Over het restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cheval Blanc

Dinsdag
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
9,1
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na een warm ontvangst en een zalige amuse genoten van het Valentijns menu. Deze werd begeleid met prachtige wijnen. Dus voor zalige gerechten en een aangename sfeer zit je hier goed.
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mooie smaken,heerlijke amuses tussendoor.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
verjaardag gevierd van onze zoon (20 jaar) -> bij het dessert had de kok iets extra feestelijk met het dessert van de jarige gedaan, zo attent!
G B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Samen met mijn zus hier gegeten. Een viergangen menuutje gepakt. Ik eet maar een paar soorten vis en die kwamen niet voor op het menuutje. Zonder problemen werd mijn menuutje keurig aangepast naar alleen vlees. Dat was enigszins kamer maar wel acceptabel. Het eten was niet bijzonder zelfs een beetje laf. Er waren 2 dingen welke ons zeer irriteerde. De akoestiek van het restaurant is belabberd. Er zij alleen harde materialen gebruikt waardoor er een meer dan irritante galm is. Als er ook maar een paar gasten zijn dan kun je elkaar amper verstaan. Wat wij nog irritanter vonden was de ober. Volgens mij was het zelfs de eigenaar. Hij liep luid pratend door het restaurant op een zeer hautaine wijze. Zo kwam hij terwijl mijn zus en ik trachtte (dit wegens het lawaai) een gesprek met elkaar te voeren, zonder rede dat hij ons wilde bediennen aan de tafel, pakte de fles wijn (die we bij een medewerkster hadden bestelt) op en taxeerde even voor welke waarde wij aan het drinken waren en zette daarna de fles weer terug op de tafel. Net of hij wilde inschatten of wij wel (financieel) belangrijk genoeg waren om aandacht te geven. Maar ook liep hij regelmatig al luid pratend met de telefoon door de zaak naar buiten en stond hij luid pratend met gasten aan de tafeltjes te babbelen. Veder vonden wij zijn kleding niet passen t.o.z. van de rest van de entourage. Een zwart driedeling pak komt in deze setting nogal ouwbollig over terwijl de twee serveersters er leuk bij liepen. Verder was mijn zus zeer verbaasd dat de bril op het damestoilet op hold elf hing. Etc. Alles bij elkaar maakte het geheel bij ons een slechte indruk.
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten prima kwaliteit.
Opmerking er was bij de reservering aangegeven dat mijn partner geen fruit lust, dit was bekend bij binnenkomst.Dit werd aan de tafel nogmaals bevestigd en dan denk je dit is oké,maar helaas in een paar gerechten toch fruit. Nu heb ik dat er zelf tussen uit gehaald, maar toch een beetje slordig.
Als aperitief bestelde wij twee glazen Champagne en die werden gebracht in de warme handen van de heer van de bediening. wij hadden graag gezien dat dit aan onze tafels netjes werd uitgeschonken.
Verder de dames van de bedinging allen erg vlot netjes Top.
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mooie gerechten die stuk voor stuk echts hemels smaakten. Zeer gastvrij en fijn dat er zonder moeite wat anders gemaakt wordt als je wat niet lust.
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op woensdagavond kon ik zeer gemakkelijk een reservering plaatsen via mijn Iens app.
We werden zeer gastvrij welkom geheten aan de deur en uitgenodigd om een tafel uit te kiezen en gingen bij het raam zitten. Een sfeervol ingericht restaurant in natuurlijke tinten. Mooie gerechten die stuk voor stuk hemels smaakten! Indien je wat niet lust, werd moeiteloos een ander prachtig gerecht op tafel getoverd. Super!
