Chez Paul

Broekhem 130 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

zedske73 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Komen ieder jaar naar Valkenburg en gaan dan standaard een avond bij Chez Paul eten. Heerlijk eten, Bourgondisch genieten !!!!!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening, fantastisch gegeten en gedronken en mooie uitleg over de wijnen, waarover veel kennis is. Gezellige ambiance.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Dit restaurant hoort absoluut tot onze favorieten omwille van de zeer lekkere keuken,erg smaakvolle wijnen,de gemoedelijke en gezellige sfeer.Bovendien zijn de porties echt wel ruim,ook voor jonge mensen!Echt een aanrader.Wij blijven fan van restaurant ‘chez Paul’.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Paul en zijn zoon verstaan hun vak en zijn goede gastheren. Een echte aanrader!
John Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een verblijf in Limburg probeer ik altijd te combineren met een bezoek aan Chez Paul. Wederom een warm onthaal en het eten heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
henk O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hartelijke ontvangst. Uitstekend gegeten in een gemoedelijke sfeer. Zeker zo goed , dat een herhaling ons voornemen is. Goede ligging met mooi terras.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Meer dan lekker eten. Elk gerecht voelt als smaaksensatie in je mond, bijpassende wijnen vullen het geheel sensationeel met elkaar af. Een avond eten bij Chez Paul is niet goedkoop, maar dan krijg wel een lange avond tafelen in een heerlijke ambiance. Personeel is meer dan kundig en kunnen je goed adviseren over alles wat zij serveren. Zodra wij weer in Zuid-Limburg zijn, zoeken wij ons favoriete restaurant uiteraard weer op.
ronald N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
via iens gevonden. design huiskamersfeer. uiterst vriendelijke ontvangst door chef Paul zelf. menukaart is al feest met gedetailleerde beschrijving. opmaak lust voor het oog. smaken verfijnd. geen geheim van bereiding. uitstekende keuze van de wijnen. niet het goedkoopst maar is ook geen hamburgertent. voor mij ster- waardig. een aanrader.
Bram C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Genieten van begin tot einde. We kozen het 5-gangen menu met aangepaste wijnen, beiden zeker een aanrader! Gastheer Paul maakt het een fijne ervaring, met veel kennis van zaken zonder overdreven stijfheid in de omgang.
Ketelaars .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg lekker en goed gegeten. Goede uitleg. Ook een mooie combinatie met het wijnarrangement.
Je voelt je ook erg op je gemak, gezellig.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
2de keer in een week hier gedineerd om een speciale gelegenheid te vieren. En dat doen we graag hier, met altijd de persoonlijke aandacht & het enthousiasme van Paul, zeker bij dit soort momenten, waardoor de speciale gelegenheid écht bijzonder wordt. Tot ziens!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wéér fantastisch genoten....heerlijke gerechten met fantastische wijnen er bij! Avond met vrienden waarbij het tempo helemaal vanzelf werd aangepast aan ons tempo van eten (en praten). Persoonlijke ontvangst is bijzonder.
A P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Iedere keer als wij zijn geweest is het uitmuntend. Geen commentaar. Heel gezellig en voortreffelijk eten. Het is altijd even gezellig. De wijn past uitstekend bij de gerechten die wat Paul uitzoekt. Echt een aanrader Chez Paul.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten, met partner, eerste keer, speciaal paasmenu. Chez Paul zat vol, maar door ruime tafelopzet precies goed qua "drukte". Klassieke hand van koken, alles goed vers. Voorgerecht iets lekkers met gepocheerde kreeft en allerlei variaties van erwt en bloemkool, en voor mijn partner biologische ganzenlever, (heerlijke) bloedworst en andere smullerijen van vlees. Vervolgens zeetong met leuke vulling en lekkere saus. Hoofdgerecht voor mij allerlei proeverijen van lam, en voor mijn partner kalfsvlees met zwezerik (die ik opgegeten heb, goed van garing). heerlijke proeverij van toetjes als besluit. Voor 49.50 pp goede prijs kwaliteitsverhouding. Na een witte wijn per glas een zelf een bourgogne uit 2010 uitgekozen, daardoor alles bij elkaar 195 euro. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer. Terecht hoog in de IENS Limburg top zoveel!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het is altijd weer een beetje thuiskomen bij Chez Paul! Heerlijk gegeten, prima wijnen aangepast aan de gerechten, top! Aanrader voor een heerlijke avond uit met famile of vrienden
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gastvrij, wel een misverstand over de bestelling en daardoor1 niet besteld gerecht gekregen: zeeduivel ipv kalfsvlees. Maar deze smaakte ook goed. Elk gerecht heeft misschien steeds net iets te veel verschillende smaken.
Scipio .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke plek, fantastisch gegegeten, gastheer met groot hart voor klanten. Mooi hoe dochter de traditie voort zet. Genoten van kreeft, vis, lam, kazen toe en een prachtig wijnarrangement (gul ingeschonken).
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima restaurant, zeer plezierige en correcte ontvangst.
Voortreffelijk diner en uitstekende bediening.
Goede wijnadviezen, tikkeltje aan de dure kant
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
het is altijd gezellig en goed eten bij Chez Paul.
Federica R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Persoonlijke sfeer, gastvrije bediening, heerlijk verfijnd eten: alle elementen voor een onvergeetelijke avond! Jammer dat wij te ver weg wonen om hier vaker te komen dineren. Zeker komen wij hier graag terug!