Chef Thomas Café & Catering

Haltestraat 6 2042 LM Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Chef Thomas Café & Catering

Een beetje liefde op je bord

Bij Chef Thomas zul je nooit zomaar een hap eten op je bord geserveerd krijgen. Hier hebben ze een passie voor koken, de natuur en mensen. Daarom kun je hier een regelmatig wisselend menu verwachten, bereidt met seizoensgebonden en biologische ingrediënten. Alles wordt met zorg uitgezocht bij veelal lokale leveranciers en - misschien wel het allerbelangrijkste - met liefde voor u klaargemaakt!

Meer informatie over restaurant Chef Thomas Café & Catering

Bus 80 en NS station op 2 minuten loopafstand
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

7,1
Erg lang
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geen sterke performance hier. Alhoewel de individuele gerechten prima smaken is er gebrek aan visie en focus. De kaart is onsamenhangend. Chef Thomas presenteert zichzelf als Caribbean maar op de kaart staat pesto, wasabi en wild gerechten. En wasabi op een bord met jerk chicken ontgaat mij helemaal. De service is slecht. Om over het geruzie tussen de chef en service maar te zwijgen. En dat gewoon in het bijzijn van klanten?! Enkele klanten liepen, na lange wachttijden, teleurgesteld naar buiten. Geen fraaie vertoning. Ondanks alles moet ik zeggen dat de chef wel kan koken. Nu nog correcte behandeling van gasten en iets minder sarcasme en wellicht zal ook chef Thomas zich kunnen verheugen op 'repeat customers'.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met de hele familie hier wezen eten tijdens een weekendje Zandvoort. We waren met z'n achten dus van te voren gereserveerd. Het eten smaakte erg goed. Helaas duurde het wel wat lang. De eigenaar staat maar alleen in de keuken, misschien is iemand extra handig. De eigenaresse bediende ons en was erg vriendelijk, ook nog gezellig met de eigenaar gepraat. Erg leuk stel. Al met al gezellig en lekker eten voor als je tijd hebt.
Pierre_masai .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Food ok, maar service heel slecht. Twee uur wachten, het kan gebeuren dat iemand afwezig is in de keuken, maar dan ook geen compensatie gekregen, zelfs geen glas water extra, alleen en dame die ruzie kwam maken met de klanten die durfden klagen...
Beste meneer,

Graag zet ik de feiten even op een rijtje zoals ik gisteren al aangegeven heb bij u aan tafel toen u dreigde met recensies op Iens en Tripadvisor.

U heeft ons restaurant gisteren bezocht met 4 personen tijdens de Grand Prix in Zandvoort. Deze dag behoort tot de drukste dagen van het jaar. U bent even na half 9 binnen gekomen toen ons restaurant al voor 95 % bezet was.

Vervolgens hebben wij u binnen 5 minuten geholpen en heeft u binnen 10 minuten een fles wijn gekregen, een broodje en heeft u alleen tapwater van het huis geserveerd gekregen. Daarnaast is u door een van onze werknemers gemeld dat het allemaal wat langer duurt door extreme drukte.

Toen ik persoonlijk bij u aan tafel kwam een half uur later, om u te melden dat het eten onderweg is en om te vragen of u nog een drankje wilde kreeg ik als antwoord van u op een zeer onprettige manier: ' Nee we hoeven helemaal niks! U moet niet denken dat u tijd kunt rekken met drank, we willen eten!' Vervolgens vroeg ik wat U precies bedoelde en toen zei U onvriendelijk "Niks!" waarop ik antwoord gaf en uitleg bij uw opmerking dat wij doen wat wij kunnen doen, dat Chef Thomas helaas door afwezigheid van 1 keukenmedewerker, alleen in de keuken staat en dat het bijzonder druk is vanavond. Uw zoon probeerde er bij u tussen door te komen want hij wilde wel graag iets bestellen, hetgeen ik direct voor hem heb gehaald.

Even later werd uw eten geserveerd en alles was naar wens.

