Chef India

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 22:00

Willemieke K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Ik bestel zo'n 2x in de maand eten bij Chef India en vind het altijd heel erg lekker!
Vanavond had ik op mijn werk Chicken Biryani laten bezorgen en ben voor het eerst teleurgesteld.
Het leek wel rijst met poeder en wat kip. Ik zag geen koriander en ook geen yoghurt en het smaakte heel melig. Ik heb de kip ertussen uitgegeten en de rest weggegooid...zo zonde.

Normaal gesproken bestel ik vegetarisch en dat blijf ik maar doen...
Assendelft .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
We hebben bij chef India gegeten. Allebei lamb vindaloo en het was weer heerlijk. Goed gebruik van specerijen en naanbrood is echt fantastisch.
Mr_Lekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Na het lezen van de recensies op iens hadden wij hoge verwachtingen van het eten. Wat een tegenvaller, het eten is absoluut geen 8 waard! Ik ben zelf Indiaas, dus ken de smaken goed. Voor het eten geef ik een 5, omdat Chef India hele goede naan bakt, anders was het cijfer lager... Wij hadden Chicken Tikka Massala, Butter Chicken, Chicken Biryani en 3 soorten naan. De saus van beide gerechten was waterig en smaakte niet als Indiaas. Butter Chicken hoort heel lichtzoet romig te zijn en Tikka Massala medium heet met een dikke saus, dit was bij Chef India helaas niet het geval. De Biryani was niet met Basmati rijst gemaakt zoals het menu vermeldt, is dus in de vuilnisbak terechtgekomen. Wij eten thuis altijd Basmati, dus ik zag het bij het openen van het bakje al, de rijstkorrel van deze Biryani was dikker dan die van Basmati rijst. Toch geproefd, maar jammer, het smaakte niet zoals Biryani hoort te zijn. Ik geef toe, er zijn weinig restaurants die echt goede Biryani serveren, maar Chef India had op z´n minst de saffraan, rozijnen en nootjes kunnen toevoegen aan het rijstgerecht. Als de basis al mist, wat kan je dan nog verwachten? We hebben bijna 3 kwartier op ons eten gewacht, dachten dat het wel waard zou zijn, maar nu begrijp ik niet waarom het daar zo druk was. Waarschijnlijk kennen de mensen de Indiase keuken toch (nog) niet zo goed... Een afrader en voor ons geen herhaling.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Curry met naanbrood afgehaald. lekkere curry, helaas al wel wat afgekoeld toen ik thuis was. Subtiele smaken en lekker vers gebakken naanbrood.

Aanrader om eens een onbekende curry uit te proberen, die je niet snel zelf zou maken.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Beste Indiase (afhaal)restaurant in NL dat ik ken. Keuken is Brits-Indiaas, maar stukken beter dan wat brick lane te bieden heeft. Bediening is ook Brits-correct. Het is een afhaalzaak dus de inrichting is wit en pragmatisch. De open keuken biedt zicht op onder andere de installatie waar de heerlijke verse naans worden gebakken. Alle curry's zijn heerlijk en vers bereid. De kruiden en smaken zijn strak en zuiver, daar is niets modderigs of onbestemd aan, zoals elders nog wel eens wil gebeuren. Dat de prijs iets hoger ligt dan het gemiddelde Indiase (afhaal)restaurant in NL lijkt mij niet meer dan logisch. Bezorging was in in het begin nogal prijzig, omdat er een complete auto langs kwam. Weet niet of ze nu zijn overgegaan op bezorgbrommers.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Prima Indiaas afhaalrestaurant. Het eten is altijd vers en lekker. Ook een goede selectie vegetarische gerechten. De vegetable Dopiaza en Biryani en verse naan zijn bijzonder goed.
Lvl91 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Afhaalrestaurant met heerlijke Indische curry's voor een goede prijs. Er is een open keuken waardoor je kan zien dat alles hygiënisch is en het eten vers voor je wordt gemaakt. Een echte aanrader!
LekkerIsAnders .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Een paar jaar geleden hier heel lekker gegeten, dus met hoge verwachtingen er naar toegegaan. Te hoog; drie van de vier curry's smaakte niet slecht maar min of meer hetzelfde. Vervelend was dat we in een vrij wel lege zaak bijna een uur op ons hoofdgerecht hebben zitten wachten. En waarom staan er in een restaurant twee TV's aan?
ChantalBruijn .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Naar Chef India is voor ons altijd weer een feestje! Waarom? Het eten is top! Uitstekende ingredienten, lekker gekruid, heerlijke bijgerechten en dat alles voor een wel heel schappelijke prijs. Typische Indiase nagerechten maken het feestje compleet. De sfeer binnen is vriendelijk, hoffelijk, aangenaam en oprecht. Wij worden altijd met een hand welkom geheten. Hier weten ze hoe met klanten om te gaan: respectvol, persoonlijk, gedistingeerd en altijd met een lach.
Sas_ .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Afhaal indiaas eettent, gerechten varieren van kwaliteit, sommige zijn vol van smaak, andere wat vlakker, de keuken in het zicht, schoon en georganiseerd. De naanwraps zijn echte aanrader, evenals de aardappels met aubergine!
Paul18 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Ben er nu al voor de derde keer geweest.
Heb heel veel ervaring met (top) Indiase keukens in London en kwaleit blijft voor mij nog steeds top.
Alle vers klaar gemaakt en ruime porties.
Begrijp niet hoe iemend dit als slecht kan beoordelen