Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

Stijn H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
hannieboers .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
mooie ambience, hartelijk ontvangst. De keuken is apart, maar voor mij iets te weinig verfijnd. Lekker dat je meteen broodjes met lekkers krijgt aan het begin.
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De varkenswang was zeer goed die kreeg van mijn man een 10, vriendelijke ontvangst de inrichting en sfeer was prima en de prijs ook goed wachttijd tussen de gerechten was goed ongeveer 20 minuten en ik was met mijn echtgenoot.
Wij hebben een fijne en gezellige avond gehad.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vakmanschap van de gastheer, bedienend personeel en de ambiance waren ingrediënten voor een fantastische beleving. De gerechten waren een smaaksensatie die we erg hebben gewaardeerd.
Nils H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Met een buitenlandse gast hier gegeten. We kozen voor het het menu van de patron, 6 kleine gangen uit het keuzemenu. Bij ieder gerecht kozen we voor de ons aangeraden wijnen / port en dat pakte bijzonder goed uit. Uitstekende bediening; goed getrainde jongeman die precies de juiste balans weet te vinden tussen netjes en amicaal. De eetzaal is warm en stijlvol ingericht en de bodega waar we het apperatief namen is eveneens erg sfeervol. Eén van de meest prettige diner-ervaringen van de afgelopen jaren.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zaterdag 10 juni heerlijk gegeten (AHactie).
Alles klopte..........eten - bediening - sfeer.
Om beslist nog eens naar toe te gaan!
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten bij Chez Antoinette is altijd een feestje. Heerlijke kleine gerechtjes, uitstekende wijn en de uitleg over het gerecht en de oorsprong maken het tot een waar genoegen.
Simon T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellige ambiance, reserveren is handig. Na 35 jaar weer eens op bezoek geweest. Echt leuk.
Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heel gezellig, romantisch restaurant in de oude binnenstad. Prachtig oud pand met verschillende hoekjes en binnenplaatsjes. Zeer vriendelijke en attente bediening die zorgt dat het je aan niets ontbreekt. De huiswijn was heerlijk. Vooraf brood met 5 verschillende toppings, heel verzorgd. Gerechten waren heerlijk en goede porties. Ik ga hier zeker terugkomen, een echte aanrader!
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bijzonder gastvrij! Met aandacht bereide gerechten, zeer vriendelijke en attente bediening .
We hadden een AH menu en dat was voortreffelijk. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. We komen zeker terug!
M L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goede en onderhoudende gastheer met prima voorstellen vwb de wijnen
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en van de wijn genoten! Prima bediening in een relaxte, gezellige sfeer. Gewoon een heerlijk avondje uit!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We konden buiten zitten en hebben genoten van het eten, de sfeer, de gastvrijheid en het prachtige weer. Het menu was een verrassing en vooral de varkenswang en het dessert waren een engeltje op je tong.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
amuses , hoofdgerecht uitstekend. Voorgerecht met scheermessen matig., weinig smaak.Huiswijn uitstekend.
Goedee uitleg bij wijn en gerechten.
inpa .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten in de binnentuin van het restaurant, de bediening was prettig en de gerechten die geserveerd werden waren heerlijk. Via Albert Heijn restaurantaktie gereserveerd maar keuze uit de gewone kaart.
Hans-Christian W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hebben echt heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Leuke sfeer, zeer klantvriendelijk personeel en het eten is uitstekend! Absoluut waar voor je geld. Top!
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Bijzondere aandacht voor hun gasten, goede sfeer. Bij mooi weer intiem buiten tafelen aan kleine tafeltjes.

AH- menu erg wisselend. Voorgerecht en nagerecht niet bijzonder, hoofdgerecht erg lekker! De heilbotfilet met tamarindesaus is een aanrader.

Wij komen zeker nog eens terug, maar kiezen dan zelf iets van de kaart ;)
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Prima sfeervol restaurant. Zelfs op dinsdag druk bezet.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
zeer bevlogen eigenaar die ook voor de Albert Heijn bonnen erg zijn best doet, dat heb ik wel eens anders gezien. Wij hebben een up-grade van 10 euro gemaakt. Veel gerechtjes, lekker uit eten. Vooral de varkenswang was heerlijk. Prima en heel bijzonder
Irmgardmarie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij kwamen voor het Albert Heijn diner. Dat bestond uit 3 gangen. Vooraf kwamen er heerlijk krokante broodjes en schoteltjes met boter, olie en humus. Die bleven echter gedurende het hele diner staan.
Vooraf scheermessen genomen. Dat waren net uitgedroogde regenwormen. Ze smaakten ook naar niks. Alsof je op elastiekjes kauwde. Rijstgerecht erbij wat heel flauw en niet lekker was. Een waardeloos voorgerecht.
Als tweede gang varkenswang. Die was verrukkelijk met heerlijke jus.
In plaats van het nagerecht wilden we liever koffie. We kregen toen koffie met een bonbonnetje/chocolaatje. Mager dessertje hoor.
De bediening was heel vriendelijk, maar niet erg alert.