Chica Chica

Molenstraat 16 1741 GK Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Chica Chica

Mexicaanse fiësta

No-nonsense Mexicaans met een tex-mex knipoog. Zo staan hier fajitas en quesadillas op de kaart, maar ook bbq-ribs en chicken wings. Dit restaurant zal dus niet alleen bij vrouwen (chicas) in de smaak vallen, maar ook bij de mannen. Doen!

Meer informatie over restaurant Chica Chica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met leuk personeel
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hier nu voor de tweede keer geweest en zullen er ongetwijfeld weer komen. Het eten smaakt voortreffelijk en de porties zijn echt niet te klein (misschien wel voor een grote eter).
anja_jhm .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij komen al jaren bij chica Chica en we zijn nog steeds enthousiast. Het eten is er heel lekker en de sfeer is gezellig.Dit keer zijn we er geweest met bonnen van de AH, maar ook dan prima en voor een leuke prijs
Janetje1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede ontvangst, menu werd nav vraag uitgelegd, gezellige drukte, alles op tijd uitgeserveerd, heerlijk gegeten, voor en na de betaling was er geen aandacht voor de klant.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen, met keuze uit verschi8llende gerechten. Gezellige zaak, alleen mag de muziek een stuk zachter
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten met de AH restaurant actie. Op het menu niets aan te merken met een keuze uit 3 verschillende voor- en hoofdgerechten en 2 nagerechten. We waren met groep en zitten dan geheel achteraan in een gedeelte wat wel iets gezelliger gemaakt kan worden. Bovendien vonden we het daar vrij frisjes. Personeel oke.
Lekkereuiteters .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel aardig en persoonlijke ontvangst en super aardig personeel. Kwaliteit van het eten is minder. Simpel. Voorgerecht hete kippenvleugels. Echt heel heet en de saus smaakt een beetje naar... karton. Het hoofdgerecht, de spare Ribs was gortdroog. Het personeel daarentegen zo aardig dat wij het niet hebben teruggegeven, mede ook omdat wij met de kortingskaart van AH kwamen. Gezellige sfeer, daar is niets mis mee. Echter voor het eten komen wij helaas niet terug.
martenelly1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
voorgerecht chicken winks = heerlijk
hoofdgerecht bbq ribs = zeer goed
nagerecht dame blache = lekker
voorgerecht wrapper lomo decerdo = lekker
hoofdgerecht fajitas kip = heerlijk
nagerecht frozen yogurt =lekker
Verametselaar M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De sfeer was goed en het was lekker druk in de zaak, wij werden goed ontvangen de bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk
wilverschoor .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
aangezien het erg druk was moesten we tussen de verschillende gangen wel lang wachten, wat met een kindje van 5 jaar nou niet echt handig is. Wel lekker gegeten en de ronde tafel is voor 8 personen wel zo gezellig. Het rumoer en de muziek maakten wel dat je elkaar slecht kon verstaan.
Alles bij elkaar wel gezellige avond
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Dit keer via AH bon, maar zeker ook zonder deze aanbieding. Het personeel was vriendelijk en stond voor je klaar met vragen. Ook legden ze uit, wat er op je bord lag.
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ook met een wat kleinere kaart (AH menu) is het bij Chica Chica heerlijk eten. Gezellig en goed verzorgd, gastvrije bediening!
De kip in een borrelend pannetje is heel erg lekker en de frozen yoghurt een aanrader!
Anton G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was erg druk , koopavond ( volle bak ) daarom ok wat rumoerig. Eten was goed. Bediening en uitleg ook oke. Rekening met drankjes was niet overdreven duur.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het Albert Heijn menu gegeten en waar de meeste restaurants dan slechts karig uitpakken was dit een zeer aangename verrassing. We komen zeker nog een keer terug!
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het AH menu was ruimvoldoende om te kiezen als keuzemenu. Hele vlotte en aardige bediening.
Alleen zat je wel op elkaarslip met je buren. De muziek stond erg hard dus het was rommelig.
Maar vooral toch heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Altijd prima hier! En heel aardig personeel. De Frozen Yoghurt is een aanrader!! Mooie inrichting. Super!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Chica Chica is zeker een aanrader! Heerlijke gerechten worden aangeboden. Het kenmerkt zich aan een goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Bovendien hangt er een gezellige sfeer!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aardige, vlotte meiden. Het eten was goed, verzorgd en lekker. Iets minder dan ik gewend ben in de zaak maar daar was de prijs dan ook naar.
Nicoline D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
geen....commentaar hoor was prima leuke gezellige sfeer niet te over belicht en kaarsjes aan en knus...het eten was goed maar toch wel iets te veel vlees kan minder en de rijst kan iets meer en het toetje kan iets meer betekenen en dan bedoel ik de dame blanch..was n beetje weinig ijs...
Daniella T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met de AH spaarkaart actie heerlijk gegeten. Voor het menu een redelijke prijs, keuze uit 3 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Dit heeft me nieuwsgierig gemaakt naar de gewone kaart die normaal ze hanteren en ga zeker nog een keer terug. Een minpuntje was dat we in het begin wat lang op onze drankjes moesten wachten maar ik zag ook dat net op dat moment er een hoop eten weggebracht werd naar de andere tafels en begrijp dan ook dat dat voorrang heeft.