Chefz Proeflokaal

Markt 14 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Chefz Proeflokaal

Een proeflokaal voor de beste koffie's, meer dan 25 wijnen per glas/fles, Brandbier proeflokaal en diverse culinaire specialiteiten zoals Top-charcuterie, de beste kazen uit Nederland, België en Frankrijk. Dagverse vis en verse groenten.

Meer informatie over restaurant Chefz Proeflokaal

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Chefz Proeflokaal

avankolck .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima restaurant, heerlijk gegeten, en goede bediening.
Het enige wat niet in de sfeer van het restaurant paste was een groot tv-scherm met daarop bewegende restaurant gerelateerde mededelingen.
P V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met mijn partner.
Ontvangst en bediening was erg goed
Eten voortreffelijk,zeker het aanraden waard
Gezellige eetgelegenheid
D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug! Personeel was goed. Eten was top. Zag er mooi uit en was heerlijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Leuk en relatief klein restaurant met een prima keuken en uitstekende wijnselectie. Een absolute aanrader!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nancy damen G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goed kwalitatief eten, gezellige sfeer en attent en vriendelijk personeel. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.
Marleen E.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Top ! Wij komen zeker terug !
puntjes .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Voor ons zou het eten hoger op smaak mogen zijn, olie werd later nagebracht, gastheer zat met regelmaat wijn te drinken aan tafel bij andere gasten.
Daniëlla V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Bediening was goed , behulpzaam en vriendelijk.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten in fijne ambiance met vriendelijken voorkomend personeel
Stevens P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eerste bezoek aan dit restaurant is goed bevallen. Gezellige, relaxte ambiance. Opmaak van de gerechten zag er verzorgd uit. Miste bij het opnemen van de bestelling van hertenbiefstuk wel de vraag naar cuisson voorkeur.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een combinatie van een fijne sfeer, heerlijke gerechten en prima wijnen. Een gezellig klein restaurant waar men nog aandacht heeft voor de gast. Zeker voor herhaling vatbaar!
Laurent K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk genoten van een diner van 10 gerechtjes. Wat twijfel of daar nou een erwtensoepje tussendoor past, maar smaak was heerlijk. Hele fijne bediening. We komen graag nog eens terug!
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijne ambiance om je te ontspannen en te laten verwennen met mooie fijne gerechtjes om te delen. Voor herhaling vatbaar.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Prima gegeten in een sfeervolle omgeving; klein en intiem. Zeer prettige bediening. Het was rustig, gezien het feit dat het een maandagavond was niet vreemd. Sommige gerechten konden iets beter, andere waren uitstekend. Over het geheel genomen goed met juiste prijs kwaliteit verhouding.
tim R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Laten we een ding vooropstellen: Het eten was heerlijk. Helaas liet de bediening een paar steekjes vallen. Een gerecht kwam niet, drankjes werden verkeerd gebracht en we moesten zelf om drankjes vragen. Desondanks een positieve ervaring!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ontspannen vriendelijke bediening, we hebben gekozen voor het 6 gangen kerstmenu en heerlijk gegeten.
Mijn zussen zwagers vonden het ook geweldig en voor herhaling vatbaar dus echt 'n aanrader.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verrassende kaart met originele gerechten. Het concept om naar wens gerechten te delen is heel leuk. Gemoedelijke, rustige, ongedwongen sfeer.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten onder genot van een heerlijk glas wijn in een gezellig restaurant!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was rustig in het restaurant. Eten en wijn waren prima. Gekozen voor gerechten buiten de kaart, hertenbiefstuk en kabeljauwfilet. Erg lekker met lekkere knapperige groenten. Geen overdreven hoeveelheden saus, waardoor je echt alles kan proeven.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden het menu met allemaal kleine gerechtjes en het viel ons op dat er weinig aandacht was besteed aan de presentatie. Geen mooi opgemaakte bordjes dus. Maar de kwaliteit van het voedsel was goed.