Cheval Blanc

Jan van Goyenstraat 29 2102 CA Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cheval Blanc

Christine S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Wij gaan regelmatig naar dit restaurant en het is er altijd even goed en lekker met altijd een zeer vriendelijke ontvangst.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
de gerechten waren prima van smaak/ Nouvelle cuisine is volgens ons alleen een beetje "passé". Hele kleine hapjes, waarbij we moesten zoeken naar bij voorbeeld het stukje kreeft is het wat ons betreft niet meer. Liever een "eerlijk" stuk kreeft of vis o.i.d.
Geertruida V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Op de site stond niet erg duidelijk vermeld dat vegetarisch eten ook gewoon kan.... voor de zekerheid hadden we gebeld, vervolgens komen we daar aan en wat blijkt.... Ze hebben zich de hele dag op mij zitten voorbereiden en helemaal speciaal alle gerechten vegetarisch gemaakt. Dingen zitten te bedenken en elke gang in overleg met mij gedaan. Echt geweldig. Het was enorm lekker, nog nooit zo speciaal gegeten.
Jullie wisten niet eens dat het mijn verjaardag was, maar ik had me niet jariger kunnen voelen.
Bedankt voor deze ervaring.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Kreeg een cadeaubon en weet dus niets van de prijs, maar we hebben heerlijk gegeten en de wijn van het arrangement paste perfect bij de gerechten. Het hele deschampsmenu was fantastisch en de bediening
op hoog niveau!
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Een vol restaurant op 3 januari, dat zegt wel wat. Het waren erg lekkere gerechtjes en ze waren erg flexibel in het menu, wat heel prettig was voor mijn 85 jarige moeder!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Uitstekend 4-gangenmenu genoten, met bijpassend wijnarrangement. Werkelijk uit de kunst! Restaurant is gelukkig niet over-the-top, maar correct, met vriendelijke bediening. Aanrader!
Adri P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
We hebben een heerlijke en gezellige avond gehad. Het eten en de bediening waren heel goed ook voor degene die veganistische wilde eten waren de gerechten prima en werd alles ook heel goed uitgelegd.
Echt een restaurant om aan te bevelen.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Warm bad, de ontvangst, de entourage prima. De informatie over de gerechten en de wijnen duidelijk en niet een opdreunen van een uit het hoofd geleerd lesje.
De gastheer zoals gewoonlijk uiterst charmant en vriendelijk.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Fantastische gerechten, heerlijke wijnen en een top gastheer. Hier komen wij altijd gelukkig vandaan!
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij komen altijd heel graag bij Cheval Blanc voor een avondvullende en culinair hoogstaande ervaring!
Bedankt Ton, het was weer geweldig!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Zeer goed restaurant. Zeker aan te bevelen. Gaan zeker nog terug.,
Goede indeling en verzorging. Hele avond n smaaksensatie.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een fantastisch eten bij dit Michelin restaurant. We waren om 19:30 ter plaatse en gingen om 23:10 de deur uit. Geen moment het gevoel gehad dat we lang moesten wachten. Wij namen het 4 gangen menu met kaasplankje toe, Eerst een heerlijke amuse. Daarna visvoorgerechtje Tarbot. Heerlijk met een lekkere saus. Weer een visgerechtje met garnaaltjes etc. Daarna eendelever. Precies goed gebakken en begeleid. Als hoofdgerecht zwezerik en een soort van sucade lapje. Als laatste dubbel plankje met 10, voornamelijk Nederlandse, kaasjes. Koffie met friandieze na. Topavond.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
lekker genoten in een ontspannen omgeving met vriendelijke bediening!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk en ontspannen culinaire ervaring
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ontvanst was prima. Maar het diner zelf was gevarieerd van goed naar redelijk. Sommige gerecht was over cocked en sommige heel lekker en bijzonder. De service was niet altijd top. We moesten redelijk lang wachten op onze hoofdgerecht. En de communicatie was niet altijd optimaal terwijl ze zichzelf exclusief noemen en waar je redelijk veel moet betalen voor een gerecht. Jammer.. ik kom niet graag nog een keer.
Menko V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten. Op 1 gerecht moesten we wat langef wachten maar doorvoor kregen we glas wijn van het huis aangeboden
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Goede ambiance met een uitstekende keuken die in samenwerking met de prtettige bediening een volgend bezoek meer dan waard is.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooie gerechten met heerlijke smaken. Vriendelijke bediening
Thecla K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg lekker gegeten.
Porties kunnen wat groter, behoorlijk aan de prijs.
Heel fijn restaurant
gezellige ambiance, prima bediening
De tafel van Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het was een beetje stil, maar de gastvrijheid was top! 4 gangen menu van de chef genoten: proeverij van zalm was prima maar geen uitschieter. Zeeduivel met Aziatische details was heerlijk. Kalfssucade was fantastisch!! Fijne kaasplank na en alles omlijst met heerlijke bijpassende wijnen.
Luigi K.
Hèt recept voor een verrassend héérlijk avondje uit!