Chiang Mai

Havenstraat 20 1211 KM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Chiang Mai

Siamese geheimen

Smul van authentieke Siamese gerechten in Hilversum. Bij Chiang Mai eet u gerechten uit de keuken uit de gelijknamige Noord-Thaise regio. De Chef-kok en gastvrouw is in Noord-Thailand opgegroeid en deelt de geheimen van de Siamese keuken met je. Lekker gekruide gerechten en special Thaise biertjes. Wat een ontdekking.

Meer informatie over restaurant Chiang Mai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chiang Mai

EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op een vrijdagavond met z'n tweeën bij Chiang Mai gegeten. Om half 7 was het nog helemaal leeg, maar om 9 uur is het stampvol. We eten een tom ka kai vooraf. De lekkerste die ik ook heb gegeten. Als hoofdgerechten nemen we pad pak en keng kai chiang mai. De pad pak zorgt ervoor dat ik voor het eerst van leven broccoli en bloemkool lekker vind. Werkelijk fenomenaal. Samen is het veel teveel voor ons en we krijgen een doggy bag mee. Als toetje nemen we kluay buat chi. Ook heerlijk.

De bediening is supervriendelijk, maar als de zaak volloopt, is één meisje in de bediening te weinig en alles duurt lang. Het interieur is niet heel erg Thais, maar wel netjes en fris. Met z'n tweeën zijn we € 65 kwijt. Niet duur voor het allerlekkerste Thaise diner e-v-e-r.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Als je Thais wil eten in Hilversum moet je echt bij Chiang Mai zijn. Een licht en fris restaurant. Bijzonder vriendelijke bediening. Vooraf de gemarineerde kip. Nu zonder bamboeblad maar nog steeds subliem. Daarnaast de lekkere sate kai. Heerlijke voorafjes om te delen! De hoofdgerechten met knapperige, heerlijk verse groenten. De papaya salade is echt een aanrader. Ik hou van extra pittig eten. Geen probleem! Een extra schaaltje pepertjes met vissaus om de gerechten extra pittig te maken. Ik verheug mij nu al op de volgende keer!
EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Al meerdere keren laten bezorgen door Chiang Mai (via thuisbezorgd.nl), dus ik kan niets zeggen over service of decor. Maar de gerechten vind ik echt fe-no-me-naal.

Afgelopen keer Tod man pla (viskoekjes) en Tom ka kai (soep) vooraf genomen. Allebei heerlijk. Ik denk niet dat ik elders ooit zo'n lekkere Tom ka kai gegeten heb. Als hoofdgerechten hadden we Keng kai Chang Mai (een gele curry met kip), Pad pak ruammit (groenten in een oestersaus) en Sateh kai. Alle drie smaakvol, intens, niet te pittig, maar ook niet te gecultiveerd. De Keng kai is uniek van smaak: een absolute aanrader. Toe Kluay buat chi (warme kokosmelk met banaan); dat heb ik elders lekkerder gegeten, maar deze was ook wel weer erg lekker.

Gaat het om Thais eten in deze regio, dan zou ik zeggen: laat het thuis bezorgen!
sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Als liefhebber van thaifood chang mai na karen weer geprobeerd. Op een vrijdagavond geweest, het restaurant zat hafvol. De bediening was ronduit zwak. Lang wachten op drinken, gasten zaten allemaal te zoeken naar contact. Op een mega grote tv worden toeristische beelden van thailand getoond, waaronder nachtleven in pathaya inclusief striptease, heel rare gewaarwording in restautant. Tom yam koeng was heel goed, keuken prima.
Als hoofdgerecht dorade besteld en na 10 minuten na rest van de tafel kreeg ik tilapiafilet. De bediening zei dat ze misschien fout had ingetikt, maar vroeg of ik echt niet wilde eten want anders duurde het weer heel lang. Mee ingestemd, ondanks geen enkele compensatie of drankje van t huis. Smaak was wel heel goed! Uiteindelijk stond dorade wel op de rekening gek genoeg.

De manager had totaal geen interesse in gasten en gang van zaken.

Onze indruk was dat dit restaurant er niet was voor de gasten en andere doeleinden had.
missfinetaste .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Echt een heerlijke avond gehad. Het eten was heerlijk en de mensen lief en gastvrij.

Ondanks dat er bij reserveren niet was aangegeven dat 1 persoon veganist is, werd er hier perfect op ingespeeld, nogmaals bedankt hiervoor.

Wij komen snel weer terug.
TanjaValkenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanavond gegeten bij Chiang Mai met de bonnen van AH. Het was echt super!! Heerlijke soep vooraf en 2soorten vlees/groenten. Heel vriendelijk ontvangst.
Een aanrader kan niet anders zeggen, dikke 10
Elz Mb .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Na een tijdje niet bij Ghiang Mai te zijn geweest gisteren met de AH BONNEN in de aanslag en de familie naar Hilversum vertrokken.
Na een hartelijke ontvangst het AH verrassings menu besteld.
Gewoon helemaal goed, soepje vooraf
Per persoon een gerecht, om gezamenlijk van te proeven.
En een toetje of koffie of thee toe.
Vooraf de vraag hoe pittig we het wilde hebben, 3 van de vier wilde het matig en de vierde persoon wilde het wel stevig. Ook dit werd geweldig begrepen, 3 gerechten matig en 1 stevig.

