Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chez Antoinette

• : parkeergarage de boreel

Maandag Rustdag
Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
zeer bevlogen eigenaar die ook voor de Albert Heijn bonnen erg zijn best doet, dat heb ik wel eens anders gezien. Wij hebben een up-grade van 10 euro gemaakt. Veel gerechtjes, lekker uit eten. Vooral de varkenswang was heerlijk. Prima en heel bijzonder
Irmgardmarie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij kwamen voor het Albert Heijn diner. Dat bestond uit 3 gangen. Vooraf kwamen er heerlijk krokante broodjes en schoteltjes met boter, olie en humus. Die bleven echter gedurende het hele diner staan.
Vooraf scheermessen genomen. Dat waren net uitgedroogde regenwormen. Ze smaakten ook naar niks. Alsof je op elastiekjes kauwde. Rijstgerecht erbij wat heel flauw en niet lekker was. Een waardeloos voorgerecht.
Als tweede gang varkenswang. Die was verrukkelijk met heerlijke jus.
In plaats van het nagerecht wilden we liever koffie. We kregen toen koffie met een bonbonnetje/chocolaatje. Mager dessertje hoor.
De bediening was heel vriendelijk, maar niet erg alert.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Supergezellige eetgelegenheid! Hartelijke ontvangst, leuk tuinterras, 'nonchalant verzorgd', gemoedelijk, gezellig druk. Enthousiaste toelichting op gerecht/dranken/familiebedrijf enz. 3-gangenmenu € 35. Aan te bevelen!!
Gerdy S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wat kan ik meer zeggen dan TOP . Van het moment dat ik de dag ervoor belde of het een probleem was dat mijn vriendin in een rolstoel zat tot het moment dat we uit gezwaaid werden toen de rolstoeltaxi ons weer kwam halen hebben we ons zo welkom gevoeld Deze mensen hebben het gastheerschap, liefde voor het vak en medemens niet alleen in hun vingertoppen zitten maar in hun hele lijf. En helaas maken we dat te vaak anders mee. Dit alles gecombineerd met ook nog eens fantastisch eten en een zeer goede wijn en portkaart ,heeft het voor ons tot een onvergetelijke avond gemaakt .Dus zeker een aanrader
Annet A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Voortreffelijk gegeten bij Chez Antoinette op het beschutte terras. De bediening is bijzonder prettig en kundig. Deze mensen staan achter hun producten en weten wat ze voor je op tafel zetten. Uitstekend wijnadvies erbij. Beslist een aanrader!
J.f.nieland N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben heerlijk buiten gezeten.
Wanneer het weer zou omslaan, (en die mogelijkheid bestond) zou iedereen een tafeltje binnen krijgen.
Het personeel had daar rekening mee gehouden. Prima!
De menukaart zag er prima uit. Keuze uit vlees of vis. Een heerlijk kaasplankje na met een lekkere port.
Wij zijn aangenaam verrast.
de_langen D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een plek, ook al kom je van ver om af en toe te toeven, met veel plezier en lekker eten..
Gerdy S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
War kan ik zeggen TOP!
Van het moment dat ik de dag ervoor belde of het een probleem was dat ik kwam met mijn vriendin in een rolstoel tot het moment dat ze ons uit zwaaiden toen we werden opgehaald door de rolstoeltaxi
Deze mensen hebben het gastheerschap , liefde voor hun vak en de medemens niet alleen in hun vingertoppen zitten, maar in hun hele lijf
Zelden hebben wij ons zo welkom gevoeld
En dat kom je helaas veel te weinig tegen als je in een rolstoel zit
En dan ook nog eens heerlijk eten!
Je kan kiezen uit het keuze menu of je hoeft voor €10 meer niet te kiezen maar krijg je van deze gerechten een 6 gangenmenu, wat wij hebben gedaan
Verder hebben ze een fantastische wijn en port kaart die deze culinaire ervaring helemaal af maken
Schrijf niet vaak een resentie, maar kon nu niet anders
Nogmaals bedankt voor een heerlijke en liefdevolle avond waar we ons zo welkom hebben gevoeld
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk historisch pand met indeling in kleine ruimtes. Gezellige hoekjes om te zitten (ook als je met z'n tweeën bent is een flinke tafel beschikbaar). Verrassende gerechten met als afsluiting een heerlijk kaasplankje met Franse en Portugese kazen. Aanrader!!!
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie ambiance en bijzondere ontvangst. Het enige minpuntje was dat bij het serveren van het voorgerecht een kommetje soep deels over de kleren van een van mijn tafelgenoten viel en dat het garnituur te laat kwam. Beide zaken zijn met oprechte excuses en compensatie vergeven. Wij komen nog wel een keer terug.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verrassend ruim restaurant, maar toch knus en gezellig door verschillende ruimtes. Zeer enthousiaste en vriendelijke bediening, deskundig over wijn en het eten. Lekker lang getafeld en ons prima vermaakt. Het eten was verrukkelijk. We gingen voor het 3-gangen menu, genoeg keuze en zeer smakelijk bereid en geserveerd. Een aanrader dus!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zeer prettige sfeer en gastvrije ontvangst zoals ik dat gewend ben! Eten en drinken uitstekend zoals altijd. Kom hier graag eten !
SvStr .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wat een fijne avond gehad bij jullie. Dankzij de AH bon uitgeprobeerd.
Het was een avond met heerlijk eten, goede bediening, mooi tafellinnen...

Echt een 9 waard!
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gezellig en goed restaurant in hartje Deventer. Portugal staat hier centraal, zowel wat de gerechten betreft als wat de de wijn betreft. Alles staat hier op een hoog niveau, zowel de gerechten als de begeleidende wijn. De inrichting van het restaurant is gezellig en authentiek, uiteraard ook met een Portugese "touch". De bediening is vriendelijk en professioneel. Keurige prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zeer gastvrije plek met echt vriendelijke bediening. Mooie kaart met Portugese gerechten, en prima wijnen tegen een zacht prijsje.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het speciale mat.passionmenú..geweldig georganiseerd en bovendien erg lekker.er werd gezorgd dat we op tijd voor het concert waren.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Goede keuken, zeer prettige gastvrijheid, mooie Portugese wijnen.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zeer hartelijke ontvangst en ook veel persoonlijke aandacht tijdens het eten van zowel de eigenaar als het overige personeel. Verrassende gerechten en prima huiswijn. We waren beperkt in de tijd en daar werd prima rekening mee gehouden. Leuke sfeer. We hebben echt genoten!
Arie Vries G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Mooie locatie, gezellige sfeer. Het personeel is vriendelijk en correct. Wel wat formeel, ze maken het niet persoonlijk. Het eten was prima.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima ontvangst met leuke uitleg over de produkten. Jammer dat vooraf de broodjes niet de lekkerste waren.
De vorige keer was dat wel prima. Eten was verder goed, de wijn prima en de port heerlijk. Hele ambiance van het restaurant prettig. Leuke gastheer en goede bediening.