Over het restaurant Chez l'Hêtre

Te gast bij een culinaire belofte

Nicky van de Beuken is de veelbelovende chef van Chez l‘Hetre. Op jonge leeftijd won hij het Glazen Kalf, voor zijn voortreffelijke bereiding van kalfsvlees. Hij laat zich inspireren door de Frans-internationale keuken, maar uiteindelijk wordt het menu bepaald door wat het seizoen te bieden heeft. Het gastvrije team zorgt ervoor dat je hier een hele gezellige avond beleeft. Hou de agenda in de gaten voor de Bubbles, Beats and Bites avonden met life cooking, muziek en dans.

Meer informatie over restaurant Chez l'Hêtre

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,2
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Chez l'Hetre, met vriendelijke bediening!
We hebben genoten van deze avond.
Wij komen hier zeker terug!
annie P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
vier gangen diner gehad vanaf de eerste gang tot en met de vierde gang voortreffelijk een pareltje in Venlo geweldige sfeer en zeer vriendelijk personeel echt voor iedereen aan te bevelen.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prachtige locatie, prima kwliteit, vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
(H)eerlijk gegeten in een fijne ambiance. Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk genoten van het 4 gangen menu. Van begin tot eind super! Mooie smaken en presentatie.
paul W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Intieme sfeer. Eten on een woord perfect.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gister hij Chez l'Hêtre gegeten en wat was het lekker! Heerlijke en kwalitatief goede gerechten! Daarnaast was de gastheer super en verzorgde hij ons van heerlijke wijntjes! Echt een aanrader!
Steffie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk eten en goede service! De inrichting is iet wat ouderwets, maar wel netjes en goed verzorgd
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geweldig eten, leuke bediening en een gezellige ongedwongen sfeer. De perfecte combi voor een heerlijke avond. Een echte aanrader!
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We zijn heel tevreden, heerlijk gegeten en heel vriendelijke ontvangst en bediening
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Kreeftenmenu was heerlijk! Wijn advies erbij super.
John G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, gezellige sfeer. kreeftmenu is een aanrader als het kan het menu reserveren om teleurstelling te voorkomen.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was al vanouds weer super. Erg vriendelijk personeel.
Astrid See S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, en de bediening was perfect. Bedankt voor de geweldige avond.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was van topkwaliteit. Verrassend, prachtig samenvloeien van smaken, originele combinaties... een waar genot.
Restaurant was zeer gezellig, voldoende privacy. Minpunt misschien was dat het er vrij donker was.
Personeel werkt als een echt professioneel team samen.
Water wordt à volonté bijgeschonken. We hadden nooit lege wijnglazen. Serviette werd na toiletbezoek steeds mooi gevouwen door een attente kelner. Kleine attentie maar vonden we zo leuk.
Bij het dessert werd gevraagd of we even wensten te wachten of dat het dadelijk mocht komen. Geweldig!
Voor ons was het de eerste keer en we dachten dat we à la carte konden eten. Was niet het geval maar vonden we uiteindelijk helemaal niet erg. De prijs werd ons niet meegedeeld , de verrassing was echter compleet toen we de prijs zagen van het menu. Ongelofelijke prijs/kwaliteitsverhouding!
TOP TOP TOP
JSG D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
we hebben van aangename avond genoten met verfijnde gerechten leuk geprijsde wijnen.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het menu is zeker aan te bevelen. Verrassende combinaties, met goede wijnadviezen van Sjoerd. Het team maakt dit een fantastisch goed restaurant
John R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Dit was onze tweede keer eten bij Chez L'hetre en was wederom super! Heerlijk eten, vriendelijke bediening; een perfecte avond uit. Het is ook heel
Knap hoe ze met de inrichting hebben gespeeld. Sommige tafels staan best dicht op elkaar maar je hebt toch je eigen gezellige tafeltje. Tot een volgende keer.
Jan en Riet Derkx D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Geweldige avond met een goede , hartelijke ontvangst,lekker eten . Kortom zoals je het overal zou wensen.
We voelden ons als thuis,relax en met artelijke,warme belangstelling.
Gre Lina V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten, heel goede, leuke bediening. Echt een avond uit!