Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Chez Antoinette

Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooi gevarieerd eten in een sfeervolle ruimte. Flexibele en vriendelijke bediening. Uitmuntende vissoep!
Harro W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitstekend ontvangen met een goede uitleg over wat de keuken voor ons kon betekenen. Ook voor de keuze van de wijn kwam een uutstekend advies en wijn smaakte voortreffelijk.
Claartje R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk. Altijd weer een feestje. Herkenning van het personeel nadat we ons trouwfeestje gevierd hadden.
Erg attent.
Senno T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Een zeer hartelijke ontvangst "in een bruine kroeg" die zich ontpopt als een prachtig rustig en heel sfeervol restaurant .Het eten was van prima kwaliteit.
Toon K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanaf de straat kan je niet vermoeden dat het restaurant zo groot is. Begroeting door chef was iets te uitbundig joviaal. Broodnek van Wildzwijn was te droog. Zeer goede vriendelijke bediening.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg leuk en lekker menu van de chef met 6 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten . Leuke sfeer en bediening. Voldoende water, broodjes, olijven, tapenade enz. zonder bijkomende kosten. Goede wijn en non-alcoholica.

Alleen het aperitief was aan de dure kant, 7 euro per stuk. Wel erg lekker, maar 5 euro vinden we een prijs die beter recht doet.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gevarieerde kaart. Bij de hoofdgerechten zouden 2 bakjes salade per tafel beter zijn. Leuke ambiance, aardig personeel. We kregen nog een blikje bacalau mee.
aoostenrijk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
zeer prettige en kundige ontvangst en bediening; zeer originele kaart met ook portugese "tapas" , Goede bereiding van de verschillende gerchten, resp. heek-filet en wild zwijn's nek, prima avond
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Echt lekker gegeten, zeer vriendelijke en vlotte bediening en een gastheer die vol passie over z’n keuken en wijnen kan vertellen. Wij hebben een top avond gehad! Dankjewel!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Kwaliteit van het eten is erg magertjes . Ook de hoeveelheid is niet in verhouding. Prijs kwaliteit is niet in verhouding, mager 6 je.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Uitstekende keuken. Gastvrije, opgewekte eigenaar. Ruime keuze uit deels Portugese gerechten.
Tijdelijk personeel (nog) niet op niveau..
Wij komen zeker terug..
J. S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
gezellige sfeer, vriendelijke behandeling; voorgerecht goed, maaltijd prima, nagerecht matig
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Chez Antoinette is een restaurant waar de klant centraal staat. Uitstekende bediening, vlot, vriendelijk en correct. Gerechten zijn uitstekend, heerlijk van smaak en voortreffelijke wijnen. Kortom... een aanrader!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke sfeer, goed eten en goed gemotiveerd personeel.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede ontvangst. prima bediening. Ik voelde me welkom en er werd aandacht aan me besteed. Voorgerecht en nagerecht prima. Hoofdgerecht redelijk. Goede wijnen.
Graag nog eens terug.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prachtig sfeervol restaurant. Bediening is goed en vakkundig. Keuze voor de gerechten is wat beperkt met ah kaart, 3 voor, 3 hoofd en 2 nagerechten. Maar de goede smaken maken alles goed! Heel fijn is, dat er water wordt geschonken aan tafel. Dit restaurant is een heerlijke plek, om lekker met je vrienden wil eten!
jos S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig restaurant, met een mooie keuze aan wijnen, waarbij de nadruk op Portugal ligt, hetgeen voor een uitzonderlijk goede prijs/kwaliteit verhouding zorgt.
Het eten is goed te noemen, en zwaarwegend minpunt is dat met onze klant dat de zeeduivel uit de diepvries kwam een daardoor droog was een smal had verloren niets gedaan werd behalve te constateren dat het inderdaad zo was.
De bediening is attent, vriendelijk en deskundig, sfeer en entourage zijn geweldig.
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke wijn voor een prima prijs. Goede uitleg van het menu. Een heel gezellige avond gehad met onze vrienden. Bediening erg attent
T F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De bediening was goed. Fijn dat er kraanwater bij het eten werd geserveerd zonder vragen.entourage vrij donker.ik had bieten pannekoekjes als voorgerecht. Goed van smaak.partner had sardientjes was leuk geserveerd in blikjemaar niet bijzonder van smaak.hoofdgerecht aubergine met Bulgur .weinig aubergine in gerecht. Heekvis was goed.Toetje aardbeien was goed maar simpel. Porties vonden wij vrij klein.
Dymph K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het restaurant is opgedeeld in verschillende ruimtes, dit maakt het gezellig. De service is erg goed. Uitleg bij wijnen en gerechten. Het eten smaakte goed, al waren de porties wat aan de kleine kant. Met de AH restaurantactie kon je kiezen uit 3 voorgerechten, waarvan 2 vegetarisch, 3 hoofdgerechten, waarvan 1 vegetarisch en 2 nagerechten. Ik mistte ietwat de Portugese twist in de gerechten van het menu.