Chez Paul

Broekhem 130 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Paul

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Meer informatie over restaurant Chez Paul

de bus stopt voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten

9,3

Jouw recensie over het restaurant Chez Paul

John P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Prima menu en heerlijke wijnen naast klantgerichte service maakte de avond tot een fijne beleving , wij hebben zelden zo goed gegeten, chapeau
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijke gerechten echt top. Zeldzaam goed waren de gecombineerde wijnen bij elk gerecht.
Rowdy S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima restaurant, sfeervol ingericht en prima eten. Het is een familierestaurant iedereen werkt mee in het bedrijf. Dit restaurant is zeker aan te bevelen
Loe C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Perfect eten in een rustige omgeving . Spijs drankcombinatie zorgt voor een geweldige avond! Mooie gerechten zijn in balans!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
In 1 woord perfect, ster waardig. Rustige, mooie ambiance, heerlijke gerechten, prachtige wijnen en zeer gastvrij. Er wordt op hoog nivo gekookt.
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De gerechten zijn creatief en van bijzonder hoge kwaliteit. De bediening is zeer voorkomend en deskundig, je voelt je echt gast.
Tea M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
schitterend ! Prachtige gerechten , mooi gepresenteerd en vooral begeleid met de perfecte wijn ! Een warme ontvangst maakt het helemaal af ! Meer dan een aanrader : een must voor wie van tafelen houdt !
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Na een prettige ontvangst genoten van een prima en gezellig diner. Hierbij werden uitgebalanceerde gerechten met verrassende combinaties op een erg prettige manier geserveerd. Nadien een geanimeerd persoonlijk contact en gesprek met eigenaar chef over bereidingen van gerechten.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een heerlijke avond gehad. Fantastische gerechten met heerlijk bijpassende wijnen.
Drie jaar gelden al in dit restaurant gegeten . Absoluut niet ingeleverd qua niveau.
Het is zeker niet goedkoop, maar wel zeker de moeite waard als je iets speciaals te vieren hebt. !!

Bediening is heel persoonlijk en niet afstandelijk. Inrichting is mooi en warm.
Je verwacht dit niet als je alleen de buitenkant van het gebouw hebt gezien. Buitenkant komt absoluut niet overeen met het gebodene binnen. !!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Even weg uit het gezellige maar wel drukke centrum van Valkenburg.
Na een hartelijk ontvangst namen we plaats aan de mooie gedekte tafel. We hadden de keuze uit 2 voor-en hoofdgerechten. Mijn man nam het ene en ik nam het andere. Daarnaast nog een tussengerecht.
Alles was heerlijk en prachtig geservereerd.
De rode fruitige wijn was een streling voor de tong!!
Helaas konden wij geen dessert meer op , porties waren ruim voldoende, maar wel een heerlijk kopje koffie met bonbonnetjes ipv nagerecht. Prijs/kwaliteit zeker in orde.
Jörg O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Voortrekkelijk specialiteitenkeuzemenu. Gepresenteerd als kunst op je bord.
Heerlijk huiselijke sfeer. Zeker een aanrader.
Carry U.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten: het zijn ware kunststukjes op de borden. En we werden uitstekend geadviseerd over de wijnen: voortreffelijk!
Wij zijn SUPER tevreden!!!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben zeer genoten van de heerlijke gerechten. Gevarieerd, en met zorg bereid. Ook de bediening was zeer attent en plezierig. Een positieve verrassing, en zeer zeker een aanrader.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten zag er verzorgd uit en was lekker. Terras waar wij zaten werd fris door de wind. Wijn erg aan de prijs. Eten wel in goede verhouding
Eduard L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Chez Paul is voor ons thuiskomen, contstante kwaliteit en een zeer gemeende gastvrijheid.
We waren deze keer met vrienden en hebben de hele avond buiten gezeten op het geweldige
terras. Top gedineerd en heerlijke wijnbegeleiding.
Dank voor een Superavond!

Petra & Ed
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zoals altijd hadden we weer een prima avond bij Chez Paul, dit keer op het terras op een hete zomeravond. Met zorg bereide zeer smakelijke gerechten.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Paul deelde desgevraagd mee geen Michelin ster na te streven. Hij wil het restaurant met name betaalbaar en toegankelijk houden. Echter ze koken wel de sterren van de hemel!
Wat hebben we genoten van het Specialiteiten keuzemenu Tour de France.
Om maar met een tourterm te eindigen Chez Paul is een restaurant van de buitencategorie.
De absolute verfijning is wellicht mede veroorzaakt door stage van hun drie kinderen bij Bareiss Mitteltal Duitsland ( 3 Michelin sterren) en werken bij Beluga Maastricht ( 2 Michelin sterren)
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer goed gedineerd met gastvrij onthaal
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten, bij wachttijd heb ik 'Redelijk' ingevuld, maar daar bedoel ik eigenlijik mee 'precies goed'. Het was zeker niet kort, maar dat hoort ook niet het dit type restaurant, je moet hier rustig kunnen genieten van het eten, en dat hebben we zeker gedaan! Een echt aanrader!
Hilde A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hebben enorm genoten bij Chez Paul. We konden heerlijk buiten eten. De ontvangst en bediening is buitengewoon gastvrij en deskundig. Het eten is voortreffelijk, begeleid met passende, heerlijke wijnen. Paul verstaat duidelijk zijn vak. Chapeau! Het enige minpuntje was dat iemand zo nodig een dikke sigaar moest roken om zo de lucht voor de rest van de aanwezigen te bederven....