Chen Tong Kong

Terrasweg 34 2071 BC Santpoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chen Tong Kong

Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Dit Chinees restaurant stond bekend als het beste van Velsen en dat is het nog steeds. Heel lekker eten van hoge kwaliteit en een goede smaak. Bovendien heel schoon in deze zaak. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend te noemen. Absoluut het omrijden waard!
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Chinees restaurant enigszins gedateerd, maar wat het decor mist maakt het eten en de bediening meer dan goed.Het was erg rustig in het restaurant, jammer want het eten is prima en voor een goede prijs.
We hadden als voorgerecht pangsit met een heerlijke saus, dit is de lekkerste pangsit die ik ooit gegeten heb, als hoofdgerecht lekker knapperig gebakken babi pangang met een heerlijke saus bereid met verse groenten.
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Erg slecht gegeten, werkelijk alles bij de nasi rames smaakte erg laf... en hoe kom je erbij om er vruchtjes (uit blik?) en een melige gehaktbal (volgens ons ook uit blik) bij te serveren. Saus op de vleesgerechtjes was uitgedroogd. De babipangang was ook erg flauw, het ei was koud en de nasi was gewoon rijst.

We moesten ontzettend lang wachten, ook de mensen naast ons en achter ons zaten ca. al een uur te wachten. Op een gegeven moment maar om een schaaltje kroepoek gevraagd...

Wij hebben het idee dat ze het niet kunnen runnen met de afhaal er naast.

Er wordt een cijfer voor het decor gevraagd... tsja.. de batterij waxinelichtjes en de bierviltjes met nummer er op geplakt naast de tafel werken niet echt mee aan een gezellig interieur.. Maar goed eten zou dit kunnen compenseren. Voor ons geen bezoek meer aan dit restaurant
Royaal .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Vorige week erg lekker gegeten bij Chen Tong Kong.
Het restaurant is ingericht als een typisch Chinees restaurant met toepasselijke Chinese muziek, tafelkleden en decoratie.
De een kan dit wat saai vinden, wij vonden dit juist wel leuk.
Bij binnenkomst een schaaltje kroepoek samen met de drankjes. Deze zelfgemaakte suiker kroepoek was een verslavend lekkere snack tijdens het kiezen van een gerecht.
Bij de keuze voor een rijsttafel, waarbij vooraf een soep zat, wilden wij liever mini loempia's voor in de plaats. Dit was geen enkel probleem en werd netjes gedaan.
Het was door Bevrijdingsdag wat te druk voor het personeelslid, wat in haar eentje veel verschillende dingen tegelijk moest doen in zowel het restaurant als bij de afhaal. Hierdoor moesten wij en de andere aanwezige tafels wat lang wachten.
Begrijpelijk, en voor ons geen probleem. De tafel achter ons had hier wel moeite mee, te horen aan het commentaar, wat voor ons te horen was ondanks de geplaatste schotten tussen de tafels en achtergrondmuziek.
De rijsttafel was erg lekker en zelfs iets te veel, waardoor we een aantal dingen hebben moeten laten staan. Jammer, aangezien het allemaal goed smaakte.
Als nagerecht een stuk spekkoek, wat iets tegen viel. Waarschijnlijk was deze niet helemaal vers, wat te merken was aan de smaak.

Samenvattend een redelijk klein, klassiek Chinees restaurant met erg lekker eten voor een schappelijke prijs. Vriendelijke jonge bediening.
Door de drukte wat lang moeten wachten maar het eten en de erg lekkere zelf gemaakte zoete kroepoek maakte dit goed.
Hendriks-Finke .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Wat een lekker eten
Heb in geen tijden zo heerlijk chinees gegeten
De bediening was zeer professioneel en aardig
Bij het afhaalgedeelte moet je soms even wachten maar dat is meer dan de moeite waard!
Het is er altijd druk
Pehendrix .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Terwijl op de kaart staat dat je ten allen tijde in overleg met de chef een vegetarische maaltijd kunt samenstellen, bleek dat niet mogelijk te zijn.
Mijn verzoek was om een vegetarische nasi zonder paddenstoelen te maken.
Volgens de eigenaar was dat niet mogelijk, omdat het daarvoor te druk was.
In de nasi, die ik uiteindelijk kreeg, bleek een stukje vlees te zitten.
Toen wij dit meldden werd het voor kennisgeving aangenomen.
Een schandalig slecht restaurant.
Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Werkelijk zonde dat mensen zonder passie voor horeca en eten beginnen aan het runnen van een restaurant. Uiteindelijk zaten we met een man of 8 als enige in het restaurant, was het zeer jonge personeel het buffet aan het plunderen, de eigenaren lekker naar huis waren en de stinkende stofzuiger achter ons klaar stond voor gebruik! En het eten, laten we het daar maar niet over hebben. Slechtste eet ervaring ooit!