Chiang Mai

Havenstraat 20 1211 KM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Chiang Mai

Siamese geheimen

Smul van authentieke Siamese gerechten in Hilversum. Bij Chiang Mai eet u gerechten uit de keuken uit de gelijknamige Noord-Thaise regio. De Chef-kok en gastvrouw is in Noord-Thailand opgegroeid en deelt de geheimen van de Siamese keuken met je. Lekker gekruide gerechten en special Thaise biertjes. Wat een ontdekking.

Meer informatie over restaurant Chiang Mai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Chiang Mai

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben weer erg lekker gegeten echt een aanrader.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten is bij Chiang Mai altijd heerlijk en de bediening vriendelijk en correct.
Thuy T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuk restaurant waar we heerlijk hebben gegeten
philip W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Uitstekend eten, vriendelijk personeel. Kom graag nog een keer terug hoewel het wel wat te prijzig is voor wat wordt geboden.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten! Goed gekruid en heel smaakvol. Bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Vond de inrichting een beetje ongezellig, maar qua eten echt enorm goed!
Louisa V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, we komen snel terug. Top
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Jarenlang met enige regelmaat heerlijk gegeten of eten afgehaald bij Chang Mai. Deze keer was het echter een grote teleurstelling. Alle drie de gerechten waren ver beneden de maat, smakeloos en absoluut niet van het niveau dat we tot dan toe gewend waren. Mai zien ze niet meer terug.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
heerlijk gegeten de gerechten waren super we hebben meteen weer geboekt .
C. K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima gevarieerde smaken, alles vers!
Hendrina P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Service chaotisch. Gereserveerd via Iens. 15 feb. Bevestiging ontvangen. was op dag dat je 50% korting kreeg. Bij binnenkomst zeiden ze tot drie keer toe dat ze de reservering niet hadden ontvangen. Dus geen korting. Vertoon van reservering op mobiel overtuigde ze niet. Ik was met gasten, geneerde me. Op eindafrekening stond wijn die we niet gedronken hadden, en twee maal een hoofdgerecht waarvan we er maar een besteld en gekregen hadden. Eten is prima maar let op je portemonnee.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was weer even geleden maar gisteren weer neergestreken bij Chiang Mai. Na een warm onthaal door de eigenaresse besloten mijn vrienden en ik om niet zelf te kiezen van de uitgebreide menukaart maar ons te laten verrassen mits er ook Som Tam bij zou zitten en de gerechten extra pittig moesten zijn. Dat was geen probleem. Als voorgerecht kregen we een plateau met een mix van voorafjes om lekker te delen. Als hoofdgerecht hadden we naast de Som Tam een heerlijk mals kip-, vlees en garnalengerecht en nog een apart groentegerecht. Natuurlijk waren de groenten in alle gerechten knapperig vers, zoals het hoort. Heerlijk ook was de subtiele smaak van Thaise basilicum. Met een lekker dessert ter afsluiting kon onze avond niet meer stuk!
EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op een vrijdagavond met z'n tweeën bij Chiang Mai gegeten. Om half 7 was het nog helemaal leeg, maar om 9 uur is het stampvol. We eten een tom ka kai vooraf. De lekkerste die ik ook heb gegeten. Als hoofdgerechten nemen we pad pak en keng kai chiang mai. De pad pak zorgt ervoor dat ik voor het eerst van leven broccoli en bloemkool lekker vind. Werkelijk fenomenaal. Samen is het veel teveel voor ons en we krijgen een doggy bag mee. Als toetje nemen we kluay buat chi. Ook heerlijk.

De bediening is supervriendelijk, maar als de zaak volloopt, is één meisje in de bediening te weinig en alles duurt lang. Het interieur is niet heel erg Thais, maar wel netjes en fris. Met z'n tweeën zijn we € 65 kwijt. Niet duur voor het allerlekkerste Thaise diner e-v-e-r.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Als je Thais wil eten in Hilversum moet je echt bij Chiang Mai zijn. Een licht en fris restaurant. Bijzonder vriendelijke bediening. Vooraf de gemarineerde kip. Nu zonder bamboeblad maar nog steeds subliem. Daarnaast de lekkere sate kai. Heerlijke voorafjes om te delen! De hoofdgerechten met knapperige, heerlijk verse groenten. De papaya salade is echt een aanrader. Ik hou van extra pittig eten. Geen probleem! Een extra schaaltje pepertjes met vissaus om de gerechten extra pittig te maken. Ik verheug mij nu al op de volgende keer!
EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Al meerdere keren laten bezorgen door Chiang Mai (via thuisbezorgd.nl), dus ik kan niets zeggen over service of decor. Maar de gerechten vind ik echt fe-no-me-naal.

