Chekiang Garden

Meer informatie over restaurant Chekiang Garden

Voordelig
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen zaterdag door Chekiang Garden de catering voor 40 personen laten verzorgen, wij kozen voor de extra lekker a 12,50 Euro p.p.
De catering kwam keurig op tijd en A tot Z alles keurig verzorgd, warmhoudbakken, kroepoek, voldoende borden en bestek. Ook nog rekening gehouden met voor 3 personen een "dieet" samengestelde maaltijd.
Van de gasten compliment na compliment voor de smaakvolle ingrediënten van dit buffet.
Kortom alle lof voor het team van Chekiang Garden, hier gaan we volgende keer weer bestellen.
Echt aanbevolen dit restaurant, want we hebben er vooraf aan de catering ook een keer in dit restaurant gegeten.
Eric1963 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Beste lezers,

Weer voor de zoveelste keer bij dit restaurant gegeten, nu met een kennis die ik al lang niet gesproken en gezien had. Ik zelf kom in dit restaurant al sinds 1981(!) Het eten was weer, zoals altijd, voortreffelijk!! We hebben (omdat mijn kennis dat wel aantrekkelijk leek) voor het All You Can Eat concept gekozen.
Een ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en als dessert ijs en/of koffie. Allervriendelijkst personeel, een vlotte service, en de gerechten keurig verzorgd en uitermate smakelijk. Extra leuk is dat je ook een bepaalde binding met andere gasten krijgt. Dit restaurant heeft veel vaste klanten, niet alleen uit de wijk zelf maar ook van verder weg. Je ziet elkaar, je babbelt eens wat en je herkent elkaar. Ik blijf hier nog veelvuldig als gast lekker eten!! Wat een verwennerij toch.....
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
In een Chinees restaurant gegeten zoals wij deze zaken kennen met een hoop kitsch. Een schone zaak met een uiterst vriendelijke bediening van de dames. Wij aten hier met groupon als eerste gang beiden een chilisoep rijkelijk gevuld met kip en groente en prima op smaak. Als tweede gang de hors d'oeuvre voor 2 personen, diverse gefrituurde hapjes met twee sausjes er bij. Daarna een tikpan met kip./beef/ tongfilet/ varkensvlees en garnalen en een pittig beefgerecht met groente daarbij een bordje nasi en bami. Als toetje een ijsje met advocaat en een ijsje met amaretto. Ook de wijntjes waar schappelijk van prijs en goed te drinken. We hebben niet lang hoeven wachten op onze gerechten en hebben zeer smakelijk gegeten. We komen hier zeker nog eens terug maar dan voor het AYCE concept.
Markenmarion .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Zondag hier gegeten met een Groupon en dat was ronduit het slechtste Chinese eten wat ik in jaren heb gegeten. We zijn hier een paar keer eerder geweest zonder Groupon en daar was toen weinig op aan te merken. Ik had het idee dat de dame van de bediening mij ook niet geloofde toen ik antwoorde dat het wel gesmaakt had. Ze keek naar mij, zo van: "Dat ga je niet menen dat je dat lekker vond wat op tafel stond" . De eend die mijn man besteld had leek niet eens op eend. Het was vies gefrituurd vlees wat ondefinieerbaar was. Bah, ga je schamen. Wij komen hier niet meer. Er zijn plenty Chinese restaurants waar je wel lekker kunt eten, ook met een Groupon.
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Wij hebben met een Groupon een 4 gangen diner gegeten bij Chekiang Garden. Dit is ons erg goed bevallen. De keuze uit de verschillende gerechten was ruim.

De gangen waren als volgt verdeeld, er mocht steeds van de normale kaart besteld worden (enkele specialiteiten en rijsttafels uitgezonderd):

1e gang: soep naar keuze
2e gang: voorgerecht naar keuze
3e gang: hoofdgerecht naar keuze
4e gang: dessert naar keuze

Ook kregen wij nog een schaaltje fruit van het huis.

