Over restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

Blootens .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk eten wat echter zeer snel achter elkaar geserveerd wordt. Geef daarom zelf duidelijk aan dat je even wil wachten met de volgende gang. De bediening (m.n. eigenaar) is joviaal maar daardoor af en toe onbeholpen in zijn uitspraken.
ericvanderhave .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima eten, vooral de nek van het wild zwijn, goed wijnadvies en vriendelijke bediening. Fijne atmosfeer en een aangename temperatuur.
Betsy D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Grimmli1 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij aten het AH surprise menu. Als voorgerecht een voortreffelijke octopussalade en een wat flauwe linzenballetjes.
Twee prima hoofdgerechten: op de huis gebakken dorade en nekbrood van wild zwijn.
Ter afsluiting een ijscompositie en een zeer smakelijk kaasplankje.
Uitstekende bediening en deskundig wijnadvies. een aanrader.
Inpa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben met 6 personen op zondagavond heerlijk gegeten bij Chez Antoinette, prettige, vriendelijke bediening, uitstekend 3-gangen menu en gezellige sfeer.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Portugees restaurant met een bijzonder prettige ambiance. De gerechten en wijnen waren een smaaksensatie. Eigenaar is zeer gastvrij en zorgt ervoor dat zijn personeel dit ook is. We hebben met de AH restaurant actie zegels gegeten en er werd zeker niet zuinig gedaan met het eten. Ook brood en de fles kraanwater werden niet berekend. Echt waar voor je geld, hier komen we zeker nog eens terug.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat hebben wij een leuke avond gehad bij Chez Antoinette. Ondanks de gezellige drukte had patron Alain tijd voor een praatje en een paar uitstekende wijn tips. Hij is trots op de tent en dat straalt van hem af. Het eten was goed en precies genoeg, en de tijd tussen de gangen was ondanks die drukte niet lang. Als ik toch een kanttekening moet plaatsen dan is het de Deventer koek bij het kaasplankje. Maar ik snap de keuze. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker een keer terug.
T. A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gastheer vriendelijk, in voor een lolletje maar soms net wat te amicaal. De dames werden op voorhand al meteen wat kortaf aangesproken met 'jij' en 'je' (n de trant van.....en wat wil jij eten dan....). Hij gaf daarentegen wel een mooie uitleg over de wijnen en bij het betalen op een leuke manier aandacht. We kunnen ons voorstellen dat sommige mensen het zoals ik al schreef net wat te amicaal vinden. Het eten was echter top! Ik had de las nek en die was super mals en erg lekker. We hadden AH bonnen dus een aangepast menu maar het was zeker geen tweederangs menu en er was veel om uit te kiezen. Inrichting is zo-zo maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Aanrader!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De keuze van het menu voor de AH restaurantactie vond ik aan de sobere kant. Jammer, want wij hebben er eerder gegeten en altijd voortreffelijk. Het nagerecht(de kazen)was wel heel erg lekker.
MeertEET .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
super gezellig restaurant in de binnenstad. Heerlijk gegeten, porties wat ons betreft aan de ruime kant. Gastvriendelijk personeel. Sfeertje met het oud-bruine cafe erbij. Hadden we nog wel een afzakkertje kunnen doen. ik kom graag terug. Toptent!
Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij chez!
Voldoende keuzemogelijkheden.
Tussen het voor en hoofd gerecht
mocht naar mijn idee iets meer ruimte zitten. Verder goede service en gezellige sfeer!
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke entree, centraal gelegen in Deventer, kennis van spijzen en dranken was zeker aanwezig. Wij mochten kiezen uit een fraai assortiment van gerechten ivm de ah actie, was allemaal goed en lekker.
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Sommige porties waren klein. Dessert limoen taartje matig. Lamsvlees prima en de wijnen zeer goed van interessante inheemse druivenrassen. Toch prima avond gehad ,
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima restaurant, heerlijk gegeten! Mooie keuze uit de gerechten, ook voor de restaurantactie.
Prachtige nieuwe wijn uitgezocht door de sommelier.
De zeer persoonlijke bediening voegt iets toe aan het avondje uit, al kan ik me ook voorstellen dat sommige deze aandacht too much vinden.
Wij hebben genoten.
Manfred O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Via de AH actie weer eens op bezoek gegaan in Deventer. Wat hebben wij een spijt dat we niet eerder zijn gegaan!!! Al bij het ontvangst al gelijk een goede sfeer. Vriendelijk welkom geheten door Alain Legel. De bediening was vriendelijk en attent. Het eten was verassend, heerlijk en een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding! Binnenkort weer terug want dan staat er wild op de kaart!!
Carlos L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk personeel en eigenaar . Ik als portuguees kon ik niks Portuguees proven en terug vinden buiten de wijn en likeur (erg duur)om.
De smaak van het eten was goed maar weinig en erg duur.
In Portugal krijg je pataat van echte aardappelen en hier was fabrieks pataat.
Voor mij geen tweede keer.
Diana Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
N goed restaurant, eten altijd goed, wijnen prima en bediening netjes
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en bediening, met een bijzondere kaart en goede smaken. Unieke locatie midden in het oude bergkwartier en gezellige inrichting.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We kennen dit restaurant al heel lang. De ontvangst is altijd hartelijk. De eigenaren zijn aardig en doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. Ook de wijnen die worden aanbevolen zijn lekker en betaalbaar.
Voor een fijne avond kan je rustig naar Chez Antoinette gaan.