Chez Paul

Broekhem 130 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten

9,3

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Eten heerlijk, fantastische wijnen en voortreffelijke gastvrijheid we werden bediend door Paul zelf en zijn verhalen over het gerecht en de wijn gaf een extra dimensie aan het geheel. We komen Eker terug voor deze culinaire beleving.
ELS M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het was heel, heel lekker en alles was naar wens.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Hadden hier na een paar jaar gelden zeer goed gegeten weer gereserveerd. Viel ons deze keer wat tegen. Geen wouw factor qua eten en vonden de dat de bediening voor ze (door Paul en zeker de jonge dame) een verplichting was.
Paul.amkreutz A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ontvangst, bediening en eten was weer perfect, zoals we dat bij Chez Paul gewend zijn
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Fantastisch gedineerd in huiskamersfeer en met persoonlijke service. Juweeltjes van gerechten en mét een wijnarrangement prijzig maar helemaal áf! Michelinster waardig!!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Dit is bij uitstek het beste restaurant waar wij ooit gegeten hebben. Het begon al bij de voordeur.... en daar bleef het niet bij Ik had zelf het BOB-arrangement qua wijnen ik heb nog nooit mooiere wijnen geproefd. De inrichting is geweldig. De akoestiek is subliem. De bediening van zowel Paul als zijn crew is uit de kunst. Het eten was subliem. Niets dan complimenten en vooral voor de keukenbrigade. Als we in de buurt zijn komen wij zeker weer. TOP RESTAURANT. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Bedankt voor een heerlijke avond!
M D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wat een heerlijke plek om te eten! Van het knusse huiskamer-achtige van de locatie tot aan de heerlijke gerechten en het perfecte wijnarrangement daarbij (ook BOB-arrangement mogelijk, erg fijn). Op onze vraag of glutenvrij eten een probleem was kregen we het volgende begeerlijke antwoord: de gluten zijn niet uw probleem vanavond. Dat wil je vaker horen.

We aten o.a. subliem bereide duif met spekje en foie gras, en niet te vergeten ontzettend lekkere bloedworst (toch een ondergeschoven kind, meestal); een heerlijk stukje geurig gekruide zalm, mooie bavette met cepes en morieljes en toe een balkje chocola met vers fruit, caramelijs en praliné mousse. Het wijnarrangement erbij paste perfect: bijzondere wijnen met zoveel uitleg erbij als je wilde (of niet wilde, dan mocht je ook gewoon alleen de wijn drinken). Vriendelijke bediening, goede service. En bij het verlaten van de zaak een handdruk alsof je er al jaren komt. Het is dat we zo ver weg zitten, anders gingen we vaker!
John P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Prima menu en heerlijke wijnen naast klantgerichte service maakte de avond tot een fijne beleving , wij hebben zelden zo goed gegeten, chapeau
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijke gerechten echt top. Zeldzaam goed waren de gecombineerde wijnen bij elk gerecht.
Rowdy S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima restaurant, sfeervol ingericht en prima eten. Het is een familierestaurant iedereen werkt mee in het bedrijf. Dit restaurant is zeker aan te bevelen
Loe C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Perfect eten in een rustige omgeving . Spijs drankcombinatie zorgt voor een geweldige avond! Mooie gerechten zijn in balans!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
In 1 woord perfect, ster waardig. Rustige, mooie ambiance, heerlijke gerechten, prachtige wijnen en zeer gastvrij. Er wordt op hoog nivo gekookt.
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De gerechten zijn creatief en van bijzonder hoge kwaliteit. De bediening is zeer voorkomend en deskundig, je voelt je echt gast.
Tea M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
schitterend ! Prachtige gerechten , mooi gepresenteerd en vooral begeleid met de perfecte wijn ! Een warme ontvangst maakt het helemaal af ! Meer dan een aanrader : een must voor wie van tafelen houdt !
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Na een prettige ontvangst genoten van een prima en gezellig diner. Hierbij werden uitgebalanceerde gerechten met verrassende combinaties op een erg prettige manier geserveerd. Nadien een geanimeerd persoonlijk contact en gesprek met eigenaar chef over bereidingen van gerechten.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een heerlijke avond gehad. Fantastische gerechten met heerlijk bijpassende wijnen.
Drie jaar gelden al in dit restaurant gegeten . Absoluut niet ingeleverd qua niveau.
Het is zeker niet goedkoop, maar wel zeker de moeite waard als je iets speciaals te vieren hebt. !!

Bediening is heel persoonlijk en niet afstandelijk. Inrichting is mooi en warm.
Je verwacht dit niet als je alleen de buitenkant van het gebouw hebt gezien. Buitenkant komt absoluut niet overeen met het gebodene binnen. !!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Even weg uit het gezellige maar wel drukke centrum van Valkenburg.
Na een hartelijk ontvangst namen we plaats aan de mooie gedekte tafel. We hadden de keuze uit 2 voor-en hoofdgerechten. Mijn man nam het ene en ik nam het andere. Daarnaast nog een tussengerecht.
Alles was heerlijk en prachtig geservereerd.
De rode fruitige wijn was een streling voor de tong!!
Helaas konden wij geen dessert meer op , porties waren ruim voldoende, maar wel een heerlijk kopje koffie met bonbonnetjes ipv nagerecht. Prijs/kwaliteit zeker in orde.
Jörg O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Voortrekkelijk specialiteitenkeuzemenu. Gepresenteerd als kunst op je bord.
Heerlijk huiselijke sfeer. Zeker een aanrader.
Carry U.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten: het zijn ware kunststukjes op de borden. En we werden uitstekend geadviseerd over de wijnen: voortreffelijk!
Wij zijn SUPER tevreden!!!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben zeer genoten van de heerlijke gerechten. Gevarieerd, en met zorg bereid. Ook de bediening was zeer attent en plezierig. Een positieve verrassing, en zeer zeker een aanrader.