Chez Nous

Noorderplein 38 7811 MC Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chez Nous

Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijke lunch genoten bij Chez Nous. Ik had een Baquette Tikara; een halve baquette met salami, ham, tomaat, prei, champignons en gesmolten kaas uit de oven met daarbij een heerlijke verse garnering. Alles was super vers, niks uit blik of pot! Er zat zelfs een lekkere frisse dressing over de garnering en een lekker stukje verse ananas en dat voor iets meer dan € 7,00
Daarbij zeer vlotte en vriendelijke bediening en een fijn terras om te zitten. Blijvertje!!
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Gegeten bij Chez Nous is opzich prima bevallen. Het eten was van goeie kwaliteit en de bediening was vriendelijk. Jammer was dat de deur op de gang vaak open stond waar veel kou vandaan kwam. Misschien een idee om er een deurveer op te zetten.

Verder qua sfeer lekker ontspannen en ook de prijs / kwaliteit is prima.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Tijdens een dagje Emmen hier terecht gekomen voor de lunch.
Het werd door 'local' aangeraden als een gezellige tent. De ligging is prima, de zaak is wat aan de grote kant. De bediening was vriendelijk en klantgericht, de prijzen zijn redelijk. Wij aten een Ruitje Chevre ( een meergranen ruit met pesto, tomaat, geitenkaas, honing en pijnboompitten uit de oven) en een Multiruit Carpaccio (meergranen ruit met gesneden ossenhaas, pesto, rucola, old Amsterdam, pijnboompitten en mosterd-mayonaise). Beiden waren ruim gegarneerd met sla/rauwkost en smaakte heerlijk.