CHI SUSHI &BITES

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart
31-206392090

Over het restaurant CHI SUSHI &BITES

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant CHI SUSHI &BITES

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant CHI SUSHI &BITES

Jordy D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten!
M.R V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima Restaurant is nu meer Sushi gericht. uitstekende kwaliteit prijs verhouding.
Rad het iedereen aan om het eens te proberen. prettige sfeer.
G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Altijd lekker eten bij Chi. Met zorg voorbereid. Smaak tip top. Lekker wijntje erbij. Ga zeker terug. Kaart is wel veranderd, was er zeker een jaar niet geweest maar op zich de keuze van de boxen is heel afwisselend. Dus keuze genoeg daarin met variatie. Daarnaast kan je uiteraard van alles er nog los bij bestellen.
Beau N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben hier met drie personen genoten van een 6-gangen diner. Elke gang was verrukkelijk, de gastheer was zeer vriendelijk, het bedienend personeel was erg vriendelijk, wij komen hier zeker nog eens terug!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Culinaire kwaliteit en fantasie blijven goed, constant. Eigen vorm van fusion-keuken. Bediening correct en losjes tegelijk. Ambiance plezierig.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker eten en een leuk menu!
LisaMarie K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
In één woord geweldig! Heerlijk eten (vooral de sushi’s) en bijzonder lekkere wijn. Ook echt leuk dat je zoveel verschillende dingen kan proeven. Je voelt je er meer dan welkWe waren echt zeer verrast en komen graag nog eens terug!
Cornelia T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Zeer teleurstellend zeg! Sushi rijst was hard en combinatie met kip kerry snapte ik weinig van. De door mij geliefde de ebi fry zeker niet vers en in een verdrietig jasje. Tweede gerecht: goede coquilles maar wederom droge, ineengekrompen eby fry ( uit de vriezer) in een matig jasje met daarnaast een melige Gyoza die zo niet mag heten. Omdat ik dacht 7 bordjes te krijgen bleven we hoop houden maar het derde gerecht met klein stukje op de huid gebakken zeebaars ( te gaar maar wel crispy skin) en gegrilde kippendijen met wat simpele groenten mist een lichte saus voor samenhang en was wederom droog. Wel lekker rokerige smaak. Bord 3 bleek opeens het laatste bord te zijn, heel verwarrend. Prima wijnen.
Interieur is leuk. Jammer dat de stoelen en banken een hoogteverschil hebben.
Linde D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten en erg vriendelijke bediening!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een top service, geen enkele steek laten vallen en veel persoonlijke aandacht! Een echte aanrader, hier komen we zeker weer terug!
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Goed eten, super leuke eigenaar in de bediening, concept met tapas hapjes goed doordacht- zo kan je veel uitproberen, flexibel in ons verzoek naar eend pannekoekjes:-)
Lidia K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer ontzettend lekker gegeten????
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg genoten! Vriendelijke bediening en smakelijk eten.
Anela K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten, leuke gastheer en fijna ambiance, verrassingsmenu was prima!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was een aardig restaurant, met een ietwat misleidiend menu. doordat er gezegd werd dat er zeven gangen waren,terwijl er drie gangen waren. maar wel 7 verschillende gerechten op doe drie gangen. gezamenljk. , j Genoemde gerechten waren zeer smakelijk, maar niet erg speciaal,meenden wij. zpdtat wij heel tevreden .waren dat wij niet de volle prijs hoefden te betalen
rowena H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Verassend lekker gegeten.
Hannah S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Gezien de beoordelingen had ik er veel van verwacht alleen vonden wij het minder.

De 50% korting zat enkel op het verrassingsmenu. Daarom besloten om a la carte te bestellen.

Als sushi fan teleurgesteld over de sushi. Sushi met gefrituurde garnaal leek niet a la minute vers gemaakt. Garnaal was namelijk koud en de rijst was behoorlijk taai. Gefrituurde dimsum waren wel weer lekker.

Zalm en zeebaars waren goed, ossenhaas was deels koud qua smaak redelijk. Pekingeend lekker. Alleen de bami was super droog. Dit hadden we aangegeven en is ook (zonder te vragen) van de rekening gehaald.

Leuke ambiance verder.
Smaken verschillen uiteraard, maar naar mijn mening is het eten redelijk.
Annerie B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
had er meer van verwacht, alles lauw en ze moeten wat aan licht doen want niemand komt er beter uit door zo'n spot pal boven je hoofd.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een bijzondere gelegenheid om fijn, lekker en in een prettige ambiance te dineren. Het is fijn, want de bediening is open, eerlijk en congruent over het gedachtegoed achter de werkzaamheden. Aan een kleine wens wordt direct gehoor aan gegeven, Daarbij kan ik me goed vinden in de eenvoud en de smaakvolle gangen van het menu.
Letty L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hebben lekker gegeten. Jammer dat de kaart zolang hetzelfde blijft. Als deze vaker zou wisselen zouden we zeker vaker komen eten.