Over het restaurant Chez l'Hêtre

Te gast bij een culinaire belofte

Nicky van de Beuken is de veelbelovende chef van Chez l‘Hetre. Op jonge leeftijd won hij het Glazen Kalf, voor zijn voortreffelijke bereiding van kalfsvlees. Hij laat zich inspireren door de Frans-internationale keuken, maar uiteindelijk wordt het menu bepaald door wat het seizoen te bieden heeft. Het gastvrije team zorgt ervoor dat je hier een hele gezellige avond beleeft. Hou de agenda in de gaten voor de Bubbles, Beats and Bites avonden met life cooking, muziek en dans.

Meer informatie over restaurant Chez l'Hêtre

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
9,3
Gre Lina V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten, heel goede, leuke bediening. Echt een avond uit!
snivoos .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hebben genoten van het 4-gangen menu en we komen zeker nog een keer terug. Kundig personeel die de boel goed in de gaten houden en uitleggen wat er is en wat er geserveerd word.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Verrassend lekker gegeten. Wij hadden het 4-gangen menu; alle gerechten waren zeer smaakvol en ook de hoeveelheid van de couverts was prima in orde, wij hadden in ieder geval voldoende (normaal eten we voor drie, dus dat zegt genoeg!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. 4 gangen diner genomen, vis of vleeswens werd makkelijk aangepast. Super prijs-kwaliteit verhouding. En... gratis tafelwater!
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was goed, maar wel wat gewoontjes bereid. De keuze op de kaart is erg mager, dat viel ons tegen. Bediening was vriendelijk en attent. De ambiance was goed in orde, al was het op het begin van de avond fris. Kom ik hier nog eens terug? Wellicht, als de kaart veranderd is.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Goed gegeten en gedronken met leuk gezelschap.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastisch menu en goede wijn
Udo W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Sfeervol restaurant met uitstekende gerechten en vriendelijk personeel. We hebben een zeer aangename en avondvullende avond gehad. We komen zeker terug. Het is zeer aan te bevelen om in dit restaurant eens te reserveren.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We troffen een restaurant met een heerlijke ambiance en een prima sfeer. Bovendien was het een heerlijke maaltijd. Wij vonden de prijs voor en viergangen-Chef-diner (net geen € 40,00 per couvert) voor datgene dat er geboden werd zeker niet te hoog.
Mmepiepschuum .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het restaurant vierde haar tweede verjaardag, we kregen ons eerste drankje daarom cadeau, heel leuk! De ober had een opvallend, beetje nasaal, stemgeluid...wel grappig, en wouw, wat een vakman en wat een service. De inrichting doet wat oubollig aan en past echt niet goed bij die hippe, perfecte fusion-keuken en de leeftijd van de eigenaar! Maar laat je daar niet door misleiden: De keuken was wat ons betreft een topverrassing, de kok is terecht al eens verkozen tot best jonge kok van Nederland! Heerlijke voorgerechten....de huisgerookte zalm, ravioli en orientaalse gamba's! Uitgebreide wijnkaart ook, super Sancerre erbij gedronken. Ook prima te doen met onze kids, van 7 en 11. Dus ....gaat dat vooral proeven!
Marysabel B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede aandacht van het personeel.
Dave En Monika V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een vriendelijke ontvangst van de gastheer.
De keuze van het eten werd toegelicht en je krijgt wijn advies voor bij het eten.
Altijd een genot om bij chez l hetre te eten.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was echt heerlijk. Hier kom ik zeker nog eens terug. Leuk aangekleed alleen een beetje fris qua temperatuur achterin
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een fijn en sfeervol restaurant met een gezellige inrichting en hele goede professionele bediening. De gerechten zijn mooi opgemaakt en hebben bijzondere ingrediënten.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was er super!!! De bediening zeer vriendelijk. Het is er goed toeven. Super avond gehad en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
goede locatie, super kok en vriendelijk personeel
Hay G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
heerlijke avond gehad

Groet,
Hay
Jeanne G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wat valt er nog te vertellen. Beleef het en laat je verrassen. Een een woord : het is gewoon geweldig! Zowel het diner, wijn zijn super, en de bediening is uiterst gastvriendelijk .
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Voorheen Chez Philippe, waarschijnlijk jarenlang het meest gewaardeerde restaurant in Venlo en vernoemd naar zijn Franse chef Philippe. Tegenwoordig wordt de zaak geleid door een nieuwe chef, de jonge en enthousiaste Nicky van de Beuken. En omdat een beuk in het Frans hêtre genoemd wordt ... voilà ... Chez l'Hêtre. In een ver verleden heb ik een keer bij Philippe gegeten maar dat is misschien wel twintig jaar geleden. De verjaardag van mijn moeder was een goede aanleiding voor een hernieuwde kennismaking. Het eerste dat opviel was de behoorlijk gedateerde inrichting, vooral achterin. Vloerbedekking op de grond en in het midden een soort leefkuil omgeven door luchtige draperieën. Dit is toch echt jaren tachtig. De service was prima en de timing tussen de vier gangen uitstekend. Voor we hieraan begonnen kregen we brood met boter, olijfolie en zout. Het brood werd tot aan het hoofdgerecht steeds weer aangevuld maar was niet bijzonder: gewoon wit en bruin stokbrood maar niet vers afgebakken. Ook het water werd steeds aangevuld. Op zich prima natuurlijk, maar als halfvolle glazen elke tien minuten worden bijgeschonken, begint het toch wel behoorlijk storend te worden (de karaf met water stond immers gewoon op tafel). We kozen allen voor het viergangenmenu, de dames voor het menu met vis en ik het menu met vlees en vis. Geen onvertogen woord over de verschillende gangen: alle gerechten waren op smaak en geraffineerd. We hadden de terrine van gerookte forel met tuinkruiden en een crème van zeekraal en gemarineerde shiitake en de wildpaté met rodekool en chocoladesaus vooraf. Het tussengerecht bestond voor allen uit een rouleau van tongschar met een kervelsaus, parelcouscous en pompoencrème. Als hoofdgerechten hadden we de kabeljauw en het wilde zwijn, elk met diverse groenten en paddenstoelen, bijpassende saus en aardappeltjes in de schil met knoflook uit de oven. En omdat alles om je vingers bij af te likken was – en niet omdat we nog honger hadden – genoten we na met een kaasplankje of met after eight, een pure chocolade sorbet met ganache, pepermunt mousse en eiwitschuim. Bij dit alles dronken we uitstekende huiswijnen, chardonnay en syrah. Chez l'Hêtre is zeker een waardig opvolger van Chez Philippe en gezien de jonge leeftijd van de chef zou je mogen verwachten dat het niveau de komende jaren nog behoorlijk zal stijgen. Ik ben vast van plan om dat in de gaten te houden.
Daisy W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Hartelijk en goed personeel! Voortreffelijk eten. Wij nemen meestal het menu en de scampi's. Warme sfeer waarbij je je altijd welkom voelt!