Ik zie u nadien opstaan voor toillet bezoek e.d. en dus ben ik gelijk de rekening gaan maken voor u zodat u niet langer hoefde te wachten. Ik breng de rekening naar u en vraag of alles naar wens is geweest nogmaals. Uw borden waren allen leeg, zelfs de decoratie heeft u niet achter gelaten en alles was perfect naar wens. Totdat u mij begon 'aan te vallen' over de wachttijd en dat ik daar iets aan had moeten doen. Dus ik sta u vriendelijk te woord en ik wil u graag een korting aanbieden op de rekening, maar U wordt boos op mij, u duwt mij op zij en zegt" Nu betalen en dit wordt een recensie op Tripadvisor"
"Waarop ik antwoordde dat ik het zeer jammer vind dat u mij niet in de gelegenheid stelt uw wachttijd te compenseren." Waarop u boos wordt, weg loopt en zegt ik hoef niks van jou te horen en ik hoef geen korting" waarop vervolgens uw zoons zich verontschuldigen voor uw gedrag met : " Excuses voor onze pa, trek het u niet aan hij is erg moe" Vervolgens heb ik met uw vrouw afgerekend en hebben jullie ons pand verlaten.

Nogmaals bij deze mijn oprechte excuses voor de lange wachttijd gisteren. Ik betreur het wel dat u totaal niet voor reden vatbaar was en u mij niet de gelegenheid heeft gegeven om iets te compenseren, dat had ik graag voor u gedaan. Ik vind het ook zeer jammer dat u mij hier op Iens afschildert als een ruzie maakster, terwijl ik alles behalve ruzie met u heb gezocht.

En wat onze andere klanten betreft; die hebben gisteren allemaal een drankje of broodje van het huis gehad ter compensatie en ik heb hun mijn excuses aangeboden voor uw openbaar, niet gepast gedrag, waarna zij begrip hadden en tevreden ons pand hebben verlaten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop voor u dat deze feedback u tot nut is bij verdere toekomstige aangelegenheden.

Het beste voor u en familie,

Hartelijke groet,

Eigenaresse Chef Thomas Café
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Uitstekende bediening.Goede uitleg over allergenen.Ik ben tarwe en lactose intolerant.
Genoeg mogelijkheden om hier fijn te eten.
Eetsmakelijk.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hebben hier afgelopen donderdag met 4 personen gegeten. Het stoofpotje en de vegetarische pizza smaakten heerlijk. De Chicken Madeira viel wat minder in de smaak, wat te donker (mede door de marinade) en erg vet. Er was veel te weinig groente bij de hoofdgerechten. Het personeel was erg vriendelijk, maar de deskundigheid liep nogal uiteen. De beoordeling voor de bediening loopt uiteen van een 9 tot een 6. Men vroeg of alles naar wens was en toen wij daarop groenten wilden bijbestellen was men al snel doorgelopen naar een tafel elders in het restaurant. Een beetje vreemd om geen antwoord af te wachten. Je zit er gezellig en hebt er genoeg ruimte en privacy.
Beste Jan,

Bedankt voor uw recensie. Ik kom graag met u in contact om bovenstaande punten die u aangeeft te kunnen verbeteren. Mij zijn een aantal zaken onduidelijk.

Wij hebben geen vegetarische pizza op het menu staan? En de Chicken Madeira heeft geen marinade maar chimichurri en is zeker niet vet? Allicht was het de Jerk Chicken? Deze is wat vettig door de marinade in olijfolie. Ik heb zelf bediend deze avond maar u heeft bij mij geen groente besteld dus ik wil graag weten bij wie dit dan gebeurd is, zodat ik het verder op kan pakken. Wij zijn namelijk aan aantal nieuwe serveersters aan het trainen momenteel en zo kan ik de feedback die u geeft terug koppelen. Service staat bij ons zeer hoog in het vaandel!

Graag nodig ik jullie nogmaals uit en ter compensatie van het kipgerecht wat niet in de smaak viel biedt ik u graag 1 x de echte Chicken Madeira aan op onze kosten. Ik ben er namelijk van overtuigd dat deze wel heel erg in de smaak valt bij u. Wilt u contact met mij opnemen via info@chefthomascafe.nl?

