Chef's! Food & Drinks

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chef's! Food & Drinks

Bereikbaar met bus lijn 6 vanaf het Hoofdstation Groningen
  • Kom je met de auto?
    Wanneer u bus lijn 6 neemt vanaf het Hoofdstation van Groningen bent u binnen 10 minuten bij het Overwinningsplein, waar u kunt uitstappen. Vanaf hier is het nog 2 minuten lopen naar Chef's Food & Drinks!
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeergarage onder het hotel

Lunch: 12:00 uur - 16:30 uur
Diner: 17:00 uur - 21:00 uur

Jaap U.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ik heb er nu twee keer geluncht. Prettige en rustige plek om te zitten, voldoende keus in gerechten en een prettige bediening. Soms moet je iets te lang wachten voor je je vraag kunt stellen omdat het restaurant een U vorm heeft. Je zit in veel gevallen dus "buiten beeld".

Maar kortom: prettige plek, goede (lunch)gerechten, verse producten en een leuk uitzicht.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij gingen daar eten met een Bongo bon. De keus uit twee soepen als voorgerecht en een vlees- of vismaaltijd als hoofdgerecht. Alles was zeer smaakvol en mooi opgediend.
Daarna toch nog een toetje. De kok heeft ter plekke een speciaal samengesteld nagerecht geserveerd. Van alles wat op een leien plankje. Het was heerlijk!
Kortom: Heerlijk gegeten, super bediening en kok, een aanrader.
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Hele goede keuken waar gewerkt wordt met verse ingredienten. Service is ook erg goed en de chef-kok komt zelfs af en toe zelf gerechten serveren en vragen of alles naar wens is! Goede reataurant beleving!
Miek1990 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Het avondje uit begint al goed met een mooie menu kaart waar je spontaan extra trek van krijgt. Gevarieerde gerechten voor vis/vlees liefhebbers of juist vegetarisch. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding. Na het nuttigen van een 3 gangen diner vond ik het jammer dat mijn bordje voor de laatste keer dan echt op was. Het personeel is vriendelijk en erg persoonlijk en doet er alles aan om je een optimale ervaring te doen beleven. Mooi nieuw hotel met een prachtige retro/industrieel inrichting.