Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

Federica R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Persoonlijke sfeer, gastvrije bediening, heerlijk verfijnd eten: alle elementen voor een onvergeetelijke avond! Jammer dat wij te ver weg wonen om hier vaker te komen dineren. Zeker komen wij hier graag terug!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Chef Paul nam de tijd om zeer kundige uitleg over de wijn te geven, eten was heerlijk, bijzonder dat het hele gezin hier werkzaam is, kortom een absolute aanrader!
frank S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
top avond met plezierige ontvangst in een een rustige sfeer door de gastheer/eigenaar en kok .
Eten was verukkelijk evenals de bijgeserveerde drank.
Alleen de koffie vonden we duur evenals het huisapperatief.
Eduard L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Chez Paul is voor ons thuis komen, fantastisch familiebedrijf dat zich met hart en ziel inzet voor zijn gasten. Al jarenlang met afstand beste restaurant van Valkenburg en omstreken en daarom zou een michelinster hier echt op zijn plaats zijn!

Petra&Ed Amsterdam
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ohhhhh wat hebben wij hier lekker gegeten. Onwijs gastvrij!
Hier moet je naar toe
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij zijn fervente 'Limburg gangers', maar hier nog niet eerder geweest. De ontvangst was verrassend hartelijk. Aan tafel bleek dat Chef Paul speciaal voor de gasten op 29 en 30 december een mooi 4-gangen menu had samengesteld. We hebben erg genoten van de mooi opgemaakte en erg goed smakende gerechtjes. De bediening nam alle tijd om bij elke gang, met prima kennis van zaken, de gerechten en de wijn toe te lichten. Wij zijn echt een avondje uit geweest en komen hier vast en zeker nog een keer terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteren weer heerlijk en gezellig gegeten bij Paul. Altijd een feest. Tot de volgende keer!
Thom K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Echt meer dan heerlijk gegeten
Loe C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Hier heeft men begrepen wat lekker koken is! Een verrassend wijnarrangement maakt het genieten compleet. Een plek om regelmatig naar terug te keren. We verheugen ons nu al op het kerstdiner.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
het was gewoon weer top! Heerlijk gegeten. Mooie porties en fantastische eten, Mooie opgemaakte tafel. Jehbet niet echt het gevoel in een restaurant te zijn. maar eerder in een woonkamer
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top tent. Mooie tafel in de gevraagde rustige hoek. Ontvangst vriendelijk en gastvrij en de bediening zonder een fout en met een glimlach.
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prettige huiselijke sfeer. Goed ambience. Heerlijk eten.
Bart F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prachtige gerechten, mooie combinaties, heerlijke wijnen.
De gedrevenheid van Paul en zijn passie voor het maken van geweldige gerechten is geweldig.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wat hebben we genoten van het super diner en de aangepaste wijnen waren subliem! Wij zoeken naar een gelegenheid om vanuit Antwerpen nog eens terug te komen :-)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooi restaurant met ongeveer 10 tafels. Prettige bediening met uitleg over de geboden gerechten en wijnen.
Eten erg lekker met bijbehorende prima wijnen.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima, enkele malen per jaar komen wij met onze familie hier eten, altijd lekkere gerechten en zeer afwisselend! Vriendelijke ontvangst
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Was weer een geweldige avond, waarbij Paul liet zien dat zijn restaurant nog altijd op een hoog niveau meedoet. Hij is een uitstekende gastheer met perfect gevoel voor zijn gasten. Verheugen ons nu al op de volgende keer.
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een avond bij Chez Paul is altijd veelbelovend en genieten in alle opzichten.
Het enthousiasme waarmeevPaul en zijn vertrouwde team de gasten ontvangt en bedient is voorbeeldig.
De gerechten zijn stuk voor stuk van hoogstaande kwaliteit, medecdoorcde begeleiding van de uitstekende wijnen.
We hebben genoten en verheugen ons op een weerzien Chez Paul!
Marij N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Kwaliteit eten prijsverhouding is goed, en vriendelijke bediening.Is een mooi familie bedrijf, die waar maakt wat het te bieden heeft.
J H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima dinner, mooie gerechten en zeer goede wijnen. Hoog niveau voor een vriendelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.