Chefz Proeflokaal

Woensdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Chefz Proeflokaal

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verrassende kaart met originele gerechten. Het concept om naar wens gerechten te delen is heel leuk. Gemoedelijke, rustige, ongedwongen sfeer.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten onder genot van een heerlijk glas wijn in een gezellig restaurant!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was rustig in het restaurant. Eten en wijn waren prima. Gekozen voor gerechten buiten de kaart, hertenbiefstuk en kabeljauwfilet. Erg lekker met lekkere knapperige groenten. Geen overdreven hoeveelheden saus, waardoor je echt alles kan proeven.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden het menu met allemaal kleine gerechtjes en het viel ons op dat er weinig aandacht was besteed aan de presentatie. Geen mooi opgemaakte bordjes dus. Maar de kwaliteit van het voedsel was goed.
elisabeth P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie uitgebreide kaart, leuke formule ( delen/niet delen) en uitstekende kwaliteit! Attente bediening! Komen graag nog een keer terug!
ellenmarti .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel en een huiselijke sfeer.
We genoten van Chefz proeverij; 10 heerlijke gerechtjes om te delen.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Uitstekende bediening, prijs-kwaliteitsverhouding eveneens uitstekend.
Komen hier wel vaker om iets te drinken.
Bak00030 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad in Chefz en waren zeer aangenaam verrast, liepen nl toevallig voorbij. Porties precies voldoende zodat je niet al na het voorgerecht vol zit, smaken netjes in balans, prima bediening en een rustige omgeving. Vitello tonato, mooi gesneden en geen overheersende tonijnmayonaise. Kalfsstoof met Parmezaan, prima gerecht. Huisgemaakte Panacotta, net zo lekker als in Italie. Kortom alles wat een bezoek aan restaurant maakt tot een buitengewoon prettige ervaring. Complimenten aan de keukenbrigade en het bedienend personeel.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voor het theater hier lekker gegeten. De sfeer was aangenaam en gemoedelijk en het smaakte uitstekend. De tournedos was van prima kwaliteit en de etagère met een proeverij van vlees en vis niet alleen zeer afwisselend maar ook uitstekend van smaak. We komen zeker nog een keer terug.
LeonWelten .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Op zaterdag 14-11-2015 hadden wij (mijn vrouw en ik) iets te vieren. Daarom hebben wij een bezoek gebracht aan Chefz Proeflokaal. De ontvangst was hartelijk en vriendelijkl. Het is een knus en gezellig restaurant met mooi uitzicht op de Markt. Als Apperatief een prosecco. Tijdens het apperatief hebben wij de menukaart doorgenomen. Er is een ruime keuze aan gerechten . Onze keuze viel vooraf op de chef special en als hoofd gerecht een gebakken zeetong. De chef special was werkelijk fantastisch. Een grote variatie aan vis, vlees en brood. Hierbij hebben wij enkele glaasjes witte wijn genuttigd. Er zijn erg veel soorten wijn per glas te bestellen. Het hoofd gerecht, de zeetong was boven verwachting. Mooi gebakken, goed van gewicht, vergezeld met diverse groenten en aardappelen. Voor deze zeetong werd maar € 24,00 per persoon gerekend, echt niet veel voor zo’n lekkere vis van deze grootte. Als dessert heb ik een lekker bockbiertje van het vat op en mijn vrouw een citroen ijsdrank. Wij hebben door de vriendelijke bedieningen het lekkere eten een hele leuke en gezellige avond gehad. Gewoon top
Will K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Op het terras gezeten, lekker in de zon. Het terras is voor het merendeel goed afgeschermd. De bediening is goed en vlot. Van sommige voorgerechten kan je kiezen tussen een klein of groot formaat. Altijd goed. Des te meer ruimtev is er voor het hoofdgerecht. Ik had carpaccio. Was lekker. 'Aangekleed' met verschillende groentes
Hoofdgerecht zeebaars. Goed. De saus mag de volgende keer apart. Was nu over de vis gedaan. Kortom, aan te bevelen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Hier op vrijdag 18 juni met 2 personen gegeten. Ons laten verwennen met een Chefz Verrassingsmenu. Ga niet verklappen wat en hoe, want dan is het geen verrassingsmenu meer. Heerlijk van smaak en mooie bescheiden porties. Daar bij ieder gerecht een lekker glas wijn, maakt het geheel compleet en dat tegen een redelijke prijs.
Jammer dat er voor ons geen plaats meer was op het terras, moeten we maar eerder komen.
De bediening is keurig en snel en oplettend.
m.limburg .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Waarschijnlijk te weining personeel, want de ober zag ons aanvankelijk liever gaan dan komen. Herstelde zich wel en wist uiteindelijk zich min of meer te verontschuldigen. Kleine porties, wel lekker.
Pvm66 V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
We hadden de primeur om een 8 gangen menu te mogen ervaren. Allemaal kleine gerechtjes voor een prima prijs van €28,50. Hier wordt alleen met vers en kwaliteit goede produkten gewerkt. Ook mogelijk om ruim 25 wijnen per glas te bestellen, perfect.
FamilieRomme .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij hebben hier afgelopen weekend voor het eerst gegeten en het was heel erg lekker!!Zeer gezellig en knus eetcafé....vooraf hadden we een luxe broodproeverij gedaan, zelfs onze zoon at zijn vingers er bijna bij op, zo lekker en gevarieerd! Als hoofdgerecht hadden wij een pasta, was ook zeer lekker en als nagerecht mini brownies met slagroom en sinaasappelsaus....onze zoon wilde eigenlijk pizza als hoofdgerecht, maar de ober vertelde dat ze dat helaas niet hebben en kwam hij met een voorstel om frietjes met een zelfgemaakte kinderkroket te eten wat speciaal door de kok was bereid....nou, het was zo op en smaakte zeer goed!!!en als toetje had hij een bolletje ijs met seizoen fruit, vooral de aardbeien smaakte zeer lekker! :-)
Personeel is ook erg vriendelijk, behulpzaam en enthousiast!
Kortom een grote aanrader!!
GdR .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Op zeer correcte wijze ontvangen. Na het maken van de keuze werden op zeer leuke wijze de navolgende maaltijden geserveerd; Spaanse charcuterie ( drie verschillende ham soorten met brood en boter, Ribeye en Varkenshaas medaillons gecomplimenteerd met gebakken aardappels en groenten. Als toetje Seizoenfruit. Bij de maaltijd een rode wijn Merlot en een wit bier. Alles werd op juiste en correcte wijze geserveerd. Daarnaast was er ook ruimte en tijd voor een onderling gesprek.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Heerlijk eten in informele sfeer. Mooie bieren en fantastische wijnen. De bediening doet echt zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Ook de prijzen zijn vriendelijk.
Ankie E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
We hebben er heerlijk geluncht! Heerlijke salade en kroketten. Bij de koffie kregen we nog een lekkernijtje. Het is een mooie, knusse zaak.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Hier worden we blij van!

