Chi-Ling

Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 14:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Chi-Ling

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prijs kwaliteit zeer beneden peil. Veel uien veel saus weinig vlees. Daar Komt bij dat de rekening niet klopte. Er stonden gerechten op die we niet hebben gekregen. Daarover bestond een welles nietes discussie met de zeer onsympathieke serveerster. Er werd ook erg gepushed om nog een drankje te nemen. Voor ons nooit meer!!!
j51 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
wij werden aangenaam verrast door een mooi interieur en vriendelijke bediening en een uitgebreide menukaart het was moeilijk om te kiezen zoveel lekkere gerechten. maar het belangrijkste het was ook heerlijk en prachtige opgemaakte borden. wij hebben genoten.
Mallepietje1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Mij toch nog eens laten verleiden om een maaltijd af te halen maar viel ons wederom erg tegen, eten was weer erg vlak van smaak, de kip had een vreemd smaakje en het vlees van de babi pangang was erg vet.
Het vernieuwde interieur ziet er mooi uit.
Basketball73 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben dinsdag avond de 80ste verjaardag van mijn oma bij Chi-Ling geveerd we hebben 3 heerlijk rijst tafels besteld allen maal goed van smaak alles even warm nettjes optijd bedinging was zeer vriendelijk regelmatig aan tafel om te vragen voor drinken ze vertelde alle gerechten goed uit!!!! Na gerechten waren heerlijk zelf mijn jarige oma kreeg een leuk kadotje van het huis pus koffie de hele tafel zie je ook niet meer vaak gebeuren als zeg ik het zelf. De verbouwing is super strak en mooi gelukt zeker een aan rader
Mallepietje1 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Alles erg vlak van smaak, vind het niet meer de moeite waard hier te eten, jammer want in het verleden vonden we het hier top.
Sonny V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben nu voor de tweede keer hier gegeten en dat was weer top! Eten is goed en veelzijdig. De Mihoen, bami of Nasi chi ling gerecht is echt een topper. Verschillende dingen op een plate zoals satè en babi pang gang, heerlijk! Service is goed en het decor is zoals het behoort te zijn. Het enige minpuntje is de prijs van de soep (te duur) en wat je er voor krijgt. Zeker een aanrader!!
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Gereserveerd voor 4 personen, drankje en kaart kwamen snel. Nadat we onze keuze (menu) hadden kenbaar gemaakt kregen we de mini loempia tjes. Bij elk van ons was 1 daarvan koud.
Vervolgens duurde het meer dan een uur dat we ons eten kregen. Ook kwam er niemand langs om te vragen of we iets wilde drinken terwijl de glazen echt leeg waren.
Nadat mensen die na ons binnen kwamen hun eten kregen en wij vroegen hoe het ermee stond werd er makkelijk over gedaan. Ook moesten we dus zelf vragen of we nog een rondje drank kregen.
Toen vervolgens anderhalf uur na aankomst ons eten werd geserveerd hadden we een zeer vriendelijke dame die ons hielp. Erg galant en attent, dat maakte weer veel goed.

Het menu was lekker maar niet echt bijzonder.
Msmarx .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Chi-Ling was een heel aangename verassing voor ons! Bij de eerste hap waren we al heel positief en het werd steeds beter! De service was ook erg vriendelijke en snel; alles liep als een geoliede machine. Als wij gasten hebben, zouden we ze zeker meenemen naar dit restaurant.
U2 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Topper ! De lekkerste in Nederland !

Service is prima, het eten is lekker vers en goed op smaak ! Parkeren kan goed op het mega parkeer terrein ( wel betaald, +-€5 per avond) en een gezellige sfeer !
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Zojuist heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het personeel is zeer attent en professioneel. Wij hadden een Chinees-Indische rijsttafel, welke uitmuntend was. Wat opvalt is dat de ingrediënten zeer vers zijn en kort van tevoren verwerkt; staan dus niet de hele dag te stoven en worden ook niet op het laatste moment opgewarmd. Prijzen zeer redelijk, snelle bediening, kortom een aanrader.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Eindelijk gaan eten bij dit top-5 restaurant v.w.b. Chinese restaurants in NL, terwijl ze al sinds 1996 bestaan.
Gerechten top, lekker vers, smaakvol en niet te zout. De Mongoolse Tipan met zeevruchten is een aanrader.
Jongeman in de bediening zeer correct en luisterend oor voor dieetwensen.
Inrichting basic, maar knus (de plaats (IJmuidens kustgebied) biedt al genoeg decor).

