Chef aan de Werf

Mussenstraat 11 1223 RB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Chef aan de Werf

Chef aan de werf is een restaurant op een unieke, industriële locatie in Hilversum. De voormalige gemeentewerf aan de Mussenstraat 11 in Hilversum. Nu bekend als Werf 35. Een groot deel van het 100 jaar oude pand is intact. Het restaurant van Chef Charly de Wijs ademt een industrieel karakter uit.
Naast voor en na-gerechten vindt u op de kaart gerechten voor 11 euro per gerecht. Een (h)eerlijke keuken met verse, lokale ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Chef aan de Werf

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Chef aan de Werf

Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
8 mei lekker op het terras gezeten alwaar de bediening uitermate attent was...geweldig en dat is fijn .
Bordjes zagen er mooi uit en wat er op lag was erg lekker.
Halve portie formule...dus dat is ook niet zo heel duur en eigenlijk best genoeg.
Na 3 gangen waren we voldaan....
Binnen zag het er mooi uit dus...daar komen we zeker eens voor terug.
Drukke tent ! en terecht...
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Echt heerlijke gerechten, zowel mooi opgediend als op smaak. Leuke retro industriele ruimte, ietsje gehorig maar wel gezellig. Bediening vriendelijk maar we moesten helaas wel erg lang op ons eerste gerecht wachten ivm grote groep voor ons...daar moet beter op gelet worden. Verder n aanrader voor Hilversum.
bdeveth .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Makkelijk te vinden, ruime parkeermogelijkheid, geweldige ambiance en uitstekende gerechten. Wat wil je nog meer? Heb geen 120 tekens nodig om enthousiaste reactie schrijven!
mariie-Louise .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
omdat ik nu al een aantal keren( ik denk 5 x) ben geweest, zou ik blij zijn met een wijziging van de kaart ; voor de variatie.
melany H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker gegeten met een prima bediening. Het is wel heel erg lawaaierig. Het is wel even zoeken op de oude gemeentewerf. De prijs past niet helemaal bij de locatie en de inrichting!
joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het is een sympathiek restaurant,enthousiaste bediening. De kok kan goed koken, salades met heerlijke vinaigrette. Keuze tussen ki met pancetta en dorade. Smakelijk eten.
Nadeel: de akoestiek. Het restaurant is vol en dat geeft hel veel lawaai!
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
wij waren met 9 dames en alle dames gaven mij een compliment over de keuze van het restaurant, het eten en het personeel.
Heerlijk gerechten, mooi opgemaakte borden en schalen en heel vriendelijke bedienden, (ouderwets woord).
Kortom, wij komen hier terug!
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fantastisch lekker gegeten en erg vlotte en leuke bediening. We komen zeker terug!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Supergezellig tent , Vriendelijke bediening en lekkere hapjes. Het is er altijd stampvol dus van te voren reserveren. Een aanrader.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Chef aan de Werf zit in een historisch industrieel pand dat het mooie karakter ervan heeft behouden. De bediening is warm en vriendelijk, het eten is een echte verrassing met telkens drie gerechten per gang en elk gerecht van topkwaliteit. Een besliste aanrader!
petra L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk eten, prima bediening, mooie ambiance !!!
heeroos .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Bediening was zoals altijd erg vriendelijk en voorkomend. Een zeer prettig restaurant waar het goed vertoeven is.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gezelig, prima eten, mooi geserveerd en erg lekker.
Iets meer licht zou voor mij fijn zijn.
Emma J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hebben hier al een keer eerder gegeten, en was weer heel blij met de kwaliteit van het eten en de avond in het algemeen. Als u zin hebt in iets anders, een 'fine-dining' ervaring zonder te veel te betalen, is Chef aan de Werf een geweldig optie!
Engelien K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Weer heerlijke gegeten! Dit keer een risotto en een gerecht met sukade. Het is elke keer weer een feestje om bij chef te mogen eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Voor de tweede keer gegeten en wederom verrassende gerechten allen prima van smaak. Vriendelijke bediening op een prachtige locatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen gewoon weer terug hier!
H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten op een erg leuke sfeervolle locatie! En als ik dan toch nog wat aan te merken heb is dat de gerechten iets te snel na elkaar werden geserveerd.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker en goed in een bol restaurant gegeten
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Met zijn vieren fantastisch gegeten,
porties zijn erg prettig. Zoals vaker benoemd is de akoestiek slecht, maar de aardige bediening en kwaliteit van het eten maken dat zeker goed. Geweldige aanwinst voor Hilversumse horeca!
Lesley A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten, ben benieuwd naar de andere gerechten dus komen snel een keer terug.
Bediening heel attent en vriendelijk. Kwamen elke ronde vragen of t naar wens was en kwamen direct de drankjes bijvullen en afruimen tussen de rondes ondanks dat het helemaal vol zat. Complimenten!
Inrichting anders dan je verwacht maar juist leuk!