Cheval Blanc

Jan van Goyenstraat 29 2102 CA Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant Cheval Blanc

Don K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Niet Sterwaardig.
Wijn spijscombi 3 vd 5 mis.
Eten niet bijz.
Uitserveren niet goed afgestemd. Jassen niet aangenomen
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een zeer prettig restaurant wat gezelligheid uit straalt en de bediening erg ontspannen en loyaal is. Het menu divers is en zeer goed bereid en lekker. De kok maakt er een feestje van met zijn zeer uiteenlopende gerechten welke van zeer goede kwaliteit. kortom een feest om daar te dineren.
F. S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
gewoon heerlijk eten zonder moleculaire malloterij en smakeloze, vergeten groenten. wel iets prijzig, bij mooi weer heerlijk terras.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Doordat de 2 persoonstafels een keus hebben, tegenover elkaar of naast elkaar heb je het gevoel dat er iemand met je meekijkt, daardoor iets minder privacy.
Marga A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Speelse wijnkaart. Uitstekende combinaties van arrangement en menu. De chef respecteert de ingrediënten: herkenbaar voedsel op het bord met behoud van de specifieke smaak. Wij komen hier te weinig.
marjo B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten fijne bediening mooie ambiance
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening heel aardig maar rommelig - eten geserveerd maar de wijn nog niet, verschillende keren dezelfde vragen ... iets wat ik niet verwacht in een sterrenrestaurant. Maar wel super vriendelijk en vrolijk. En nogmaals het eten was echt heerlijk!!!
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Echt heerlijk gegeten! Cheval Blanc heeft ons de hele avond verrast en verwend, 5 gangen menu, diverse amuses, bijpassende wijn en aansluitend koffie met lekkers (de skrei en eend in het bijzonder). Een mooie kennismaking met Cheval Blanc, waar we al een paar jaar langslopen maar nog nooit naar binnen zijn gegaan... Komen zeker terug!
Tilja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Genoten van een heerlijk samengesteld menu. Alles is mogelijk indien je iets niet kunt eten.
Gerechtjes waren verrassend, heerlijk op smaak, prachtige opmaak.
Opvallend was dat de kaaskar een zeer lange tijd aan onze tafel bleef staan tot deze weer in gebruik werd genomen. Dat gaf een opgesloten gevoel.
We hebben een heerlijke avond gehad.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Zalig gegeten, verassende smaken, fijne bijpassende wijnen. Avondvullend programma met het 5 gangen menu
Jacek W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Geen
Opama .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Waren hier met "gasten van over de Zuidergrens": 5-gangenarrangement, alles inbegrepen. Meer dan voortreffelijk, het was een culinair feest, goede toelichting van spijs en drank door vriendelijke dames en de heer zelf, mooi tempo, ondanks volledige tafelbezetting. Kortom, onze gasten waren weer eens meer dan verbaasd over de gastronomische prestaties boven de moerdijk! Enig verbeterpuntje: de akoestiek vraagt enige demping...
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Meerd keren geweest maar altijd top !
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een klasse apart!!! Uitgebalanceerde smaken.Past bij elkaar.Mooie wijnkaart.Goede duidelijke voorlichting met betrekking menukaart en wijnen.
mmmmmg .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, elke gang was een feest. En wat een flauwekul toch dat je van Iens minimaal 120 tekens moet intikken...
J.m. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prettig en goed restaurant met fijne gerechten en correcte service
De tafel van n.nannette V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Qua smaak en opmaak stuk voor stuk juweeltjes en allerhartelijkste gastvrije bejegening. Een unieke belevenis!
Menno M.
Het team Cheval Blanc wist ons te verrassen met een ongelofelijke ervaring. We zijn zeer gastvrij ontvangen, genoten van een bijzondere, mooie en zintuigprikkelende gerechten in een prettige rustige omgeving. Een geweldige ervaring die we zeker nog een keer over zullen doen
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Bediening was geweldig, goede uitleg bij de wijnen. Kortom een top avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten, combinatie van de gerechten de opmaak en de wijnen maakte het een heerlijke ervaring.
We komen wer graag een keer terug!
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het 4 gangen menu wat wij hadden was perfect.
Het bijpassend wijnarrangement ook aan te raden !
Zeker voor herhaling vatbaar.