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zoals gebruikelijk was ons feestmaal bij Cheval Blanc weer een sukses. Exclusieve presentatie van veel minitieuse gerechten in combi met uitgelezen wijnen.
luannedejong D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De ontvangst en het bedienend personeel was zeer prettig, niet zo formeel. De gerechtjes, variaties van zalm, zeeduivel en de hertenbiefstuk waren heerlijk! Het dessert van mousse, speculaas en mandarijn was verrukkelijk! Wat ik zelf zou veranderen zijn de eenvoudige lopertjes op tafel. Bij een sterrestaurant verwacht ik mooi met linnen gedekte tafels. Ook de staande lampjes zagen er zeer goedkoop uit. Ook een echte kaars verhoogt de sfeer. Veel succes met jullie restaurant.
cbeemstervlaar .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was de eerste keer dat we hier aten en wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Alles was heerlijk en we hebben ervan genoten. Het enige wat we achteraf gemist hebben waren de friandises bij de koffie. We hadden het deschampsmenu en volgens ons had dit er bij moeten zijn. We kwamen en echter te laat achter.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het eten was heel erg apart, mooie combinatie van gerechten, sauzen en wijnen, zeer smaakvol. Ik vond het restaurant stijlvol, maar, maar even goed gezellig en er waren uitzonderingen mogelijk zodat ieders wens vervult kon worden
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vakmanschap en passie komen hier samen in een zachte omgeving
We hebben ons laten verwennen en zijn tot conclusie gekomen dat het gewoon perfect was.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was subliem! Chefkok Huub is een meester en heeft ons met elk gerecht verrast!
Bediening was zeer aardig en professioneel.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Dinsdagavond 7-gangen menu met wijnarrangement, zelden zo lekker gegeten, prettige vrolijke bediening door personeel met verstand van zaken, aanrader, zeker nu Chapeau gestopt is.
mailerikberg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij dit fantastische restaurant. Ieder gerecht was weer een smaakbeleving. Uitstekende service en goede uitleg bij de wijnen en gerechten. Echt een aanrader!
kghijsen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zeer smaakvolle gerechten, prachtig opgediend. Voor zo'n mooi restaurant, met hoog geprijsde spijzen, waren de uiterst vriendelijke bediendes niet erg goed op de hoogte van de gerechten.
verboommartijn .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het was super leuk en super lekker. Supernservice van de dames. Eten was een smaken festijn. Mooie borden. Locatie Vond ik zelf meevallen. Dat is dan ook mijn enige pubtje van kritiek. Ik ben blij dat ik dit een keer heb kunnen meemaken. Ook leuk dat ze iets extra deden voor de verjaardag van mijn vriendin.

Gr martijn verboom
Joepvdeijkel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op zaterdagavond heerlijk gegeten op het terras buiten. Wij kozen voor vijf gangen en de bediening gaf direct aan dat als er iets gewijzigd moest worden dit geen enkel probleem zou zijn. Je voelt je gelijk thuis op deze manier. De gangetjes waren ronduit perfect en de bediening meer dan vriendelijk en adequaat. Een echte aanrader dus.
Pollux123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wat een uitstekende service en verfijnde keuken. We hebben enorm genoten van de gastvrijheid en prachtige gerechten. Heilbot ingelegd in Venkel, zeeduivel van de big green egg, met een heerlijke gerookte smaak. Hoofdgerecht was ribeye op twee wijzen bereidt. Het 'appeltje' was opgebonden en langzaam gegaard en bovenop lag een bonbon van foie gras. Heerlijk! Het lendedeel vonden wij wat te stevig van structuur, waardoor het mondgevoel wat taai was. Maar ja, we zijn vreselijk verwend doordat wij als extreme ribeye liefhebbers ons regelmatig laten verwennen met IBP vlees in Vijfhuizen. Onze voorzichtig kritische noot werd overigens meer dan voortreffelijk opgepakt door Cheval Blanc en we kregen een upgrade van het dessert. Niet onze bedoeling, maar niet minder gewaardeerd! Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad, op een zwoele zomeravond, buiten op het terras in de Jan van Goyenstraat!
j.kallenbach .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij hadden het 6 gangen menu inclusief wijnarrangement. Het diner, de bijpassende wijnen en de service was meer dan goed. Een aanrader.