Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Diverse Kazen uit Portugal, Frankrijk & Nederland
      Mousse & Taart van Chocola

Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Chez Antoinette

P. H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
heerlijk gegeten in een gezellig maar en knus restaurant . De eigenaar komt gezellig aan je tafel een praatje maken. De gerechten waren heerlijk. We hebben echt genoten.
Raymond T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een heerlijke avond, relaxt met persoonlijke hartelijke tafelheer. Menu (AH actie) gevarieerd en smaakvol. Met een Portugees tintje. Zo ook de selectie van wijnen. Laat je adviseren door de gastheer! Je krijgt niet alleen een heerlijk passende wijn voor een vriendelijke prijs, maar ook een leuk verhaal aan tafel. En tja, het restaurant ligt op het mooiste historische plekje in het hart van de stad. Ook binnen ademend het sfeer. Aanrader, en we komen zeker terug!
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Jammer dat je elke keer moet vragen om een bijpassende wijn - bob-arrangement of te wel een half glaasje. Dit was storend.
Mariella M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten via de AH restaurantaktie.
Voor ons was het een eerste kennismaking met Chez Antoinette.
Ik vraag me echter wel af of ik echt heb kennisgemaakt met war het restaurant écht heeft te bieden...
Dit komt omdat ik bij de tafels om ons heen die naast het menu (wat dus ook het AH menu was) de a la carte kaart kregen waarbij de opmerking werd gemaakt dat op deze kaart meer traditionele Portugeese gerechten stonden.
Dat vond ik jammer, want juist dat had ik graag willen proeven tijdens deze kennismaking.
Maar nogmaal, heerlijk gegeten!
Lekkere wijn en erg vriendelijke bediening!
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zaterdag 15 september bij Chez gegeten. Bij binnenkomst jas keurig aangenomen en opgehangen. 6 gangetjes (kaasplankje heerlijk, graag iets ruimere porties). Uitstekend. Goed advies over de wijn. Topavond met 2 goede vrienden. Na afrekenen bij hans, jas weg. Iemand de verkeerde meegenomen. Woensdag 19 september jas terug en met een flesje wijn huiswaarts. Hulde.
Luistervink W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Ik heb lekker gegeten. Gezellige tijd doorgebracht in een intieme omgeving.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Hier gegeten met de ah. Zegels.toen we de menukaart kregen. Werd er hardop gezegd dat dit de ah menukaart was door de eigenaar.
Het menu was hetzelfde als het afgelopem jaar toen we hier ook waren. Voor ons is het daarom de laatste keer dat we hier gaan eten.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat een leuk restaurant! Super gastvrij en lekkere -Portugese-gerechten. Eens iets anders! Heerlijke wijnen erbij. Echt een aanrader!
Ingeborg M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Geen
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
goed gegeten. Alleen het vegetarisch menu was erg minimaal
Joske R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig en warm ontvangst. De gerechten waren goed van portie en lekker van smaak. In het begin kwamen de gerechten best snel achter elkaar, had van ons wel iets meer tijd mogen zitten. Maar gedurende de avond het drukker werd, moesten we toch lang wachten op de serves. Maar wel de moeite waard met de AH zegels.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We waren met de AH-actie in dit restaurant terecht gekomen. De ontvangst en bediening waren heel vriendelijk, maar het was moeilijk hun aandacht te trekken tijdens het eten (om bijvoorbeeld iets te vragen/te bestellen). Het eten was prima, vooral het toetje (chocoladetaart met chocolademousse) was echt hemels! Het restaurant ligt in een heel mooi, rustig straatje, en de sfeer in het restaurant zelf is ook rustig.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk, smaakvol en ontspannen gegeten op het binnenplaatsje in de buitenlucht. Genieten....
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Mooie plek, sympathieke mensen en lekker eten!
Ali K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een gezellige gelegenheid, waar je je in zuid-Europese sferen waant in de terrastuin. Heerlijk gegeten van de bijzondere gerechten.
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Zeer gastvrij ontvangen door gastheer Alain, heerlijk gegeten en super avond gehad met dito bediening.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Prachtig oud monumenten pand. Sfeervolle inrichting. Je voelt je er heel welkom en het eten is heel lekker.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Goede ambiance in prachtig historisch pand in hartje Deventer. Indien met de auto dan wel even de juiste parkeergelegenheid uitzoeken.
Linde D.
Heerlijke avond gehad!
Jan-Willem K.
Lekker gegeten vriendelijke bediening,
aanrader we komen zeker terug.