Over restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cheval Blanc

Dinsdag
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Cbeemstervlaar .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was de eerste keer dat we hier aten en wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Alles was heerlijk en we hebben ervan genoten. Het enige wat we achteraf gemist hebben waren de friandises bij de koffie. We hadden het deschampsmenu en volgens ons had dit er bij moeten zijn. We kwamen en echter te laat achter.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het eten was heel erg apart, mooie combinatie van gerechten, sauzen en wijnen, zeer smaakvol. Ik vond het restaurant stijlvol, maar, maar even goed gezellig en er waren uitzonderingen mogelijk zodat ieders wens vervult kon worden
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vakmanschap en passie komen hier samen in een zachte omgeving
We hebben ons laten verwennen en zijn tot conclusie gekomen dat het gewoon perfect was.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was subliem! Chefkok Huub is een meester en heeft ons met elk gerecht verrast!
Bediening was zeer aardig en professioneel.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Dinsdagavond 7-gangen menu met wijnarrangement, zelden zo lekker gegeten, prettige vrolijke bediening door personeel met verstand van zaken, aanrader, zeker nu Chapeau gestopt is.
Mailerikberg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij dit fantastische restaurant. Ieder gerecht was weer een smaakbeleving. Uitstekende service en goede uitleg bij de wijnen en gerechten. Echt een aanrader!
Kghijsen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zeer smaakvolle gerechten, prachtig opgediend. Voor zo'n mooi restaurant, met hoog geprijsde spijzen, waren de uiterst vriendelijke bediendes niet erg goed op de hoogte van de gerechten.
Verboommartijn .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het was super leuk en super lekker. Supernservice van de dames. Eten was een smaken festijn. Mooie borden. Locatie Vond ik zelf meevallen. Dat is dan ook mijn enige pubtje van kritiek. Ik ben blij dat ik dit een keer heb kunnen meemaken. Ook leuk dat ze iets extra deden voor de verjaardag van mijn vriendin.

Gr martijn verboom
Joepvdeijkel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op zaterdagavond heerlijk gegeten op het terras buiten. Wij kozen voor vijf gangen en de bediening gaf direct aan dat als er iets gewijzigd moest worden dit geen enkel probleem zou zijn. Je voelt je gelijk thuis op deze manier. De gangetjes waren ronduit perfect en de bediening meer dan vriendelijk en adequaat. Een echte aanrader dus.
Pollux123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wat een uitstekende service en verfijnde keuken. We hebben enorm genoten van de gastvrijheid en prachtige gerechten. Heilbot ingelegd in Venkel, zeeduivel van de big green egg, met een heerlijke gerookte smaak. Hoofdgerecht was ribeye op twee wijzen bereidt. Het 'appeltje' was opgebonden en langzaam gegaard en bovenop lag een bonbon van foie gras. Heerlijk! Het lendedeel vonden wij wat te stevig van structuur, waardoor het mondgevoel wat taai was. Maar ja, we zijn vreselijk verwend doordat wij als extreme ribeye liefhebbers ons regelmatig laten verwennen met IBP vlees in Vijfhuizen. Onze voorzichtig kritische noot werd overigens meer dan voortreffelijk opgepakt door Cheval Blanc en we kregen een upgrade van het dessert. Niet onze bedoeling, maar niet minder gewaardeerd! Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad, op een zwoele zomeravond, buiten op het terras in de Jan van Goyenstraat!
J.kallenbach .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij hadden het 6 gangen menu inclusief wijnarrangement. Het diner, de bijpassende wijnen en de service was meer dan goed. Een aanrader.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Al meerdere keren bij Cheval Blanc gegeten en deze keer voor het eerst tijdens de lunch. We hebben weer heerlijk gegeten!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Cheval Blanc heeft ons prima vermaakt gisteravond. We hadden het 5-gangen menu. Na een heerlijke amuse van Hollandse Nieuwe begonnen we met lekkere sashimi en tartaar van tonijn met een verrukkelijk stukje makreel. Daarna zeeduivel, ook erg bijzonder klaar gemaakt. Toen kalfswang en daarna lam. Tenslotte de kazen, die heerlijk vanaf een trolley worden geserveerd waarbij je zelf kun kiezen. Allemaal even lekker klaargemaakt, hartelijke bediening en een goede sfeer!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Perfecte gerechten, Perfecte bediening, Perfecte locatie. Vakkundig en zeer uitmuntende bereiding. Wijnarrangement perfect.
Happy2gether .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prettige sfeer zowel bij het personeel, ontspannen, betrokken en professioneel, als de omgeving. Wij hebben gekozen voor een vier gangen menu zodat je zoveel mogelijk kon proeven van de a la carte kaart, maar dan met kleine gerechtjes. Er wordt veel aandacht besteed aan de presentatie van ieder gerecht en de daarbij horende tekst en uitleg is helder en ondersteunend. Ook de wijnen die geadviseerd worden kloppen prachtig bij de gerechten. Al het bedienend personeel is goed geiinformeerd over de kaart en de mogelijkheden. Complimenten voor een bijzondere avond uit!
Info749 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Prima gegeten hier alleen porties erg aan de kleine kant. Voorgerecht was wat fruit in verwerkt naar mijn mening vind ik dat zonde van het eten. Hoofdgerecht een biefstuk van sukade erg lekker maar zoals gezegd klein van formaat , aardappel garnituur + groente moet je zien als 1 eetlepel. Na gerecht zeer lekker en voldoende. Bediening is van top formaat ze weten echt hoe het moet. Bedankt voor de fijne avond
Iris.baars01 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben een heel gezellige avond gehad. De photographie van Maarten Corbijn die er hangt was erg mooi. Het voorgerecht van het menu was redelijk. De sashimi van tonijn niet bijzonder , de meloen met cintroen wel bijzonder. Het hoofdgerecht, de succase viel een beetje tegen. Iets aan de zoute kant en minder mals dan verwacht. De bij passende rode was eel erg mooi. Het dessert was ook een drukke smaak combinatie met salmiac en gezoute macadamian noten en schuimpjes. De bediening was erg vriendelijk en attent. Helaas dat bij de thee een van de thee potjes leeg bleek te zijn. Ook hadden ze in eerste instantie niet voldoende zandlopers voor de thee maar toen de lege theepot was opgemerkt kon er toch nog een zandloper geregeld worden. Alles bij elkaar een mooie entourage, virndelijke bediening en lekker eten, maar niet in verhouding tot de prijs.
Ben J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wederom een heerlijk gevarieerd dinertje, fantasierijk samengesteld en ditmaal gericht op de oosterse keuken. Top!! Aangevuld met heerlijk bijpassende wijnen en een kaasplateautje met de heerlijkste kazen uit de diverse provincies
Jsl61 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Gisterenavond genoten van het 5 gangen Dechamps menu. Heerlijke smaken met even lekkere wijnen met tussendoor leuke amuses. Alle gangen worden tot in de details aan tafel uitgelegd en over de wijnen worden leuke achtergrond verhalen verteld. Misschien een tip om de uitleg van de gerechten ook (eventueel achteraf) op papier te verstrekken. Bij thuiskomst kon ik de kinderen niet meer dan de hoofdingrediënten vertellen en dat doet afbreuk aan wat op mijn bord lag. Verder is de sfeer lekker ontspannen en de bediening net zo. Voelen de klant goed aan en passen zich daar prima aan aan. Kortom een toprestaurant en een topavond.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij CB. Top eten, sfeervolle ambiance en vriendelijk en zeer vakbekwaam personeel. Alle ingrediënten voor een geweldige avond uit. Aanrader!