Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chez Antoinette

• : parkeergarage de boreel

Maandag Rustdag
Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,2
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een uitgebalanceerd menu voor een redelijk prijs in een prettige ambiance. De porties waren niet al te groot, maar smaakten uitstekend. Aan het eind van de avond hadden we een voldaan gevoel. Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.
Joris B.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gisteravond goed gegeten bij Chez Antoinette.Een leuke ervaring met prima eten.
Een tip zou van onze kant zijn :bij het nagerecht 'kaasplankje' een kopje thee erbij ,want voor mensen die geen wijn
willen/kunnen is het anders wat droog.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Chez met onze schoonouders van 83 en 85 jr., super kwaliteit prijs verhouding, de AH bonnen mag je houden..
Fijne binnenplaats en goede wijnen, kortom Hans en zijn team are still going strong
naphausen-siebelder .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mooi menuutje, mn het menu vd patron: van alle gerechtjes genieten tegen een zeer acceptabele prijs. Bijgaand (bob)wijn-arrangement voortreffelijk: mooie wijnen, gepaard gaande met een uitgebreide uitleg. Zo wie zo een enthousiaste patron, zonder echter overdreven te zijn.
Wij gaan zeker nog eens terug !
pvanbemmelen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hele leuke ontvangst, mooie ambiance, gezellig ingericht, vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel extraatjes vooraf. Als vegetariër hele lekkere en leuke aanpassingen voor de aanvulling van 3 naar het 6 gangen menu. Echt een aanrader.
coby S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij komen erg graag bij Chez Antoinette als wij in Deventer zijn; een gezellige, sfeervolle ruimte en een enthousiaste, sympathieke gastheer die ook goed wijnen kan aanraden!

Jammer dat wij gisteren 'Madame' niet gezien hebben. Zij kookt voortreffelijk en meestal komt zij wel even de gasten kort begroeten.
dianapennings .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk en gezellig buiten in de patio gegeten. Goed eten, leuke gastheer, erg goede wijn. Mooi Ah menu, daardoor erg mooie prijs voor een gezellige lekkere avond. Een aanrader!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hadden in de middag per mail gereserveerd met voorkeur tafel buiten, bij aankomst bleek dat ze (nog) niet hadden gekeken in het reserveringssysteem, dus moesten we wachten. Aangegeven dat zodra er een tafel buiten vrij was , ze ons dan daarop attendeerden. Ook hier was men niet alert en zelf aangegeven dat er een tafel vrij was, waarnaa we daar konden zitten. Vanaf dat moment was de bediening etc prima....
petreghond L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geen verfijnde presentatie. Van coquilles met buikspek verwacht je iets meer dan wat los gestorte stukken buikspek tussen wat coquilles.
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, knus in de binnentuin van het restaurant. De bediening was vlot en vriendelijk. Heel goed advies over wijn, port en dessertwijn gekregen.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met mijn vriendin en ik werden verrast door dit pareltje in Deventer. We hebben fantastisch gegeten met ah actie in de knusse binnentuin. Het eten is zeer smaakvol, het restaurant, verdeeld in verschillende ruimtes is prachtig en sfeervol. De eigenaar en zijn personeel zijn zeer vriendelijk. Wanneer wij Deventer weer bezoeken, komen we hier graag terug!
neeltjevanveen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben gisteravond erg lekker gegeten , mooie gerechtjes, vriendelijke bediening prachtig wijn arrangement .
Er werd ruim tijd genomen om ons uit te leggen wat we op ons bord gepresenteerd kregen en wat er geschonken werd.
Ruud en Diana .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooi 3 gangen menu. Niet alleen de smaak maar alles erom heen zorgde voor een perfect diner.
Uitleg van de wijnen was heel uitgebreid, waardoor we de juiste keuze konden maken.
Kortom een heerlijk avondje uit..
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben hier een bijzonder leuke avond gehad met zijn tweeen. De eigenaar geeft je het gevoel dat je al zijn aandacht krijgt. Ook het personeel was kundig en vriendelijk.

Het eten was heerlijk. We kozen voor het standaard menu. Een aanrader.

Heerlijke bijzonder portugese wijnen. Fijne sfeer
corinne W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, snelle- en gezellige bediening. Heel erg gemoedelijk, een plek om terug te komen.
Dit zijn van die restaurants waar er helaas maar weinig van zijn.
Voor ons is het dus " tot ziens "
Henk en Corinne
inpa .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fantastisch gegeten met vrienden bij Chez Antoinette, zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Pluspunt bij het restaurant is dat de kaart om de zes weken gewisseld wordt en daar staan iedere keer weer verrassende gerechten op.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten bij Chez is altijd een feestje... het eten is heerlijk en niks is te gek. De gastheren vader en zoon zijn fantastisch vakmensen met passie voor het vak.. Spreek ze ook eens aan met een vraag over de wijn of over het eten en je krijgt een mooi verhaal. echt 1 van mijn favorieten in Deventer
bernardjohan .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. De ontvangst is hartelijk en zeer gastvrij.
Het is mooi dat er alleen Portugese wijnen zijn en dat men daar zeer consequent in is.
Krista G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super lekker gegeten. De persoonlijke aandacht met mooie verhalen over de herkomst van het eten en goed advies over te nuttigen dranken, maakte dit een zeer geslaagd etentje. Chapeau!