareribs. Bij het toetje hoorde rode vruchten te zitten. Maar 1 druif is wel erg karig. Geen aanrader dus.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
twintig jaar geleden in Mexico geweest met eenreisgezelschap maar wat we hier gegeten hebben lijkt mij meer mexicaans dan wat we daar kregen.
lsm.komen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Beperkte menukeuze vanwege AH-actie maar het smaakte erg goed. Supervriendelijk personeel. Ze kwamen het zeggen dat het hoofdgerecht 5 minuten later kwam, zeer attent. Voor herhaling vatbaar.
M P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren met een gezin van 4 personen.
Lekker met zijn vieren gegeten leuke sfeer goed eten en redelijk snel alles op tafel
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuke, aardige en vlotte bediening. We hebben weer heerlijk gegeten!
Mooie royale gerechten!
We komen hier regelmatig en het is altijd prima
vorstman .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar! Het eten is heerlijk gekruid, precies goed!
De service is prima .Je kan er gezellig zitten en je wordt er niet weggekeken.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voor het eerst gegeten bij chica chica ter ere van de verjaardag van onze dochter, middels de ah actie We hebben een geweldige avond gehad! Het eten was super, daarnaast waren het royale porties. Ik had van te voren aangegeven dat onze dochter jarig was waardoor ze extra in het zonnetje gezet werd en de ander gasten meededen met het "lang zal ze leven" van onze serveerster bij het toetje. Ze heeft het er nog over en vond dat het leukste van haar hele verjaardag :-) bedankt chica chica voor een heerlijke avond en een prachtige herinnering voor onze dochter!
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima restaurant. Ookal was het niet vol door de indeling voelde het toch knus. Prima eten en uitmuntende service. Een aanrader dus!
Pascal G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We komen al jaren in dit restaurant, is een van onze favorieten. We hebben er zoals altijd weer heerlijk gegeten en de bediening is er altijd erg vriendelijk. Bij de reservering aangegeven dat mijn dochter jarig was en bij het dessert werd ze even in het zonnetje gezet. zoals altijd bij Chica Chica Schagen was het weer top!! Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten.
Michèle B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De bediening was redelijk. De ene serveerster beter dan de andere. Het eten viel nogal tegen, Wij vonden het niet super lekker en zouden niet nog een keertje gaan.
Karam R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Jammer dat we een voorgeprogrammeerd diner krijgen en niet uit de kaart kunnen kiezen. Vrij duur voor wat je krijgt! We weten dat je heel lekker kunt eten in Chica Chica. Dit is helaas wat minder.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
waren met ah bon waren erg verrast wat we kregen was erg lekker dus zeker heen gaan zouden wij zeggen bediening was erg vriendelijk alleen was het erg donker in de zaak maar voor de rest prima
willemenyvon .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was lekker.... niet speciaal... maar wel lekker. Er was ruim keuze... meerdere voor, hoofd en nagerechten...dus dat was fijn.
De service was goed.