Chiang Dynasty

Erasmusdomein 39 6229 GB Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Chiang Dynasty

Chinese trots

Bij Chiang Dynasty in Maastricht word je met open armen ontvangen. Het is een vast adres voor trouwe bezoekers, maar tegelijkertijd een fantastische ontdekking voor mensen die hier toevallig langs lopen. Hier worden de sterren van de Chinese hemel gekookt en elk gerecht wordt met evenveel liefde en passie bij jou op tafel getoverd. Bereid je voor op een avond vol Chinese smaaksensaties!

Meer informatie over restaurant Chiang Dynasty

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Chiang Dynasty

Gerda C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer vriendelijk onthaal en bediening, een echte aanrader. Rustig gelegen,iets buiten het centrum van Maastricht, nabij provinciehuis.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heel vriendelijke ontvangst. Men wijkt graag Advanced het menu en maakt heerlijke babipangkang met satésaus klaar. Lekkerste home made sambal.
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leaker gegeten met familie. Het restaurant is school, het teen heel goed en de gastvrouw oprecht en warm. Een compleet plaatje, eten, entourage, gastvrijheid en bediening. Chapeau, zeker een restaurant war wij terug zullen moment. Complimenten!!
Harrypl .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Te lang geleden dat we weer eens bij chiang dynasty zijn gaan eten. Als voorgerecht de rozet van fijne voorgerechtjes. Een verscheidenheid aan smaken. Allemaal kleine "feestjes" Hoofgerechten: gestoomde zeetong respectievelijk pekingeend. Perfecte bereiding en verfijnde smaken. Als je culinair van de chinese keuken wilt genieten, ben je bij chiang dynasty aan het juiste adres.
De eigenaresse is niet alleen vriendelijk en klantgericht, maar heeft verstand van zaken en weet waar ze mee bezig is.
Het interieur is "on-chinees", smaakvol, verfijnd en op kwaliteit ingericht (de stoffen servetten b.v. zijn hier een kleine illustratie van). We zullen zeker niet opnieuw zoveel tijd laten verstrijken om hier andere gerechten te gaan proeven.
Noot: de negatieve recensies op deze pagina herkennen we niet en zijn nog minder te begrijpen. Ik zal deze niet kwalificeren, maar wil wel zeggen dat ik voldoende ervaring heb in culinair eten en daarmee met enig recht een goed oordeel over eten kan vellen.
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Kom op mensen, wat een overdreven reacties. Dit is een prima chinees, maar niet meer dan dat. Zijn er velen van. Prijzig maar redelijk eten, niets bijzonders. Aardige mensen, ja, maar ook dat is niet bijzonder. En een saai ongezellig interieur. Geen enkele reden om hier terug te komen. Gewoon een restaurant om even te eten, prima, maar niet meer dan dat.
Michael Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke mensen met horeca bloed. Verrassend dat de locatie gelegen is in een woonwijk. Gezellige Chineese sfeer en alles zeer schoon. Je gaat niet met honger van tafel;-)
PatvW V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Zonder enige twijfel de beste Chinees van Maastricht. Samen met mijn moeder van 85 kom ik hier elke maand tot ons groot genoegen eten. Wat behalve het fantastische eten mij opvalt is de enorme properheid die bij sommige andere Chinese restaurants te wensen overlaat. Parkeren kan altijd en is ook nog gratis!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Wat een verrassing midden in een woonwijk!
Wij werden vriendelijk ontvangen en na een amuse kwamen de zeer smakelijke schotels . Wij hebben bijzonder lekker gegeten.
Het decor was prachtig en zelfs op het toilet stonden verse bloemen, het geheel was tot in de puntjes verzorgd.
Misschien nog een tip m.b.t. de menukaart: vermeld even de meerprijs indien er wordt gekozen voor nasi of bami i.p.v. witte rijst.
Voor de rest een gezellig restaurant waar je echt uit bent en een prima keuken!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Chiang Dynasty ken ik al vanaf het begin dat WeiZu de eigenaresse is. Ik werkte toen aan de overkant in het toenmalige pand van t4h (2003) en haalde regelmatig een lekker meeneem gerecht wanneer ik avonddienst had. Nu 10 jaar later kom ik nog onregelmatig in de zaak en het is altijd erg leuk WeiZu weer te zien. Ze is zo betrokken bij haar klanten en gastvrij! Nog weet ze wat ik graag bestel en is meteen ook de vraag of ze dat klaar kan laten maken. Natuurlijk hou ik van variatie en blijf ik in het restaurant eten ipv dat ik het meeneem en het aan de waterkant of achterom in het parkje op een dekentje op eet (picknicken heet dat ;)). Het eten is altijd erg goed verzorgd en zeer smaakvol! Ik hoop dat WeiZu de zaak nog lang zal hebben en dat ik ( en alle gasten die reeds heb meegenomen om te laten proeven van de heerlijke sfeer) er nog lang van mag genieten!!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Bijzonder aardige mensen, uiterst middelmatig Chinees eten.

De aankleding van het restaurant in een uithoek van Maastricht is ook zeer ongezellig, met hard, wit licht.

Steeds weer dezelfde loempiaatjes in opeenvolgende gerechten, saaie Dim Sum volgens mij van de groothandel, karige vissoep. Een klein gerecht van rundvlees en sesamzad was wèl mals en lekker. Daarna een standaard vleesgerecht (vuurpan) de Ku lo yuk als overal niet krokant, maar dat had mijn tafelgenoot besteld..

Ik heb uit gesprekken met Limburgers begrepen dat je voor Chinees eten niet in Maastricht of Limburg moet zijn... Dat verklaart dan de plaats van dit restaurant op de ranglijst van Chinese restaurants in Maastricht. In het land der blinden is eenoog koning...

Voor wat er geleverd werd was het duur.