Chez Paul

Broekhem 130 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 19:00 - 21:00

Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

• Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een avond bij Chez Paul is altijd veelbelovend en genieten in alle opzichten.
Het enthousiasme waarmeevPaul en zijn vertrouwde team de gasten ontvangt en bedient is voorbeeldig.
De gerechten zijn stuk voor stuk van hoogstaande kwaliteit, medecdoorcde begeleiding van de uitstekende wijnen.
We hebben genoten en verheugen ons op een weerzien Chez Paul!
Marij N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Kwaliteit eten prijsverhouding is goed, en vriendelijke bediening.Is een mooi familie bedrijf, die waar maakt wat het te bieden heeft.
J H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima dinner, mooie gerechten en zeer goede wijnen. Hoog niveau voor een vriendelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een topavond gehad! Heerlijk eten en geweldig mooie bijpassende wijnen. De gastheer was enorm gastvrij en enthousiast.
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben hier echt een super fijne avond gehad, eten was lekker en we werden geweldig bediend. De eigenaar van het restaurant is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden hier zeker nog een keertje terug komen!
Michalina K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Aangenaam verrast door de ambiance en heerlijke creaties van chef Paul. Komen zeker terug????alles was vers en perfect op elkaar afgestemd. In een kleine setting op en top genoten samen. Betaalbaar dineren op hoger niveau.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wederom genoten van de uitstekend gecombineerde gerechten, hartelijke ontvangst en professionele bediening.
De perfect gekozen wijn en het enthousiasme vam Paul en zijn medewerkers zorgden voor een prachtige avond!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Verrassend all-in viergangenmenu. De tekst op de menukaart wekte hoge verwachtingen en die werden voor alle gangen meer dan waargemaakt. Claudine legde alles tot in de kleinste details uit, had alleen bij de kazen hulp nodig van vader Paul. Wij hebben genoten en bij een volgende bezoek aan het voor ons toch redelijk verre Limburg (Grunnegers), komen we zeker weer.
Bert-Jan I.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Nadat de patron elke cliënt persoonlijk heeft verwelkomd, blijkt dat hij het gastheerschap ook de rest van de avond op zich neemt. Een verstandige keuze, want niemand zou t hem kunnen verbeteren.
Heerlijk gegeten, prima wijn-spijs combinaties en een zeer redelijk prijsniveau. Wij komen zeker terug!
Stefaan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heel fijne avond gehad. De 4 gangen menu (€ 110) gekozen, met aangepaste wijnen. schitterende gerechtjes, mooi evenwichtig smaakpallet; zeer goed gekozen, maar vooral verrassende wijnkeuze.
menu met een heel mooie prijs/kwaliteitsverhouding
hoge meerprijs voor de aangepaste wijnen (wijnen uit de Roussillon-languedoc, en Piemonte (Barbera) a € 32 pp)
via The fork hadden we een bon voor 30% korting op onze reservatie
heel spijtig, maar deze werd geweigerd bij afgifte!
we hebben er dan niet verder willen op ingaan aangezien we een schitterende avond niet verkeerd wilden afsluiten.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijk gegeten. goede wijnen, vriendelijke bediening!
gurp V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Mooie avond gehad met zeer goed eten en goede wijn
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Uitstekend diner, persoonlijke ontvangst, kennis van wijnen, kortom het was een feestje!
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Geweldige sfeer, lekker eten en heel erg gastvriendelijk. Altijd goed advies. Een genot voor een culinair avondje uit voor een mooie prijs.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ongelooflijk lekker gegeten. Alles was gewoon top! Wat ook zo' n extraatje is dat Paul zelf zijn gasten ontvangt. Hij is een gastheer op en top. Als we weer eens in Limburg komen nemen we zeker de moeite om weer bij hem te gaan dineren.

