Chef aan de Werf

Mussenstraat 11 1223 RB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Chef aan de Werf

Chef aan de werf is een restaurant op een unieke, industriële locatie in Hilversum. De voormalige gemeentewerf aan de Mussenstraat 11 in Hilversum. Nu bekend als Werf 35. Een groot deel van het 100 jaar oude pand is intact. Het restaurant van Chef Charly de Wijs ademt een industrieel karakter uit.
Naast voor en na-gerechten vindt u op de kaart gerechten voor 11 euro per gerecht. Een (h)eerlijke keuken met verse, lokale ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Chef aan de Werf

Marion A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Chef aan de Werf zit in een historisch industrieel pand dat het mooie karakter ervan heeft behouden. De bediening is warm en vriendelijk, het eten is een echte verrassing met telkens drie gerechten per gang en elk gerecht van topkwaliteit. Een besliste aanrader!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Supergezellig tent , Vriendelijke bediening en lekkere hapjes. Het is er altijd stampvol dus van te voren reserveren. Een aanrader.
petra L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk eten, prima bediening, mooie ambiance !!!
heeroos .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Bediening was zoals altijd erg vriendelijk en voorkomend. Een zeer prettig restaurant waar het goed vertoeven is.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gezelig, prima eten, mooi geserveerd en erg lekker.
Iets meer licht zou voor mij fijn zijn.
Emma J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hebben hier al een keer eerder gegeten, en was weer heel blij met de kwaliteit van het eten en de avond in het algemeen. Als u zin hebt in iets anders, een 'fine-dining' ervaring zonder te veel te betalen, is Chef aan de Werf een geweldig optie!
Engelien K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Weer heerlijke gegeten! Dit keer een risotto en een gerecht met sukade. Het is elke keer weer een feestje om bij chef te mogen eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Voor de tweede keer gegeten en wederom verrassende gerechten allen prima van smaak. Vriendelijke bediening op een prachtige locatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen gewoon weer terug hier!
H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten op een erg leuke sfeervolle locatie! En als ik dan toch nog wat aan te merken heb is dat de gerechten iets te snel na elkaar werden geserveerd.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker en goed in een bol restaurant gegeten
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Met zijn vieren fantastisch gegeten,
porties zijn erg prettig. Zoals vaker benoemd is de akoestiek slecht, maar de aardige bediening en kwaliteit van het eten maken dat zeker goed. Geweldige aanwinst voor Hilversumse horeca!
Lesley A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten, ben benieuwd naar de andere gerechten dus komen snel een keer terug.
Bediening heel attent en vriendelijk. Kwamen elke ronde vragen of t naar wens was en kwamen direct de drankjes bijvullen en afruimen tussen de rondes ondanks dat het helemaal vol zat. Complimenten!
Inrichting anders dan je verwacht maar juist leuk!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was redelijk OK maar niet voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit verhouding is slecht! De locatie ligt afgelegen en heeft iets kils.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Service en eten is super en het restaurant is leuk en mooi ingericht. De ruimte galmt wel, waardoor het lastig is elkaar te verstaan wanneer er veel andere mensen zitten.
Lyanca R.
Goed eten!
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke ambiance, industriële sfeer. We begonnen met charcuterie, prima kwaliteit. Daarna een gerookte zalm, gerookte makreel
eriksoer .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Met vier personen gegeten. Het was niet de eerste keer dat wij er waren dus een betrouwbaar adres voor ons. De keuze viel voor mij op gamba's en sucade. De gamba's werd ons verteld waren reeds gepeld..... Ik had beter moeten weten. Dit betekent namelijk bijna altijd dat ze uit de vriezer komen en dat was nu ook het geval. Beetje een afknapper. Verder was het gerecht mooi aangekleed met kreeftenmayo en aardappelsalad. De kalssucade komt regelrecht uit de hemel en wordt begeleid door roseval en zoete koek. De bierkaart mag een oppepper gebruiken vind ik na twee jaar. Ik mis bijvoorbeeld een mooie dubbel en triple op de lijst die qua smaak kunnen concureren met de gerechten. De Vedett IPA kon dat namelijk niet. De frietjes zijn niet meer eigengemaakt en dat vind ik janmmer daar de MacDonalds frieten snel afkoelen. Brood van Mathijs is heerlijk. Mijn tafelgenoten genoten van zalm die heerlijk was, risotto welke wat vlak van smaak was, zeebaars die niet helemaal aan de verwachting voldeed qua textuur en smaak, en curry in bladerdeeg waarbij het deeg iets te dominant was. Een opmerking was dat de wijnkaart een upgrade mag hebben. De bediening is vrolijk en kundig, desertwijn heerlijk samen met het wentelteefje en later wat kaas. Kortom prima gegeten maar chef, ga niet op je lauweren rusten.
Linsey B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wat een heerlijke avond! Mooie locatie, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel, een echte avond uit!!!
P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heel goed restaurant, fijne sfeer en heel erg goed eten. Je ziet dat er veel aandacht aan het eten wordt besteed. Heel attent personeel. Het enige minpunt is de akoestiek. Doordat deze niet goed is, is er teveel "rumoer", komen er teveel geluiden op je af.