Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

Arie Vries G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima ontvangst met leuke uitleg over de produkten. Jammer dat vooraf de broodjes niet de lekkerste waren.
De vorige keer was dat wel prima. Eten was verder goed, de wijn prima en de port heerlijk. Hele ambiance van het restaurant prettig. Leuke gastheer en goede bediening.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Geweldig restaurant met enthousiast en leuke eigenaar. Bediening was heel correct en attent. Heerlijk en gezellig gegeten.
wilhelmina46 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gerechten smaakten zeer goed. Zowel tomatensoep als sardines. En mooie vegetarische gerechten. Bediening heel attent. Uitstekend wijadvies. Zeer prettige sfeer. Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We werden bijzonder gastvrij ontvangen en hebben genoten van de smaak en sfeerbeleving, die ons aangeboden werd. We hebben genoten van het eten, de wijnen en de verhalen. Aanrader en we komen zeker nog eens terug
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Hartelijke ontvangst, goede uitleg over het menu, mogelijkheid tot proeven van de wijn, wat wil je nog meer
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg lekker gegeten bij chez antoinette in prettige ambiance. 6 gangen diner met bijpassende wijnen was erg aan te raden!
Stephan E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Verfijnde smaken!
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Uitstekende Lokatie, sfeervol en zeer vakkundige mensen die weten waar ze mee bezig zijn! een echte aanrader we komen hier absoluut terug!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Al jaren lang een begrip in Deventer. Zeer goed eten en de bediening heeft er zin in. Met name vader en zoon zeer gastvrij. Je voelt je echt gast en welkom en nogmaals het eten is uitstekend.
pluimerg .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was van goede kwaliteit en heel smakelijk. Maar veel en veel te duur voor de kleine hoeveelheden. Gelukkig kregen we 3 bolletjes brood en 2 Spaanse, geroosterde, pepers vooraf, anders was het eten zeker niet voldoende geweest! 1 schaaltje met te doorbakken frieten en een klein schaaltje met slablaadjes vormden de bijgerechten. Jammer, door de prijs/hoeveelheid vinden wij het jammer van ons geld.
boy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen week hier gegeten via de AH actie. Gebruik gemaakt van het keuze menu met o.a Parelgort , Angus rund en kaasplank. Kwaliteit eten uitstekend, porties van goede omvang en borden fraai opgemaakt. Personeel vriendelijk en attent. Uitstekende wijnen waarvan men ook de kennis in huis heeft. Een plek om zeker naar terug te gaan. Minpuntje .... er mag wel eens wat aan de inrichting gedaan worden.
F.E. W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ook het wijnadvies voor zowel de rode als de witte wijn was prima.
Wil twee opmerkingen maken.
Een paar stukjes grof volkoren brood zou goed combineren met de olijfolie en het andere lekkers wat bij het voorafje gepresenteerd werd. (kan zelf slecht tegen witbrood) Het was overigens heerlijk.
De sla die we bij de patatjes tijdens het hoofdmenu kregen was nauwelijks aangemaakt, dat miste ik wel. Met wat van jullie lekkere olijfolie, paar drupjes azijn, zout en peper zou het beter gesmaakt hebben.
Verder niets dan lof, het vlees, de vis, en de kaas- en ijs desserts waren zalig.
jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige tent waar duidelijk met liefde voor het vak aan fijne gerechten gewerkt wordt!
L. E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
tja met zo'n gastheer (gastfamilie beter gezegd) kan een avond niet meer stuk. Ontspannen en tegelijkertijd professioneel, leert z'n nieuw geworven jong personeel met respect gewoon aan je tafel de liefde voor het vak. Uitermate onderhoudend zonder opdringerig te zijn. Heerlijk eten. Kortom, fantastische avond die ons nog lang zal heugen
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De eigenaar is een joviale man die er voor zorgt dat je je thuis voelt. Een prima gastheer. Veel kennis van zaken. Ook het bedienend personeel is vriendelijk en men geeft een goede uitleg bij de gerechten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima eten en leuke bediening. Leuk dat er voor toeslag geen extra gang werd aangeboden maar alle 3 de voorgerechten en 2 vd 3 hoofdgerechten in een kleinere uitvoering. Super
loekphilip .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het vlees was meer dan prima! Het smolt op de tong. Ook de fles koud water op iedere tafel is tegenwoordig meer uitzondering dan regel.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Chez Antoinette is een bezoek meer dan waard. Je wordt onthaald in een barretje waar je eerst wat kunt drinken en de kaart kunt bekijken. Je wordt er zeer vriendelijk geadviseerd. Entourage is huiselijk en gezellig. De kaart is gevarieerd, voor elk wat wils. Prijzen zijn in overeenstemming. Dikke aanrader!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gezellig, ongedwongen, gastvrij. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening. We hebben overheerlijk gegeten, alles perfect van smaak, met bijvoorbeeld Black angus sukade supermals, als biefstuk gebakken en frietjes zoals friet hoort te zijn. Heerlijke wijn. Koffie maar het een hemelse bonbon. Een aanrader!