Alvast hartelijk dank voor uw hulp en hopelijk tot ziens bij ons in het restaurant!

Reactie van proever:

Beste heer,

Ik heb per abuis een vegetarische pizza genoemd, het moet een vegetarische pasta zijn, excuus hiervoor. De kip was inderdaad de Jerk Chicken (heb ik nog even nagevraagd). Wij werden door een jongere dame gevraagd of alles naar wens was, maar zij verdween voor wij antwoord hadden kunnen geven. Wij wilden de groente bestellen, maar omdat zij weg was besloten wij maar dit niet te doen. Waarschijnlijk was dit de nieuwe serveerster. Verder wil ik uw kwaliteit niet in twijfel trekken, maar ik heb beschreven hoe het is gegaan. Ik kan voorlopig geen gebruik maken van uw aanbieding die ik zeer waardeer, omdat ik in het noorden van het land woon op ca. 200 km van Zandvoort. Ik hoop hiermee alles te hebben opgehelderd.

anf 2e reactie van restaurant:

Bedankt voor uw opheldering. Wij hebben het inmiddels opgepakt met de desbetreffende serveerster. Jullie zijn van harte welkom bij jullie volgende bezoek aan Zandvoort!
Ewoud G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Erg leuk klein restaurant, de kaart lijkt op het eerste oog niet heel bijzonder maar de presentatie en de smaak des te meer.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
We hebben gisteren weer heerlijk gegeten bij Chef Thomas! De smaak van de gerechten is fantastisch! Vers gemaakte gerechten en sauzen en niets uit een potje!! Goede service en vriendelijke hostess. De sfeer is vriendelijke en ontspannend! Reden om er vaker te gaan eten...
Casper P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Enthousiaste bediening en heerlijke gerechten.
De aangeraden wijn was ook erg goed!

De entourage doet iets onder voor de kwaliteit van het eten maar was zeker niet storend.

