Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Chez Antoinette

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Al 25 jaar mijn favoriete restaurant. Fijne sfeer, hartelijke ontvangst, heerlijk eten (en drinken). Prachtig gelegen in het Deventer Bergkwartier
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Mijn zus en ik hebben bijzonder genoten, op die, voor ons, bijzondere dag!
Na een dag shoppen was de sfeer en het eten precies dat, waar we behoefte aan hadden!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in leuke ambiance. Ook prima rekening gehouden met glutenallergie.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Sfeervol restaurant, waar de eigenaar een grote rol in speelt. Ook bij volle zalen, er zijn meer ruimtes in het restaurant, is alles dik voor elkaar.
maud arkesteijn van willigen A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heel prettig om er weer te zijn, goede sfeer en gezellige ambiance, heerlijk eten ,goede service en bediening en boven al een persoonlijke bejegening. heel fdijn
Saskia van der M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Was weer een top avond. Geweldige combinatie met de Mattheus Passion, ieder jaar weer.. Eten was heerlijk, entertainment ook weer van het juiste niveau.
B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Jaarlijkse traditie op Goede Vrijdag Matthäus Passion. Prima plek. Goed eten. Goede wijn. En de staf/bediening maakt er wat moois van! We komen terug. Portugal in Deventer.
Frances J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Welkom, gastheerschap, heerlijk eten
maaike P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Inmiddels begint het een mooie traditie te worden, voorafgaand aan Matthäus Passion in de Bergkerk geheel in de sfeer heerlijk dineren bij Chez Antoinette ! Super!
Alize M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijke Portugese gerechten en wijnen. Vriendelijk geserveerd met veel kennis van zaken!
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Sfeervol restaurant met een overzichtelijke en prima kaart.
frans S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima eten, zoals gewend. Wel slordige ontvangst en bij herhaling moesten we de op zich vriendelijke bediening vragen om diverse zaken. De gevraagde peper kwam bijvoorbeeld pas na de maaltijd op tafel. Het duurde (te) lang voordat er actie kwam. Het leek alsof de regie in de bediening weg was. Zo wachtten we ruim een half uur op de rekening... Niks mis met die rekening en het eten was voortreffelijk, maar het was echt een minpunt.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gastvrije ontvangst, eigenaren zijn humorvol en in voor een praatje, uitnodigend. Personeel is zeer correct, zouden een snufje en vleugje mee mogen doen in de informele sfeer. Stretch your back, low your shoulders. Het eten is altijd goed!
ilse H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Menu van de Patron gehad: erg lekker gegeten! Leuke uitleg over de verschillende wijn en port gehad. Beetje donker aan tafel, beetje meer licht zou fijn zijn.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
De combinatie hartelijke gastvrijheid, sfeervolle ambiance, heerlijk eten en drinken maakt dat je een zeer gezellige avond hebt.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Héérlijk Portugese gerechten, lekkere wijn, Erg leuke bediening/ontvangst door eigenaar en geweldige sfeer met heerlijke muziek. Je voelt je er echt gast!!! Een échte aanrader!!!
simone V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, we wilden wat snel eten omdat we naar een concert gingen. Daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker eten, miste brood bij de mosselen, hoofdgerecht beetje karig wat salade betreft, overheerlijk dessert, attente bediening
frans S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Enthousiaste ontvangst eigenaar. Informeel en warm. Heerlijke Bacalhau à Brás, een traditioneel Portugees gerecht met stokvis, ui, ei olijven en aardappel. Hadden we nooit eerder gegeten, maar eigenaar raadde ons dit aan. 'Je houdt ervan of niet'. Bij opdienen de gouden opmerking 'Als u het echt niet lust, dan zorgen we voor iets anders, hoor'. Was niet nodig: het was allemaal superlekker, met prachtige huiswijn. Top. Ik kom snel terug met een stel vrienden.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Zeer aardige ontvangst en als aperitief een heerlijke port, na eerst een kleine portproeverij te hebben gehad om de lekkerste te kiezen. De gerechten waren goed bereid en mooi opgediend, ter zake kundige bediening.
Lekkere wijnen geschonken bijpassend bij de gerechten, kortom als we weer eens in Deventer zijn dan komen we hier zeker terug.