Al met al is dit restaurant met of zonder groupon een echte aanrader.
Bloppie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Met een Groupon met zes personen hier gegeten. Een leuke ervaring, goede ontvangst en prima bediening. We konden A La Carte 4 gerechten kiezen uit de uitgebreide kaart. Ik nam als voorgerecht de pangsit goreng, prima vers gemaakt. Het volgende voor gerecht was de krabpoot, deze viel erg tegen, veel korst en heel weinig krab. Het hoofdgerecht was weer prima, heerlijke grote garnalen in een goede saus met knapperige groenten. Het dessert, is, advocaat en slagroom was ook prima. Mijn tafelgenoten waren ook allen zeer tevreden en we komen zeker een keer terug.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag er gegeten, de zaak is tja nostalgie, het decor is klassiek chinees, incl het aquarium ed. zoals alle chinezen vroeger hadden. We hadden het standaard kerstmenu, met een kalkoensalade (simpel maar niets ingewikkelds) kir royal, een st jacobs schelp, ossenhaas, rijst en garnalen met groene asperges en als toetje crème brûlée. Personeel kwam zelfs een paar keer vragen of we nog extra garnalen en ossenhaas wilde, dat was geen probleem, de ossenhaas was boterzacht en goed gekruid, garnalen top, zelfs de crème brûlée, toch niet iets waarvan je verwacht dat chinese restaurants wat mee hebben was gewoon heel goed. Als er al iets te klagen was tja men had wat vaker voor drinken langs kunnen komen. Een fijn restaurant met hoge waar voor je geld status!
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Voordeelmenu à 17,5 € aan de afhaalbalie ... ge-wel-dig.
Veel en lekker.
Kun je makkelijke met z'n drieën van eten.
Ik vond het ook - sorry - de volgende ochtend, koud, uit de koelkast, nog zeer smakelijk.
Aardige meiden ook die in de zaak werken.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
All you can eat !!! Geweldig heel anders je krijgt heel veel gerechten op warmhoudplaat mag nog meer ronden echt in overvloed. Vooral de beef was boterzacht, daarna krijg je nog vruchten en ijs toe.
Gerritgroen6 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
goed chinees restaurant , met een uitgebreide menukaart , en redelijke prijzen
goede bediening en het eten is altijd lekker warm .
de kipsaté is mijn favoriet , want de satésaus is hier geweldig . lijkt of er een beetje gember doorheen zit
Robnijhoff .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
ik kom er regelmatig om er eten af te halen
het afhaalmenu van 17,50 is goed maar vaak hetzelfde samen gesteld dat mag wel vaker veranderen
vaak neem ik ook een extra maaltijd mee om te variëren
het eten is goed
de mensen die er werken zijn aardig
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Mijn moeder komt hier regelmatig om te eten of om af te halen. En ik ben er ook diverse malen geweest de afgelopen vele jaren. Het is geen bijzondere Chinees, maar ik heb er ook geen speciale herinneringen aan. Niet goed en niet slecht. Gisteren weer eens wezen eten met mijn moeder. Mijn moeder komt er ook graag omdat het er geen lawaai is binnen zodat ze iedereen dan goed kan verstaan.
We worden vriendelijk onthaald en kiezen een tafeltje bij het raam. Het is nog steeds diezelfde stille Chinees met een standaard uitstraling als die het in mijn herinnering was. Wel kan je er tegenwoordig ook all-you-can-eat eten vanaf 14.50 op doordeweekse dagen. In het weekend en ook op 2e pinksterdag dus kost het 16.50.
Maar zoveel honger hadden we nou ook weer niet en voor 12.50 heb je er ook een prima combi van babi pangang, kou lou yuk en sateh. En die smaakte uitstekend en er was zelfs zoveel dat ik het niet op kon. We hebben de restantjes meegekregen.
Toch wil ik de volgende keer wel eens gaan kiezen voor de all-you-can-eat. Die zag er op de kaart wel aantrekkelijk uit en dan ga je toch dingen kiezen die ik anders niet zo snel zou kiezen. Maar ik lees dus dat ook hier de porties groot zijn en dat je dus niet al te veel verschillende dingen kan proberen omdat je dan ook weer snel vol zit. Dus daar zal ik dan rekening mee gaan houden met mijn keuze. Kortom ik zal zeker nog wel vaker blijven komen bij deze Chinees waar vooral de prijs / kwaliteit verhouding dik in orde is.
BLegue .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
In woon in Delfgauw maar ga toch graag naar Chekiang Garden om wat lekkers (af) te halen. Dit restaurant steekt ver boven alle andere in Delft & Pijnacker uit. Prima Babi Pangang met pittige saus, Foe Yong Hai (met krab) en zelfs de gewone nasi of bami zijn lekker en goed gevuld in vergelijking met vele anderen. In mijn omgeving (tenminste 7 anderen al geprobeerd!) is er geen betere afhaal Chinees!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Ik ken dit restaurant nu twee jaar en ben er zowel wezen eten als afhalen.
Vriendelijke ontvangst bij eten in restaurant en als je vragen hebt of suggesties wilt horen dan wordt er altijd goed naar je geluisterd en komt men met advies.
Zeker: de standaard Hollandse Chinese keuken maar er zijn ook op verzoek zeker originele Chinese gerechten te krijgen, gewoon om vragen!