Bedankt!
ProfessorProever .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gister hebben wij met veel plezier en genot bij Chef Thomas gegeten. Ik was vroeg, de zaak was nog leeg, toch hing er al een fijne sfeer en ik werd hartelijk ontvangen door Debby. De chef had nog tijd voor een praatje en hij is een bevlogen, vriendelijke kok met een brede achtergrond die heerlijke smaken combineert op zijn schitterende borden.
We hebben alle 4 een "can't choose" (mixed platter) genomen en het was heerlijk!
Ik kan iedereen die eens wat anders wil eten in Zandvoort van harte aanraden om bij Chef Thomas te gaan eten. Ten eerste voor het eten van de chef en ten tweede voor de professionele en gastvrije service van Debby. Ze zijn een supergoed team en ik hoop dat ze nog veel succesvolle jaren zullen hebben met deze leuke zaak!
Fredslats .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Na online recensies gelezen te hebben, zijn wij bij restaurant chef Thomas terecht gekomen. Zojuist 2 heerlijke voorgerechten, goat cheese salad en garlic Shrimp, en 2 heerlijke hoofdgerechten, caribbean stew,
gegeten.
De betaalbaarheid, goede service, muziek, vrolijke bediening en kok maakten het restaurant tot een aanrader.
Getracht is het restaurant leuk in te richten. Alleen leek er nog kerstverlichting en een rendierkop te hangen.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gisteravond verrassend lekker en gezellig gegeten met het Social Deal menu bij Chef Thomas in Zandvoort.... Chef Thomas en zijn (gast)vrouw begrijpen hoe je je klanten verwent en verrast.... we werden zeer gastvrij ontvangen, de jassen werden aangenomen en we kregen hele leuke en enthousiaste uitleg over het menu met bijzondere Caribische gerechten. Chef Thomas staat prominent in het restaurant in de keuken, leuk om te zien wat een passie hij heeft voor het eten, en dat proef je.....
We hebben genoten van de gamba's, Catch of the day, de vegetarische curry en verrassingsdessert....
Nog twee puntjes ter verbetering: houd de tafels goed in de gaten (toen we gingen zitten stonden er 2 gebruikte wijnglazen op onze tafel) en zet standaard een karaf kraanwater op de tafel (dit staat erg gastvrij, de gasten kunnen zelf beslissen of ze evt. nog mineraalwater bestellen).
Klaus A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten met Social Deal. Keuze menu met vis, vlees en veggie. Heerlijk verrassende gerechten, attente service en aangename sfeer. Personijk touch van Thomas en zijn vrouw. Focus op bio en fairtrade ingrediënten en drankjes. Een aanrader in Zandvoort en omgeving.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten op 2de kerstavond zonder te reserveren. Op zoek met een groep van 9 naar een gezellig eettentje zonder alle kerstmenu's "toevallig" terecht gekomen bij Chef Thomas. (Toeval bestaat niet) Bij ontvangst aan de deur vrijblijvend binnen tafeltje uitgezocht en vertelde mij over zijn gezonde op natuurlijke basis caribbean bereide gerechten. Klonk zeer aantrekkelijk, dus gelijk gaan zitten. Hij heeft het niet overdreven maar wij hebben met z'n allen, vanaf 12 jaar en ouder, super gegeten. Van kipsate tot zijn stoofpotjes. Top. Zeker voor herhaling vatbaar.
Daan I.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Onverwachts heerlijk gegeten bij chef Tomas en zijn echtgenote. De kaart oogt standaard maar de gerechten (curry goat en duck) waren verrassend lekker met een aparte twist. De borden waren mooi opgemaakt, de bediening (de echtgenote) vriendelijk en gastvrij. De chef kok kwam langs. Zoals het hoort. Kortom, een aanrader.
Scarlett T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eten echt een dikke tien !
Aanrader
Helaas was de service in het begin niet zo super .. Maar later werd het goedgemaakt door een betere bediening die kwam werken
En het eten maakt het helemaal goed !
Heinswinkels .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuke chef, lekkere smaak. Helaas gerechten in de verkeerde volgorde! !! Hoofdgerecht na voorgerecht. Extra kosten op bon voor niet gebruikte producten. Geen groente bij hoofd gerechten. Geen compensatie voor gemaakte fouten. Kortom geen aanrader.
Beste,

Jullie zijn bij ons komen eten via Social Deal, d.w.z tegen kostprijs. Dit was niet duidelijk bij de bediening, tevens zijn jullie op een willekeurig tijdstip (ruim een uur te laat) binnen gekomen. Het voorgerecht was de Chef hierdoor vergeten. Dit was geen probleem voor jullie, dus hebben we het voorgerecht als 2e gang geserveerd. Het was allemaal uitstekend gaf u aan. Bij het betalen dacht de bediening dat u ook 1 water had genuttigd, dat bleek een misverstand en dat hebben wij gewoon van de rekening gehaald. U heeft zeer tevreden het restaurant verlaten. Had u gelijk aangegeven ontevreden te zijn dan hadden wij daar zeker iets aan gedaan voor u. Spijtig om dat terug te moeten lezen op Iens. Graag nodigen we jullie nogmaals uit voor een drankje van het huis!

Reactie van proever:

