Chez André

Turfkade 14 3231 AR Brielle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chez André

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Arianne84 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Leuke tent om lekker te lunchen. Lekkere broodjes voor een goede prijs! Frietjes zou ik niet aanraden, zijn wat aan de slappe kant (wellicht soort vet dat wordt gebruikt).

Locatie is erg gezellig, zaakje lijkt ook veel kleiner dan het in werkelijkheid is.

TIP: neem eens een zelfgebakken cakeje mee naar huis! Erg lekker en luchtig!
S85 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Op het terras bij Chez André zit je erg gezellig met uitzicht op de bootjes die langs varen door Brielle. De tafeltjes staan wel wat dicht opelkaar wat jammer is :( Het duurde heel lang voordat wij opgemerkt werden door de bediening en onze lunch konden gaan bestellen.. Wel was de lunch erg smakelijk! En komen we hier zeker nog eens terug.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
hier een luch genoten tot volle tevredenheid leuke maar wel drukke zaak met vriendelijk en snel personeel boven zitten is iets rustiger maar het beste zit je met mooi weer op het buitenterras de sateschotel was lekker en van alles voorzien
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hier twee maal geweest de afgelopen tijd, 1 x voor een lunch en 1 x voor koffie met wat lekkers.
Leuke locatie, zeer leuk ingericht maar wel erg gehorig, dat wil zeggen als het druk is vinden wij het "knusse" vervallen in grootschalig, zeker als er een High tea is voor veel personen, lijkt wel een kippenhok dan. Eten was prima. Bediening kan beter. De laatste keer waren wij er op een koude zaterdag, de verwarming was uitgevallen, dat kan. We hadden ook weg kunnen gaan, maar ach, we zaten lekker te kletsen en de taart was lekker. Nou zou je denken dat A. het personeel je een kop koffie gratis aanbiedt ivm de kou en B. dat het personeel naar je toe komt om te vragen of "alles naar wens is...of u nog een kopje koffie zou willen"....maar nee. Ik moest zelf naar beneden lopen om te vragen of we nog wat te drinken mochten.
Healthpromoters .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vandaag weer een onvergetelijk tijd gehad bij Chez André in Brielle. Wij zitten er bijna ieder week.
Het is ook HET plekje in Brielle. Bediening SUPER.
Ik heb het ook nooit anders mee gemaakt.
Vandaag geholpen door Brit, wat een sprankelende persoonlijkheid, een toekomst voor de horeca.
Waauw en dan dacht je dat jonge mensen er niet meer bij zijn of geen interesse hebben.
Brit, je bent een kanjer, verlies nooit die sprankel die jou zo speciaal maakt.
Good luck.
En aan mijn vriend André en zijn lieve Vrouw Linda, keep up the good spirit.
Tot volgende week,

