Over restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Scholten.hagen . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een feestelijke avond. Fijne gerechten in het keuzemenu en heerlijk bijpassende wijnen die met verve werden gepresenteerd. Zullen zeker nog eens gaan.
Douwe R. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk in de tuin gezeten, mooi verhaal van de gastheer. Het eten was voortreffelijk met lekkere apperatiefjes en overal goede wijn bij. Kom hier zeker terug
Fred052timmer . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijke ongedwongen sfeer, leuke tafelsetting en zelfs aan de verjaardag van mijn vriendin was gedacht, eten dik in orde, vooral de kalfssukade was voortreffelijk, bediening prima en uitstekende uitleg aangaande de wijnen. Aanrader , we komen hier zeker terug.
Buismansmit . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het restaurant is gevestigd in een mooi oud pandje. Het is een sfeervolle locatie, leuke en ongedwongen persoonlijke bediening, prima eten.
ABrinkhof . Fijnproever (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op een warme zomeravond heerlijk buiten gegeten. De service was goed, het eten was oke, maar voor- en hoofdgerecht (o.a. vis/heek) waren wat vlak van smaak. Het toetje was heerlijk.
Bolkestein-wj . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was prima, een aantal gerechten was zelfs verfijnd te noemen! De service van de baas was wat nonchalant en populair, de bediening van de vrouwelijke ober echter prima. We zaten buiten op een klein binnenplaatsje; mooi decor dat mede dankzij het mooie weer iets Zuideuropees had. Door het kleine binnenplaatsje waren de gesprekken van de medegasten wel iets te goed te horen.
Pim H. Expertproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een prachtig restaurant, echt een ontdekking. De bediening is allerhartelijkst en authentiek. En tevens zeer servicegericht, complimenten. We hebben ook lekker gegeten hier, goede wijnen erbij. Het toilet is aan een esthetische update toe wel, want die is een kleine dissonant als je je hebt laten verwennen door de rest van het prachtige interieur. Zeker een aanrader om hier eens te gaan genieten van Portugees/Frans eten en een fijne sfeer.
Ettesmal . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
N.a.v. de AH actie hier gegeten op een zaterdagavond, als Amsterdammers uit de Pijp toevallig dit restaurant uitgekozen. Meteen hartelijk ontvangen en uitstekend verzorgd door bediening en eigenaren Alain en Hans. De tafel werd meteen voorzien van olijfjes, brood, boter, heerlijke olie en kikkererwten/paprikaspread. Het diner was voortreffelijk; complimenten aan moeder/echtgenote Lidy. Het drie-gangen menu kent ruime keuze en de gerechten spannende smaakcombinaties. Dan nog de zalige huiswijn en het persoonlijk contact, dit alles maakte het voor ons het hoogtepunt van ons bezoek aan Deventer.
Wietse G. Fijnproever (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Erg lekker gegeten met zijn vijven. Alle gerechten waren goed. Het restaurant bestaat uit een aantal bij elkaar gevoegde benedenverdiepingen en binnentuinen, wat een erg knusse ambiance geeft. De obers zijn een beetje informeel en luidruchtig, als ze zich net een beetje meer ingetogen gedragen komen ze nog een niveautje hoger.
Trudi S. Expertproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het AH menu was uitstekend. Uitleg van de bijpassende wijnen bij elk gerecht . Evenaar Hans komt bij je tafel informeren of alles naar wens is en maakt een gezellig praatje met je. We komen hier zeker vaker terug.
G.vanderburg . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actiekaart.
Zeer smakelijke gerechten: rode en gele biet vooraf,als hoofdgerecht sucade stoofvlees van het kalf kon je wegzuigen en een zeer uitgebalanceerd kaasplankje als dessert. Een heerlijke fles Flor de Crasto en een kop cappuccino maken deze avond compleet. Bijzonder romantisch restaurant.
Majanvangelder . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Toevallig kwamen we bij dit restaurant uit. We hebben heerlijk gegeten. Vooral het voorgerecht met scheermessen was super. De bediening was heel vriendelijk. Zalig buiten gezeten. Ik kom absoluut terug.
Elsebenjamins . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het voorgerecht met scheermessen, rijst en koriander was over heerlijk, de scheermessen, normaal worden ze snel taai, precies goed. Het gestoofde kalfsvlees heel zacht en mals. Lekkere, voor ons onbekende kazen tot slot. Wij hebben vaker gegeten bij Chez Antoinette en nu voor het eerst door de AH optie. We werden als gewaardeerde gasten behandeld en aten uitstekend. Chapeau voor Chez Antoinette.
Anjajjs11 . Fijnproever (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De bediening was erg klantvriendelijk en een zeer goede uitleg over de gerechten, keuzes en wijnen. we waren blij verrast over de kwaliteit van het eten.
Gisolt . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super lekker gegeten. Fantastische service van zeer gepassioneerde mensen. locatie in het prachtige oude Deventer. Absolute aanrader.
Jkgermeraad . Fijnproever (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Fijne ambiance in goede setting. Bediening was heel persoonlijk zonder overdreven te zijn. Eten was heerlijk en beslist een aanrader!
MaHaBe . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Supergave sfeer. Heerlijk eten. Damesbediening is hartelijk en spontaan. Herenbediening kan m.i. beter. Kijken nors, en missen elegantie. (wist overigens wel erg leuk over de wijn te vertellen)
Mulder.nick . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Prima en diverse eten, geweldige service. Een foutje werd snel en netjes opgelost en bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
Treitsma . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voortreffelijk eten in een mooie ambiance. Zeer gastvrij met veel aandacht voor d e gasten. Ter zake kundige en enthousiaste hulp bij het kiezen van de wijnen.