Chez Paul

Broekhem 130 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

C. U.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten: het zijn ware kunststukjes op de borden. En we werden uitstekend geadviseerd over de wijnen: voortreffelijk!
Wij zijn SUPER tevreden!!!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben zeer genoten van de heerlijke gerechten. Gevarieerd, en met zorg bereid. Ook de bediening was zeer attent en plezierig. Een positieve verrassing, en zeer zeker een aanrader.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten zag er verzorgd uit en was lekker. Terras waar wij zaten werd fris door de wind. Wijn erg aan de prijs. Eten wel in goede verhouding
Eduard L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Chez Paul is voor ons thuiskomen, contstante kwaliteit en een zeer gemeende gastvrijheid.
We waren deze keer met vrienden en hebben de hele avond buiten gezeten op het geweldige
terras. Top gedineerd en heerlijke wijnbegeleiding.
Dank voor een Superavond!

Petra & Ed
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zoals altijd hadden we weer een prima avond bij Chez Paul, dit keer op het terras op een hete zomeravond. Met zorg bereide zeer smakelijke gerechten.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Paul deelde desgevraagd mee geen Michelin ster na te streven. Hij wil het restaurant met name betaalbaar en toegankelijk houden. Echter ze koken wel de sterren van de hemel!
Wat hebben we genoten van het Specialiteiten keuzemenu Tour de France.
Om maar met een tourterm te eindigen Chez Paul is een restaurant van de buitencategorie.
De absolute verfijning is wellicht mede veroorzaakt door stage van hun drie kinderen bij Bareiss Mitteltal Duitsland ( 3 Michelin sterren) en werken bij Beluga Maastricht ( 2 Michelin sterren)
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer goed gedineerd met gastvrij onthaal
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten, bij wachttijd heb ik 'Redelijk' ingevuld, maar daar bedoel ik eigenlijik mee 'precies goed'. Het was zeker niet kort, maar dat hoort ook niet het dit type restaurant, je moet hier rustig kunnen genieten van het eten, en dat hebben we zeker gedaan! Een echt aanrader!
Hilde A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hebben enorm genoten bij Chez Paul. We konden heerlijk buiten eten. De ontvangst en bediening is buitengewoon gastvrij en deskundig. Het eten is voortreffelijk, begeleid met passende, heerlijke wijnen. Paul verstaat duidelijk zijn vak. Chapeau! Het enige minpuntje was dat iemand zo nodig een dikke sigaar moest roken om zo de lucht voor de rest van de aanwezigen te bederven....
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het ontzettend gezellige terras.
Prijs- kwaliteit van het eten is prima.
Drankjes te duur.!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij waren in uw schitterend restaurant voor de tweede maal en opnieuw zeer aangenaam verrast !
Wij komen zeker terug wanneer we opnieuw in Valkenburg zijn.
Wij willen zelfs niet ergens anders gaan.
Altijd vriendelijk ontvangen, zeer aangename, vriendelijke en vlotte bediening.
Uw team is perfect op elkaar afgestemd.
Toprestaurant !
Edith Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Komen ieder jaar naar Valkenburg en gaan dan standaard een avond bij Chez Paul eten. Heerlijk eten, Bourgondisch genieten !!!!!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening, fantastisch gegeten en gedronken en mooie uitleg over de wijnen, waarover veel kennis is. Gezellige ambiance.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Dit restaurant hoort absoluut tot onze favorieten omwille van de zeer lekkere keuken,erg smaakvolle wijnen,de gemoedelijke en gezellige sfeer.Bovendien zijn de porties echt wel ruim,ook voor jonge mensen!Echt een aanrader.Wij blijven fan van restaurant ‘chez Paul’.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Paul en zijn zoon verstaan hun vak en zijn goede gastheren. Een echte aanrader!
John Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een verblijf in Limburg probeer ik altijd te combineren met een bezoek aan Chez Paul. Wederom een warm onthaal en het eten heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
henk O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hartelijke ontvangst. Uitstekend gegeten in een gemoedelijke sfeer. Zeker zo goed , dat een herhaling ons voornemen is. Goede ligging met mooi terras.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Meer dan lekker eten. Elk gerecht voelt als smaaksensatie in je mond, bijpassende wijnen vullen het geheel sensationeel met elkaar af. Een avond eten bij Chez Paul is niet goedkoop, maar dan krijg wel een lange avond tafelen in een heerlijke ambiance. Personeel is meer dan kundig en kunnen je goed adviseren over alles wat zij serveren. Zodra wij weer in Zuid-Limburg zijn, zoeken wij ons favoriete restaurant uiteraard weer op.
ronald N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
via iens gevonden. design huiskamersfeer. uiterst vriendelijke ontvangst door chef Paul zelf. menukaart is al feest met gedetailleerde beschrijving. opmaak lust voor het oog. smaken verfijnd. geen geheim van bereiding. uitstekende keuze van de wijnen. niet het goedkoopst maar is ook geen hamburgertent. voor mij ster- waardig. een aanrader.
Bram C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Genieten van begin tot einde. We kozen het 5-gangen menu met aangepaste wijnen, beiden zeker een aanrader! Gastheer Paul maakt het een fijne ervaring, met veel kennis van zaken zonder overdreven stijfheid in de omgang.