Over het restaurant Chez l'Hêtre

Te gast bij een culinaire belofte

Nicky van de Beuken is de veelbelovende chef van Chez l‘Hetre. Op jonge leeftijd won hij het Glazen Kalf, voor zijn voortreffelijke bereiding van kalfsvlees. Hij laat zich inspireren door de Frans-internationale keuken, maar uiteindelijk wordt het menu bepaald door wat het seizoen te bieden heeft. Het gastvrije team zorgt ervoor dat je hier een hele gezellige avond beleeft. Hou de agenda in de gaten voor de Bubbles, Beats and Bites avonden met life cooking, muziek en dans.

Meer informatie over restaurant Chez l'Hêtre

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Chez l'Hêtre

• Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gisteren lekker genoten van een heerlijk 4 gangen asperge menu bij Chez l`Hetre. Team we hebben genoten het was erg lekker en gezellig.!!!!!!! Tot 7 juni dan komen we voor het kreeften menu met asperge!!!!!!! Nicky heerlijk zoals je kookt, Echt heerlijk goed van smaak en erg lekker. De bediening bij @chez is ook top!!! Zeker een aanrader!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk eten geserveerd door mensen met verstand van zaken. Complimenten daarvoor! De sfeer was goed, maar de uitstraling van de accommodatie deed hier toch enige afbreuk aan. Geen ramen dus geen lichtinval van buiten. De zwart gespoten plafondplaten leveren dan vervolgens geen positieve bijdrage aan de vibe. Los hiervan een mooie avond met lekker eten beleefd!
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Dinsdag 20 febr. ter ere van de verjaardag van mijn man bij Chez L'Hêtre gegeten. Het eten was heerlijk in alle opzichten, kok Nicky kwam zelf even aan tafel om het hoofd gerecht te brengen en een praatje te maken. De bediening is er ook super. Het eten werd begeleid door heerlijke wijnen. Bij binnen komst hebben we Champagne bier gedronken, wat erg lekker en apart is. Team Chez L'Hêtre bedankt voor de heerlijke en gezellige avond. We hebben genoten . We komen zeker weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gister culinair genoten van een heerlijk 5 gangen kerst menu. De sfeer in het restaurant was warm en gezellig, de zaak was mooi en gezellig aangekleed voor kerst!!!! Het eten en de wijn waren in een woord HEERLIJK en goed op elkaar afgestemd, super lekker!!!!!! We hebben echt genoten en komen zeker terug!! Nicky en Team bedankt, het was geweldig!!
De tafel van A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
op verzoek kregen we een tafel in een rustige omgeving. Bediening en kwaliteit van de gerechten zijn excellent. Wijnadvies is heel attent en vriendelijk. Kortom heerlijk genieten en tot de volgende keer.
Bert C.
Het ging hoe het moet gaan. Gezellige avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
30 september heerlijk gegeten bij @chez, we hebben genoten. De bediening was goed. We hebben 5 gangen gegeten. Een afwisseling per gang van vlees en vis, waarvan elke gang begeleid werd met een bijbehorende wijn Erg lekker, een echte aanrader. Met de kerst gaan we er zeker eten
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Restaurant weer vriendelijkheid en kwaliteit zeer hoog in het vaandel staan.
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
volkomen tevreden, een vier-gangenmenu met een portje vooraf mag wel vier uren duren. Het is elk moment genieten: de ambiance, de bediening en vooral het voortreffelijk diner. Met al je persoonlijke voorkeuren wordt rekening gehouden. Kom hier graag terug.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Top avond gehad. Goede service, enthousiaste bediening!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Als je een lekker avondje uit wil gaan eten! Uitstekend eten, goede service en gastvrij. Zeer en aan te bevelen! Zowel voor dinner for two of met klein gezelschap!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Chez l'Hetre, met vriendelijke bediening!
We hebben genoten van deze avond.
Wij komen hier zeker terug!
annie P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
vier gangen diner gehad vanaf de eerste gang tot en met de vierde gang voortreffelijk een pareltje in Venlo geweldige sfeer en zeer vriendelijk personeel echt voor iedereen aan te bevelen.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prachtige locatie, prima kwliteit, vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
(H)eerlijk gegeten in een fijne ambiance. Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk genoten van het 4 gangen menu. Van begin tot eind super! Mooie smaken en presentatie.
paul W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Intieme sfeer. Eten on een woord perfect.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gister hij Chez l'Hêtre gegeten en wat was het lekker! Heerlijke en kwalitatief goede gerechten! Daarnaast was de gastheer super en verzorgde hij ons van heerlijke wijntjes! Echt een aanrader!
Steffie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk eten en goede service! De inrichting is iet wat ouderwets, maar wel netjes en goed verzorgd
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geweldig eten, leuke bediening en een gezellige ongedwongen sfeer. De perfecte combi voor een heerlijke avond. Een echte aanrader!
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We zijn heel tevreden, heerlijk gegeten en heel vriendelijke ontvangst en bediening