Marijke de Moor
Moor Performance
MathSalden .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Regelmatig verrast Chez Paul hun gasten met een all in arrangement, zoals bij voorbeeld op 9 juni jl. Wij hebben genoten van een 4 gangen keuzemenu inclusief tafelwater, een fles wijn, in ons geval een bijzonder mooie pinot blanc van Meyer-Fonné, en koffie na, voor €120 per 2 personen.
Na de amuses openden we met een lauwwarme salade met gepocheerde zeekreeft met een heerlijke zomerse begeleiding van erwtensla, tomaat en paprika en een citrusdressing.
Her vervolg bestond uit een vol smakende bisque van zeekreeft met geroosterde gambastaart en rouille. De bijgeserveerde broodstengel met dotjes yoghurt-dragonzalf voegde echt iets toe. Een topgerecht..
Als hoofd genoot ik van een heerlijke kalfsfilet met een licht-elegante saus met morieltjes begeleid door parelgort met truffel en paddestoelen. De groentegarnituur bestond uit asperge en bladspinazie. Hoewel de morieltjes en paddestoelen wellicht een herfstig gerecht doen vermoeden zorgden de lichte saus en groentegarnituur juist voor een zomerse touch. Tevens mocht ik even proeven van de heerlijke scholfiler van mijn vrouw, waar de begeleiding bestond uit een Noilly Pratsaus, aardappel -venkel mousseline en asperge, zeekraal, lamsoren en prei. Eveneens een prachtig gerecht.
Als wijnbegeleiding genoot ik van een houtgerijpte cabernet sauvignon van Paul Mas uit de Languedoc.
Als dessert kozen we voor resp. Een mooi bord met boerenkazen en een dessert van aardbeien, hazelnoot , witte chocolade, gel van limoen en vanille roomijs.
Afgesloten werd met een lekker kopje koffie en een mini crème brulée.
De portionering is ruim te noemen, evenals de tijd tussen de gangen.
Maar je bent bij Paul dan ook echt een avond "onder de pannen" wat zeker door het aangename gastheerschap van de patron zelf geen straf is ( al misten we wel Claudine, de dochter des huizes, die op stage is in een ander kwaliteitshuis:-)
Kortom een tophuis voor liefhebbers van Franse keuken in een ongedwongen sfeer met een excellenteb prijs/kwaliteit verhouding.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij Chez Paul is het prima eten. Paul is een goede en prettige gastheer. Zijn dochter werkt prettig mee. De avond dat wij er waren hadden zij het behoorlijk druk. Toch geven zij hun clienten alle aandacht. Daardoor werd het wel een beetje een lange zit. Het menu voorstel was heel gevarieerd en zeer aantrekkelijk. geprijst. De smaken waren geweldig. Heel subtiel en verfijnd. Voor liefhebbers zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op koningsdag voor het eerst gegeten bij Chez Paul, waar we hartelijk ontvangen worden door de gastheer in een zeer sfeervolle entourage.
Het menu biedt ons veel keuzes en als visliefhebber kan het menu royaal aan onze verwachting voldoen.
Prachtig opgediende borden met veel diversiteit en uitstekende wijnen worden hierbij geschonken, waarvan de gastheer alle details met veel passie toelicht.
We hebben hier koninklijk gegeten en vonden het een absolute aanrader.
Complimenten voor de gastheer en zijn team!
Wij komen graag weer terug.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij komen regelmatig bij Chez Paul, echter deze keer vond ik erg teleurstellend. Lange wachttijden, ruzie in de keuken, en een haar op de asperges!!
Daarbij ook nog in eerste instantie het verkeerde vlees ontvangen uit de keuken, ik had om doorgebakken Ossehaas gevraagd en kreeg Lamsvlees!! Uiteindelijk kreeg ik Ossenhaas dat rose gebakken was terwijl ik tot 2x keer toe om doorgebakken had gevgraagd. Ze probeerden het wel nog op te lossen met een nieuw stukje vlees, echter na twee keer te moeten wachten heb ik daar maar van afgezien. Voor het ongemak kreeg ik wel een bolletje ijs extra. Echter toen wij weggingen wilde ik dat wel kenbaar maken aan de eigenaar dat ik teleurgesteld was en de volgende keer graag beter wenste, echter wilde hij daar niks van weten en deed kortaf? Jammer een gemiste kans. En hoogstwaarschijnlijk 5 vaste klanten minder.
paul.amkreutz .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zoals wij inmiddels vaker hebben mogen ondervinden bij Chez Paul. Het was weer uit de kunst. De menukaart, de wijnkaart, de bediening, en de gastvrijheid.