Chefke's

Grachtweg 11-13 2161 HL Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Chefke's

Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Sfeervol gezellig restaurant. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Leuk menukaart met wisselende weekmenu's tegen een betaalbare prijs. De gerechten zien er verzorgd uit en zijn goed op smaak en met passie bereid. We komen hier regelmatig met veel plezier. Reserveren is wel aan te raden.
Noti .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijke sate gegeten met lekkere smaakvolle sausjes. Voor een fijne prijs. Terras lag wel aan een weg maar zeker aanrader
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Heerlijke gezellige avond gehad.
Eten was helemaal goed, goede adviezen, heerlijke T-Bone en echt medium.
Heerlijke wijn bij het eten, kom hier zeker nog terug.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Wij hebben hier met zijn tweeën gegeten en allebei blij verrast. Voor 8,50 p.p. hadden we allebei een weekschotel (de varkenshaas en de sate) en zowel qua smaak als hoeveelheid gewoon top. Er zit voor dat geld zelfs nog lekkere friet en salade bij ook. Decor is gezellig, en je ziet aan de bediening dat ze het naar hun zin hebben. Als nieuwe frisse Lissenaren: Ons gaan jullie zeker vaker zien!
Benita V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Met een groep van het werk hier wezen eten. We hadden maar een beperkte tijd en hadden dat ook aangegeven. We kozen allemaal voor de daghap. Voor ieder wat wils, want je kunt kiezen uit een aantal gerechten zoals varkenshaas, eendenborstfilet en div. soorten saté . Daghap kost maar 8,50 euro. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding ! Erg vriendelijk personeel en alles werd correct binnen onze beperkte tijd geregeld. Een aanrader om hier te gaan eten.
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Gister voor het eerst een keer bij Chefkes gegeten...had ik veel eerder moeten doen.
Super goed eten voor een zeer schappelijke prijs.
We waren met een groep van 8 personen. Werden netjes ontvangen en naar de tafel begeleid.
Voortjes bestonden uit Carpaccio, Garnalencocktail, Geitenkaas salade, Scampi's en Uiensoep.
Alles perfect geserveerd en op temperatuur.
Ook de hoofdgerechten Sate, T-bone steak en Kabeljauw vielen volledig in de smaak.
Haas gedeelte op de T-bone was wel duidelijk veel zachter dan het entrecote gedeelte en bij sommigen zat er net even iets teveel vet aan de rand.
Naast de bestelde huiswijn (soepel, makkelijk weg te drinken) kregen we keurig een karafje water wat niet op de rekening werd gezet...zo hoort het ook ! Bediening was correct.
Wij hebben een heerlijke avond gehad en gaan hier zeker vaker terugkomen.
Aanrader !!!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
alles wat je daar wilt is perfect, de bediening en het eten is perfect. Wat wil een mens nog meer als hij een avond gezellig wilt zitten.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Heerlijk gegeten. Prima en gezellige bediening. De lendebiefstuk was uitstekend en op de juiste wijze bereid. Achteraf aangenaam verrast door de prijs.
Thomas-do .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Het was voor mij al weer een jaartje geleden dat ik er voor het laatst gegeten had. Nog steeds is de prijs/kwaliteitsverhouding heel goed. Een 10 geef ik zeer zelden, dus een dikke 9 is voor mijn doen al heel hoog. Echt heel lekker gegeten. Gezellig en sfeervol. Echt een aanrader. Kleine maar doeltreffende wijnkaart. Kortom.... Ik ga er weer heen. Hulde...
Lodewijk G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Leuk en goed betaalbaar restaurantje - wel wat sfeer maar niet teveel. Een dagschotel voor slechts 8.50, het is dan ook niet verbazend dat het hier snel druk kan zijn. De dagschotel is eigenlijk vooral een kleinere variant van het 'echte' gerecht, maar voldoende om de avond mee door te komen.

De vegetarische dagschotel staat niet op de kaart, maar is wel beschikbaar. In mijn geval was het een bladerdeegdingetje gevuld met wat willekeurige Hollandse groenten. Smaakte prima, maar zeker niet een culinair hoogstandje om van je stoel te vallen.

De bediening was wat slordig. Bijna verkeerde gerechte opgenomen en liet friet uit de schaal vallen. Niet overmatig vriendelijk of snel.
Johanna88 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Een 10 voor het eten lijkt misschien wat aan de hoge kant, maar dat zit 'm ook in de prijs/kwaliteit verhouding. Alle gerechten waren bijzonder smakelijk, van de tapenade bij het stokbrood tot en met het - verrassende - koffielikeurtje bij de cappuccino. De soep, het vlees, de groenten, de friet, - zelfs de mayonaise bij de friet - en het dessert, alles was van een uitmuntende kwaliteit! En dat voor een zodanige prijs dat ik even dacht dat men vergeten was alles op de rekening te zetten. Een dergelijk hoge kwaliteit voor zo'n prijs kom je niet veel meer tegen. Bovendien ook nog eens een zeer vriendelijke bediening, absolute aanrader dus!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Heerlijk gegeten vanavond in dit restaurant.
Mijn partner en ik beiden een garnalen cocktail besteld. Op een bord kwamen de Hollandse garnalen op een bed van verschillende soorten sla met een cocktailsaus en een schijfje citroen. Leuk opgemaakt en smaakte echt heerlijk.
Ik zelf had als hoofdgerecht biefstuk. Op de kaart stond deze met pepersaus, maar ik zag dat ze bij de varkenshaas stroganoffsaus serveerde. Het was geen enkel probleem om de pepersaus te wisselen voor de stroganoffsaus. Dit smaakte echt super.
Mijn partner had de sate. Deze was erg lekker, en de pindasuas was ietwat zoetig. Erg lekker. Er werd verse patat bij geserveerd met mayonaise en knoflooksaus.
Als nagerecht hadden wij een yoghurt taartpunt met een bolletje ijs met slagroom. Ook heerlijk. De taartpunt was iets te koud, maar toen deze iets warmer was geworden, smaakte deze uitstekend.
Ons werd gevraagd of wij stokbrood wilde aan het begin van het diner. Deze was erg lekker en werd geserveerd met kruidenboter en tapanade. Hiervoor werd wel €. 2,75 berekend. Geen probleem, maar het was netter omdat even te melden.
De huiswijn smaakte erg goed. De rode wijn had een iets zure afdronk, wat elke slok weer je het gevoel gaf, wanneer je deze had doorgeslikt, dat je een slok wijn had gehad. Echt lekker.
Wij vroegen bij de wijn kraanwater. Dit werd gelijk gedaan en was totaal geen probleem.
De prijs / kwaliteit was super. €. 19.50 voor het drie gangen diner was het meer dan dat waard!
Moppiemol .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Wij eten hier heel graag met gezin met 2 kinderen. Vrij klassieke gerechten voor een eerlijke prijs. Het rundvlees is heerlijk mals, bij de kinderen is de saté en de vegetarische schotel favoriet!