Harold Robles
Sethp .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijke lunch gehad. Volle zaak op een doordeweekse dag is een goed teken en gezellig voor de gasten. De bediening werd uitgevoerd door vier dames en was uitstekend evenals het eten. Verse cake en appeltaart en er wordt niet zuinig gedaan. Ik kom eigenlijk nooit in Brielle, maar dit is een tentje om voor om te rijden...
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Nadat ik een jaar geleden een high tea bij Chez André heb gedaan, welk ontzettend uitgebreid was. Zo veel én lekker eten tijdens een high tea voor die prijs had ik nog niet eerder meegemaakt! Ik vond het nu ook wel eens tijd worden voor een lekkere lunch. De lunch zelf was goed, een lekker stokbroodje met Brie en honing it was, kan weinig mis aan kan. Het decor en de ligging van Chez André is knus en gezellig aan de haven in het pittoreske Brielle. De service kan vele malen beter. Natuurlijk begrijp ik dat het op zaterdag drukker is dan wel dag dan ook, daar houd je ook rekening mee. Echter staat er gewoon te weinig man personeel om de hoeveelheid gasten aan te kunnen, dat was nu met de lunch en dat was ook een jaar geleden met de high tea. Door de drukte is het personeel ook niet al te vriendelijke tegen elkaar als tegen de klant. Men mag hier ondertussen echt wel op haar strepen gaan staan bij de leidinggevende. Voor mij in ieder geval een reden om niet meer terug te gaan naar Chez André.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Prima geluncht op het gezellige terras aan het water. Kopje thee wordt geserveerd met lekkere zelfgemaakte (of goed gekocht bij de bakker?) cake. De broodjes worden rijkelijk belegd en geserveerd met wat groen. Prima prijzen voor wat je krijgt. Jammer dat het afbakbroodjes waren.
Capirexie .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Alles hier is lekker!!
Aanrader is ook het onbijtje bijvoorbeeld op vader of moederdag! Succes gegarandeerd!
High tea high wine alles kan.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Eten was prima. Twee drankjes besteld, een zoete witte wijn en een flesje Heineken bier. Bestelling komt zonder bier. Vraag er naar, komt er aan. Inderdaad echter niet het gevraagde. Sorry meneer, komt er meteen aan. Na nog twee keer vragen en steeds het zelfde antwoord "komt er aan meneer" heb ik maar afgerekend en zit nu lekker thuis in het zonnetje met een flesje Grolsch.
Bediening was ronduit slecht. Zag verschillende keren dames lopen met een bestelling waarvan ze niet eisten waar naar toe. Helaas.
Jstraa .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Meneer André, graag had ik u ook kunnen melden dat ik enorm tevreden ben met uw goedlopende zaak. Uw eten is zeker goed te noemen, uw bediening daarintegen een groot drama. Onderbezetting, personeel dat openlijk op de werkvloer niet in staat is collegiaal te doen en het opnemen van dranken en eten is een niet gestroomlijnd geheel. Ik baseer me hierbij niet op 1 ervaring, maar ik heb zeker meerdere keren dezelfde ervaring gehad. Het is zoeken naar personeel dat ons van eten en drinken kan voorzien. Zeer onhandig dat u maar 1 persoon heeft die maar eten opneemt, totaal niet servicegericht en inefficiënt. Het gaat bij u wellicht iets te goed en de toerist blijft toch wel komen. Heel jammer dat uw bedienend persooneel volledig afbraak doet aan uw kookkunst. Ik vraag u ook om uw personeel te instrueren Hoe te reageren als het eens een keer minder smaakt, dit wordt gevraagd en is dit niet het geval dan is daar totaal geen terugkoppeling op. Weer een signaal van desinteresse naar de gast toe.
Jon N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Heerlijk net gegeten op het terras aan het water.
Eten, sate ossenhaaspuntjes/Big taste Burger, was voortreffelijk. Bediening was goed.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Absoluut heerlijk gegeten, gezellige uitstraling en echt een knus restaurantje!
heerlijke burgers, met lekkere verse groentjes erbij en zeker voor een leuke prijs!
zeker een aanrader voor iedereen die weer eens wat anders wil proberen, ik kom hier zeker vaker terug!
R-Muck .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Leuke locatie in Briellen, gezellige sfeer, verse producten, ruime keuze en men kan oprecht sprekeb van een goede en nette verzorgde lunch!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Chez Andre heeft een mooi terras met pakweg 50 plaatsen aan het water. Wij waren er op een mooie doordeweekse dag en er was nog maar net een tafeltje vrij. Ook binnen (je kunt ook boven zitten) was het druk. Er is voldoende personeel, de meesten van jonge leeftijd.
Opmerkelijk is, dat er een strikte taakverdeling is, als je wilt bestellen en je wenkt iemand is er een kans dat je te horen krijgt ‘vraagt u even mijn collega, ik mag geen bestellingen opnemen’. Is het een idee om met verschillende kleuren shirts te werken??
Verder is de bediening erg vriendelijk en attent. De kaart is zo uitgebreid dat je moeilijk een keuze kunt maken. Wij kiezen voor de boeren omelet en een clubsandwich met ham en nog veel meer opmaak.
De beide gerechten zien er prima verzorgd uit en zijn zondermeer omvangrijk te noemen. En prima op smaak! Een goed teken dat de keuken, met meer dan 100 mensen aan boord, iets dergelijks op tafel kan zetten!
De glazen droge witte wijn zijn niet kinderachtig gevuld, goed op temperatuur en smaak.
Complimenten, Andre!
Bij het afrekenen hebben we weer te maken met een taakbeperking: de bediening op het terras kan niet afrekenen, dat moet binnen gebeuren. En daar staat een rij……
Puntje van aandacht, Andre!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Hier lekker geluncht, een heel sfeervolle zaak met een uitgebreide kaart. Wij hadden een heerlijke krabsalade en broodje rosbief. Thee met een flink stuk cake (ipv een koekje), personeel was aardig en vlot, hoewel het soms weleens stokte. De inrichting had iets weg van een bruine kroeg, heel gezellig en warm. Hier komen we zeker terug.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Hier een high tea gedaan. Veel assortiment voor goede prijs. Alleen niet in juiste volgorde gebracht. We kregen eerst de zoetigheden en tussendoor de hartige hapjes. Er werd ons niet verteld dat er 3 gangen waren. Wel prettig als dat van te voren uitgelegd was. Daarnaast vroegen wel om een beetje melk voor in de thee en moesten we een toeslag betalen. Hallo?! Melk bij de thee is totally english! Maargoed. Verder was de prijs/kwaliteitsverhouding goed.
Gijssandy14 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Lunchen met vriendinnen bij Chez Andrez staat regelmatig op het programma.
Er wordt gezellig bijgekletst en de lunch is altijd prima verzorgd.
Reden om er regelmatig naar toe te gaan.
De bediening is eigenlijk prima.
Helaas was er vandaag serveerster/cassiere die kortaf, onbeleefd was en haar gelijkwaardige collega's commandeerde.
Wij ervaren dit als bepalend voor de algehele sfeer.
Jammer,maar misschien iets aan te doen.

Karen H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Porties zijn ruim. We hebben hier geluncht. Ik vond dat de serveersters prima hun werk deden.
- salade Parma ham meloen - lekker en veel parmaham
- clubsandwich - ook lekker
- tosti kaas bruin brood - kan niet fout gaan - lekker
- ijsjes waren niet zo lekker. Naar ons smaak te chemisch.

Voor de rest goed prijs kwaliteit verhouding (was niet duur)
Roberto .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Bij mijn weekendje in Brielle een paar keer lekker terrasjes gepakt. Zo ook bij Chez Andre, Een morgen ook een veel te dure bananen aarbijen tosti gehaald die nogal tegen viel (bruine bananen).

Zaterdag avond met vrienden wezen eten. Gevulde tomaat met geiten kaas als voorgerecht, was wel lekker en werd leuk geserveerd. Smaken pasten verrassend goed. Een plusje.

Als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes met ketjapsaus waar ik minder over te spreken was. Het vlees was een beetje taai en al in al vond ik de combinatie niet heel erg fijn. De andere bestellingen zagen er beter uit dus misschien gewoon niet het juiste besteld.

Geen dessert besteld.

Het eten was niet spectaculair, maar de attente service maakte veel goed en het zonnetje en lekker aan de gracht heb ik toch een paar keer genoten. Wel een beetje aan de dure kant voor wat ze aanbieden, maar ik zou ze wel aanraden om lekker een een drankje te doen.