Chef's! Food & Drinks

Burgemeester Keijzerweg 100 3352 Papendrecht Nederland Kaart
31-786152099

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Witte chocolade mousse
      Aardbeien tompouce
      Weekdessert

Over het restaurant Chef's! Food & Drinks

Chef's! Food & Drinks wordt gekenmerkt door "Food Entertainment", gastbeleving en de open keuken. Chef's Food & Drinks is gevestigd in het volledig vernieuwde Apollo Hotel Papendrecht. Naar huis rijden hoeft dus niet! Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor een snelle lunch of gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Chef's! Food & Drinks

- Ontbijt 07:30 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Chef's! Food & Drinks

Willem B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Brede keus uit een leuke kaart, kwaliteit is prima, hoeveelheid is ook prima (niet te veel), mooie rustige setting, fijne bediening. Aanrader.
Beppie R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Erg lekker gegeten
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ik vind het ontdekken via de AH altijd leuk en de kaart waaruit we konden kiezen zag er ook heel goed uit.
Het voorgerecht de courgette soep was te veel voor een 3 gangen dinner, hij was tevens te zout. De eendenborst was rauw en de kerrie bloemkool was met te veel kerrie gemaakt het overheerste de volledige smaakt. Als toetje hadden we de cream brulee waarvan de bovenkant niet krokant was. Erg jammer want het restaurant heeft een mooie uitstraling en een nette bediening. Ps: wat ik echt niet begrijp is dat er ijsblokje bij een sparood zitten, dit kom ik zo vaak tegen.
De tafel van Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk en een heel mooi restaurant.
Corné V.
We hebben een heerlijke avond gehad, goede bediening en accommodatie en het eten was uitstekend.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We werden van tevoren gebeld en gewaarschuwd dat er een groot gezelschap zou komen tijdens de tijd dat we hadden gereserveerd. Hierdoor zouden de wachttijden mogelijk wat langer zijn. We vonden het fijn dat we werden gewaarschuwd en zijn een half uurtje vroeger gegaan. Als dank kregen wij spontaan de eerste koffie gratis. Verder was er zeer vriendelijk personeel en hebben we erg lekker gegeten.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Modern restaurant! Sfeer is erg goed, mooi ingericht. Medewerkers erg vriendelijk en heerlijk gegeten. De borden worden erg zorgvuldig opgemaakt, een plaatje om naar te kijken. Voor herhaling vatbaar!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Net restaurant met vriendelijk personeel en gedreven koks die in de keuken echte kunstwerkjes van gerechten creëren
Karel.pm. L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Van te voren zelfs gebeld over de enige drank welke ik drink( Corenwijn ) en een biertje...helaas geen Corenwijn.
Ten tweede GEEN toilet op de begane vloer .sorry mensen dit kan echt niet,
Voorgerecht: Holl haring ja en halve haring die moest opzoeken tussen recoula-slade( veel te veel) met over de HARING een soort ketjapsaus..en als decor zoete bietenstukjes :.wie verzint het !!! en heel grof gehakte uien {paarse) heet van smaak.( 1 woord waardeloos ) Daarna het hoofdgerecht Lams spies Op een koude staaf puree met en lauw bord en zeer taaie groene Asperges . Vanwege mijn verjaardag ( 81) een heel jammerlijke avond en ik zal uw Apollo Hotel. zeker never aan bevelen aan derden.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Prima locatie , nette bediening.
Een karaf water gevraagd , direct gekregen.
André F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Gezellig restaurant, heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellig avondje met prima eten en uitstekende bediening.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker eten, vrolijke en goede bediening. Mooi en gezellig ingericht restaurant.
Prijs kwaliteit qua eten was precies goed.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Fantastische ambiance, vriendelijke service gerichte bediening eten en drinken geweldig. Prijs kwaliteitverhouding heel
Goed. Komen hier Zeker terug. Was heel gezellig!
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een super mooi ingerichte zaak, met oog voor details. Heel lekker voorgerecht. Heerlijk kalfsbrochette met perfect gegaarde groentjes en lekker sausje, gecombineerd met een super rosé wijntje en een goed dessert....voor herhaling vatbaar
Margomostert .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Bijzonder prettig personeel, lekker gegeten. Wachttijd was iets aan de lange kant (vonden wij niet erg maar anderen hoorden en zagen we wel onrustig worden) waarschijnlijk vanwege drukte.
Wij gaan in elk geval zeker terugkomen.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekkere gerechten, vlotte bediening. De kaart was niet zo uitgebreid dat kwam omdat ze in een nood keuken zaten, maar het heeft er niets minder om gesmaakt.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ondanks de verbouwing waardoor er extern gekookt werd en de kaart beperkt was, was het eten prima. Ondanks de drukte perfecte bediening!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was prima, hertenbiefstuk goed gebakken. Personeel mag nog wat meer service bieden.
Desiree C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten in een sfeervolle rustige ambiance. Vriendelijk personeel. Een echt avondje uit????