Dank voor de snelle reactie. We hebben via social deal gereserveerd om 19 uur. We waren 2 minuten te vroeg in uw restaurant. Het was erg druk waardoor het lang duurde voordat we geholpen werden. Waarschijnlijk valt de administratie met reserveringen te verbeteren.
Theo141 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Eten was heerlijk, waarbij de salade buffet en nagerecht een extra vermelding waard is. Wij komen zeker nog een keer terug.
Brour01 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Eten: Eten was op zich goed.
Service: Matig, bediening klungelig het meisje moest meerdere keren naar de "baas" om onze vragen te kunnen beantwoorden. Pas aan het eind van de maaltijd merkten we via gasten aan de tafel naast ons dat we gebruik hadden kunnen maken van een saladebuffet. Ook werd ons het (welkomst-)schaaltje met stukjes brood in rekening gebracht, uiteraard hebben we dat niet betaald.
Decor: Doordat het kookgedeelte zich midden in de zaak bevond, ontstond er veel rumoer, daarnaast stonken onze kleren de volgende ochtend nog steeds naar etenslucht.
Elmarazul .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een slechte ervaring hadden wij hier vanavond! Er was geen rijst meer (en dat in een Caraïbisch georiënteerd restaurant!!), eten liet 2 uur(!!) op zich wachten en de service liet zeer te wensen over. Ook als je het onverwacht druk hebt gehad, mag en kan het toch niet zo zijn dat je om alles moet vragen, zelfs een extra leeg glas liet een half uur op zich wachten. De serveerster verontschuldigde zich, maar hield ons geen moment op de hoogte en gaf ons absoluut niet het gevoel iets te compenseren door aardig en attent te zijn, of ons iets aan te bieden voor het lange wachten. Als klap op de vuurpijl zei de chef na afloop van het niet heel smakelijke eten, dat het de schuld van zijn vrouw was, die onervaren is en verkeerd had ingekocht...Hem viel niets te verwijten, opperde hij, want hij weet wat goed voedsel is. En als hij weet dat het eten goed is, hebben anderen met een afwijkende mening het zoiezo fout. God heeft hem de gave gegeven goed te koken en dat de klant dat eigenlijk zou moeten beoordelen ging voor hem niet op. Arrogantie ten top! En dat na een zeer slechte avond. Hier keer ik nooit meer terug. Praise the Lord for that!
Beste Mevrouw,

Wat vervelend dat u zo'n enorm slechte ervaring hebt gehad bij ons. Dat overkomt ons werkelijk zelden, gezien het ons enorm naar het hart ligt om de klant het naar de zin te maken.

Het is momenteel laagseizoen in Zandvoort, waardoor wij het veel rustiger hebben dan in de zomer. Afgelopen zaterdag zaten wij plots helemaal vol. Dat was compleet onvoorzien voor ons zoals wij u hebben uitgelegd diezelfde avond. Wij waren maar met z'n 2en helaas en ook iemand zonder horeca ervaring zal allicht begrijpen dat een vol restaurant met 1 persoon in de bediening en keuken en 70 couverts bijzonder uitdagend is en eigenlijk totaal niet haalbaar. Wij hebben keihard ons best gedaan die avond, maar niet de snelheid, kwaliteit en service kunnen leveren die tot onze standaarden behoren.

Wij hebben u dus niet de aandacht kunnen geven die u 200% verdient en dat vinden wij zeer spijtig. De kwaliteit van uw eten heeft er niet onder geleden, u liet mij weten dat alles verder OK was en uw borden kwamen leeg terug. Om het wachten te compenseren hebben wij u een korting van 25% op uw rekening gegeven en een drankje van het huis aangeboden. Ik begrijp dus niet dat u hier neerzet dat wij niets hebben gedaan om dit te compenseren?

Verder kunnen wij ons ook niet helemaal vinden in de rest van uw verhaal en lijkt het er sterk op dat u de woorden van mijn man of verkeerd begrepen oftewel verdraaid heeft.
Of hier opzet in het spel is laat ik in het midden. Wat wij erg belangrijk vinden is dat u de kans krijgt om ook, net als alle ander gasten ( zoals u hier heeft gelezen) ook kunt genieten bij ons en met een glimlach de deur uit gaat. En bovendien, dat u het verhaal van mijn man Chef Thomas allicht opgehelderd krijgt en uw frustratie los kunt laten. Daarom nodigen wij u graag nog een keer uit om op onze kosten te komen dineren met een partner. Ik verzoek u daarvoor even contact met mij op te nemen via info@chefthomascafe.nl, dan kunnen wij een reservering voor u maken.

Hopend u hiermee e.e.a. opgehelderd te hebben en u tegemoet te komen.

Met vriendelijke groet,

D. Thomas
Eigenaresse Chef Thomas Café & Catering
Voortmand .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
het eten was goed. En een mooie opmaak. Service was goed alleen voor dat we de rekening kregen waren we 30 min verder en je wil toch wel na de koffie betalen.