Cheval Blanc

Jan van Goyenstraat 29 2102 CA Heemstede Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Over het restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Glas champagne

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Raphaël D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
lekker gegeten met vriendelijke bediening
het restaurant zelf zou wel een opfrissing kunnen gebruiken
menukaart zelf leek zo weggelopen uit een baancafé
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten en fantastische wijnen erbij. We gaan zeker nog een keer! Aanrader!
Corinne H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Nino M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Fijne plek, heerlijk eten, mooie wijnen, aangename bediening
Per S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Top!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Genoten van een 5 gangen diner plus wijnarrangement. De uitleg over de gerechten en voortreffelijk bijpassende wijn is vakkundig . Kortom mijn vrouw en ik vonden het een culinaire belevenis en zeker voor herhaling vatbaar.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prachtige presentatie en de eendenlever was de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Mooie wijnen en fijn dat die ook per half glas of als bob arangement geschonken kunnen worden. Een absolute aanrader!
bollenstreek .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
dit restaurant met michelin ster is werkelijk porno op je bord een ander woord heb ik er niet voor zo waanzinnig goed. Het enige minpunt is de weinige hoeveelheid bij het hoofdgerecht wel een aanrader
Aart H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig gegeten. Goede bediening, ontvangst, en veel uitleg over wat de mogelijkheden voor eten zijn (a l carte of menu) en de diverse wijnen.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een heerlijk en gezellig avondje. Lekker in de watten gelegd. De gerechten waren niet alleen heel lekker, maar zagen er ook nog eens prachtig uit. Veel mogelijkheden om alles naar eigen wens aan te passen. We hebben genoten!
C.F.H V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Genoten, een restaurant dat zijn ster verdient!
John F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
zaterdag ben ik te gast geweest in uw restaurant waarvoor ik u mijn complimenten maak. Een schitterende locatie. Na een heerlijk aperitief en advies van uw bediening heb ik een werkelijk voortreffelijk vijf gangendiner besteld. Het was af. Echt zeer verrassend van smaak met een overweldigende presentatie van de gerechtjes. Na een heerlijk dessert een kopje koffie met een digestief was de avond voor mij fantastisch. Collegae hadden mij uw restaurant aanbevolen waar ik geen spijt van heb. Inderdaad niet verbazingwekkend dat u al jaren een Michelin ster bezit, de tweede mag ervan mij ook bij. Bedankt. !
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
alles was top. Eten de bijpassende wijnen waren heel goed opklaar afgestemd, de bediening was van een hoog niveau de kennis die zij hebben van de wijnen en het eten heel goed
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was zeker niet de eerste keer dat we bij Cheval Blanc zijn aangeschoven en wederom hebben we een top avond beleefd. Ter gelegenheid van de restaurantweek kregen we het "menu Dechamp" geserveerd. Ceviche, kabeljauw & coquille, gebakken eendenlever en een heerlijk Iberico varkentje als hoofdgerecht. Stuk voor stuk heerlijke gerechten en ook zeer mooi geserveerd. Om het feestje compleet te maken dronken we een fantastische Antinori Chardonnay. Enthousiaste bediening en de heerlijk intieme sfeer van het huiskamer restaurant doet ons graag weer terugkomen.
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Restaurant was goed bezet, 80%. Bediening zeer attent en vriendelijk. Gerechten van hoge kwaliteit. Klein probleem met een witte wijn, die te zoet was. Werd onmiddellijk vervangen.
Evma .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Prima restaurant met prima keuken en prima bediening. Verbazingwekkend dat de keuken na al die jaren dat wij er komen nog steeds verassende gerechten presenteren. Veel mogelijk op gebied van alcohol vrije mix dranken.
Geeske K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De smaakcombinaties waren super! Heerlijk gegeten, prima service, echt een feestje! De wijnen passen prima bij de gerechten.
Nas H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Cheval Blanc voelde erg fijn en ontspannen. Niet alleen omdat je hartelijk wordt ontvangen en naar je tafel wordt begeleid, maar de ambiance is neutraal en rustgevend. Tafel voor 2 personen is knus. Het personeel is keurig en hartelijk en laten zien dat zij op de hoogte zijn van etiquette. Heerlijk vind ik dat en helemaal passend bij een restaurant met ster. Het eten was werkelijk fantastisch!! Alles was net even extra lekker of extra bijzonder/uniek! Dat gold ook voor de opmaak. Mooi om naar te kijken, heerlijk om te eten. Qua prijs en kwaliteit verhouding is het perfect! Hier zou iedereen eens moeten savoureren. Feestelijke/wat nettere kleding is voor jezelf de puntjes op ï om de avond helemaal een compleet gevoel te geven. Laat je hier verrassen en verwennen. Een 3e keer hier dineren gaat vast nog eens gebeuren!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na een warm ontvangst en een zalige amuse genoten van het Valentijns menu. Deze werd begeleid met prachtige wijnen. Dus voor zalige gerechten en een aangename sfeer zit je hier goed.