Over het restaurant Chez Antoinette

De verfijnde Portugese keuken

De Portugese keuken loopt hier als een rode draad door de menukaart. Bijzonder? Jazeker. Verfijnd? Echt wel. Hier serveren ze eten in de meest pure vorm, zo eerlijk als het maar kan. Je eet er prachtige visgerechten en geniet nog even na met een speciale port of madeira. Wat een bijzondere ervaring.

Glas champagne

Janet K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke sfeer, goed eten en goed gemotiveerd personeel.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede ontvangst. prima bediening. Ik voelde me welkom en er werd aandacht aan me besteed. Voorgerecht en nagerecht prima. Hoofdgerecht redelijk. Goede wijnen.
Graag nog eens terug.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prachtig sfeervol restaurant. Bediening is goed en vakkundig. Keuze voor de gerechten is wat beperkt met ah kaart, 3 voor, 3 hoofd en 2 nagerechten. Maar de goede smaken maken alles goed! Heel fijn is, dat er water wordt geschonken aan tafel. Dit restaurant is een heerlijke plek, om lekker met je vrienden wil eten!
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke wijn voor een prima prijs. Goede uitleg van het menu. Een heel gezellige avond gehad met onze vrienden. Bediening erg attent
jos S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig restaurant, met een mooie keuze aan wijnen, waarbij de nadruk op Portugal ligt, hetgeen voor een uitzonderlijk goede prijs/kwaliteit verhouding zorgt.
Het eten is goed te noemen, en zwaarwegend minpunt is dat met onze klant dat de zeeduivel uit de diepvries kwam een daardoor droog was een smal had verloren niets gedaan werd behalve te constateren dat het inderdaad zo was.
De bediening is attent, vriendelijk en deskundig, sfeer en entourage zijn geweldig.
T F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De bediening was goed. Fijn dat er kraanwater bij het eten werd geserveerd zonder vragen.entourage vrij donker.ik had bieten pannekoekjes als voorgerecht. Goed van smaak.partner had sardientjes was leuk geserveerd in blikjemaar niet bijzonder van smaak.hoofdgerecht aubergine met Bulgur .weinig aubergine in gerecht. Heekvis was goed.Toetje aardbeien was goed maar simpel. Porties vonden wij vrij klein.
Dymph K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het restaurant is opgedeeld in verschillende ruimtes, dit maakt het gezellig. De service is erg goed. Uitleg bij wijnen en gerechten. Het eten smaakte goed, al waren de porties wat aan de kleine kant. Met de AH restaurantactie kon je kiezen uit 3 voorgerechten, waarvan 2 vegetarisch, 3 hoofdgerechten, waarvan 1 vegetarisch en 2 nagerechten. Ik mistte ietwat de Portugese twist in de gerechten van het menu.
Floor F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goed Restaurant, met bijzondere gerechten op de kaart. Ideaal voor mensen die van 'het verhaal' bij het eten houden en dus graag willen weten waar het eten vandaan komt, wijnadvies krijgen etc. Voor ons iets te chique :-)
D V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk menu, ook mogelijk zonder vlees. We werden verrast door de smaakvolle gerechten. Ook fijne wijnen erbij. Heerlijke avond gehad!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Aan alles kun je merken dat ze kwaliteit en sfeer heel belangrijk vinden. De bediening was vriendelijk en vakkundig en de kok kwam bij alle tafels even informeren of alles naar wens was geweest. Het nagerecht van de AH restaurantactie vond ik helaas wel wat minder geslaagd. Er waren slechts 2 keuzes: aardbeiensoepje of kazen. Ik heb voor het aardbeiensoepje gekozen. Het smaakte prima, maar als nagerecht vond ik het heel simpel en karig.
Nellie P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben hier gisteravond met vrienden gegeten. Het overtrof onze verwachting. Bediening voorkomend , eten smaakte heerlijk,en gelukkig hele zachte muziek op de achtergrond.. Wij komen zeker terug.
maria P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Een mooi authentiek pand met een zeer enthousiast vertellende eigenaar en vriendelijk personeel.
Je voelt je welkom, alsof je de enige gast bent van die avond.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goed eten, leuke bediening, geweldige sfeer.
Deze mensen hebben er echt verstand van!
Daarnaast een bijzondere locatie in Deventer.
Kortom top!
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Moet ik nu alweer een hele roman schrijven? Het was zeer goed. Een sfeervol restaurant en prettige bediening. Nog meer letters tellen?
gerbelse .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een prima restaurant in het oude centrum van Deventer, aantrekkelijk gelegen in het Bergkwartier. Het heeft verschillende ruimtes waar het diner geserveerd wordt, alle sfeervol ingericht, en een bruin cafégedeelte. De kaart is Portugees/mediterraan. Ook de wijnen zijn veelal uit Portugal afkomstig.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eigelijk wil ik dit restaurant geheim houden. Het is er zo fijn!!! Moet er niet aan denken dat er wachtlijsten ontstaan! Eten top! De eigenaars en bediening.....wat een passie!!!
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bijzonder lekker en gezellig gegeten. Originele kaart met onder andere traditioneel Portugese gerechten en heerlijke wijn. Bijzonder vriendelijke ontvangst en heel verzorgde, smaakvolle inrichting. Je voelt je echt een welkome gast. Bediening aan tafel was ook uitstekend. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: een absolute aanrader!
i-rozendal .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
In het centrum van Deventer in een knus pand hebben we heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.
Een echte aanrader voor iemand die van LEKKER! eten en een ongedwongen sfeer houdt.