Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Diverse Kazen uit Portugal, Frankrijk & Nederland
      Mousse & Taart van Chocola

Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chez Antoinette

Bernardes M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Goede prijs kwaliteit; vriendelijk en professionele gastvrouwen en gastheren.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Aten hier drie jaar geleden met dezelfde vrienden toen we tijdelijk in Bathmen woonden. Ook toen al was het eten voortreffelijk en de wijn uitstekend. Vlotte, oplettende bediening, goede porties zodat je echt drie gangen kan nemen zonder dat je met een overvol gevoel naar huis gaat. Een echte aanrader. Als we weer een keer in de buurt zijn, komen we terug.
Onsiri N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gezellig en heerlijk gegeten.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Dank zij de uitmuntende gastvrijheid en humor van gastheer Alain hebben wij een topavond gehad. Het eten was van prima kwaliteit. Alain liet ons heerlijke Portugese wijnen proeven.
Helaas wonen wij niet in de buurt, maar als wij weer in Deventer komen gaan wij eten bij Chez Antoinette.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Prachtig restaurant, zeer lekker eten, vriendelijke service en het gevoel dat je echt even in de watten wordt gelegd. Perfect om te bezoeken met je liefde!
Debora K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker eten in prettige huiskamer sfeer, enthousiaste toelichting op het menu, fijne bediening. Absoluut een aanrader!
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Geweldig lekker eten, kwalitatief goed en zeer smaakvol!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Mer z'n tweetjes van "het menu van de patron" genoten.
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en informele ontvangst en bediening. Lekkere port en wijn. Kortom een aanrader.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ontzettende vriendelijke service in een sfeervol restaurant. De eigenaar ontvangt iedereen even hartelijk. Voldoende mooie en leuke wijnen en port op de kaart. De gerechten klinken allemaal goed maar leveren niet de smaak die je hoopt te krijgen.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het gezelschap was gelukkig erg goed..
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Na ruim 20 jaar weer een keer bij Chez antoinette gegeten. We hadden een menu van de Patron, was lekker en goed eten. Niet hoogstaand maar prijs kwaliteit prima! Vooral de witte wijn (Fonte da Serrana branco) en de port bij de kaas was heerlijk. Je kan van deze restaurantsfeer houden maar ik zou het restaurant een opknapbeurten geven, het kan wel iets moderner en strakker in mijn ogen. Er is in al die jaren nog niets veranderd.
Marleen A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Zeer gedreven, ervaren eigenaar. Kan vol passie vertellen over zijn zaak en het eten. Veel kennis van de wijnen.
Carolien I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Fijne sfeer, gezellige accommodatie. Eten zeer oké. Porties wat klein, we hadden uitbreiding van het menu genomen, gerechtjes waren er meer, maar qua portie vrij klein. Gezellige avondvullende setting gehad.
Sjon D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Uitstekende kwaliteit. Zowel het eten als de service. Aanrader.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben een prettige avond met goed eten gehad. Prims feer.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Echt top.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten. Het is een gezellig restaurant
Hermien A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wij voelden ons er welkom, heerlijk gegeten in een fijne omgeving, het is zeker een aanrader
FAW R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We hebben genoten van een AH keuzemenu. Voor een klein bedrag veranderd in een menu met meerdere kleinere gerechten. Verrassende gerechten , goed bereid en mooi opgediend. Witte en rode huiswijn zeer aangenaam. Ontvangst en service aan tafel vriendelijk informeel en attent. Tempo goed. Direct werd kraanwater aangeboden. Portugese sfeer gezellig,warm. Muziek idem.
Dit restaurant is in alle opzichten een aanrader.