Chiang Mai

Havenstraat 20 1211 KM Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Chiang Mai

Siamese geheimen

Smul van authentieke Siamese gerechten in Hilversum. Bij Chiang Mai eet u gerechten uit de keuken uit de gelijknamige Noord-Thaise regio. De Chef-kok en gastvrouw is in Noord-Thailand opgegroeid en deelt de geheimen van de Siamese keuken met je. Lekker gekruide gerechten en special Thaise biertjes. Wat een ontdekking.

Meer informatie over restaurant Chiang Mai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Voordelig
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben via de restaurant actie van AH gegeten. Wij kregen een verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd of wij pittig wilden eten of andere wensen hadden. Wij hebben aangegeven mild pittig prima te vinden. Wij kregen vooraf loempia's en viskoekjes, hoofdgerecht een groene curry (mild pittig) en kip en groente in oestersaus. Als toetje namen wij in plaat van ijs koffie met likeur. Wij hebben heerlijk, gevarieerd en veel gegeten. De bediening was ook super. Wij gaan zeker terug.
Camilladejong1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Je krijgt als je met de ah zegels komt een verassings menu, bij ons alles met kokos wat we niet lusten! Geen keuze dus.. Heel jammer volgens mij kan je er verder prima eten maar dit was echt een dikke vette onvoldoende!!!! Slechte bediening ook, drankjes stonden veeltste lang leeg.
Felipa .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was heerlijk! Maar de actie van AH wordt hier niet juist uitgevoerd. Voor het verrassingsmenu moest ik 35 euro voor 2 personen betalen (bij telefonisch navraag de dag erna kost een menu 32,50??). Het is geen driegangenmenu, maar een tweegangenmenu met een kopje koffie of thee toe. Ik voel me misleid en ga hier niet meer eten.
carmens21 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Chiang Mai in Hilversum.
Mijn man en ik hadden vooraf de Tom Ka Kay en de Sie Sahay en als hoofdgerecht de Ped Pad Phet en de Keng Massaman Kai, allebei erg lekker. De gebakken rijst is ook altijd top!
De bediening is altijd erg vriendelijk en attent.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hoewel dit een relatief klein restaurant is voelt dat bij binnenkomst absoluut niet zo aan. Achterin een open keuken wat ik persoonlijk altijd een goed teken vind. Wij werden hartelijk welkom geheten door de eigenaresse en mochten een tafeltje uitzoeken. Vooraf de Tom yam kai en de viskoekjes. Vervolgens een beefcurry, kip, groenten en een salade met mango. Stuk voor stuk heerlijke gerechten. De witte sauvignon paste daar prima bij. Een absolute aanrader!
Dannyvan68 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wegens AH-actie dit restaurant gekozen en zeer zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten zoals we in Thailand gewend zijn. Sie Sahay als voorgerecht met een Singha biertje als afkoeling.
Top!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker Thaise gegeten in een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening vooral het op mijn verzoek gemaakte nagerecht was heerlijk
Josearkema .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016

Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was zo uitgekiend dat iedereen dit lekker zou vinden.
Vriendelijke bediening.
Strak interieur met een Thaise twist.
Muijlenhoet .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Eten was lekker. Soepje heerlijk. Entourage zeer smaakvol. Duurde wel lang voordat we eten kregen 45 min gewacht op het voorafje. Zeker het proberen waard.
Annemije .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk Thai's gegeten bij Chiang Mai. Vriendelijke dames in de bediening. Goede kwaliteit van de ingrediënten. Zalige smaak. Een pareltje in Hilversum.
Chantal208 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijke Tom Ka kai soep en smaakvolle curries!
Aardige bediening.
We moesten wel heel lang wachten op het hoofdgerecht.
Patrik V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Na een middagje sporten even afgesloten met een gezellig etentje. Heerlijk gegeten en super lieve bediening. Soms is het even druk en moet je even geduld hebben, maar dat hoort bij een klein restaurantje en is -als je gezellige tafelgenoten hebt- wat mij betreft geen probleem. Was niet de eerste en zeker ook niet de laatste keer!
LoukvanP .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wat heb ik hier heerlijk gegeten. Vooraf allerlei heerlijke hapjes, het hoofdgerecht was super. Echt genoten in een gezellige sfeer. Aanrader: neem een echt Thais koud biertje bij het eten. De bediening is vriendelijk.
Robarbon .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij hebben met 9 man heerlijk gegeten. De Thaise soep is echt een aanrader, maar ook de verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en ook het nagerecht waren prima. De bediening is uitermate vriendelijk. Men maakt ook geen geheim van wat er in de keuken gebeurt, alles is "open" , gerund door Thaise vrouwen. We hebben hier vaker gegeten en altijd was het zeer smakelijk en alles van goede kwaliteit.
Pompillo .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heel lekker gegeten. Goede bediening. Prijs/kwaliteit is prima.het interieur is vernieuwd. De soep tom kha kai was lekker van smaak en goed gevuld met echte thaise ingredienten. Hoofdgerecht was meer dan genoeg en heel lekker.ik had laab kai en dat heeft me zeer gesmaakt. Wel vissaus toe voegen. Kan alleen maar positief zijn over deze zaak. Ik kom hier zeker nog terug.
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Goed eten mooie gerechten, alleen was de bediening in de vorm van de meneer erg klungelig!
En er werden wat drankjes vergeten. Voor de rest hebben wij echt wel genoten van het heerlijke eten.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteravond gegeten bij Chiang Mai een van onze favoriete Thaise restaurants Waarvoor wij in het verleden graag een uitstapje maakte vanuit Amsterdam. Wat een deceptie! Tot onze verbazing was de zaak nagenoeg leeg bij aankomst (18:30). Tevens zagen wij dat de oude sfeer nagenoeg verdwenen was. Alle muren witgeverfd en strak meubilair. De zaak bleek van eigenaar veranderd! Hoewel dat echt een schatje was en het eten over het algemeen prima, op een te zoete kleffe pad Thai na, komen wij hier niet meer terug. Dat komt door de bediening, werkelijk onbeschoft!! Terwijl de zaak nagenoeg leeg was en we na een kwartier nog niet werden geholpen liep ik maar naar de bar.. Daar bijna aangekomen kreeg ik toegesnauwd dat ik nog 'ff' geduld moest 'hebbe'. Daarna werden wij vuil en oogrollend door haar aangekeken en dat kan onder geen beding! Erg naar gevoel. Tevens schijnt de zaak nu een take away te hebben wat een zeer onrustig beeld schept. Alhoewel de Thaise eigenaresse er alles aan deed dit beeld recht te trekken hebben wij een bittere nasmaak door het personeel wat zij heeft aangetrokken.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Mijn favoriete Thai van eigenaar veranderd. Tja waar moet ik beginnen. Als voorgerecht hadden we viskoekjes en spare ribs. De spare ribs kwamen 10 min eerder. Toen de viskoekjes kwamen lag er nog 1 ribje op bord op tafel die pakte de vrouw van de bediening Met haar handen en gooide die bij mij op mijn bordje met viskoekjes. Sorry dat kan echt niet ????????????. Daarna hadden we soep met zijn 3en. Eerst kwam de soep van mijn man dit was net munt thee smaken verschillen niet hun fout. Ze vroeg hem wil je een andere heel graag. Ondertussen hadden wij nog steeds geen soep toen kwam de soep van mijn vriendin ik had nog niks. 10 min later kreeg mijn man zijn nieuwe soep en ik die van mij alleen kreeg hij de verkeerde hij had gezegd ik lust geen garnalen en kreeg garnalen soep? Wordt niks meer gevraagd om drinken of dessert kom op jongens die tien tafels. Zelfs de koks komen uit de keuken om te helpen afruimen. Oh ja en dan staat ze ook nog een grote gombal aan je tafel weg te kauwen kortom wat een hilarisch schouwspel ik zeg allemaal even op training komt vast goed.
Semmy A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heb supppperr lekker gegeten! Echt een aanrader sfeer was leuk. Normaal ben ik echt kieskeurig met het uitkiezen van restaurants om te gaan uiteten maar hier ik kom zeker vaker terug. Service was goed.. Mijn vriend en ik zijn supergoed bediend. Nogmaals thanks voor het lekkere eten! Groet semmy
Ka-Ming S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We zijn hier vandaag (zondag) wezen eten op basis van de vele positieve beoordelingen op Iens en diverse sites en vanwege eerdere goede ervaring.

Het restaurant zat goed vol maar er was nog een tafel vrij dus konden we plaats nemen. De sfeer van het restaurant was oké. Er is veel sfeer verlichting en enkele Thaise decoratie. Muziek was Mediterraans/lounge, hoewel mooi, maar paste naar mijn idee niet bij een Thais restaurant.

De bediening bestond uit 2 Nederlandse vrouwen. Beiden erg vriendelijk met een verschil: de een is iets meer attent en maakt een praatje terwijl de ander wat ongeïnteresseerd is. Het duurde lang voordat we de menu kaart kregen. Nog eens 10 minuten voordat de bestelling opgenomen werd na aangeven. Het wachten op het eten duurde erg lang. Er werd na een half uurtje excuses aangeboden dat het wat langer duurde maar het er aan zou komen. Uiteindelijk heeft het van binnenkomen tot het eerste eten ruim 1 uur en een kwartier geduurd voordat deze gebracht werd. Verkeerd, want ze waren het voorgerecht vergeten. Een beloofde compensatie voor het drinken bleef uit: alles werd alsnog op de bon gezet. Er werd geen excuses aangeboden. Er werd niet gereageerd op drinken dat op was.

Het eten zelf was oke. Voor een Thai vond ik het niet bijzonder. De kip in rode curry was goed. De gebakken garnalen met groenten zag er niet uit. En gestoofd rundvlees was taai. De witte rijst was zelfs nog niet helemaal gaar gekookt. Dat is erg jammer en maakte onze ervaring negatief.

Na het eten werd er niet gevraagd of wij een toetje of koffie wilden. De service was dus niet goed en vanuit onze tafel konden we ook opmerken dat het in de keuken even chaotisch ging (discusses tussen 2 koks, meerdere malen stuk laten vallen van servies).

Naar wat ik begrepen heb is het restaurant enige tijd geleden verkocht. Wellicht dat het hierdoor de kwaliteit en service op achteruit gegaan is. Jammer. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.