Ik maak ook gebruik van het afhaal maand menu: ongelooflijk, voor 17,50 krijg je en pak met eten mee waar je met drie man van kan eten en alles zit erbij: mini hapjes vooraf, naar keuze bami/nasi of witte rijst, babi pangang en daging smoor, groente met dunne plakjes rundvlees en foe yong hai. Een aanrader. Ik kom hier beslist nog vaker terug als de kwaliteit zo blijft.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Zaterdagavond wezen eten. De zaak was gezellig druk en we kregen een warm ontvangst bij binnenkomst incl. het ophangen van de jassen. Zeer uitgebreide keuze uit de menukaart waarbij het lastig is om een keuze te maken uit al dat lekkers. Uiteindelijke kozen wij voor de "all you can eat" formule. Hierbij kun je voor € 16,50 alles van de kaart kiezen incl. soepen, salades en zelfs dessert is dan inbegrepen. De porties waren erg royaal en werden netjes op tafel uitgeserveerd. De bediening is heel alert en absoluut een compliment waard. Het eten smaakte heerlijk, wordt mooi gepresenteerd en voor de prijs verwacht je zoveel luxe eigenlijk niet eens meer. Volgende keer komen wij hier beslist weer terug.
Eric1963 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Al vele jaren (sinds 1981) woon ik in deze wijk en eet ik vrijwel elke 2 weken wel een keertje in dit restaurant. Het eten is van constante, uitstekende kwaliteit en alles wordt vers bereid. Vooral de tik-pan gerechten zijn heerlijk en dan uiteraard als voorgerecht de grote loempia's: overvloedig gevuld met stukjes kip, ham, een reep omelet, taugé en vers gesneden bosuitjes. En wat opvalt: lekker knapperig en absoluut niet vet.
Zo langzamerhand heb ik de hele menukaart wel een keer besteld en ben nog geen tegenvallers tegengekomen. De service en bediening is vlot, uitermate beleefd en oprecht. Vooral als het wat rustiger is in het restaurant (maandag) maakt het personeel graag een praatje met je, vooral als je meerdere keren geweest bent.
Opvallend is dat hier door de weeks ook van origine geboren Chinezen eten: deze mensen krijgen een aparte originele Chinese menukaart. Op de vraag of ik dat ook eens mocht proberen met een aantal collega's van mijn werk werd enthousiast gereageerd. Met 8 personen hebben we werkelijk gesmuld van de verrassende vis-, bami-, dim-sum en eend- en andere vleesgerechten alles rijkelijk voorzien van witte rijst en verse groenten en zeewier. Heerlijk!!
Het decor en de inrichting is klassiek, degelijk, wel een beetje uit de tijd maar zeer schoon. Vrijwel altijd word je bij de deur welkom geheten door de gastvrouw en naar een tafel naar keuze begeleid en na afloop ook keurig uitgeleide gedaan.
Na afloop van het diner krijg je (naar wens) koffie of thee van het huis, maar hebben ze ook een uitgebreide ijskaart, dit uiteraard wel voor eigen kosten. En ook heel prettig: een heet doekje om de handen te reinigen na afloop.
De prijs / kwaliteitverhouding is goed: je krijgt echt heel veel voor niet veel geld, vooral als je menu's afhaalt. Hopelijk blijft dit restaurant nog heel lang bestaan en zal ik hen nog veelvuldig bezoeken.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Ik zeg al jaren dat ik geen (hollandse-, chinees/indische-) chinees lust. Dat is door deze chinees achterhaald! Super. Hier weliswaar de standaard ouderwetse gerechten als babi pangang, foe yong hai etc. maar wat een smaak! Heel vers, heel erg lekker. Met afstand de beste 'hollandse' chinees. Wij hadden garnalen in zwarte-bonensaus en foe yong hai met krab (en natuurlijk bami en nasi). Goede pindasaus ook bij de kroepoek. Kortom: absolute aanrader! We hebben afgehaald.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
All-you-can-eat heeft hier niet echt veel zin, aangezien de porties zo enorm zijn dat je meteen aan het begin al vol zit. Ik maakte de grote fout om gestoomde dim sum te bestellen als voorgerecht en toen kwam er een stoommand op tafel waarmee je 6 man te eten kon geven. Smaak is redelijk, niet goed niet slecht maar het smaakte allemaal wel erg vers. Goedkoop en veel. We gingen daarna naar Blijdorp dus waren we op zoek naar iets in de buurt en dit was het enige wat dichtbij genoeg was (5 min lopen). Niet ontevreden, maar niet speciaal hiervoor omrijden. Dit is echt een standaard buurt Chinees.
Dushidani .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Kom hier best regelmatig. ben een groot fan van 'echt' chinees eten. Dat is dit restaurant niet dit is de standaard Hollandse Chinees maar op dat gebied zijn ze super goed en daarom eet ik hier ook met plezier (eet wel altijd dat wat 'specialere gerechten') Altijd vers en smaakvol.
Hun all you can eat formule is echt geweldig gewoon gerechtjes bestellen, gereserveerd krijgen, alles vers. Vriendelijke en geinteresseerde bediening.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Als we bij/met familie/vrienden in Rotterdam zijn eten we vrij regelmatig bij deze Chinees in Blijdorp. Ze hebben een (volgens mij) vrij uniek all you can eat concept, waardoor je voor heel weinig geld onbeperkt een soort van a-la-carte bij ze kunt eten. Het is dus geen lopend buffet. Je kunt kiezen uit heel erg veel voorgerechten en hoofdgerechten, die dan onmiddellijk vers voor je bereid worden. Mijn favorieten zijn o.a. de gepaneerde garnalen en de tippan babi pangang. De mensen in de bediening zijn vriendelijk en servicegericht. Het restaurant is vrij sober ingericht en behoorlijk gedateerd, maar het eten maakt alles echt weer helemaal goed.