Chef's! Food & Drinks

- Ontbijt 07:30 - 10:30

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
KC1963 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Chef's is in onze ogen een vrij eenvoudig restaurant. We werden naar onze tafel gebracht, maar de groep was nog niet compleet omdat de auto nog geparkeerd moest worden. Dit kon niet in de garage van het hotel, omdat alle plekken door Belgen met fietsendragers bezet werden gehouden. Dit gezegd hebbende, werd er gevraagd of we alvast een drankje wilden bestellen. Nee, natuurlijk niet! We bestelden brood bij de borrel. Er lag een wit en een bruin brood, maar wij kregen alleen bruin brood. Later op de avond liep iemand een mes van de broodplank. Deze werd opgeraapt en gewoon weer bij het brood gelegd. Het voorgerecht Duo van zalm en tonijn was redelijk, maar de tonijn was koud en had daardoor weinig smaak. De zalm was lekker.
De hoofdgerechten waren aan de kleine kant, maar op zich wel lekker. Wel duurde alles erg lang. De bediening lijkt niet erg op elkaar ingespeeld te zijn. We hebben alle personeelsleden aan onze tafel gehad. Wij dachten vroeg te eten, zodat we niet zo laat thuis zouden zijn, maar de 'zit' duurde ruim 3 uur! Er werd gewoon niet opgelet. Een open keuken is ook niet erg handig als de muziek uitvalt en je alle medewerkers tegen elkaar hoort praten. Wat ons verder is opgevallen, is dat de bediening op gympen loopt, wat er niet erg netjes uitziet. Eerlijk is eerlijk, wij zullen niet zo snel nog een keer bij Chef's! gaan eten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben hier met zes personen heerlijk gegeten. Iedereen was bijzonder tevreden. Een vrij eenvoudige kaart, zonder grote pretenties of culinaire hoogstandjes, maar goed eten voor een schappelijke prijs. Het vlees (entrecote en lamsfilet) en de vis (heilbot) waren perfect gegaard. De bijgerechten uitgebalanceerd en goed op smaak. De porties precies goed. De bediening was vriendelijk en correct. De sfeer ongedwongen en informeel. We zullen hier beslist nog vaker komen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zondag met mijn vrouw gegeten in dit restaurant. De kaart biedt tegenwoordig meer keus en is gevarieerder dan vroeger. Ons voorgerecht (vitello tonato) zag er zeer verzorgd uit en was prima van smaak Ook het hoofdgerecht was goed verzorgd en smakelijk. De porties van zowel voor- als hoofdgerecht zijn zonder meer ruim. Ook de wijnkaart is vernieuwd en heeft een grote keus in wijn.
De bediening is vriendelijk en attent.
Mvdps .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wat een gemiste kansen! Eerste drankje werd na 20 min. Pas opgenomen. Kaart is klein, maar als je keus er dan ook niet meer is....... Het voorgerecht werd vergeten en daar bleef het bij. Het alternatief voor het hoofdgerecht bleek saai. Een bord met prima, ongekruid vlees, friet en een salade zonder dressing, 3 blokjes paprika en grote stukken rode ui! Dit had ik thuis beter gedaan. De gastvrouw, stond vooral veel gezellig, (leunend op een stoel) te kletsen. Wat een gemiste kansen, geen voorgerecht, maar 1 drankje, geen dessert of koffie, daar hadden we geen zin meer in en...een slechte recensie!!!
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Netjes ontvangst, leuke bediening.
Goed gegeten, leuk gepresenteerd op de borden.
Niets op aan te merken.

