Chibi Yumi

Bongerd 40 6411 JM Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chibi Yumi

LJVerjans .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Deze sushi restaurant is echt onze favoriet, wij rijden er helemaal vanuit Sittard heen.
Het restaurant is niet zo heel groot , daardoor wel wat rustiger wat kabaal betreft, en maakt het ook knus. de Ebi Tempura Maki is hier het lekkerst van alle sushi restaurant.
De Temaki lekker vers , zoals alle sushi"s en de verhouding rijst vis is goed , bij andere restaurant heb je meestal heel veel rijst en beetje vis. Ook de warme gerechten zijn heel goed , met snelle vriendelijke bediening . Er is ook een gezellig terras om buiten te zitten.
Annewinkens .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Bij Yumi (voor de tweede keer) gaan eten met onze trainingsgroep. Zoals te verwachten met een grote groep kakelende dames kan er het een en ander door elkaar lopen, maar bij Yumi zijn ze daar niet altijd even goed op berekend. De min- en pluspunten:

- Eten (in alle 5 de rondes) werd achteloos neergezet op de dichtsbijzijnde tafel, zonder echt te letten op wie wat had besteld (meegegeven - bij een all you can eat sushi zaak is 100% bewustzijn van wie wat besteld heeft onmogelijk).
- Ook bij herhaardelijk vragen bleven een aantal gerechten spoorloos. Uiteindelijk kwam men NA de laatste ronde/ het toetje nog met gemixte groentes aanzetten. Nee bedankt.
- Desbetreffende 'gemixte' groentes is overigens gewoon alleen courgette. Wel lékkere courgette.

+ het eten zelf is prima in orde. Niet subliem, maar dat verwacht je ook niet van een doorsnee sushi zaak.
+ De bediening kwam regelmatig vragen of er nog wensen waren.

Al met al geen enorme aanrader, maar een prima zaak om gewoon lekker sushi te eten. Nogmaals, wij waren met een groep van 10+ man, dus waarschijnlijk zal het betere service zijn als je met een kleinere groep of met z'n twee komt!
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
In deze all-you-can-eat formule is het smullen voor weinig geld. De uitgebreide kaart heeft net iets meer te bieden dan de gemiddelde concurrent. Producten zijn hoog op smaak en in goede porties. De bediening is redelijk volt. Dit restaurant is een aanwinst voor Heerlen centrum, waar de producten op de kaarten van veel zaken jammer genoeg en grotendeels uit de frituur komen.