Chefburger Emmen

9,4
9,4
Shirley B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren 26/11 hier wezen eten na een dagje Wildlands toevallig liepen we er smiddags al langs voordat we het dierenpark ingingen en ons interesse was gewekt. Als drinken de verse limonade. Zeker een aanrader! Omdat ik een kleine eter ben besloot ik met mijn vriend een hamburger te delen en dan wat friet en kippenvleugels erbij. Hoe de burger precies heette weet ik niet meer. Het was degene met truffelmayonaise. Hij was heerlijk! Het enige minpuntje was dat ik het vlees op de burger vrij dik vond. Persoonlijk hou ik van wat meer plattere burgers. Maar dat is een kwestie van smaak. Dan de patat. OMG! Zoo lekker! Verse friet met truffel en kaas erover! Kipkluifjes waren iets aan de droge kant maar verder prima. Mijn vriend vroeg al wanneer we er weer gingen eten. Helaas is het voor ons 2.5 uur rijden. Het is een klein tentje dus als je hier wil eten zou ik zeker wel reserveren.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wat een leuk zaakje ! Klein maar fijn !! De service en sfeer is fantastisch en het eten super !! Het aanbevelen zeer waard !!
Markjurjens26 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Op een goede locatie in het centrum van Emmen gelegen. In het overdekte winkelcentrum de Weijert op loop afstand van Wildlands. Wij hebben twee verschillende burgers gehad, friet met parmezaan en truffelmayonaise. Dit was allemaal prima voor elkaar! Vriendelijk personeel wat oog heeft voor een leeg glas, zie je ook niet overal meer dat personeel daar de aandacht aan schenkt!
DianaDB .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij zijn hier geweest na ons bezoek aan Wildlands. Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Eenvoudig eten met kwaliteitsproducten. Alleen de kipkluifjes waren niet zo lekker, beetje te vet. Maar neem gewoon een van de burgers, dat is top. En de huisgemaakte friet, heerlijk.
De kindjes kregen een presentje, die ook helemaal blij.
Didadel .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met de familie 14 personen spontaan besloten om na een dagje wildlands hier te gaan eten. Telefonisch contact gehad of dat het mogelijk was. Antwoord geen probleem. Bleken ze te denken dat we met 4 man zouden komen. Ongelofelijk hoe goed er toen geïmproviseerd werd. Echt top????. Eten was van hoog nivo. Zelden zo'n lekkere burger gehad. Leuke sfeer. En goede bediening
Margee .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Na een dagje Wildlands hier gegeten.
Het begint al met de heerlijke lucht als je buiten komt aan lopen.
Leuk ingericht, lekker muziekje, leuke/vriendelijke bediening.
Het eten is ook super. Nou echt een super hamburger. Patat super. Wij hebben alle drie heerlijk gegeten voor een leuk prijsje.
En niet te vergeten de limonade heerlijk fris. Super. Zijn we in de buurt komen we zeker weer langs.
HansBurgerEmmen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Bij Chefburger samen met onze zoon heerlijk gegeten. 2x The Crown (normal en xl) plus kids burger classico. Natuurlijk met frites erbij. Bediening is prima en zeer klantgericht. Muziek lekker swingend door al die salsa. Limonade lekker fris. Koffie en Latte Macciato prima kwaliteit.

Lekker informeel ingericht en zo is de sfeer ook. Veel is mogelijk en goede variatie op de menukaart. Ook vegetarisch kan. Absolute aanrader voor iedereen die lekker en ontspannen wil eten. Normale prijzen. Alles op loopafstand van Wildlands. Kunt zowel binnen als buiten eten en onze hond mocht mee naar binnen.

Kortom een aanrader voor iedreeen en wij zullen er zekker nog terugkomen.
Liek6130 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
De burgers die wij bestelden waren heerlijk! Sappig, vol van smaak,Vers bereid en veel te snel op ( en dat terwijl ze een formaat voor grote trek hadden). De entourage was gezellig. De bediening was vrolijk en attend met gezellige salsa muziek! Wij komen zeker terug. Een aanrader! Prijs- kwaliteit heel goed!
Belinda W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Jammer dat ze niet bij ons in de buurt zitten, want dan zouden we er vaak gebruik van maken. Leuke variaties (en, hoera, ook vegetarisch) en heerlijk spul. Aanrader!
Joshua B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
In een zeer prettige omgeving genoten van een heerlijke hamburger. Samen met de verse frietjes is dit zeker een aanrader. Hamburgers die met veel liefde voor het vak worden gemaakt en geserveerd.
Voor iedereen die in een zeer ontspannen ambiance wil genieten van een heerlijk menu zeker een aanrader.
Patriciacoster22 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Vorige week ben ik voor de vijfde keer heerlijk wezen eten bij de Chef Burger.Deze keer heb ik de smoke bbq burger gegeten.Net zo heerlijk als de rest van de burgers,ik raad aan om ze allemaal uit te proberen,elke hamburger heeft een unieke smaak met een heerlijk originele saus.Allemaal vers gemaakt met biologische producten en dag vers,heerlijk!!!!!
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Geniaal restaurantje, lekker simpel qua inrichting, geen volle bedoeling. Salade met geitenkaas is een topper en aanrader. Zelfden was een salade zo goed! Burger eveneens. Top prestatie! Komen zeker terug.
Tiffanygenesis .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Super leuk ingerichte restaurant, doet je meteen aan Amerika denken. De burgers zijn van zeer goede kwaliteit. Het biologische vlees is zeer smaakvol en samen met de versgebakken broodjes, geweldig! Ook de luxe frietjes met parmesaan kaas en truffel mayonaise is zeker een aanrader! De zeer vriendelijke personeel, steelt natuurlijk de show! Zeker voor herhaling vatbaar!
Fijnproefkonijn200 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Vandaag voor de tweede keer aangeschoven. De burgers worden met zoveel passie en aandacht klaargemaakt, echt een aanrader voor iedere burgerliefhebber.
Gedi O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Als je diverse voedselallergieën hebt is het lastig om een restaurant te vinden waar je zo aan kunt schuiven voor het eten. Ik eet door mijn voedsel allergieën veganistisch(vegan) en heb bij Chef Burger een Veggie delight besteld zonder geitenkaas en zonder mayonaise, in plaats van de mayonaise hebben ze er een tomatentappenade overheen gedaan.
Het was een heerlijke burger en ik had even weer het gevoel een goede beef burger te eten.
Complimenten voor service waarmee de burger werd aangepast aan mijn dieet en erg smakelijk. Ik kom zeker terug en kan Chef Burger aan iedereen aanbevelen, zowel vleeseters, vegetariërs als veganisten.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hebben vóór de opening mogen proeven van de heerlijkheden die we voorgeschoteld kregen en dát was al stuk voor stuk ontzéttend lekekr .
Ná de opening een volledig menu genuttigd en het smaakte uitstékend !!!
De frieten , topkwaliteit . De truffelmayonaise smaakt héél bijzonder .
De burgers.... SUPER . Met een voldaan gevoel in álle opzichten weer naar buiten gegaan.
Graag tot een volgende keer !