Prijs verhouding is goed.
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Gisterenmiddag een lunch gebruikt met een vriendin, achteraf was reserveren niet nodig geweest we waren de enige in het restaurant, en wij waren het er beide overeens dat dit een gemiste kans is, doe iets aan reclame jullie zitten op een prachtig punt! En doe iets aan de lunchkaart, zo weinig keus een veel te eenvoudig gerecht en opgemaakte borden vind ik niet passen bij een hotel wat allure uitstraalt, er was ook geen bediening de kok moest hier voor doorgaan, ik treed niet in details maar dit kon echt niet, de man deed z'n best maar kwam erg onprofessioneel over.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het concept van beperkte keus en dus vers eten sprak mij erg aan. Helaas bleek de uitvoering minder geslaagd. De bediening leek in opleiding, zonder begeleid te worden. Dit zorgde voor lang(er) wachten en beginnersfouten. Ook de kwaliteit van het eten vond ik niet in verhouding staan tot de prijs. De ambiance en aankleding van het restaurant waren prima.
Jul14 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Twee dagen (25 en 26/9) achter elkaar in dit restaurant gegeten.Als voorgerecht kozen we runder pastrami hetwelk heel erg lekker was. Als hoofdgerecht de maiskipfilet, gestoomde zeebaars en hamburger (zonder brood), alles was klaargemaakt met verse groenten, de frites was heerlijk en de saus bij de zeebaars voortreffelijk. Een minpuntje was het brood, dat werd geserveerd met pesto en een knoflookmayonaise en apart in rekening gebracht. Een tweede minpuntje was een dessert van citroentaart, op het bord lagen twee hele kleine stukjes taart en een bolletje ijs, dit was het geld absoluut niet waard. De huiswijn was heerlijk evenals de irish koffie. Dit was wel het beste hotelrestaurant waar we ooit hebben gegeten. Het personeel is heel erg attent en vriendelijk.
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Hier gisteravond een hapje gegeten. Het eten was smakelijk maar 'sprong er niet echt uit', de zeer vriendelijke en attente bediening maakte dit samen met een sfeervol interieur echter meer dan goed. Vooraf bestelde ik de rosbief salade met groene asperges alleen zaten er helaas geen asperges in, dat was best jammer. Ook kwam ik wat eierdopstukjes tegen in de salade maar dat werd direct goed gemaakt met een wijntje van het huis. Erg adrem en attent! Het voorgerecht dat mijn man bestelde (tonijn) was er niet meer dus toen was de kok zo vriendelijk om met een leuk verrassingsgerecht te komen. Dit gerechtje bestond uit gamba's die prima smaakten en goed bereid waren. Mijn hoofdgerecht was een goed bereide steak (maar niet bijzonder) en die van mijn man kip met limoen. De kip was alleen wat aan de droge kant, dat was erg jammer. Al met al een prima avond gehad, ondanks dat het eten in tegenstelling tot de rest een heel klein beetje tegenviel.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
We hadden het restaurant hoog aangeschreven zien staan. Omdat we al een drukke dag en lange reis erop hadden zitten, kwam het ideaal uit om in het hotel te eten waar we toch al verbleven. Er was een trouwerij gaande en daardoor kon het volgens de bediening soms wel eens wat langer duren. We hebben er niets van gemerkt! Maar wel fijn dat het wordt gemeld. Het eten viel al met al tegen. Ik vond het niet goed genoeg voor het geld dat ervoor gevraagd wordt (prijs-kwaliteit-verhouding was niet goed). De goede dingen werden overschaduwd door teveel foutjes en ik had de indruk dat zo goed als alles tot 90% voorbereid was. Natuurlijk is je mis-en-place essentieel en is voorbereiding meer dan het halve werk... maar ik had niet de indruk dat de kok nog iets met mijn kipfilet heeft gedaan. Het leek opgewarmd en was daarom kurkdroog, ik kon er weinig smaak aan ontdekken. Jammer... Bijgerechten waren prima, dat wel. De wijnen waren trouwens ook uitstekend en de bediening was erg vriendelijk. Hoewel ik het restaurant mooi vind (en het moet ook als ontbijtzaal dienen), viel me één ding op aan vele de ramen. Aan de buitenkant zat een onwaarschijnlijke hoeveelheid spinnen! Omdat het boven water zit, zijn er natuurlijk veel insecten en dus ook spinnen... maar houd dat dan een beetje in de gaten. Klanten zitten meermalen per dag voor die ramen. Ik kan me vergissen maar ik had de indruk dat het lang geleden was dat ze geveegd en schoongemaakt waren. Ze zijn lastig te bereiken misschien, maar ook op het terras zag ik webben. En die heb je zo weg. Jammer dus...
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Weer eens heerlijk gegeten... de relatief nieuwe kaart (kopien van topgerechten van topkoks) doet het erg goed! Bediening top zoals altijd....
Bastiaan W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Onder een gloednieuw hotel aan een pleintje waar een ontwerper in opdracht van de gemeente inspiratieloze kunstjes heeft uitgehaald, zit een restaurant waar ik best nog weleens wil eten: Chef's.
Wij werden weliswaar niet direct bij de deur opgevangen, maar dat kwam waarschijnlijk omdat het spitsuur was. Het was amper 19u en de tent zat al half vol, vooral met de wat jongere pensionado's en wat oudere echtparen. Volgens mij heb ik ook de rest van de avond geen kinderen gezien of gehoord. Ook wij hadden de kids ondergebracht bij opa en oma.

