Chez Paul

Broekhem 130 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

A P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Iedere keer als wij zijn geweest is het uitmuntend. Geen commentaar. Heel gezellig en voortreffelijk eten. Het is altijd even gezellig. De wijn past uitstekend bij de gerechten die wat Paul uitzoekt. Echt een aanrader Chez Paul.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten, met partner, eerste keer, speciaal paasmenu. Chez Paul zat vol, maar door ruime tafelopzet precies goed qua "drukte". Klassieke hand van koken, alles goed vers. Voorgerecht iets lekkers met gepocheerde kreeft en allerlei variaties van erwt en bloemkool, en voor mijn partner biologische ganzenlever, (heerlijke) bloedworst en andere smullerijen van vlees. Vervolgens zeetong met leuke vulling en lekkere saus. Hoofdgerecht voor mij allerlei proeverijen van lam, en voor mijn partner kalfsvlees met zwezerik (die ik opgegeten heb, goed van garing). heerlijke proeverij van toetjes als besluit. Voor 49.50 pp goede prijs kwaliteitsverhouding. Na een witte wijn per glas een zelf een bourgogne uit 2010 uitgekozen, daardoor alles bij elkaar 195 euro. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer. Terecht hoog in de IENS Limburg top zoveel!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het is altijd weer een beetje thuiskomen bij Chez Paul! Heerlijk gegeten, prima wijnen aangepast aan de gerechten, top! Aanrader voor een heerlijke avond uit met famile of vrienden
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gastvrij, wel een misverstand over de bestelling en daardoor1 niet besteld gerecht gekregen: zeeduivel ipv kalfsvlees. Maar deze smaakte ook goed. Elk gerecht heeft misschien steeds net iets te veel verschillende smaken.
Scipio .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke plek, fantastisch gegegeten, gastheer met groot hart voor klanten. Mooi hoe dochter de traditie voort zet. Genoten van kreeft, vis, lam, kazen toe en een prachtig wijnarrangement (gul ingeschonken).
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima restaurant, zeer plezierige en correcte ontvangst.
Voortreffelijk diner en uitstekende bediening.
Goede wijnadviezen, tikkeltje aan de dure kant
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
het is altijd gezellig en goed eten bij Chez Paul.
Federica R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Persoonlijke sfeer, gastvrije bediening, heerlijk verfijnd eten: alle elementen voor een onvergeetelijke avond! Jammer dat wij te ver weg wonen om hier vaker te komen dineren. Zeker komen wij hier graag terug!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Chef Paul nam de tijd om zeer kundige uitleg over de wijn te geven, eten was heerlijk, bijzonder dat het hele gezin hier werkzaam is, kortom een absolute aanrader!
frank S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
top avond met plezierige ontvangst in een een rustige sfeer door de gastheer/eigenaar en kok .
Eten was verukkelijk evenals de bijgeserveerde drank.
Alleen de koffie vonden we duur evenals het huisapperatief.
Eduard L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Chez Paul is voor ons thuis komen, fantastisch familiebedrijf dat zich met hart en ziel inzet voor zijn gasten. Al jarenlang met afstand beste restaurant van Valkenburg en omstreken en daarom zou een michelinster hier echt op zijn plaats zijn!

Petra&Ed Amsterdam
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ohhhhh wat hebben wij hier lekker gegeten. Onwijs gastvrij!
Hier moet je naar toe
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij zijn fervente 'Limburg gangers', maar hier nog niet eerder geweest. De ontvangst was verrassend hartelijk. Aan tafel bleek dat Chef Paul speciaal voor de gasten op 29 en 30 december een mooi 4-gangen menu had samengesteld. We hebben erg genoten van de mooi opgemaakte en erg goed smakende gerechtjes. De bediening nam alle tijd om bij elke gang, met prima kennis van zaken, de gerechten en de wijn toe te lichten. Wij zijn echt een avondje uit geweest en komen hier vast en zeker nog een keer terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteren weer heerlijk en gezellig gegeten bij Paul. Altijd een feest. Tot de volgende keer!
Thom K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Echt meer dan heerlijk gegeten
Loe C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Hier heeft men begrepen wat lekker koken is! Een verrassend wijnarrangement maakt het genieten compleet. Een plek om regelmatig naar terug te keren. We verheugen ons nu al op het kerstdiner.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
het was gewoon weer top! Heerlijk gegeten. Mooie porties en fantastische eten, Mooie opgemaakte tafel. Jehbet niet echt het gevoel in een restaurant te zijn. maar eerder in een woonkamer
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top tent. Mooie tafel in de gevraagde rustige hoek. Ontvangst vriendelijk en gastvrij en de bediening zonder een fout en met een glimlach.
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prettige huiselijke sfeer. Goed ambience. Heerlijk eten.
Bart F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prachtige gerechten, mooie combinaties, heerlijke wijnen.
De gedrevenheid van Paul en zijn passie voor het maken van geweldige gerechten is geweldig.