Chefz biedt gewoon superlekker en eerlijk eten aan voor een betaalbare prijs. We hebben hier echt van genoten.
We waren wat laat en sloegen het voorgerecht over, maar het hoofdgerecht was zo lekker dat we daar wat spijt van hebben gekregen.
De Chefz' Special bood zoveel heerlijke vis en vleeshapjes dat dit iets is waar we het nog lang over gaan hebben en als benchmark zullen gaan gebruiken.
Lekker brood (gevarieerd) daarbij en een mooie presentatie. Het erbij geserveerde stukje vis en de rundvleesragout waren super op smaak.
Het andere hoofdgerecht was ook al zo lekker; een eenvoudige, maar zeer natuurlijk smakende, kalfsstoofvlees met pasta. Jammer was dat dit snel op was en de trek nog wel aanwezig was. Had ik maar een voorgerecht moeten nemen.....

Het dessert was heerlijk. Fijn dat er niet alleen maar bolletjes ijs met vruchtjes op de kaart staan, maar ook een gerecht als hangop.

De service van de meneer van deze zaak was uitmuntend en zeer vriendelijk. We waren nog als laatste gasten aanwezig, maar hij kwam persoonlijk nog even afscheid nemen, gezien het feit dat hij nog iets moest doen in de privésfeer.
We hadden het niet eens erg gevonden als we zonder bericht aan het eind nog door iemand anders waren bediend.....

willemijntje50 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Super gezellige sfeer, mooie kaart en zeer betaalbaar.
prachtige open wijnen en zeer gastvrije bediening.
ik kom er wekelijks en de dagschotel is altijd een verrassing en is nog nooit tegengevallen.