Cheval Blanc

Jan van Goyenstraat 29 2102 CA Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Cheval Blanc

Erik H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk en ontspannen culinaire ervaring
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ontvanst was prima. Maar het diner zelf was gevarieerd van goed naar redelijk. Sommige gerecht was over cocked en sommige heel lekker en bijzonder. De service was niet altijd top. We moesten redelijk lang wachten op onze hoofdgerecht. En de communicatie was niet altijd optimaal terwijl ze zichzelf exclusief noemen en waar je redelijk veel moet betalen voor een gerecht. Jammer.. ik kom niet graag nog een keer.
Menko V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten. Op 1 gerecht moesten we wat langef wachten maar doorvoor kregen we glas wijn van het huis aangeboden
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Goede ambiance met een uitstekende keuken die in samenwerking met de prtettige bediening een volgend bezoek meer dan waard is.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooie gerechten met heerlijke smaken. Vriendelijke bediening
Thecla K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg lekker gegeten.
Porties kunnen wat groter, behoorlijk aan de prijs.
Heel fijn restaurant
gezellige ambiance, prima bediening
De tafel van Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het was een beetje stil, maar de gastvrijheid was top! 4 gangen menu van de chef genoten: proeverij van zalm was prima maar geen uitschieter. Zeeduivel met Aziatische details was heerlijk. Kalfssucade was fantastisch!! Fijne kaasplank na en alles omlijst met heerlijke bijpassende wijnen.
Luigi K.
Hèt recept voor een verrassend héérlijk avondje uit!
Boudewijn L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Uitzonderlijk goed gegeten, waarbij we telkens verrast werden door mooie op elkaar afgestemde combinaties van ingrediënten. Daarnaast een bijzonder aardige en kundige gastheer..
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben genoten van een avondje uit bij restaurant Cheval Blanc in Heemstede.
Het heerlijke 4-gangen menu Deschamps met bijpassende wijnen alsmede de vriendelijke en attente bediening maakte de avond compleet. Absoluut een aanrader.
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Na een hartelijk welkom werden we naar onze tafel geleid. De tafels staan redelijk ver van elkaar zodat er een gevoel is van privacy. Het eten, waarom we hier komen, was heerlijk. Fantastische smaak combinaties en attentie voor detail. Interessante amuses waren een verrassing en een extra bonus. Aanbevolen.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Fantastisch restaurant , heerlijk eten , en een uitstekende bediening. Prima uitleg betreffende het menu, uitstekende wijnsuggesties. Prachtig opgemaakte borden , porties prima, niet te groot of te klein.
H T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk eten. Mooi opgediend.
Minder positief vond ik dat er veel vaart zat in het opdienen van het 4 gangenmenu. We namen een wijnarrangement en de volgende wijn werd alweer ingeschonken terwijl de vorige nog niet op was. De keuken bepaalde ons tempo.
Katelijn P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Erg mooi en lekker gegeten, professionele en kundige bediening op een heerlijk buitenterras. Goede service, mooie kaart en wijnen.
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Topservice, goed eten maar vrij prijzig.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vandaag zeker weer niet teleur gesteld en heerlijk buiten gegeten. Een klein prima menu met bijbehorende wijnen! Het beste restaurant in de buurt al jaren!
Nard M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Top
B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijn restaurant. Goed ontvangst aardige bediening en heerlijk eten. Zeker een aanrader. Met mooi weer kan je heerlijk buiten zitten.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Eten was subliem !
Johannes N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was onze eerste keer. We moesten even zoeken. De voorgevel werd gereconstrueerd en de naam stond er nog niet op. Eenmaal binnen was er een zeer prettige ontvangst en overheerlijke gerechten. Ruime keuze in combinatie met een flexibel wijnarrangement. Een aanrader!
muur1953 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zoals altijd heel lekker, sfeer was relaxed, prima bediening, alhoewel helaas vaste gastheer Ton er even niet was en een van de weinige goede restaurants die op zondag open zijn