Cheung Kwong

Meer informatie over restaurant Cheung Kwong

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Afgelopen week weer eens Cheung Kwong bezocht. Wij zijn regelmatig in Franeker te vinden, omdat wij van mening zijn dat dit 1 van de betere restaurants is in onze regio. Wederom gastvriendelijk onthaald door de dames van de bediening en de eigenaar. Hij staat ook regelmatig zelf in de keuken en is een uitstekend chef! Ditmaal hebben wij niet van de kaart besteld, maar hebben wij ons laten verrassen door de chef. Wat ons zeer goed bevallen is. De tafel stond vol vers en lekker eten. Deze mensen hebben een passie en dat proef je! De hele zaak zat vol en er werd heel veel afgehaald, toch bleven de meiden en de eigenaar een oog houden voor iedere gast, erg bijzonder! Mijn complimenten voor Cheung Kwong. Tot snel!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vorige week weer eens Cheung Kwong bezocht met een aantal vrienden. Regelmatig zijn wij in Franeker te vinden, omdat het naar onze mening 1 van de betere restaurants van onze regio is. Elke keer worden wij vriendelijk onthaald door de dames van de bediening en de eigenaar. Hij staat ook regelmatig zelf in de keuken en is een uitstekend chef! Ditmaal hebben wij niet van de kaart besteld, maar ons laten verrassen door de chef, wat ons zeer goed bevallen is. De tafel stond vol goed en vers eten. Je merkt dat deze mensen een passie hebben voor dit vak en dat proef je! De dames van de bediening zijn erg gastvrij en erg oplettend. Hoewel de zaak vol zat en er werd non-stop afgehaald, blijven ze oog houden voor alle gasten en zijn we niets te kort gekomen. Onze complimenten naar Cheung Kwong. Tot snel!
Yoonis S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Chinese rijsttafel gehad, prima eten, goeie service, geen poes pas, geen opgemaakte borden, maar gewoon lekker zoals het hoort. goeie prijs kwaliteit verhouding
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vorige week een zakenrelatie meegenomen naar dit welbekende Aziatische restaurant in de binnenstad van Franeker. Bij binnenkomst vriendelijk begroet door de bediening waarbij zelfs onze jassen werden aangenomen.
Wij kozen ervoor ons te laten verrassen door de chef, een rol die op dat moment werd vervuld door de eigenaar zelf werd ons verteld. Zeer lekker gegeten van alle gerechten die ons werden voorgeschoteld. De bediening was op tijd met het vragen of alles naar wens was en daarnaast hebben we geen minuut zonder drinken gezeten.
Dit terwijl het toch een drukte van belang was met allemaal mensen die hun eten kwamen afhalen. Mijn metgezel toonde interesse hiernaar te vragen en de bediening nam de tijd om hier even kort op in te gaan. Ondanks dat het druk was in de zaak werd er niet afgewimpeld. Zeer netjes.
We voelden ons zeer op ons gemak. Nadat de drukte voorbij was kwam zelfs de eigenaar nog even langs om te vragen of alles gesmaakt had.
Kijk zo heurt het, wanneer wij weer in de buurt zijn komen wij zeker weer langs!
Dian B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Het is onbegrijpelijk dat dit restaurant bij de Top 88 hoort van Chinese restaurants.
Afgelopen zondag daar gegeten. Als je bij de Top van Chinese restaurants behoort verwacht je mooi opgemaakte borden met verfijnde gerechten. Helaas niet bij Cheung Kwong. Gewoon een menukaart met honderden gerechten, zoals je bij vele Chinese restaurants tegen komt.
Hier is geen aandacht aan besteed. Ons voorgerecht bestond uit – Pangsit goreng, mini loempia en kerrie driehoek. Volgens mij was dit nog over van de vorige dag en nogmaals gefrituurd. Er was geen doorkomen aan.
Het hoofdgerecht was krokant geroosterde Peking eend. Droog tot zeer droog. Niet zoals het hoort geglaceerd. Spek babi pangang en Chinese babi pangang. Zelfde als het vorige gerecht zeer droog. Plakjes ossenhaas in zwarte bonensaus. Dit gerecht was prima.
Nagerecht was ijs.
Zeer teleurgesteld. Ook gezien de reclame die men voor zichzelf maakt op de buiten borden.
HermaEulink .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten Bij Cheung Kwong. De bediening doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten was weer voortreffelijk!.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Jammer dat er bij geen enkel gerecht van het buffet staat wat het is. Voor de eters onder ons met allergieen of voorkeuren een no go. Daarnaast staat er buiten een bord dat ze volgend de chinese charts in nl. In de beste top 5 staan? Lijkt mij onwaarschijnlijk. Ti pan werd geserveerd en alles blauw in de zaak. Kortom zeer teleurstellend
Inge F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
We waren hier op een maandag en de enige gasten. Helaas stond er geen pekingeend met van die kleine pannenkoekjes met hoisinsaus op de menukaart.
Wat ontzettend aardig dat de kok dat dan toch voor je maakt en achteraf komt informeren of het goed bevallen is. Bij zo een geste durf je toch verder geen commentaar meer te geven? Gaan dus als je in de buurt bent