Over het restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cheval Blanc

Dinsdag
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,2
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
alles was top. Eten de bijpassende wijnen waren heel goed opklaar afgestemd, de bediening was van een hoog niveau de kennis die zij hebben van de wijnen en het eten heel goed
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was zeker niet de eerste keer dat we bij Cheval Blanc zijn aangeschoven en wederom hebben we een top avond beleefd. Ter gelegenheid van de restaurantweek kregen we het "menu Dechamp" geserveerd. Ceviche, kabeljauw & coquille, gebakken eendenlever en een heerlijk Iberico varkentje als hoofdgerecht. Stuk voor stuk heerlijke gerechten en ook zeer mooi geserveerd. Om het feestje compleet te maken dronken we een fantastische Antinori Chardonnay. Enthousiaste bediening en de heerlijk intieme sfeer van het huiskamer restaurant doet ons graag weer terugkomen.
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Restaurant was goed bezet, 80%. Bediening zeer attent en vriendelijk. Gerechten van hoge kwaliteit. Klein probleem met een witte wijn, die te zoet was. Werd onmiddellijk vervangen.
Evma .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Prima restaurant met prima keuken en prima bediening. Verbazingwekkend dat de keuken na al die jaren dat wij er komen nog steeds verassende gerechten presenteren. Veel mogelijk op gebied van alcohol vrije mix dranken.
Geeske K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De smaakcombinaties waren super! Heerlijk gegeten, prima service, echt een feestje! De wijnen passen prima bij de gerechten.
Nas H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Cheval Blanc voelde erg fijn en ontspannen. Niet alleen omdat je hartelijk wordt ontvangen en naar je tafel wordt begeleid, maar de ambiance is neutraal en rustgevend. Tafel voor 2 personen is knus. Het personeel is keurig en hartelijk en laten zien dat zij op de hoogte zijn van etiquette. Heerlijk vind ik dat en helemaal passend bij een restaurant met ster. Het eten was werkelijk fantastisch!! Alles was net even extra lekker of extra bijzonder/uniek! Dat gold ook voor de opmaak. Mooi om naar te kijken, heerlijk om te eten. Qua prijs en kwaliteit verhouding is het perfect! Hier zou iedereen eens moeten savoureren. Feestelijke/wat nettere kleding is voor jezelf de puntjes op ï om de avond helemaal een compleet gevoel te geven. Laat je hier verrassen en verwennen. Een 3e keer hier dineren gaat vast nog eens gebeuren!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na een warm ontvangst en een zalige amuse genoten van het Valentijns menu. Deze werd begeleid met prachtige wijnen. Dus voor zalige gerechten en een aangename sfeer zit je hier goed.
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mooie smaken,heerlijke amuses tussendoor.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
verjaardag gevierd van onze zoon (20 jaar) -> bij het dessert had de kok iets extra feestelijk met het dessert van de jarige gedaan, zo attent!
G B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Samen met mijn zus hier gegeten. Een viergangen menuutje gepakt. Ik eet maar een paar soorten vis en die kwamen niet voor op het menuutje. Zonder problemen werd mijn menuutje keurig aangepast naar alleen vlees. Dat was enigszins kamer maar wel acceptabel. Het eten was niet bijzonder zelfs een beetje laf. Er waren 2 dingen welke ons zeer irriteerde. De akoestiek van het restaurant is belabberd. Er zij alleen harde materialen gebruikt waardoor er een meer dan irritante galm is. Als er ook maar een paar gasten zijn dan kun je elkaar amper verstaan. Wat wij nog irritanter vonden was de ober. Volgens mij was het zelfs de eigenaar. Hij liep luid pratend door het restaurant op een zeer hautaine wijze. Zo kwam hij terwijl mijn zus en ik trachtte (dit wegens het lawaai) een gesprek met elkaar te voeren, zonder rede dat hij ons wilde bediennen aan de tafel, pakte de fles wijn (die we bij een medewerkster hadden bestelt) op en taxeerde even voor welke waarde wij aan het drinken waren en zette daarna de fles weer terug op de tafel. Net of hij wilde inschatten of wij wel (financieel) belangrijk genoeg waren om aandacht te geven. Maar ook liep hij regelmatig al luid pratend met de telefoon door de zaak naar buiten en stond hij luid pratend met gasten aan de tafeltjes te babbelen. Veder vonden wij zijn kleding niet passen t.o.z. van de rest van de entourage. Een zwart driedeling pak komt in deze setting nogal ouwbollig over terwijl de twee serveersters er leuk bij liepen. Verder was mijn zus zeer verbaasd dat de bril op het damestoilet op hold elf hing. Etc. Alles bij elkaar maakte het geheel bij ons een slechte indruk.