Het duurde echter niet lang voordat wij werden opgemerkt, waarna wij gastvrij en netjes naar onze plek werden begeleid, zonder dat het formeel werd. En direct toen wij zaten werd ons gevraagd of we wat wilden drinken. Da's prettig, in een restaurant is dat immers altijd wat je als eerste doet, uitermate storend als je daarop al moet wachten terwijl er al iemand bij je is geweest. Zo niet hier, vliegensvlug stonden de verse jus en de koele prosecco op tafel.

Een kwartiertje later hadden wij onze keuze gemaakt en werd de bestelling opgenomen. Wij kozen voor mosselen in sesamdressing vooraf en speenvarken met tomaten-kruidenjus als hoofdgerecht.

Binnen een oogwenk stond de starter op tafel. Een goed gevulde cocktail van koude mosselen en frisse groente met heerlijke dressing.
Als ik heel kritisch wil zijn, zou ik wat van dat ene mosseltje kunnen zeggen waar misschien een klein korreltje zand in zat. Maar dat weet je bij mosselen, het was duidelijk dat ze hier hun best op hadden gedaan.

Het hoofdgerecht bestond uit twee fantastisch gebraden stukjes speenvarken op een paar peultjes en haricots verts, een torentje van gegratineerde aardappeljulienne, een schijf gegrilde courgette en uiteraard de kruidige tomatenjus.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: zoiets sterks van smaak als speenvarken heeft naar mijn smaak meer behoefte aan een zoete jus. De tomatenjus was echter vrij zout en met de typische zurige smaak van tomaten. Hierdoor werd het geheel te zout van smaak.
Daarnaast was de aardappeljulienne maar nèt gaar, hoewel verder prima op smaak. Ik vond het wel lekker maar mijn vrouw was er minder over te spreken.
De groente was goed op smaak. Dit had overigens ook wel wat meer mogen zijn, het lag bijna verstopt onder het vlees.
En waarom die patatten? Overigens zonder mayonaise, maar goed, daar hebben we ook verder niet meer naar gevraagd.

Nu klinkt dit wellicht wat kritisch, maar ik wil hieraan toevoegen dat het zeker niet slecht was. Bovendien staan er zoveel verschillende soorten gerechten op de kaart, daar worden wij nieuwsgierig van. De kwaliteit van de gebruikte producten is ook goed.

Onze tip aan de chef: verbeter de jus en vervang de patat door een schaaltje lekkere groente.

We hadden vanwege een aansluitende afspraak geen tijd meer voor een dessert. Daar komen we de volgende keer op terug.
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Gelokt door een uitgereikte kortingsbon op onbeperkt mosselen eten zijn we dit fonkelnieuwe restaurant eens gaan uitproberen. In de niet echt inspirerende omgeving is dit restaurant gevestigd in het grondig verbouwde Apollo Hotel in Papendrecht.
De jonge dames in de bediening waren zeer vriendelijk bij binnenkomst. Ik was even bang dat het onervaren ''bijbaandames'' waren, maar niets was minder waar. Attent en professioneel. Drankjes en brood stonden in no time op tafel.
Zoals gezegd gingen we met 4 van de 5 personen voor de mosselen. Deze waren heerlijk en goed bereid. De andere gerechten (o.m. de maïskipfilet) waren ook smakelijk!
Opvallend vond ik dat in de menukaart alle gerechten als een recept werden genoemd, incl. betreffende bereidingswjze. Typisch, nooit eerder ergens anders gezien in een restaurant.
Al met al een prima diner genuttigd.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Vanavond heerlijk gegeten in chefs! Een echte aanrader! Wij zijn geholpen door Meli, vriendelijk en goede service. Wij hebben het aardbeienmenu genomen wat zeer goed bevallen is. Er is meer dan voldende parkeergelegenheid in de garage en anders achter het tegen over gelegen basic fit.
Beproodnat .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Wij komen hier erg graag zijn tweeën!! Het eten is altijd lekker, wij mogen altijd uitwijken naar een gerecht wat er standaard niet is! Het ontvangst is altijd even warm en voelen ons lekker thuis hier! Gerdie, Wesley, Martine en Meli zijn vriendelijke personen. Zelfs de koks komen vragen of alles naar wens is. Alles is super!!