Chez Etienne

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Salinas G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Altijd een heerlijke avond uit. Lekker eten, gezellige ambiance en fijne wijnen. Ook de ronde tafels vind ik met meerdere personen altijd heel gezellig.
OttoDeWit .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Afgelopen weekend fantastisch genoten van een 4-gangen diner plus wijn arrangement. De wijnen werden met zo veel passie verteld en de combinaties van het eten waren heerlijk!!! Ons water werd steeds bijgevuld, wat ik heel fijn vond en de bediening was erg vriendelijk.
Woorden te kort voor de hertenrugfilet.... ZA-LIG..!
Verders kijk ik uit naar de volgende keer... Absolute Toperrrr!
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Chez Etienne is een echt avondje uit eten. De gerechten zijn uitstekend en de wijnen van het arrangement zijn goed, zorgvuldig gekozen en de uitgebreide toelichting wordt met liefdevol enthousiasme gebracht. Waar wij normaal gesproken vrijwel altijd in Amsterdam onze restaurants kiezen heeft deze voor ons 'exotische' locatie ons een mooie avond bezorgd. Een absolute aanrader!
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
In 2012 heb ik mijn laatste recensie geschreven over dit restaurant en heb ik in de tussentijd vele restaurants bezocht en kan nu toch wel zeggen dat dit ver uit het beste restaurant is wat ik heb bezocht. De vriendelijke bediening die zelfs een drankje weg geeft omdat je zoveel jaar getrouwd bent altijd vriendelijk is en tijd maakt voor een praatje de oplettendheid met bedienen , de fijne ambiance binnen en net als vandaag dat het warm is de tafels buiten neerzet worden is totaal geen probleem en iedereen netjes naar binnen helpen als het dan toch weer gaat regenen en dan het eten zo perfect de amuse van tonijn was zelfs lekker en ik ben totaal geen fan van vis de carpatio altijd goed de ganzenlever mijn topper elke keer weer jammer als het op is , de tournedos zo zacht als boter en de cheesecake van chocolade en sinasppel zalig.
ja ik kan eerlijk zeggen dat dit restaurant een dikke 10 verdient bedankt weer evelien en etienne
Giny S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Als altijd voelden we ons zo welkom bij Etienne en Eveline.
De prachtige omgeving, de mooi gedekte tafels, de warme service van Eveline en haar staf.
Etienne, die de sterren van de hemel kookt, het wijnadvies van Eveline, sommeliere-eigenaresse.
Zoals ze vertelt over de wijnen, is zo uniek en enthousiast, je krijgt gewoon zin in de wijn!

Ga zo door, we blijven komen!
1981Eva .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Altijd weer smullen bij Chez Etienne. Onze keuze is tot nu toe altijd menu de chef met bijpassend wijnarrangement.. Iedere keer weer een heerlijke verrassing. De sommelier Evelien vertelt en presenteert haar wijnen met zoveel passie dat je niet kunt wachten om de eerste slok te nemen.
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.. Een restaurant waar wij graag terug komen
Djoany .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Met z'n drietjes voor het 4 gangen verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement. Carpaccio was gerookt en vrij zoutig, gevolgd door een heerlijke kabeljauw, als hoofdgerecht de eendenbout en een petit grand dessert. Lekker gegeten maar wel prijzig.
Fijn om te lezen dat u lekker heeft gegeten! Maar u geeft ook aan dat u het prijzig vond. Ik hoop dat u dit nog verder zou willen toelichten, zodat wij onze klanttevredenheid wellicht kunnen perfectioneren. Vond u alles te duur of alleen het menu €45, wellicht de wijn €26,75 of de XO cognac €22,50?
Weegbree .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Het is elke keer weer een genot om je te laten verwennen op culinair gebied bij Chez Etienne.
Wij eten er geregeld en door de persoonlijke aandacht van de bediening voel je je echt gast.
We nemen ook geregeld een 3 gangen verrassings menu en dit is altijd top.Evelien geeft zeer goed
advies over de wijnen.Het interieur vind ik er gezellig en knus uitzien en de stoelen zitten erg goed.
Als het weer het toelaat kun je er ook gezellig buiten eten.Ook voor een groot gezelschap is het een perfecte locatie .
Genny Caro B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Gelukkig was de verjaardag op een woensdag en niet op maandag of dinsdag. :P
We hebben zeer feestelijk lekker ... subliem gegeten!!
De Sashimi van Geelvin tonijn had ik wel een hoofdgerecht van gelust zooooo lekker!!
Dank jullie wel voor de gastvrijheid en de het persoonlijke tintje dat we met de eigenaren hebben gesproken.
Zal niet alle dagen lukken dat de kok persoonlijk een praatje komt maken en wij hebben dat zeer gewaardeerd.
Ook de kennis en het delen van info over de wijnen door de gastvrouw ervaren we als zeer professioneel en interessant.
Dank je wel voor de goede zorgen, tot de volgende keer.
Groetjz Mike & Caro

Afamily .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Op uitnodiging hier gegeten Goed eten, lekkere wijn en bediening erg goed. Vooral gastvrouw Evelien (?) is erg geschikt. Gastvrij en service gericht. Prima restaurant en by far het beste restaurant van Landsmeer. We komen hier zeker weer!
Injo .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Afgelopen donderdag hier voor het eerst gegeten buiten op het terras. Wat een aanrader. We waren met zijn drieen en ieders voor- en hoofdgerecht waren een dikke 10 waard! De bediening was zeer vriendelijk en super attent. Het water werd constant aangevuld. Bij de koffie werd op aanvraag de heerlijke zelf gemaakte koekjes (kaneel en spritjes) aangevuld. Dit is sinds tijden weer een restaurant die weet hoe het hoort, qua gastvrijheid en culinaire verrassingen! Bedankt voor een heerlijke avond en zeker tot ziens!
Jaco .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Met zes man heerlijk gegeten. dit was de eerste keer voor ons, en zeker niet de laatste keer. Leuk gezellig en ongedwongen. Wij hadden allemaal wat anders van de grote kaart. Vis en vlees. De kwaliteit en de versheid van het eten is zeer groot te noemen. De wijnkennis is groot, en de huiswijnen hebben een goede smaak. Ga zo door in landsmeer!!
Wbrand .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Geweldig restaurant. Eten is erg goed, geweldige wijnen (+ prima wijnadvies) en een prima sfeer. Vooral het 5-gangen menu met bijpassend wijn arrangement is een absolute aanrader!
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
op het laatste moment besloten weer bij chez te gaan eten helaas het zit vol we worden op een wachtlijst gezet maar de volgende dag al opgebeld toch nog een tafeltje voor ons vrij gemaakt .
we weten dat je super gerechten krijgt en ook deze keer overtrof het weer alle verwachtingen ik vind het bijzonder knap hoe etienne de smaken met elkaar verbind en je daarmee een smaakexplosie ervaart.
evelien weet je de juiste wijnen te serveren waardoor je de gehele combi van eten en drinken als een feestje ontvangt .
de bediening geeft je persoonlijke aandacht en is erg attent.
en het restaurant zelf heeft een aangename sfeer en goede stoelen waar je lekker lang op kan zitten.
het is zeker een restaurant met klasse en niet bedoelt voor een snelle hap dit is puur genieten
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
We werden groots ontvangen door Etienne en Evelien omdat mijn moeder haar 70ste verjaardag bij hun wilde vieren. Met een gezelschap van 9 man kregen wij een drie gangen menu en het was subliem! Alle gerechten waren even heerlijk, vlees en vis supper vers. De bediening is zeer prettig en professioneel. Meer dan content zijn we naar huis gegaan.