Chef's Podium

Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 23:30
Zondag Gesloten

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vanavond met z'n tweeën heerlijk gegeten bij Chef's Podium. Chef Mehdi had een mooi 3-gangen menu bereid en hier een heerlijke Spaanse Verdejo bij aangeraden. De bediening was attent en erg vriendelijk. Prima concept, waar we zeker nog een keer komen eten.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Briljant en hartverwarmend slim, duurzaam en sympathiek concept: invliegend weekendavondenrestaurant in een koffietent die alleen overdag open is. Per weekend vaste ingrediënten, en wisselende koks. Uiteraard komt de Chef zelf vertellen wat er die avond gebrouwen wordt van de Mojama-tonijn, konijn, appelstroop, madeira, kaneel & gember. Combinaties blijken verrassend en smakelijk, met her en der nog wat ruimte voor verbetering, maar de prijs-kwaliteit verhouding is ongeëvenaard! Prima akoestiek, goede wijn. Gaan!
Anne-D .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Donderdag heerlijk gegeten, super relaxed concept waarbij we zonder na te denken de lekkerste gerechten kregen. Voor een heel goede prijs kwaliteit hebben we genoten van de fijne bediening, aanstekelijke uitleg van de kok en huiselijke sfeer.
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Inmiddels een begrip in Amsterdam, Chef's podium. En niet onterecht. Het idee om na sluitingstijd van een koffiezaak de ruimte om te toveren in een restaurant is slim en bijzonder effectief. De open keuken zorgt niet alleen voor transparantie in de breedste zin van het woord maar geeft bovendien het gevoel dat je bij een goede vriend bent uitgenodigd. Bij Chef's podium wordt er steeds in chef's gevarieerd en iedere dag staat er dan ook een ander gerecht op tafel. Iedere chef komt je persoonlijk verwelkomen en zijn of haar menu toelichten. Er wordt één menu gepresenteerd met een passende wijn voor iedere gang. Dit resulteert in bijzondere, creatieve en smaakvolle gerechten die tevens voor een vriendelijk prijsje worden aangeboden. Inmiddels heb ik al drie keer gegeten bij Chef's podium en elke keer is het een compleet andere ervaring die de moeite waard is. Ik ben hier zeker nog niet op uitgekeken!
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Zaterdag gegeten bij Chef's podium. Echt een heel tof concept: elke week een krat met eten en de chef van de avond (do-za) bepaalt wat hij er mee maakt. De chef komt aan tafel vertellen wat de ingrediënten van de avond zijn en vertelt ook wat hij er van gaat maken, leuk!
De producten waren: spitskool, een soort bundelzwam, zelfgedroogde porcini en bavet.
Vooraf aten we snel ingelegde spitskool met een gepocheerd ei, uitgebakken pancetta en blauwe kaas; erg verrassende smaken en lekker!
Als hoofdgerecht "nederrisotto" (risotto van parelgort met porcini) met de bavet, rode wijnsaus en de bundelzwam. Echt overheerlijk, al mistte hij een klein beetje peper en zout.
Als nagerecht een mini appeltaartje.
De huiswijnen (15 euro/fles) waren ook erg smaakvol en pasten goed bij het eten.
Dus al met al een topavond en ook heel vriendelijk voor de portemonnee (wij betaalden 65 euro voor 2 personen, incl. wijnen en fooi)