Cheval Blanc

Jan van Goyenstraat 29 2102 CA Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Cheval Blanc

Inspirerende gerechten

Het restaurant ontleent zijn naam aan het beroemde wijnhuis uit de St-Emillion in de Bordeaux: Château Cheval Blanc, dat bekend staat om zijn uitstekende Grand Cru's. Het team in de keuken is ambitieus, jong en ontzettend goed op elkaar ingespeeld. Dit leverde een Michelinster en inspirerende, seizoensgebonden gerechten op die als ware kunstwerkjes op het bord terecht komen. Ja, een lunch of diner om nooit te vergeten.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Cheval Blanc

Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Super gegeten en fantastische wijnkaart
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Cheval Blanc weet altijd weer te vernieuwen met behoud van een hoog niveau. Knap hoor! Deze keer een aantal Aziatische accenten. Heerlijke smaaksensaties, te bijzonder om het allemaal op te noemen, daarvoor moet je er toch echt zelf naar toe. Mooie begeleidende wijnen en een hele prettige, kundige maar ook vrolijke bediening. Leuk is dat je voor het dessert een pre-dessert krijgt, hier weten ze wel wat passie betekent!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het kortingsaanbod via Iens viel letterlijk en figuurlijk zeer in de smaak. Zoals verwacht was Cheval Blanc zijn ster helemaal waard en werden onze wensen i.v.m. wijziging van bepaalde ingredienten prima vervuld. Wij komen graag terug!
Marisa R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg aardig en kundig personeel; goede persoonlijke aandacht; alle gangen + wijnen werden zowel door eigenaar als medewerkers tot in de puntjes beschreven en toegelicht. Het eten was fantastisch, een verrassende smaaksensatie en ware kunstwerkjes op onze borden, wij vonden het een belevenis. We komen niet uit de buurt, maar wanneer we weer in de omgeving van Heemskerk of Zandvoort zijn, gaan we zeker nog eens terug. Een aanrader!
Bedankt voor uw recensie!
Groet team Cheval Blanc
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekend gegeten met een zeer plezierige sfeer feestelijk en verzorgd
Cees huizing en Theo Brouwer
missW V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
4 Oktober weer heerlijk gegeten bij Cheval Blanc!
Ter ere van onze trouwdag hebben we het ons zo weer zo goed laten smaken!
Hulde aan de keukenbrigade en het bediendend personeel wat ons zo in de watten heeft gelegd.
Tot zeer snel!!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer eens fantastisch gegeten bij Le Cheval Blanc
J.m. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer goede kwaliteit en vakkundige bediening in klassieke sfeer met prima wijnkeuze
maaike P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Goede gastheer en bediening. We hebben genoten.
L C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar de acoustiek is minder.
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bijzondere en creatieve en zeer smakelijke gerechten gegeten. De ontvangst was vriendelijke en de bediening ontspannende en enthousiast.
Een heerlijke avond uit in alle opzichten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, gerechten zagen er prachtig uit en waren met zorg samengesteld bovendien smaakte ze verrukkelijk!
Bediening was goed en de mannelijke helft kon met passie vertellen over de gerechten en smaken, top!
We komen er zeker terug!
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Afgelopen vrijdag een 3 gangen lunch genoten bij Cheval Blanc. Ik kon het restaurant niet, maar via een aanbieding van Heerlijk (3gangen voor 35 euro) kwamen we hier terecht. We waren de enige gasten deze middag, maar gezien het eten zou je dat niet verwachten. Wat hebben wij genoten. Een tafelgenoot was nog nooit in een michelinsterrestaurant geweest, maar was meteen verkocht. Echt heerlijk gegeten. Het eten was goed hoog op smaak, daar hou ik van. Een chef die weet dat het lekker is en niet 'veilig' en dus vlak kookt. ik heb in meerdere sterrenzaken gegeten, maar dit was echt een uitschieter in positieve zin, daar kunnen de meesten nog wat van opsteken. Wij komen hier zeker terug!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We zijn helemaal niet bekend met de restaurants in de omgeving van Hemstede dus we hebben de keus gemaakt via TripAdvisor. Het was een geweldige ervaring. De ambiance gezellig, de bediening heel fijn, fijne mensen en het eten geweldig goed. kortom voor herhaling vatbaar.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, attente bediening.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben ons laten verrassen met een vegetarisch vier-gangen-menu, kaas en dessert. Superlekker. Uitgebalanceerd, smaakexplosie en fantastische afwisseling tussen knapperig en zacht, zoet, zuur, zout en umami als vast thema. Met de tortellini van spinazie en artisjok met vegetarische tom kha Kai als hoogtepunt!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heel vriendelijk en attent personeel. Super gerechten. Worden ook goed uitgelegd. Heel mooie smaakbeleving.
Zeker een aanrader.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zowel het eten als de service waren ontzettend goed.
De inrichting sprak ons minder aan, vooral qua accessoires, die de klasse van het restaurant niet genoeg weergeven. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak..
We komen zeker terug!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wijnarragement genomen, mooie wijnen die goed bij de gerechten passen met aks topper de desserteijn bij het chocoladedessert.
Het restaurant is vrij klein met aardig wat tafels. Tijdens ons bezoek zat het vol en is het tamelijk druk om je heen met geluid en heen en weer lopende bediening. Overall een: zeer goed.
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We werden hartelijk ontvangen. De sfeer was ongedwongen en prettig. Wij hadden het 5 gangen + diner en waren er drie uur zoet mee. Prima. Het eten was verrassend en goed.