Chez Heeren Jansen

Wieldrechtseweg 52 3316 BG Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Chez Heeren Jansen

Zorgeloos met uitzicht

De ligging aan het water in Dordrecht met het prachtige uitzicht op de rivier, heeft Chez Heeren Jansen al in the pocket. Dankzij comfortabele leren stoelen en gastvrije bediening beleef je hier een zorgeloze tijd. Er zijn ook afhaalmaaltijden en catering mogelijkheden. Voor (hele) grote groepen geen vaste menu's, maar gewoon van de Franse of aparte vegetarische kaart kiezen.

Meer informatie over restaurant Chez Heeren Jansen

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 23.00 uur
Zaterdag en zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Chez Heeren Jansen

Marcels_mening ..
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vooraf even op het terras gezet, heerlijk beschut en met koel drankje.
Na een tijdje kwam het bedienend personeel vragen of we al wilden eten en zo ja of we dan binnen of buiten wilden eten (we hadden voor binnen gereserveerd) Ondanks het heerlijke weer toch maar binnen gaan eten.
Ik koos voor de fijnproeverij (verrassingsmenu met drie gangen) vooraf vis met oa. een zalmbonbon (ik zal niet alles verklappen), als hoofdgerecht kalfsvlees met een heerlijke appelstroopsaus, afgesloten met een heerlijk toetje met oa. witte chocoladeijs met stukjes stoofpeer.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het toilet is ruim, schoon en erg netjes. Er staat zelfs een busje deodorant voor wie dat nodig heeft. Service!
En het uitzicht.....prachtig over de rivier.
Alles bij elkaar een heerlijke avond gehad. Echt een aanrader!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Kom er eigenlijk te weinig, afgelopen week weer heerlijk geluncht, zaken relaties vinden het hier altijd prettig en verrassend, niet alleen de locatie maar zeker ook het eten en niet te vergeten het personeel.
meestal een heerlijke visschotel ( de Sanidump schotel ) maar ook de loempia met sate is een aanrader.
proficiat
Mavrick .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Ik kom hier regelmatig zakelijk eten waar Chez Heeren een prima restaurant voor is.
Eten is niet echt vernieuwend maar zeker goed. Ze hebben goede vis en lekkere biefstuk.
Bediening is vriendelijk en alert en de inrichting netjes,
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Een jaar geleden ongeveer ben ik bij Chez Heeren Jansen wezen lunchen en dat was niet echt een succes. Nu maar weer eens proberen met een stel klanten. Het resultaat was helaas weer niet om over naar huis te schrijven. De locatie is prachtig aan het water, daar ligt het niet aan, maar wat de kok doet is niet helemaal duidelijk. Het was midden in de aspergetijd, dus iedereen aan de asperges. 2x asperges met zalm en 2x asperges eigenlijk op z'n Vlaams. Nou dat laatste werd geen succes. De aardappeltjes waren niet gaar. Het eitje was niet gekruimd en slechts half hard. De ham te dik en gebakken. De boter niet geweld, maar gewoon gesmolten en bovenal de asperges niet goed geschild.....
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wij hebben het Chez menu gekozen, omdat je daarmee een redelijk ruime keuze hebt uit alle gerechten die zij op de kaart aanbieden voor een zeer betaalbare 3-gangen menuprijs (36 Euro). Uitzicht op de Kil is fantastisch, Stoelen een beetje gedateerd (zitten daarom waarschijnlijk lekker), bediening snel, vriendelijk en spontaa, huiswijn gewoon lekker. Kwaliteit eten was gemiddeld erg goed, maar varieerde van gewoon goed (ik) tot aflikken bord (vriendin). Leuke avond gehad. Ik kom zeker terug.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Kwam hier voor een zakelijke lunch. Het decor zo aan het water is prachtig, echter het interieur is zo 2012....Detail; de kaart, een omslag met geplastificeerde blaadjes. Dit kan echt beter. Waarschijnlijk een restaurant wat hoofdzakelijk zakelijk wordt bezocht. Het eten en bediening zijn correct. Geen verrassingen en goed te eten, maar toch wel behoorlijk aan de prijs voor wat er geboden wordt. Hoewel de locatie aan het water volgens mij veel mogelijkheden biedt, zie ik mijzelf daar niet gezellig met mijn vrouw een diner gebruiken.
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
decor -= mooie locatie aan de rivier. bediening weinig enthousiast en professioneel. lang heel lang gleden was de keuken hier uitstekend. maar nu: de zalm op de salade vooraf smaakte als een kant en klaarmaaltijd, leek snel opgewarmd in de magnetron, duidelijk merkbaar aan warme randen en koude binnenkant, een hoofdgerecht van taaie biefstuk, gewoon niet lekker, en een standaard toetje met standaard ijs. En dat voor veel te hoge prijzen. Nee, het is echt niet goed meer, bij chez heeren jansen
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Bij binnenkomst worden de jassen niet aangepakt, de ober was vrij afstandelijk moesten om de wijn kaart vragen en ook om brood. Het uitzicht is mooi aan het water, restaurant zelf een beetje gedateerd, en de verwarming mag iets eerder aan.
De zalmtartaar en steaktartaar waren goed van smaak de knoflooksoep een uitschieter heerlijk van smaak hoofdgerecht vis en vlees ook goed maar de rissotto was te droog het dessert was weer netjes en goed van smaak. Al met al voor een mooie dag is dit voor herhaling vatbaar.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Doordeweekse functionele lunch met enkele relaties. Makkelijk bereikbaar, eenvoudig parkeren en meestal plaats.
De ontvangst is als gebruikelijk "oude-jongens-krentenbrood" amicaal.
De lunchgechten zijn standaard, betaalbaar en correct. Dit geldt helaas ook voor de huiswijn en de koffie.
Geen hoogstaande prestaties, maar gewoon wat je verwacht van een kaart met daarop een uitsmijter, bal gehakt, pistoletje gegrilde kip en saté.
Ga hier naar toe voor een lunch of etentje met zaken relaties, maar zeker niet voor een romantische date bij kaarslicht!