Chefz Proeflokaal

Markt 14 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Chefz Proeflokaal

Een proeflokaal voor de beste koffie's, meer dan 25 wijnen per glas/fles, Brandbier proeflokaal en diverse culinaire specialiteiten zoals Top-charcuterie, de beste kazen uit Nederland, België en Frankrijk. Dagverse vis en verse groenten.

Meer informatie over restaurant Chefz Proeflokaal

Jouw recensie over het restaurant Chefz Proeflokaal

Daniëlla V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Bediening was goed , behulpzaam en vriendelijk.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten in fijne ambiance met vriendelijken voorkomend personeel
Stevens P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eerste bezoek aan dit restaurant is goed bevallen. Gezellige, relaxte ambiance. Opmaak van de gerechten zag er verzorgd uit. Miste bij het opnemen van de bestelling van hertenbiefstuk wel de vraag naar cuisson voorkeur.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een combinatie van een fijne sfeer, heerlijke gerechten en prima wijnen. Een gezellig klein restaurant waar men nog aandacht heeft voor de gast. Zeker voor herhaling vatbaar!
Laurent K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk genoten van een diner van 10 gerechtjes. Wat twijfel of daar nou een erwtensoepje tussendoor past, maar smaak was heerlijk. Hele fijne bediening. We komen graag nog eens terug!
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijne ambiance om je te ontspannen en te laten verwennen met mooie fijne gerechtjes om te delen. Voor herhaling vatbaar.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Prima gegeten in een sfeervolle omgeving; klein en intiem. Zeer prettige bediening. Het was rustig, gezien het feit dat het een maandagavond was niet vreemd. Sommige gerechten konden iets beter, andere waren uitstekend. Over het geheel genomen goed met juiste prijs kwaliteit verhouding.
tim R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Laten we een ding vooropstellen: Het eten was heerlijk. Helaas liet de bediening een paar steekjes vallen. Een gerecht kwam niet, drankjes werden verkeerd gebracht en we moesten zelf om drankjes vragen. Desondanks een positieve ervaring!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ontspannen vriendelijke bediening, we hebben gekozen voor het 6 gangen kerstmenu en heerlijk gegeten.
Mijn zussen zwagers vonden het ook geweldig en voor herhaling vatbaar dus echt 'n aanrader.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verrassende kaart met originele gerechten. Het concept om naar wens gerechten te delen is heel leuk. Gemoedelijke, rustige, ongedwongen sfeer.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten onder genot van een heerlijk glas wijn in een gezellig restaurant!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was rustig in het restaurant. Eten en wijn waren prima. Gekozen voor gerechten buiten de kaart, hertenbiefstuk en kabeljauwfilet. Erg lekker met lekkere knapperige groenten. Geen overdreven hoeveelheden saus, waardoor je echt alles kan proeven.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden het menu met allemaal kleine gerechtjes en het viel ons op dat er weinig aandacht was besteed aan de presentatie. Geen mooi opgemaakte bordjes dus. Maar de kwaliteit van het voedsel was goed.
elisabeth P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie uitgebreide kaart, leuke formule ( delen/niet delen) en uitstekende kwaliteit! Attente bediening! Komen graag nog een keer terug!
ellenmarti .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel en een huiselijke sfeer.
We genoten van Chefz proeverij; 10 heerlijke gerechtjes om te delen.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Uitstekende bediening, prijs-kwaliteitsverhouding eveneens uitstekend.
Komen hier wel vaker om iets te drinken.
Bak00030 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad in Chefz en waren zeer aangenaam verrast, liepen nl toevallig voorbij. Porties precies voldoende zodat je niet al na het voorgerecht vol zit, smaken netjes in balans, prima bediening en een rustige omgeving. Vitello tonato, mooi gesneden en geen overheersende tonijnmayonaise. Kalfsstoof met Parmezaan, prima gerecht. Huisgemaakte Panacotta, net zo lekker als in Italie. Kortom alles wat een bezoek aan restaurant maakt tot een buitengewoon prettige ervaring. Complimenten aan de keukenbrigade en het bedienend personeel.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voor het theater hier lekker gegeten. De sfeer was aangenaam en gemoedelijk en het smaakte uitstekend. De tournedos was van prima kwaliteit en de etagère met een proeverij van vlees en vis niet alleen zeer afwisselend maar ook uitstekend van smaak. We komen zeker nog een keer terug.
LeonWelten .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Op zaterdag 14-11-2015 hadden wij (mijn vrouw en ik) iets te vieren. Daarom hebben wij een bezoek gebracht aan Chefz Proeflokaal. De ontvangst was hartelijk en vriendelijkl. Het is een knus en gezellig restaurant met mooi uitzicht op de Markt. Als Apperatief een prosecco. Tijdens het apperatief hebben wij de menukaart doorgenomen. Er is een ruime keuze aan gerechten . Onze keuze viel vooraf op de chef special en als hoofd gerecht een gebakken zeetong. De chef special was werkelijk fantastisch. Een grote variatie aan vis, vlees en brood. Hierbij hebben wij enkele glaasjes witte wijn genuttigd. Er zijn erg veel soorten wijn per glas te bestellen. Het hoofd gerecht, de zeetong was boven verwachting. Mooi gebakken, goed van gewicht, vergezeld met diverse groenten en aardappelen. Voor deze zeetong werd maar € 24,00 per persoon gerekend, echt niet veel voor zo’n lekkere vis van deze grootte. Als dessert heb ik een lekker bockbiertje van het vat op en mijn vrouw een citroen ijsdrank. Wij hebben door de vriendelijke bedieningen het lekkere eten een hele leuke en gezellige avond gehad. Gewoon top
Will K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Op het terras gezeten, lekker in de zon. Het terras is voor het merendeel goed afgeschermd. De bediening is goed en vlot. Van sommige voorgerechten kan je kiezen tussen een klein of groot formaat. Altijd goed. Des te meer ruimtev is er voor het hoofdgerecht. Ik had carpaccio. Was lekker. 'Aangekleed' met verschillende groentes
Hoofdgerecht zeebaars. Goed. De saus mag de volgende keer apart. Was nu over de vis gedaan. Kortom, aan te bevelen.