Wij zijn al een aantal keer met de AH BONNEN op stap geweest en wij denken dat deze bonnen akte een geweldige manier is om eens ergens anders een kennismaking etentje te doen. Voor de uitbater zou het een proeverij van zijn kunnen en stijl mogen zijn. Chiang Mai heeft dit naar onze mening geweldig opgepakt. Jammer dat deze akte bij AH alweer bijna afloopt, super idee om eens wat te anders dan gewend te proberen. Dit restaurant niet bekend? Ons advies? doen!

Wij zijn hier in het verleden redelijk vaste klant geweest en ook na de wisseling van eigenaar(!?) nog wel eens langs geweest. Ondanks het zeker behouden niveau van eten en smaak miste we iets, de oude bezetting. Dit telde zeker voor onze beleving, en nu na deze ervaring met een naar onze mening verbetering / gunstige nieuwe aanpak van koken in de finesse gaan we hier zeker weer vaker naar toe.

Kritisch nootje, iets minder parfum in de bediening.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben via de restaurant actie van AH gegeten. Wij kregen een verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd of wij pittig wilden eten of andere wensen hadden. Wij hebben aangegeven mild pittig prima te vinden. Wij kregen vooraf loempia's en viskoekjes, hoofdgerecht een groene curry (mild pittig) en kip en groente in oestersaus. Als toetje namen wij in plaat van ijs koffie met likeur. Wij hebben heerlijk, gevarieerd en veel gegeten. De bediening was ook super. Wij gaan zeker terug.
camilladejong1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Je krijgt als je met de ah zegels komt een verassings menu, bij ons alles met kokos wat we niet lusten! Geen keuze dus.. Heel jammer volgens mij kan je er verder prima eten maar dit was echt een dikke vette onvoldoende!!!! Slechte bediening ook, drankjes stonden veeltste lang leeg.
Felipa .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was heerlijk! Maar de actie van AH wordt hier niet juist uitgevoerd. Voor het verrassingsmenu moest ik 35 euro voor 2 personen betalen (bij telefonisch navraag de dag erna kost een menu 32,50??). Het is geen driegangenmenu, maar een tweegangenmenu met een kopje koffie of thee toe. Ik voel me misleid en ga hier niet meer eten.
carmen S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Chiang Mai in Hilversum.
Mijn man en ik hadden vooraf de Tom Ka Kay en de Sie Sahay en als hoofdgerecht de Ped Pad Phet en de Keng Massaman Kai, allebei erg lekker. De gebakken rijst is ook altijd top!
De bediening is altijd erg vriendelijk en attent.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hoewel dit een relatief klein restaurant is voelt dat bij binnenkomst absoluut niet zo aan. Achterin een open keuken wat ik persoonlijk altijd een goed teken vind. Wij werden hartelijk welkom geheten door de eigenaresse en mochten een tafeltje uitzoeken. Vooraf de Tom yam kai en de viskoekjes. Vervolgens een beefcurry, kip, groenten en een salade met mango. Stuk voor stuk heerlijke gerechten. De witte sauvignon paste daar prima bij. Een absolute aanrader!
Dannyvan68 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wegens AH-actie dit restaurant gekozen en zeer zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten zoals we in Thailand gewend zijn. Sie Sahay als voorgerecht met een Singha biertje als afkoeling.
Top!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker Thaise gegeten in een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening vooral het op mijn verzoek gemaakte nagerecht was heerlijk
josearkema .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016

Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was zo uitgekiend dat iedereen dit lekker zou vinden.
Vriendelijke bediening.
Strak interieur met een Thaise twist.
muijlenhoet .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Eten was lekker. Soepje heerlijk. Entourage zeer smaakvol. Duurde wel lang voordat we eten kregen 45 min gewacht op het voorafje. Zeker het proberen waard.
annemije .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk Thai's gegeten bij Chiang Mai. Vriendelijke dames in de bediening. Goede kwaliteit van de ingrediënten. Zalige smaak. Een pareltje in Hilversum.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijke Tom Ka kai soep en smaakvolle curries!
Aardige bediening.
We moesten wel heel lang wachten op het hoofdgerecht.
Patrik V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Na een middagje sporten even afgesloten met een gezellig etentje. Heerlijk gegeten en super lieve bediening. Soms is het even druk en moet je even geduld hebben, maar dat hoort bij een klein restaurantje en is -als je gezellige tafelgenoten hebt- wat mij betreft geen probleem. Was niet de eerste en zeker ook niet de laatste keer!
robarbon .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij hebben met 9 man heerlijk gegeten. De Thaise soep is echt een aanrader, maar ook de verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en ook het nagerecht waren prima. De bediening is uitermate vriendelijk. Men maakt ook geen geheim van wat er in de keuken gebeurt, alles is "open" , gerund door Thaise vrouwen. We hebben hier vaker gegeten en altijd was het zeer smakelijk en alles van goede kwaliteit.