Chiapas Taco-Cartel

Van Woustraat 29HS 1074 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over restaurant Chiapas Taco-Cartel

Proef de rijke Mexicaanse keuken

In Mexico worden de straten gekleurd door talloze gerechten die verkocht worden door straatventers. Terwijl je de rijke cultuur proeft, loopt het water je in de mond als je de geuren van de Mexicaanse keuken opsnuift. Chiapas Taco-Cartel brengt deze heerlijke traditie naar Nederland. Niet op straat, maar wel in een comfortabel restaurant. Of eet je liever thuis? Dan haal je je favoriete gerechten gewoon af.

Meer informatie over restaurant Chiapas Taco-Cartel

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Voordelig
Misslizz .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Afgelopen vrijdag hier gaan eten met mijn partner. We waren ze ongeveer de enige in het restaurant, maar de bezorgservices lopen in en uit. We wisten dat het self service is en dat is geen probleem, maar personeel mist wel duidelijk klantvriendelijkheid en inzicht. Ook bordjes voor zelf bestellen en dienbladen wegzetten zou al handiger zijn. Ik had twee taco's de crunchy chicken was lekker, maar de kip wat vet en bij de beef taco miste de beef wat smaak. Mijn partner had een champignon burrito en dat was vooral heel veel van hetzelfde. Voor een snelle hap prima, maar niet voor een leuk avondje uit.
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Recentelijk weer bij het Taco-Cartel gegeten. Het eten is zowaar nog beter geworden. Ik had een beef taco en een crunchy chicken taco. Allebei beter dan de eerste keer. Quesedillas zien er ook veel belovend uit maar ik zat vol!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuk binnenkomen bij deze zaak, ik was direct in de vakantie stemming! Ik heb een burrito op met scampi in bier gedrenkt en deze was super lekker! Mijn tafel genoot had een burrito met beef en deze was ook zéér smakelijk. Al met al een smakelijk etentje, zeker voor herhaling vatbaar!
Lola K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vandaag eindelijk eens langs gegaan. Mooie inrichting! Bediening was wisselend. Er werkten een aantal jongens aan de bar, een was vriendelijk ander (te jong? Onervaren?) was wat norser... Eten: we bestelden crispy chicken burito, was heerlijk, grote, goed gevulde portie. Mijn vriend had vega versie van nachos besteld, hij kreeg twee mini dingen, met weinig smaak. Aangezien qua prijs ze weinig van elkaar schelen, vond ik prijs/kwaliteit nog een puntje om aan te werken.
Boeba K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Chiapas Taco Cartel staat bekend om zijn taco's. Deze zijn dan ook heerlijk! Goed geportioneerd en het doet me denken aan de taco's die ik in Mexico op straat at! De bediening is heel vriendelijk en het restaurant zelf heel authentiek ingedeeld. Ik raad dit iedereen aan!
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijke gegeten , top tent voor een snelle hap en heerlijke tacos!
Erg fan van de crispy chicken & de beef taco!

Verwacht geen restaurant ervaring, bestellen aan de bar en je drankjes komen gewoon lekker in een blikje.

Goed & snel eten voor een prima prijs!
Dany B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Eindelijk taco's gegeten bij Chipas op aanraden van vrienden. We hadden al veel gehoord over het decor, maar we konden niet weten dat het zo Mexicaans zou zijn. Een echt Mexicaans eettentje met felle kleuren, shabby muren en stoere gasten achter het fornuis.
Wij hebben het bij taco's gehouden om zo veel mogelijk te proeven van de kaart.

De crunchy chicken (Kip), Beef chipotle (Vlees) en Skiffa Bay (Vis) waren allemaal super lekker. Goede smaak combinaties en kwaliteit. Je proeft dat er nagedacht is over de ingredienten en dat alles met de hand gemaakt word. Fijn dat er eindelijk een tent op de van Wou is gekomen die snapt wat lekker eten is.
Kahaa .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vorige week voor het eerst bij Chiapas Taco Cartel gegeten, en het is me meer dan goed bevallen. We hadden twee burrito's met pork (Al Pastor) en beef (Beef Chipotle) besteld, en deze waren werkelijk heerlijk! Goed gevuld met naast het vlees o.a. rijst, bonen, sla, pickled uitjes en prima guacamole. De portie nacho's was wat klein maar overall was het absoluut lekker! Wij komen hier nog wel terug.
Ravi N.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ik ben er onlangs geweest om even snel taco of burrito af te halen. Het zag er erg leuk uit van binnen en het personeel was ook vriendelijk, ik heb de beef-chipotle burrito besteld.

Het verschil tussen een burrito en een taco is dat je bij de burrito een grote wrap krijgt met rijst en bonen er in; taco's zijn twee kleine wraps zonder rijst en bonen. Beide zijn in meeste gevallen dezelfde prijs.

Nu komt mijn probleem. Ik heb zeker 25 minuten wachten daar op mijn simpele burrito, wat ik echt te lang vind om wat ingrediënten in elkaar te rollen. Daarnaast was de smaak ook niet goed. Als je even op internet zoekt hoe je beef-chipotle moet maken kan je zelf al veel verder komen dan wat ze hier doen.
Ze hebben zeker de potentie om goede taco's te maken, er moet alleen nog veel gebeuren aan het menu en de snelheid van service wil ik hier nog een keer terug komen.
Dear Ravi,
First of all thanks for your visit, we regret that your experience hasn't been as expected. Although we can not twist about taste we do find it disturbing that you have waited so long for your burrito. We are aware of the problem and are working hard to fix this! We like to thank you for your trust and feedback and hope to see you again soon!
Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuke plek die het midden houdt tussen fastfood en eetcafé. Je waant je bijna echt in een Mexicaanse eettent dankzij de geslaagde sobere inrichting, de salsa/merengue op de achtergrond en de Corona-met-limoentje bij de lekkere burrito. Eén tip: de burrito's (9€) kunnen meer vulling gebruiken. Ik ben geen grote eter en had maar net genoeg. Mijn vriend ging weg met honger.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijke taco's gegeten: beef chipotle, crispy chicken. Ingrediënten vers, smaken puur. Bediening minimalistisch (bestellen aan de bar en direct afrekenen) maar vriendelijk en enthousiast. Mooie inrichting en overtuigend Mexicaanse sfeer! Prijs/kwaliteit goed genoeg om hier vaak terug te komen. Aanwinst voor de buurt!
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Veruit de beste taco tent in Amsterdam. Je hebt ruime keuze uit kip, vis (skiffa Bay??), varken, vega en rund. Ik had zelf gestoofd rund en crispy chicken. Super vers en goed bereid. Zelf gemaakt de guacemole met de correcte structuur. Er staan sausjes op tafel, maar die heb je eigenlijk niet nodig.

Het personeel is aardig en attent. Het restaurant heeft toffe Mexicaanse uitstraling met de welbekende kleedjes en klapdeuren. Ik ben benieuwd of ze het menu verder gaan uitbreiden. Hier ga ik zeker nog vaker heen, een mooi aanwinst voor de Pijp.