Chez Paul

Broekhem 130 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 19:00 - 21:00

Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top tent. Mooie tafel in de gevraagde rustige hoek. Ontvangst vriendelijk en gastvrij en de bediening zonder een fout en met een glimlach.
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prettige huiselijke sfeer. Goed ambience. Heerlijk eten.
Bart F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prachtige gerechten, mooie combinaties, heerlijke wijnen.
De gedrevenheid van Paul en zijn passie voor het maken van geweldige gerechten is geweldig.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wat hebben we genoten van het super diner en de aangepaste wijnen waren subliem! Wij zoeken naar een gelegenheid om vanuit Antwerpen nog eens terug te komen :-)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooi restaurant met ongeveer 10 tafels. Prettige bediening met uitleg over de geboden gerechten en wijnen.
Eten erg lekker met bijbehorende prima wijnen.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima, enkele malen per jaar komen wij met onze familie hier eten, altijd lekkere gerechten en zeer afwisselend! Vriendelijke ontvangst
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Was weer een geweldige avond, waarbij Paul liet zien dat zijn restaurant nog altijd op een hoog niveau meedoet. Hij is een uitstekende gastheer met perfect gevoel voor zijn gasten. Verheugen ons nu al op de volgende keer.
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een avond bij Chez Paul is altijd veelbelovend en genieten in alle opzichten.
Het enthousiasme waarmeevPaul en zijn vertrouwde team de gasten ontvangt en bedient is voorbeeldig.
De gerechten zijn stuk voor stuk van hoogstaande kwaliteit, medecdoorcde begeleiding van de uitstekende wijnen.
We hebben genoten en verheugen ons op een weerzien Chez Paul!
Marij N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Kwaliteit eten prijsverhouding is goed, en vriendelijke bediening.Is een mooi familie bedrijf, die waar maakt wat het te bieden heeft.
J H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima dinner, mooie gerechten en zeer goede wijnen. Hoog niveau voor een vriendelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een topavond gehad! Heerlijk eten en geweldig mooie bijpassende wijnen. De gastheer was enorm gastvrij en enthousiast.
Charelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben hier echt een super fijne avond gehad, eten was lekker en we werden geweldig bediend. De eigenaar van het restaurant is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden hier zeker nog een keertje terug komen!
Michalina K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Aangenaam verrast door de ambiance en heerlijke creaties van chef Paul. Komen zeker terug????alles was vers en perfect op elkaar afgestemd. In een kleine setting op en top genoten samen. Betaalbaar dineren op hoger niveau.
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wederom genoten van de uitstekend gecombineerde gerechten, hartelijke ontvangst en professionele bediening.
De perfect gekozen wijn en het enthousiasme vam Paul en zijn medewerkers zorgden voor een prachtige avond!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Verrassend all-in viergangenmenu. De tekst op de menukaart wekte hoge verwachtingen en die werden voor alle gangen meer dan waargemaakt. Claudine legde alles tot in de kleinste details uit, had alleen bij de kazen hulp nodig van vader Paul. Wij hebben genoten en bij een volgende bezoek aan het voor ons toch redelijk verre Limburg (Grunnegers), komen we zeker weer.
Bert-Jan I.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Nadat de patron elke cliënt persoonlijk heeft verwelkomd, blijkt dat hij het gastheerschap ook de rest van de avond op zich neemt. Een verstandige keuze, want niemand zou t hem kunnen verbeteren.
Heerlijk gegeten, prima wijn-spijs combinaties en een zeer redelijk prijsniveau. Wij komen zeker terug!
Stefaan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heel fijne avond gehad. De 4 gangen menu (€ 110) gekozen, met aangepaste wijnen. schitterende gerechtjes, mooi evenwichtig smaakpallet; zeer goed gekozen, maar vooral verrassende wijnkeuze.
menu met een heel mooie prijs/kwaliteitsverhouding
hoge meerprijs voor de aangepaste wijnen (wijnen uit de Roussillon-languedoc, en Piemonte (Barbera) a € 32 pp)
via The fork hadden we een bon voor 30% korting op onze reservatie
heel spijtig, maar deze werd geweigerd bij afgifte!
we hebben er dan niet verder willen op ingaan aangezien we een schitterende avond niet verkeerd wilden afsluiten.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijk gegeten. goede wijnen, vriendelijke bediening!
gurp V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Mooie avond gehad met zeer goed eten en goede wijn
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Uitstekend diner, persoonlijke ontvangst, kennis van wijnen, kortom het was een feestje!