CHEFS Poulet & Frites

Scheldeplein 20 1078 GR Amsterdam Nederland Kaart
31-202339100

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant CHEFS Poulet & Frites

Wij zijn een Amsterdams familiebedrijf waar elke dag met liefde en passie wordt gekookt. U eet bij ons aan de CHEFS Table, midden in de winkel waar het een komen en gaan is van mensen. Gezellig druk en informeel dineert u aan 1 grote tafel. Met elke dag verse kippen uit eigen rotisserie, onze homemade frites en bijgerechten zijn we inmiddels een begrip in heel Amsterdam.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant CHEFS Poulet & Frites

Bus 65 en 62, Tram 12 en 4
  • : https://www.parkingscheldeplein.nl/ en parkeren voor de deur (betaald)

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 20.30

Jouw recensie over het restaurant CHEFS Poulet & Frites

Bas A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten.
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bij binnenkomst werden we zeer hartelijk ontvangen en het eten kwam snel na bestelling met leuke uitleg. Echter, de kip piri piri en Provençaals hadden niet veel smaak en de friet was oké. Had beter verwacht van een restaurant dat zich kip en friet noemt, zeker voor de prijs die je betaald.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Leuke formule, een chef's table in een afhaalzaak. Op de kwaliteit niets aan te merken, gewoon top. We aten met Iensdeal 50% korting op de rekening. Dit maakte het extra leuk. Vind de prijzen als je het volle pond moet betalen, zelfs voor Amsterdam Zuid, te hoog.
babette C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Verbijsterend goed! Tot in de details verrukkelijk, ieder item! De kip smelt onder je tong en heerlijk pittig, de groenten vers en knapperig , de mayonaise verbluffend en eigengemaakt dat proef je meteen.. Frites Top !
Ik geef deze zaak een 10 !
Margrrt S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wat een leuke en gezellige zaak is Chefs toch. Onlangs een kippetje met een appelmoes gehaald: heerlijk!
Echt een aanrader en waar voor je geld.
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een mooi ingerichte winkel met heerlijk vers eten, een echte hotspot in de Rivierenbuurt! Ik ben al vaker geweest om een lekkere kip (met frieten) mee te nemen, altijd erg smaakvol en goed geprijsd. De winkel wordt heel goed onderhouden, het is er hygienisch en vooral de inrichting vind ik heel mooi. Soms moet ik wat langer wachten door bestellingen die tussendoor worden gedaan.
Dana P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heerlijke gerechten, leuke sfeer en vooral er aardig personeel!
Het piri piri menu met een half kipje, friet met mayo en salade is mijn favoriet.
Juliaan L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Toevallig naar binnen gelopen maar ik werd aangenaam verrast door de fijne sfeer in deze zaak. Alles rook heerlijk en zag er schoon en smakelijk. We hebben heerlijke kippenballetjes, cous cous en Marokkaanse kippendijen gegeten op het terrasje. We werden zeer vriendelijk geholpen door de dame aanwezig. Jammer dat ik ver weg woon, want anders zou ik hier veel vaker komen! Echt aanrader in de rivierenbuurt!
Sanky29 S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
gisteren liepen wij rond en kwamen per toeval binnen, de Service en arrogantie geven een deuk aan de Zaak. frietes zijn heerlijk zodra de service valt te wensen is je smaak van het eten weg. het is de Eigenaar geraden om binnen komende klanten beter te woord te staan en serveren en niet zo arrogant doen vooral met kleine kinderen blijkbaar heeft zij geen kids merk je meteen bah bah, half kip met friets kost 18 euro belachelijk
Beste Sanky, Onze winkel staat open voor iedereen ook voor kinderen. Ons menu aan tafel van 18 euro bestaat uit 1/2 Hollandse scharrelkip (500 gr) met huisgemaakte kruiden, verse frieten, groene salade met Franse dressing en homemade mayonaise. U zit voor dit geld aan tafel en wordt bediend door personeel. Omdat onze winkel voor 80% bestaat uit Takeaway is het er altijd erg druk en hectisch waardoor er wel eens wat mis kan gaan. Excuses hiervoor.
Tvdl .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik ben groot fan van het heerlijke eten van Chef's! Alle gerechten met kip zijn om te smullen. Grote aanrader, ook handig en lekker om eens te kippetje te laten bezorgen.
Bossanova .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Dit is de snackbar ontstegen. Heerlijk doorgebakken frites met een fijne smaak en lekker mayonaise. Je proeft dat hier goede aardappelen worden gebruikt en een hoge kwaliteit frituurvet. Grote porties tegen een alleszins prima prijs.
Ook vind ik de winkel er aantrekkelijk uitzien, ruim en een beetje landelijk. Aardige mensen ook.
Wat mij betreft: de beste frietjes van Amsterdam en omgeving. Hot tip !!!
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Ik ben iets minder enthousiast over het eten. Prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening niet in balans. Bij thuiskomt het bonnetje gecontroleerd en de twee porties aardappels kosten € 6,39. De hoeveelheid was 1.5 aardappel en ze waren niet helemaal gaar. De thaise viskoekjes waren goed van smaak, maar de binnenkant was nog glazig. Waarschijnlijk hebben we pech gehad, want aan de reacties te lezen, moet het wel goed en lekker zijn.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heb hier al enige keren een maaltijd afgehaald, wat ik als zeer positief heb ervaren! Veel diversiteit aan allerlei heerlijke eigentijdse en ambachtelijke hapjes, salade, en complete gezonde maaltijden.
Gisteren de kip van het spit en een heerlijke couscous met gegrilde groenten. Deze smaakte bijzonder lekker. Bovenal wil ik opmerken de uitstekende service en persoonlijke aandacht van Didi, Helen en Martine!
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hoe gelukkig kun je zijn als je bij Chefs & Co binnen komt. Keuze uit waanzinnig lekkere gerechten die je naar hartenlust kunt combineren. Ook al doen de dames primair aan catering - je kunt er ook private dinings organiseren aan een lange tafel met verrassend porselein en leuke accenten. Het is dan echt een feestje. Met het eten van Didy en de gastvrijheid van Martine en Helen. Absolute aanraders zijn het bijzondere vlees van de ambachtelijke slager, de specials die samen met Indonesische of Thaise koks worden gemaakt, de verrassende dagspecials... Ach: het lijkt wel alsof ik er aandelen in heb, maar helaas niet. Echt voor als je eens wat anders wilt.
Margrrt S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Ik haalde er al altijd heerlijke hapjes voor de borrel en het diner, dus ik was al een enorme fan. Nu echter helemaal: we hebben een private diner in de winkel gehad en dat was echt top! Heerlijk eten en een supersfeer. Echt een aanrader!
Tvdl .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Vorige week eten afgehaald bij Chef's en co. Ik was meer dan tevreden. De gerechten waren zeer goed op smaak en origineel. Heerlijke salade met bonen gegeten. Verder heerlijke Indische loempia's en zeer goede