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten prima kwaliteit.
Opmerking er was bij de reservering aangegeven dat mijn partner geen fruit lust, dit was bekend bij binnenkomst.Dit werd aan de tafel nogmaals bevestigd en dan denk je dit is oké,maar helaas in een paar gerechten toch fruit. Nu heb ik dat er zelf tussen uit gehaald, maar toch een beetje slordig.
Als aperitief bestelde wij twee glazen Champagne en die werden gebracht in de warme handen van de heer van de bediening. wij hadden graag gezien dat dit aan onze tafels netjes werd uitgeschonken.
Verder de dames van de bedinging allen erg vlot netjes Top.
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mooie gerechten die stuk voor stuk echts hemels smaakten. Zeer gastvrij en fijn dat er zonder moeite wat anders gemaakt wordt als je wat niet lust.
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op woensdagavond kon ik zeer gemakkelijk een reservering plaatsen via mijn Iens app.
We werden zeer gastvrij welkom geheten aan de deur en uitgenodigd om een tafel uit te kiezen en gingen bij het raam zitten. Een sfeervol ingericht restaurant in natuurlijke tinten. Mooie gerechten die stuk voor stuk hemels smaakten! Indien je wat niet lust, werd moeiteloos een ander prachtig gerecht op tafel getoverd. Super!
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zoals gebruikelijk was ons feestmaal bij Cheval Blanc weer een sukses. Exclusieve presentatie van veel minitieuse gerechten in combi met uitgelezen wijnen.
luannedejong D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De ontvangst en het bedienend personeel was zeer prettig, niet zo formeel. De gerechtjes, variaties van zalm, zeeduivel en de hertenbiefstuk waren heerlijk! Het dessert van mousse, speculaas en mandarijn was verrukkelijk! Wat ik zelf zou veranderen zijn de eenvoudige lopertjes op tafel. Bij een sterrestaurant verwacht ik mooi met linnen gedekte tafels. Ook de staande lampjes zagen er zeer goedkoop uit. Ook een echte kaars verhoogt de sfeer. Veel succes met jullie restaurant.
cbeemstervlaar .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was de eerste keer dat we hier aten en wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Alles was heerlijk en we hebben ervan genoten. Het enige wat we achteraf gemist hebben waren de friandises bij de koffie. We hadden het deschampsmenu en volgens ons had dit er bij moeten zijn. We kwamen en echter te laat achter.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het eten was heel erg apart, mooie combinatie van gerechten, sauzen en wijnen, zeer smaakvol. Ik vond het restaurant stijlvol, maar, maar even goed gezellig en er waren uitzonderingen mogelijk zodat ieders wens vervult kon worden
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vakmanschap en passie komen hier samen in een zachte omgeving
We hebben ons laten verwennen en zijn tot conclusie gekomen dat het gewoon perfect was.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was subliem! Chefkok Huub is een meester en heeft ons met elk gerecht verrast!
Bediening was zeer aardig en professioneel.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Dinsdagavond 7-gangen menu met wijnarrangement, zelden zo lekker gegeten, prettige vrolijke bediening door personeel met verstand van zaken, aanrader, zeker nu Chapeau gestopt is.