Chefs on Tour

Meer informatie over restaurant Chefs on Tour

• : Parkeerplaats

Rverhaal .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De smaakavond deed zijn naam eer aan. Een zes gangen diner, inclusief.twee amuses. Wat een bijzondere smaken en een lust voor het oog. Thema was kleur. En kleurrijk was het zeker. Niet alleen het eten. De sommelier vertelde vol enthousiasme over de bijpassende wijnen.Tevens muzikaal ook mooi verzorgd met tussendoor een gitarist. Complimenten voor de chefs en bediening. Was een beleving!.
Christiaan030 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
We kennen Chefs on Tour van een bedrijfsdiner op de Bink. Voor de presentatie van onze nieuwe collectie hebben we Michiel gevraagd om de hapjes te verzorgen. Werkelijk in één woord: ongelooflijk! Alle hapjes waren zo mooi vormgegeven dat het bijna kunst leek en de smaken waren fantastisch. Ook een dikke pluim voor de bediening, die de hapjes zo mooi hebben toegelicht. Michiel is een ware meester met zijn gerechtjes en heeft aan onze presentatie en extra laag van beleving toegevoegd. Voor ons was dat echt een absolute meerwaarde. Chapeau!
A K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
We hebben genoten van het fantastische diner wat Michiel en zijn team voor ons en onze bruiloftsgasten heeft neergezet. Een warm ontvangst op het balkon van Binck36 met een heerlijke amuse (oester met passievrucht en mierikswortel; een top combinatie) en een bijzonder apperatief. Met uitzicht over de skyline van Den Haag hebben we vervolgens genoten van een heerlijk diner. Fijne bonus; je kan kiezen uit 5 soorten verse bonen (van zijn buurman) dus extra lekkere koffie. We gaan zeker ook een keer naar een van zijn proeflokaal avonden en het "pure smaak diner" gaan we ook zeker nog een keer boeken. Kortom; een aanrader!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Een smaakavond beleefd met het thema 'Zee'. Uiteraard met veel vis, maar wat voor vis. wat een heerlijke zachte smaken allemaal. Een rauwe Japanse dolfijnachtige vis werd op een binnengedragen tafel voor het publiek gefileerd en op de borden gedresseerd. Ook de in zoutkorst gebakken zeebaars was geweldig. De ravioli met het enige vlees van de avond (Kalfswang) was goddelijk. Voor het ' all in' bedrag van 75 Euro wordt je echt verwend. Ook aan wijnen en water geen gebrek. Bediening zeer deskundig. Geweldig avondvullend programma.
R .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Afgelopen zaterdag waren wij te gast op een avond waar groente de hoofdrol speelde. prachtige gerechten waarbij je nauwelijks door had dat ze helemaal uit groenten waren opgebouwd werden begeleid door heerlijke wijnen. de ambiance is bijna surrealistisch omdat je vanuit het proeflokaal in BINK 36 uitzicht hebt op het centraal station en vanaf het balkon alwaar wij het aparetief (cocktail op basis van bleekselderij met gin en prosecco) nuttigden op het rangeerterrein van de NS. Absolute aanrader!
Kevin_2013 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
We hebben enorm genoten tijdens de smaakavond in het Binck gebouw waar we in een ontspannen sfeer en met een geweldig uitzicht op de skyline van Den Haag op een mooie verscheidenheid aan culinaire verrassingen werden gepresenteerd. Het thema van de avond was groente en dit concept werd vanaf de cocktail bij ontvangst op het terras tot aan het dessert van basilicum ijs met rabarberslagroom doorgevoerd. Door de grote diversiteit in smaken en bereidingswijze heb ik het stukje vlees op mijn bord geen moment gemist. Mijn persoonlijke favorieten van de avond waren de "bitterballen" van paddenstoel en de intense smaak van de hooi gerookte knolselderij. De wijnen die door de enthousiaste sommelier bij de gerechten werd geschonken was uitstekend en complementeerde het geheel perfect. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek.
Tante-pat .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
wauw wat een avond! Michel de Bruijn heeft laten merken dat hij verstand van zaken heeft en smaken perfect weet te combineren. de aziatische oester is gevaarlijk voor je vingers (je eet ze er zo bij op). de parel van paling is subliem, de tomatensalade zacht zonder de smaak van de tomaat te verliezen. De parelhoen mals, gaar en met een prima saus erbij. de topper echter was 12 punten waard en was de zalm. Op hooi gerookt en vervolgens heel laag laten garen. smeltend op de tong! de gekozen wijnen waren bijzoonder en matchten. Hierbij was de pinot blanc uit de Elzas de echte winnaar. We hebben genoten. Goede bediening!