Chiang Dynasty

Erasmusdomein 39 6229 GB Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Chiang Dynasty

Chinese trots

Bij Chiang Dynasty in Maastricht word je met open armen ontvangen. Het is een vast adres voor trouwe bezoekers, maar tegelijkertijd een fantastische ontdekking voor mensen die hier toevallig langs lopen. Hier worden de sterren van de Chinese hemel gekookt en elk gerecht wordt met evenveel liefde en passie bij jou op tafel getoverd. Bereid je voor op een avond vol Chinese smaaksensaties!

Meer informatie over restaurant Chiang Dynasty

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

Harrypl .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Te lang geleden dat we weer eens bij chiang dynasty zijn gaan eten. Als voorgerecht de rozet van fijne voorgerechtjes. Een verscheidenheid aan smaken. Allemaal kleine "feestjes" Hoofgerechten: gestoomde zeetong respectievelijk pekingeend. Perfecte bereiding en verfijnde smaken. Als je culinair van de chinese keuken wilt genieten, ben je bij chiang dynasty aan het juiste adres.
De eigenaresse is niet alleen vriendelijk en klantgericht, maar heeft verstand van zaken en weet waar ze mee bezig is.
Het interieur is "on-chinees", smaakvol, verfijnd en op kwaliteit ingericht (de stoffen servetten b.v. zijn hier een kleine illustratie van). We zullen zeker niet opnieuw zoveel tijd laten verstrijken om hier andere gerechten te gaan proeven.
Noot: de negatieve recensies op deze pagina herkennen we niet en zijn nog minder te begrijpen. Ik zal deze niet kwalificeren, maar wil wel zeggen dat ik voldoende ervaring heb in culinair eten en daarmee met enig recht een goed oordeel over eten kan vellen.
Hansvana .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Kom op mensen, wat een overdreven reacties. Dit is een prima chinees, maar niet meer dan dat. Zijn er velen van. Prijzig maar redelijk eten, niets bijzonders. Aardige mensen, ja, maar ook dat is niet bijzonder. En een saai ongezellig interieur. Geen enkele reden om hier terug te komen. Gewoon een restaurant om even te eten, prima, maar niet meer dan dat.
Michael Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke mensen met horeca bloed. Verrassend dat de locatie gelegen is in een woonwijk. Gezellige Chineese sfeer en alles zeer schoon. Je gaat niet met honger van tafel;-)
PatvW .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Zonder enige twijfel de beste Chinees van Maastricht. Samen met mijn moeder van 85 kom ik hier elke maand tot ons groot genoegen eten. Wat behalve het fantastische eten mij opvalt is de enorme properheid die bij sommige andere Chinese restaurants te wensen overlaat. Parkeren kan altijd en is ook nog gratis!
N_icole .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Alle positieve reacties op Iens lokten ons naar Restaurant Chiang Dynasty in Maastricht. Vol verwachting betraden we het authentieke restaurant met Chinees decor. We werden welkom geheten door een vriendelijke jongeman die wist waar hij het over had en zich tijdens het introductiegesprekje ontpopte tot ware aspirant-sommelier. We voelden ons snel thuis en hadden volop vertrouwen in de kwaliteit van het restaurant. We besloten wat kleine, kenmerkende gerechtjes te bestellen om de beleving van het restaurant volledig in ons op te nemen. We werden niet teleurgesteld. Wat een heerlijke plek om te genieten van mooi voedsel. De wijnkaart bleek ook mooie vinologische schatten te bevatten. Na afloop kwam de eigenaresse persoonlijk vragen naar onze ervaringen. Kortom: een mooi en eerlijk restaurant, bestierd door mensen met liefde voor het vak. Een kwaliteit die je niet zo vaak meer tegenkomt. De tweede dag van ons bezoek aan Maastricht stond een ander restaurant op het programma. Door autopech viel dat plan in het water. Het enige lichtpuntje... we konden NOG een keer eten bij Chiang Dynasty: zeker geen straf
Bakkerej .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Wat een verrassing midden in een woonwijk!
Wij werden vriendelijk ontvangen en na een amuse kwamen de zeer smakelijke schotels . Wij hebben bijzonder lekker gegeten.
Het decor was prachtig en zelfs op het toilet stonden verse bloemen, het geheel was tot in de puntjes verzorgd.
Misschien nog een tip m.b.t. de menukaart: vermeld even de meerprijs indien er wordt gekozen voor nasi of bami i.p.v. witte rijst.
Voor de rest een gezellig restaurant waar je echt uit bent en een prima keuken!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Chiang Dynasty ken ik al vanaf het begin dat WeiZu de eigenaresse is. Ik werkte toen aan de overkant in het toenmalige pand van t4h (2003) en haalde regelmatig een lekker meeneem gerecht wanneer ik avonddienst had. Nu 10 jaar later kom ik nog onregelmatig in de zaak en het is altijd erg leuk WeiZu weer te zien. Ze is zo betrokken bij haar klanten en gastvrij! Nog weet ze wat ik graag bestel en is meteen ook de vraag of ze dat klaar kan laten maken. Natuurlijk hou ik van variatie en blijf ik in het restaurant eten ipv dat ik het meeneem en het aan de waterkant of achterom in het parkje op een dekentje op eet (picknicken heet dat ;)). Het eten is altijd erg goed verzorgd en zeer smaakvol! Ik hoop dat WeiZu de zaak nog lang zal hebben en dat ik ( en alle gasten die reeds heb meegenomen om te laten proeven van de heerlijke sfeer) er nog lang van mag genieten!!
Jos_Marlou .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
We vinden het altijd heel prettig om bij Chiang Dynasty te eten. We zijn niet zo thuis in alle speciale gerechten op de kaart, maar de bazin Wei Tzu geeft ons altijd passend advies. Die persoonlijke bediening is uitzonderlijk, en stellen we erg op prijs. Het eten smaakt altijd en ook de borden zijn mooi aangekleed.
Het restaurant zelf heeft een hele prettige sfeer. Wij gaan zeker weer terug!
RobertPrummel .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Bijzonder aardige mensen, uiterst middelmatig Chinees eten.

De aankleding van het restaurant in een uithoek van Maastricht is ook zeer ongezellig, met hard, wit licht.

Steeds weer dezelfde loempiaatjes in opeenvolgende gerechten, saaie Dim Sum volgens mij van de groothandel, karige vissoep. Een klein gerecht van rundvlees en sesamzad was wèl mals en lekker. Daarna een standaard vleesgerecht (vuurpan) de Ku lo yuk als overal niet krokant, maar dat had mijn tafelgenoot besteld..

Ik heb uit gesprekken met Limburgers begrepen dat je voor Chinees eten niet in Maastricht of Limburg moet zijn... Dat verklaart dan de plaats van dit restaurant op de ranglijst van Chinese restaurants in Maastricht. In het land der blinden is eenoog koning...

Voor wat er geleverd werd was het duur.
GuyMPinckaers .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Zondermeer de beste Chinees van Maastricht. Het eten is fantastisch, zo ook de bediening van de zeer vriendelijke en oprechte gastvrouw. Wat verder opvalt is de enorme properheid die bij sommige andere Chinese restaurants te wensen overlaat. Parkeren kan altijd en is gratis. Met veel genoegen kom ik hier elke maand met mijn 85 jarige moeder.