Chez Georges

Herenstraat 3 1015 BX Amsterdam Nederland Kaart
31-206263332

Over het restaurant Chez Georges

Aangenaam en ontspannen etentje

Chez Georges is een intiem restaurant in het hartje van Amsterdam. Gasten kunnen er zeker terecht voor een aangename avond, want het charmante restaurant kan elke gast bekoren.
Het interieur van Chez Georges is zeer aangenaam en ontspannend. Gasten genieten er volop van de intieme sfeer terwijl ze ook kunnen profiteren van culinaire hoogstandjes. Het vriendelijke personeel van dit restaurant doet er alles aan om hun gasten thuis te doen voelen en staat bijgevolg bekend voor zijn gastvrijheid en vriendelijke bediening.

Meer informatie over restaurant Chez Georges

Maandag t/m Zaterdag 13:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Chez Georges

Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Urenlang getafeld in dit sfeervolle restaurant. Wij hebben boven gegeten en hebben genoten. Een aanrader, wij gaan terug.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben niet slecht gegeten. Lekker zelfs. De ambiance is leuk. De bediening is heel informeel maar erg betrokken..
Carletta B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
het is en blijft een bijzonder en goed restaurant! Het menu was vis en een ossehaas met aangepaste
bedjes van groenten en gebakken aardappels! Smakelijk en precies wat altijd je tong streelt!
Alles komt met liefde uit de keuken.Warme borden/belangrijk en bij iedere gang,toelichting
wat het is en veel aandacht erbij voor mogelijk passende wijnen
Milco D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een klassieker onder de Amsterdamse restaurants en nog steeds een aanrader. Eerlijk en lekker eten en drinken. Hier tafel je nog gewoon een hele avond. Shifts bestaan niet. Op het bord geen schuimpjes, geen vage vegen saus en geen bloemen. Voor wie van eten houdt.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ietwat oudbollig, tijd heeft hier stul gestaan, maar prijs kwaliteit is gewoon goed!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed gegeten, goede atmosfeer en gezellige omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zoals elke keer als wij hier eten, is het weer genieten. Met z,n 4rtjes een heerlijk 5 gangen diner met een heerlijke italiaanse rufina rode wijn genoten.
Komen zeker weer terug!
joerie .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
ik heb mijn vriendin meegenomen naar chez george om te vieren dat we 8 jaar samen zijn. Dit bleek een geweldige keuze te zijn eten was voortreffelijk en bediening was super
Erwin-O O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een mooi geheim van Amsterdam. Dus liever zou ik geen rescensie plaatsen, maar dit restaurant verdient het geprezen te worden.
Het eten is geïnspireerd door de klassieke Belgische keuken. Heel smaakvol, vol van smaak en zorgvuldig bereid en gepresenteerd.
De bediening is aan iedere tafel persoonlijk, met subtiele humor. Men luistert erg goed en weet vage wensen in goede adviezen en mooie wijnen te vertalen.
De kok is erg precies en toegewijd Echt geweldig hoe hij, met zijn kookkunsten (en de persoonlijke bediening,), dit kleine klassiek ingerichte pareltje verrassend te houden!
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Dit is een prima restaurant, we kozen het vier gangen verassings menu. Erg smakelijk, wel relatief veel. Amuse was ook heerlijk overigens. Prijs is "angemessen" op zijn Duits. Aanrader
Els D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten met o.a. een zeer malse ossenhaas. Prima bediening.
AnnieA A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We kozen voor het gastronomische menu. Voortreffelijk. Een aanrader, ook qua gastvrijheid en prijs kwaliteit.
Arjen G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een gezellige ambiance met een vlotte bediening en traditionele Belgische recepten die goed waren klaargemaakt. Een aanrader
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Je weet precies wat je krijgt en wat is dat toch lekker. De nieuwe chef heeft het werk van George uitstekend voortgezet; waaronder de goddelijke sausjes. Het restaurant was gezellig vol en de bediening was zeer attent. Na 25 jaar nog steeds een uniek pareltje in Amsterdam!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een knusse gelegenheid voor uitstekend eten
A A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gegeten op een doordeweekse avond. We waren bijna de enige in het restaurant en kregen dus genoeg aandacht. Restaurant oogde ietwat ouderwets maar wel knus. We bestelden een zeven gangenmenu en over het algemeen smaakte dit goed (goeie afwisseling vis en vlees). De porties waren meer dan genoeg en volgden elkaar in een goed tempo op. Minpuntjes waren de ietwat te rauwe coquille, de te gare kreeft, frisdrank had geen prik (toen we dit aangaven kregen we meteen een nieuwe met excuus dat er weinig frisdrank werd gedronken en dat de flesjes misschien te oud waren), lichte gebrek aan de spanning in de gerechten en zonde van de magnetron die zo af en toe gebruikt wordt. Voelde aan als vergane glorie. Op zich prima avond, maar niet voor herhaling vatbaar!
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Komen al jaren bij Chez George en ondanks dat George zelf 'niet meer is' dwaalt zijn geest nog altijd rond in de heerlijke gerechten en de typische sfeer.
Deze zondagavond is wellicht een 'private-dining' maar dat doet niet af aan de sfeer en zeker ook nit aan de kwaliteit van het eten. Het menu Gastronoom is als altijd subliem.
Mooi voorgerecht van Steak-Tartare, Eendenborst, Rilletje, Foie Gras en Serrano Ham.
Gamba met coquille en kreeft, Griet en als hoofs een mooie Rossini en Ossenhaas met paddestoelen. Afsluiter van de avond is een mooi kaasplankje.

Kwaliteit van eten en bediening is top en in combinatie met de mooie en zeer betaalbare wijnen ongekend in Amsterdam. Na een kopje koffie stappen we als zeer tevreden genieters de deur uit!
Kathy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Chez Georges is gewoon al jaren onze topper. Prijs kwaliteit is fantastisch, Je bent echt eenheden avond uit, je wordt erkend met de heerlijkste gerechten, geen lif lafjes maar echt volle smaken. Kortom een lust voor het oog en de maag en dan ook nog een fantastische bediening op hoog niveau!!!
Kathy en Rob
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben als menu de "Belgiscjhe wandeling" genomen. Een 7 gangen menu en we kunnen nu nog steeds niet bepalen welk gerecht het lekkerste was... Alles klopte, de smaak, de porties, de sanenstelling...kortom heerlijk gegeten is de huiskamersfeer van dit fijne restaurant...
johannes S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben een heerlijk 7 gangen diner gehad met prima wijnen. In eerste instantie hadden we niet echt de indruk dat we meer dan welkom waren. Echter nadat we beide het 7 gangendiner en een dure wijn hadden besteld, leek het wel of de stemming van de bediening naar het positieve toe veranderde. We kregen een plaats dichtbij de bar/keuken toebedeeld en konden zodoende alle gesprekken volgen van het personeel.