Chef's! Food & Drinks

Laan van de Vrijheid 91 9728 GA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Chef's! Food & Drinks

Ga jij uit eten voor puur, vers, interactie en kwaliteitsproducten? Komt goed uit, want in dit restaurant zijn dat de redenen voor de chef om heel erg zijn best voor je te doen! Je hebt keuze uit gerechten die gemaakt zijn op Bourgondische wijze: een goed stuk vlees of vis met verse seizoensgroenten. En vers klaargemaakt! Dat kun je zelf controleren want de kok laat in de open keuken graag aan je zien dat hij dol is op koken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Chef's! Food & Drinks

Bereikbaar met buslijn 2 vanaf het Hoofdstation Groningen
  • Kom je met de auto?
    Wanneer u buslijn 2 neemt vanaf het Hoofdstation van Groningen bent u binnen 10 minuten bij het Overwinningsplein, waar u kunt uitstappen. Vanaf hier is het nog 2 minuten lopen naar Chef's Food & Drinks!
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeergarage onder het hotel

Lunch: 12:00 uur - 17:00 uur
Diner: 17:00 uur - 21:00 uur

Dirck B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
De kaart is beperkt en niet echt verrassend. De porties zijn groot genoeg maar de smaak was vlak. Naar verhouding te veel kip in de salade. De restaurantzaal is ruim en leuk ingericht en personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Bij binnenkomst duurde het erg lang voor dat we de menukaart kregen ondanks dat het erg rustig was in het restaurant (wij waren de enigen met zijn vijven en er zaten nog 2 andere mensen). We moesten erom gaan vragen. Vervolgens kwam uiteindelijk het eten maar moesten we de uitsmijter van een van ons terugsturen omdat die koud was. De ceasar salade had erg weinig dressing erop en toen we daar naderhand wat van zeiden zei de serveerster doodleuk dat we dat eerder hadden moeten zeggen want dan hadden ze er extra saus op gedaan! Too little too late zou ik zeggen, het moet meteen goed zijn ! De bediening was vriendelijk maar niet professioneel en het eten was teleurstellend.
Ik kom hier niet terug.
Diane N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Voor mensen met een allergie een aanrader!
Op 1 mei hebben we daar gegeten: wat een feestje! Ik heb een gluten en lactose allergie, maar door de kok werd werkelijk alle mogelijke moeite gedaan om er een top ervaring van te maken! Klasse! Het personeel is vriendelijk en denkt graag met je mee. Ook 's morgens aan het ontbijt werd er veel moeite gedaan om een goed en lekker ontbijt voor me te maken. We zijn op 2 mei meteen nogmaals gaan eten en komen graag nog eens terug.
Maddyvd .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vorige week heb ik met vriendinnen gedineerd bij Chef's. De locatie is gaaf; industrieel, retro maar toch heel sfeervol. Na eerst een borreltje aan de bar gedronken te hebben schoven we aan tafel waar we de menukaart kregen. Erg leuke kaart, niet wat je bij een hotel-restaurant in eerste instantie verwacht. Als voorgerecht had ik de eendeboutkroketjes die ontzettend smaakvol waren en de opmaak van het bord zag er ook goed uit. Als hoofdgerecht had ik de spareribs, waar het vlees letterlijk direct van het botje viel en heerlijk gemarineerd. Als dessert had ik ervoor gekozen om me te laten verrassen door de chef. Een aanrader, ik kreeg een langwerpige leisteen met daarop een mini crème brûlée van tonka bonen, chocolade, ijs en nog andere lekkernijen. Kortom; een ontzettend goede ervaring en ik kom zeker terug! Kwalitatief erg goed en vlotte bediening.
Jaap U.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ik heb er nu twee keer geluncht. Prettige en rustige plek om te zitten, voldoende keus in gerechten en een prettige bediening. Soms moet je iets te lang wachten voor je je vraag kunt stellen omdat het restaurant een U vorm heeft. Je zit in veel gevallen dus "buiten beeld".

Maar kortom: prettige plek, goede (lunch)gerechten, verse producten en een leuk uitzicht.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij gingen daar eten met een Bongo bon. De keus uit twee soepen als voorgerecht en een vlees- of vismaaltijd als hoofdgerecht. Alles was zeer smaakvol en mooi opgediend.
Daarna toch nog een toetje. De kok heeft ter plekke een speciaal samengesteld nagerecht geserveerd. Van alles wat op een leien plankje. Het was heerlijk!
Kortom: Heerlijk gegeten, super bediening en kok, een aanrader.
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Hele goede keuken waar gewerkt wordt met verse ingredienten. Service is ook erg goed en de chef-kok komt zelfs af en toe zelf gerechten serveren en vragen of alles naar wens is! Goede reataurant beleving!
Miek1990 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Het avondje uit begint al goed met een mooie menu kaart waar je spontaan extra trek van krijgt. Gevarieerde gerechten voor vis/vlees liefhebbers of juist vegetarisch. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding. Na het nuttigen van een 3 gangen diner vond ik het jammer dat mijn bordje voor de laatste keer dan echt op was. Het personeel is vriendelijk en erg persoonlijk en doet er alles aan om je een optimale ervaring te doen beleven. Mooi nieuw hotel met een prachtige retro/industrieel inrichting.