Afgelopen keer Tod man pla (viskoekjes) en Tom ka kai (soep) vooraf genomen. Allebei heerlijk. Ik denk niet dat ik elders ooit zo'n lekkere Tom ka kai gegeten heb. Als hoofdgerechten hadden we Keng kai Chang Mai (een gele curry met kip), Pad pak ruammit (groenten in een oestersaus) en Sateh kai. Alle drie smaakvol, intens, niet te pittig, maar ook niet te gecultiveerd. De Keng kai is uniek van smaak: een absolute aanrader. Toe Kluay buat chi (warme kokosmelk met banaan); dat heb ik elders lekkerder gegeten, maar deze was ook wel weer erg lekker.

Gaat het om Thais eten in deze regio, dan zou ik zeggen: laat het thuis bezorgen!
sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Als liefhebber van thaifood chang mai na karen weer geprobeerd. Op een vrijdagavond geweest, het restaurant zat hafvol. De bediening was ronduit zwak. Lang wachten op drinken, gasten zaten allemaal te zoeken naar contact. Op een mega grote tv worden toeristische beelden van thailand getoond, waaronder nachtleven in pathaya inclusief striptease, heel rare gewaarwording in restautant. Tom yam koeng was heel goed, keuken prima.
Als hoofdgerecht dorade besteld en na 10 minuten na rest van de tafel kreeg ik tilapiafilet. De bediening zei dat ze misschien fout had ingetikt, maar vroeg of ik echt niet wilde eten want anders duurde het weer heel lang. Mee ingestemd, ondanks geen enkele compensatie of drankje van t huis. Smaak was wel heel goed! Uiteindelijk stond dorade wel op de rekening gek genoeg.

De manager had totaal geen interesse in gasten en gang van zaken.

Onze indruk was dat dit restaurant er niet was voor de gasten en andere doeleinden had.
missfinetaste .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Echt een heerlijke avond gehad. Het eten was heerlijk en de mensen lief en gastvrij.

Ondanks dat er bij reserveren niet was aangegeven dat 1 persoon veganist is, werd er hier perfect op ingespeeld, nogmaals bedankt hiervoor.

Wij komen snel weer terug.
TanjaValkenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanavond gegeten bij Chiang Mai met de bonnen van AH. Het was echt super!! Heerlijke soep vooraf en 2soorten vlees/groenten. Heel vriendelijk ontvangst.
Een aanrader kan niet anders zeggen, dikke 10
Elz Mb .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Na een tijdje niet bij Ghiang Mai te zijn geweest gisteren met de AH BONNEN in de aanslag en de familie naar Hilversum vertrokken.
Na een hartelijke ontvangst het AH verrassings menu besteld.
Gewoon helemaal goed, soepje vooraf
Per persoon een gerecht, om gezamenlijk van te proeven.
En een toetje of koffie of thee toe.
Vooraf de vraag hoe pittig we het wilde hebben, 3 van de vier wilde het matig en de vierde persoon wilde het wel stevig. Ook dit werd geweldig begrepen, 3 gerechten matig en 1 stevig.

Wij zijn al een aantal keer met de AH BONNEN op stap geweest en wij denken dat deze bonnen akte een geweldige manier is om eens ergens anders een kennismaking etentje te doen. Voor de uitbater zou het een proeverij van zijn kunnen en stijl mogen zijn. Chiang Mai heeft dit naar onze mening geweldig opgepakt. Jammer dat deze akte bij AH alweer bijna afloopt, super idee om eens wat te anders dan gewend te proberen. Dit restaurant niet bekend? Ons advies? doen!

Wij zijn hier in het verleden redelijk vaste klant geweest en ook na de wisseling van eigenaar(!?) nog wel eens langs geweest. Ondanks het zeker behouden niveau van eten en smaak miste we iets, de oude bezetting. Dit telde zeker voor onze beleving, en nu na deze ervaring met een naar onze mening verbetering / gunstige nieuwe aanpak van koken in de finesse gaan we hier zeker weer vaker naar toe.

Kritisch nootje, iets minder parfum in de bediening.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben via de restaurant actie van AH gegeten. Wij kregen een verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd of wij pittig wilden eten of andere wensen hadden. Wij hebben aangegeven mild pittig prima te vinden. Wij kregen vooraf loempia's en viskoekjes, hoofdgerecht een groene curry (mild pittig) en kip en groente in oestersaus. Als toetje namen wij in plaat van ijs koffie met likeur. Wij hebben heerlijk, gevarieerd en veel gegeten. De bediening was ook super. Wij gaan zeker terug.
camilladejong1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Je krijgt als je met de ah zegels komt een verassings menu, bij ons alles met kokos wat we niet lusten! Geen keuze dus.. Heel jammer volgens mij kan je er verder prima eten maar dit was echt een dikke vette onvoldoende!!!! Slechte bediening ook, drankjes stonden veeltste lang leeg.