Chez Heeren Jansen

Wieldrechtseweg 52 3316 BG Dordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Chez Heeren Jansen

Zorgeloos met uitzicht

De ligging aan het water in Dordrecht met het prachtige uitzicht op de rivier, heeft Chez Heeren Jansen al in the pocket. Dankzij comfortabele leren stoelen en gastvrije bediening beleef je hier een zorgeloze tijd. Er zijn ook afhaalmaaltijden en catering mogelijkheden. Voor (hele) grote groepen geen vaste menu's, maar gewoon van de Franse of aparte vegetarische kaart kiezen.

Meer informatie over restaurant Chez Heeren Jansen

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 23.00 uur
Zaterdag en zondag gesloten

• Airconditioning , Bar , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Kom er eigenlijk te weinig, afgelopen week weer heerlijk geluncht, zaken relaties vinden het hier altijd prettig en verrassend, niet alleen de locatie maar zeker ook het eten en niet te vergeten het personeel.
meestal een heerlijke visschotel ( de Sanidump schotel ) maar ook de loempia met sate is een aanrader.
proficiat
Mavrick .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Ik kom hier regelmatig zakelijk eten waar Chez Heeren een prima restaurant voor is.
Eten is niet echt vernieuwend maar zeker goed. Ze hebben goede vis en lekkere biefstuk.
Bediening is vriendelijk en alert en de inrichting netjes,
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Een jaar geleden ongeveer ben ik bij Chez Heeren Jansen wezen lunchen en dat was niet echt een succes. Nu maar weer eens proberen met een stel klanten. Het resultaat was helaas weer niet om over naar huis te schrijven. De locatie is prachtig aan het water, daar ligt het niet aan, maar wat de kok doet is niet helemaal duidelijk. Het was midden in de aspergetijd, dus iedereen aan de asperges. 2x asperges met zalm en 2x asperges eigenlijk op z'n Vlaams. Nou dat laatste werd geen succes. De aardappeltjes waren niet gaar. Het eitje was niet gekruimd en slechts half hard. De ham te dik en gebakken. De boter niet geweld, maar gewoon gesmolten en bovenal de asperges niet goed geschild.....
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wij hebben het Chez menu gekozen, omdat je daarmee een redelijk ruime keuze hebt uit alle gerechten die zij op de kaart aanbieden voor een zeer betaalbare 3-gangen menuprijs (36 Euro). Uitzicht op de Kil is fantastisch, Stoelen een beetje gedateerd (zitten daarom waarschijnlijk lekker), bediening snel, vriendelijk en spontaa, huiswijn gewoon lekker. Kwaliteit eten was gemiddeld erg goed, maar varieerde van gewoon goed (ik) tot aflikken bord (vriendin). Leuke avond gehad. Ik kom zeker terug.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Kwam hier voor een zakelijke lunch. Het decor zo aan het water is prachtig, echter het interieur is zo 2012....Detail; de kaart, een omslag met geplastificeerde blaadjes. Dit kan echt beter. Waarschijnlijk een restaurant wat hoofdzakelijk zakelijk wordt bezocht. Het eten en bediening zijn correct. Geen verrassingen en goed te eten, maar toch wel behoorlijk aan de prijs voor wat er geboden wordt. Hoewel de locatie aan het water volgens mij veel mogelijkheden biedt, zie ik mijzelf daar niet gezellig met mijn vrouw een diner gebruiken.
Hanik .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Bij het ontvangst en vriendelijke gastheer die je na tafel begeleid.
Het suprisemenu helemaal in het thema asperges gehad wat was dit super
Licht gemarineerde asperges met huis gerookte entrecote
Aspergeschuim
Roerbak gamba's met asperges en basmatierijst
Dessert variatie van het huis
Bij passende wijnen
Echt en topper en dan de super ligging
Volgende week al gereserveerd
Boxsa .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Super locatie, wat een uitzicht! het is net of je aan board van een cruise schip bent. We werden uiterst vriendelijk geholpen en geadviseerd.
Een heerlijke carpaccio als starter en de scampis als hoofdgerecht, met een heerlijke witte wijn, echt top. We konden het niet laten en hebben ook nog een nagerecht uitgekozen. chocolade shouffle met ijs mmmmm.....ik zou zeggen laat u verrassen. Bij Chez heeren Jansen staat gastvrijheid en kwaliteit nog echt hoog in het vaandel, of moet ik zeggen mast. Zeker een aanrader.
Nail .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
in de avond besloot ik om met een paar collega`s hier te gaan eten.
prachtig uitzicht!
we namen een verrassings menu 3 gangen.
het was heerlijk!
het voorgerecht een carpaccio van kalf.
wat een bord vol!
lekkere kalfsoester gekregen met een heerlijke saus.
als toetje ouderwetse stroopwafelijs met een mini creme brulee.
leuke avond gehad.
we komen zeker een keertje terug!
Hansvana .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
decor -= mooie locatie aan de rivier. bediening weinig enthousiast en professioneel. lang heel lang gleden was de keuken hier uitstekend. maar nu: de zalm op de salade vooraf smaakte als een kant en klaarmaaltijd, leek snel opgewarmd in de magnetron, duidelijk merkbaar aan warme randen en koude binnenkant, een hoofdgerecht van taaie biefstuk, gewoon niet lekker, en een standaard toetje met standaard ijs. En dat voor veel te hoge prijzen. Nee, het is echt niet goed meer, bij chez heeren jansen
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Bij binnenkomst worden de jassen niet aangepakt, de ober was vrij afstandelijk moesten om de wijn kaart vragen en ook om brood. Het uitzicht is mooi aan het water, restaurant zelf een beetje gedateerd, en de verwarming mag iets eerder aan.
De zalmtartaar en steaktartaar waren goed van smaak de knoflooksoep een uitschieter heerlijk van smaak hoofdgerecht vis en vlees ook goed maar de rissotto was te droog het dessert was weer netjes en goed van smaak. Al met al voor een mooie dag is dit voor herhaling vatbaar.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Doordeweekse functionele lunch met enkele relaties. Makkelijk bereikbaar, eenvoudig parkeren en meestal plaats.
De ontvangst is als gebruikelijk "oude-jongens-krentenbrood" amicaal.
De lunchgechten zijn standaard, betaalbaar en correct. Dit geldt helaas ook voor de huiswijn en de koffie.
Geen hoogstaande prestaties, maar gewoon wat je verwacht van een kaart met daarop een uitsmijter, bal gehakt, pistoletje gegrilde kip en saté.
Ga hier naar toe voor een lunch of etentje met zaken relaties, maar zeker niet voor een romantische date bij kaarslicht!
M A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
In een ongedwongen sfeer en informele ambiance, toch van goede kwaliteit keuken genieten. Het uitzicht is hier fantastisch zo aan het water. Mede door dit uitzicht kan de middag of avond in combinatie met de goede wijnen een feest zijn. Parkeren is gratis en op een enkele keer als het heel erg druk is na altijd makkelijk.
Cathy57 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Matig gegeten voor de prijs die we moesten betalen. Vrij klassieke gerechten voor een pittige prijs. Vind het niet de moeite waard hier nog een keer te gaan eten, of alleen voor een drankje en klein hapje om van het uitzicht te genieten.