Chez Georges

Herenstraat 3 1015 BX Amsterdam Nederland Kaart
31-206263332

Over het restaurant Chez Georges

Aangenaam en ontspannen etentje

Chez Georges is een intiem restaurant in het hartje van Amsterdam. Gasten kunnen er zeker terecht voor een aangename avond, want het charmante restaurant kan elke gast bekoren.
Het interieur van Chez Georges is zeer aangenaam en ontspannend. Gasten genieten er volop van de intieme sfeer terwijl ze ook kunnen profiteren van culinaire hoogstandjes. Het vriendelijke personeel van dit restaurant doet er alles aan om hun gasten thuis te doen voelen en staat bijgevolg bekend voor zijn gastvrijheid en vriendelijke bediening.

Meer informatie over restaurant Chez Georges

Maandag t/m Zaterdag 13:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Chez Georges

John W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Menu prijzen zijn alleszins redelijk. Eten goed, maar erg routineus bereid. Suggesties voor de wijnen bij het 4-gangenmenu waren goed. Leuke Franse/Belgische chansonniers op de achtergrond. Inrichting wat gedateerd. Toiletten moeten echt worden gerenoveerd! Zeer slecht toegankelijk voor (minder-)validen (2 trappen, waarvan een erg steil).
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar de inrichting vh restaurant is duidelijk aan een opfrisbeurt toe. Akoestiek is denk ik wel oké, wij hadden de pech dat er een nogal luidruchtige groep van 5 mensen naast ons zat.
Jackmariet .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hadden gekozen voor het menu chez.georges en werden verrast door een uitstekend uitgebalanceerd diner. Zowel de vis als het vlees waren uiterst smakelijk niet in het minst door de heerlijke sauzen. Wel jammer dat die sauzen niet konden worden genuttigd met een lekker stukje brood. Als enige dissonant valt helaas te melden dat het brood wel erg oud was.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Chez Georges. Top bediening.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Top restaurant, als je er vaker bent geweest weten ze nog alles van je en ligt jouw favoriete wijn al koud. Het eten is altijd subliem en geeft een voortreffelijke smaakexplosie.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ontspannen sfeer en heerlijk eten
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Urenlang getafeld in dit sfeervolle restaurant. Wij hebben boven gegeten en hebben genoten. Een aanrader, wij gaan terug.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben niet slecht gegeten. Lekker zelfs. De ambiance is leuk. De bediening is heel informeel maar erg betrokken..
Carletta B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
het is en blijft een bijzonder en goed restaurant! Het menu was vis en een ossehaas met aangepaste
bedjes van groenten en gebakken aardappels! Smakelijk en precies wat altijd je tong streelt!
Alles komt met liefde uit de keuken.Warme borden/belangrijk en bij iedere gang,toelichting
wat het is en veel aandacht erbij voor mogelijk passende wijnen
Milco D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een klassieker onder de Amsterdamse restaurants en nog steeds een aanrader. Eerlijk en lekker eten en drinken. Hier tafel je nog gewoon een hele avond. Shifts bestaan niet. Op het bord geen schuimpjes, geen vage vegen saus en geen bloemen. Voor wie van eten houdt.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ietwat oudbollig, tijd heeft hier stul gestaan, maar prijs kwaliteit is gewoon goed!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed gegeten, goede atmosfeer en gezellige omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zoals elke keer als wij hier eten, is het weer genieten. Met z,n 4rtjes een heerlijk 5 gangen diner met een heerlijke italiaanse rufina rode wijn genoten.
Komen zeker weer terug!
joerie .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
ik heb mijn vriendin meegenomen naar chez george om te vieren dat we 8 jaar samen zijn. Dit bleek een geweldige keuze te zijn eten was voortreffelijk en bediening was super
Erwin-O O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een mooi geheim van Amsterdam. Dus liever zou ik geen rescensie plaatsen, maar dit restaurant verdient het geprezen te worden.
Het eten is geïnspireerd door de klassieke Belgische keuken. Heel smaakvol, vol van smaak en zorgvuldig bereid en gepresenteerd.
De bediening is aan iedere tafel persoonlijk, met subtiele humor. Men luistert erg goed en weet vage wensen in goede adviezen en mooie wijnen te vertalen.
De kok is erg precies en toegewijd Echt geweldig hoe hij, met zijn kookkunsten (en de persoonlijke bediening,), dit kleine klassiek ingerichte pareltje verrassend te houden!
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Dit is een prima restaurant, we kozen het vier gangen verassings menu. Erg smakelijk, wel relatief veel. Amuse was ook heerlijk overigens. Prijs is "angemessen" op zijn Duits. Aanrader
Els D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten met o.a. een zeer malse ossenhaas. Prima bediening.
AnnieA A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We kozen voor het gastronomische menu. Voortreffelijk. Een aanrader, ook qua gastvrijheid en prijs kwaliteit.
Arjen G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een gezellige ambiance met een vlotte bediening en traditionele Belgische recepten die goed waren klaargemaakt. Een aanrader
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Je weet precies wat je krijgt en wat is dat toch lekker. De nieuwe chef heeft het werk van George uitstekend voortgezet; waaronder de goddelijke sausjes. Het restaurant was gezellig vol en de bediening was zeer attent. Na 25 jaar nog steeds een uniek pareltje in Amsterdam!