Over het restaurant Chez l'Hêtre

Te gast bij een culinaire belofte

Nicky van de Beuken is de veelbelovende chef van Chez l‘Hetre. Op jonge leeftijd won hij het Glazen Kalf, voor zijn voortreffelijke bereiding van kalfsvlees. Hij laat zich inspireren door de Frans-internationale keuken, maar uiteindelijk wordt het menu bepaald door wat het seizoen te bieden heeft. Het gastvrije team zorgt ervoor dat je hier een hele gezellige avond beleeft. Hou de agenda in de gaten voor de Bubbles, Beats and Bites avonden met life cooking, muziek en dans.

Meer informatie over restaurant Chez l'Hêtre

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,4
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geweldig eten, leuke bediening en een gezellige ongedwongen sfeer. De perfecte combi voor een heerlijke avond. Een echte aanrader!
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We zijn heel tevreden, heerlijk gegeten en heel vriendelijke ontvangst en bediening
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Kreeftenmenu was heerlijk! Wijn advies erbij super.
John G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, gezellige sfeer. kreeftmenu is een aanrader als het kan het menu reserveren om teleurstelling te voorkomen.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was al vanouds weer super. Erg vriendelijk personeel.
Astrid See S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, en de bediening was perfect. Bedankt voor de geweldige avond.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was van topkwaliteit. Verrassend, prachtig samenvloeien van smaken, originele combinaties... een waar genot.
Restaurant was zeer gezellig, voldoende privacy. Minpunt misschien was dat het er vrij donker was.
Personeel werkt als een echt professioneel team samen.
Water wordt à volonté bijgeschonken. We hadden nooit lege wijnglazen. Serviette werd na toiletbezoek steeds mooi gevouwen door een attente kelner. Kleine attentie maar vonden we zo leuk.
Bij het dessert werd gevraagd of we even wensten te wachten of dat het dadelijk mocht komen. Geweldig!
Voor ons was het de eerste keer en we dachten dat we à la carte konden eten. Was niet het geval maar vonden we uiteindelijk helemaal niet erg. De prijs werd ons niet meegedeeld , de verrassing was echter compleet toen we de prijs zagen van het menu. Ongelofelijke prijs/kwaliteitsverhouding!
TOP TOP TOP
JSG D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
we hebben van aangename avond genoten met verfijnde gerechten leuk geprijsde wijnen.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het menu is zeker aan te bevelen. Verrassende combinaties, met goede wijnadviezen van Sjoerd. Het team maakt dit een fantastisch goed restaurant
John R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Dit was onze tweede keer eten bij Chez L'hetre en was wederom super! Heerlijk eten, vriendelijke bediening; een perfecte avond uit. Het is ook heel
Knap hoe ze met de inrichting hebben gespeeld. Sommige tafels staan best dicht op elkaar maar je hebt toch je eigen gezellige tafeltje. Tot een volgende keer.
Jan en Riet Derkx D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Geweldige avond met een goede , hartelijke ontvangst,lekker eten . Kortom zoals je het overal zou wensen.
We voelden ons als thuis,relax en met artelijke,warme belangstelling.
Gre Lina V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten, heel goede, leuke bediening. Echt een avond uit!
snivoos .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hebben genoten van het 4-gangen menu en we komen zeker nog een keer terug. Kundig personeel die de boel goed in de gaten houden en uitleggen wat er is en wat er geserveerd word.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Verrassend lekker gegeten. Wij hadden het 4-gangen menu; alle gerechten waren zeer smaakvol en ook de hoeveelheid van de couverts was prima in orde, wij hadden in ieder geval voldoende (normaal eten we voor drie, dus dat zegt genoeg!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. 4 gangen diner genomen, vis of vleeswens werd makkelijk aangepast. Super prijs-kwaliteit verhouding. En... gratis tafelwater!
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was goed, maar wel wat gewoontjes bereid. De keuze op de kaart is erg mager, dat viel ons tegen. Bediening was vriendelijk en attent. De ambiance was goed in orde, al was het op het begin van de avond fris. Kom ik hier nog eens terug? Wellicht, als de kaart veranderd is.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Goed gegeten en gedronken met leuk gezelschap.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastisch menu en goede wijn
Udo W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Sfeervol restaurant met uitstekende gerechten en vriendelijk personeel. We hebben een zeer aangename en avondvullende avond gehad. We komen zeker terug. Het is zeer aan te bevelen om in dit restaurant eens te reserveren.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We troffen een restaurant met een heerlijke ambiance en een prima sfeer. Bovendien was het een heerlijke maaltijd. Wij vonden de prijs voor en viergangen-Chef-diner (net geen € 40,00 per couvert) voor datgene dat er geboden werd zeker niet te hoog.