We komen zeker weer terug
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Onze zoon trakteerde ons op een etentje bij Chi-Ling vanwege zijn vaste aanstelling. Omdat we net van een receptie vandaan kwamen hebben we alleen een hoofdgerecht genomen en dat was ruim voldoende. Mooie porties, heerlijk gegeten en verzorgder dan de laatste keer. Ook niet meer zo opdringerig, heel fijn. De ossenhaas, Peking eend en geroosterd vlees met bijbehorende sauzen waren zeer smakelijk!
Hawaii65 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Al meerdere keren erg goed lekker gegeten eten bij Chi Ling. Met name de tjap tjoi is smaakvol en vol met verse groente. Bovendien een zeer vriendelijke bediening. Absolute tip na een dagje op het strand gelopen te hebben.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Heerlijke mongoolse rijsttafel voor twee. De sate is echt geweldig en ook de andere gerechten waren heel erg lekker. Zeker een aanrader. De bediening is lekker snel en heel erg vriendelijk. De saus wordt aan tafel over de gerechten geserveerd. Erg goed
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Wan Tan soep was niet echt smakelijk, beetje waterig, kipsaté was niet gemarineerd, leek wel gekookte kipfilet met een dunne, bijna smakeloze pindasaus. Als hoofdgerecht stukjes ossenhaas in zwarte pepersaus, dit waren niet al te malse stukjes op een bed van uien, uien en nog eens uien, met een klein stukje paprika en tot prut verworden taugé, weinig smaak, van de peper was niets te proeven, ook een Tjap Tjoy ossenhaas, smaakte naar knoflook, altijd goed, maar verder ook nergens naar. Kortom slappe smakeloze hap. De toetjes (ijs) waren goed, het glas rode wijn was ook goed. Al met al geen reden voor ons om hier nog terug te komen. Ik denk eigenlijk wel de meest smakeloze chinees waar we ooit hebben gegeten. Zo zonde, de entourage vonden wij heel leuk en de bediening ook (wel wat automatische piloot) maar toch. Het is een vrij groot restaurant en bijna alle tafels waren gereserveerd, wat doet vermoeden dat er toch ook wel lekkere maaltijden moeten zijn.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
we waren al een tijdje niet wezen eten bij Chi-ling in ons eigen IJmuiden. Zelfs op deze regenachtige en winderige dinsdagavond bijna alle tafels vol. Ik herken wel iets in de eerder gemaakte opmerking dat het personeel beetje mechanisch handelt. Wij werden op den duur een beetje gek van oudere serveerster die telkens als ze langs liep onze fles wijn pakte en onze glazen wilde bijschenken. Wij gaven aan dat we zelf wilden inschenken als we dat nodig vonden; de glazen zaten nog meer dan halfvol! Op den duur de handen boven het glas gehouden als ze de fles weer pakte en uiteindelijk uit pure wanhoop de fles maar achter het gordijn in het raamkozijn neergezet. Ze luisterde gewoon niet...jammer en daarom het lage cijfer voor de service. Vooraf gevarieerde dim-sum op een schaal, was erg lekker alhoewel de prijs/hoeveelheid een beetje mank ging. Zowiezo zijn volgens mij de prijzen erg gestegen de laatste tijd. Met het eten was niets mis; echtgenoot smulde van Peking Eend, onze zoon van geroosterd varkensvlees en ikzelf had Chinese garnalen. De gerechten werden vergezeld door klein bordje aangemaakte sla, voor 'de mannen' en op een paar stukjes paprika en ui na had ik helemaal geen groente. Dat is wel een minpunt vinden wij. Eerlijk gezegd gaan wij nergens anders Chinees eten dan zo af en toe eens bij Chi-Ling en weten dus niet of dit een uitzondering is. We waren ruim € 135,- kwijt en dat is toch wel een beetje veel voor het gebodene, we hebben niet eens een dessert genomen, kun je nagaan!
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Hier met 8 personen aan de ronde tafel gegeten, hetgeen best gezellig is. Vooraf flensjes met eend. Niet overtuigend en de meeste smaak moest komen van de meegeleverde rode saus. Als hoofdgerecht geroosterd varkensvlees op Mongoolse wijze met als resultaat de zgn cha sieuw op een bed van veel te veel ui en verder niets. Als je alleen witte rijst besteld hebt is dit erg uit balans en eenzijdig en mis je iets aan groente. De saus en het vlees zijn bovendien ook nog eens vlak van smaak. Jammer! Bediening is netjes maar handelt mechanisch. Ambiance is op zich oke met natuurlijk mooi uitzicht maar is wel blijven hangen in de 'klassieke' Chinese restaurant-aankleding.
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Verschillende Ti-Pan gerechten genomen, met verschillende sauzen en vlees/vissoorten. Door de diversiteit en en bereiding op het laatste moment (leuk aan tafel) hebben wij heerlijk gegeten.
De bediening is snel en keurig.
De aankleding van het restaurant is recht toe, recht aan chinees. Zou wat leuker kunnen
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Het Mongoolse menu genomen, wat begon met een gemarineerde ossehaas saté van de mongoolsegril met een ketjapsaus en ui daarna 3 ti-pan schotels, tong met lichte kerriesaus, pekingeend knapperig gebaken, kipfile met zwarte bonensaus de kipfile was iets telang gebaken hier door wat droog, verder nog een grote schotel met grote garnalen,
kipfile in zoet-zuresaus, cha-sieuw gemarineerd varkensvlees, lekker gegeten.
De bedinging is uiterst viendelijk maar moet iets bijgeschoold worden. De wijnkaart verdient ook wat verbetering. Interieur echt chinees, wel gezellig.
derksenfijnproevers .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Onverwacht lekker gegeten. Op het menu staan mooie samengestelde rijsttafels uit verschillende Aziatische landen. Wij gingen voor rijsttafel de Draak. Goed vlees en ter plekke aan tafel bereid. Bediening uiterst vriendelijk en gezellig. Kortom: top! We waren nu met 2 personen maar zowel met gezin als groep is er ook prima te eten. Op loopafstand van holidayinn.