Chef aan de Werf

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Duur
Donders .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten is wisselend verrassend van smaak tot net niet goed gebalanceerde smaken. Maar wat een lawaai! Bij een gedeeltelijk volle zaak is het al heel erg rumoerig, en als het echt vol is dan kun je elkaar vrijwel niet meer verstaan. Ze proberen er wat aan te doen (isolatie onder de tafels...) maar pak het wat groter aan, bijvoorbeeld canvas doeken als plafonds (gratis tip).
De inrichting kun je hip noemen, maar het geld gaat niet naar verfraaiing van vloer en wanden. De stoelen en banken zitten desondanks goed.
Bijzondere locatie, gratis parkeren, maar totdat er wat aan het geluidsniveau wordt gedaan is dit niet voor herhaling vatbaar, helaas.
Een afrader.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Beproefd concept, met 11 gerechtjes ter grootte van een flink voorgerecht op de kaart. Na het 'broodje met tapenade van de zaak' vooraf, hadden wij voldoende aan twee gerechtjes. Eerst respectievelijk de geitenkaas en de vitello tonnato, daarna de risotto en de kalfswang. Allemaal van een behoorlijk goed gastronomisch niveau, oftewel zeer smaakvol en mooi opgemaakt en ook nog eens voordelig geprijsd met 11 euro/stuk. Drankjes waren wat meer aan de prijs, met 6,50 voor een glas prosecco en 5,50 voor een glas chardonnay. Daar tegenover staat dan wel weer een flesje met kraanwater dat zonder problemen op tafel komt. Al met al een fijn restaurant op een prima locatie, met een prettige sfeer en attente bediening. Prijs-kwaliteit: zeer goed.
Ellenostendorf .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Chef aan de werf. Dit keer buiten op sfeervol (rookvrij) terras. Alle gerechtjes even smaakvol en heerlijke wijn. Kraanwater ipv flessen water was ook geen enkel probleem. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader! Aanwinst voor Hilversum.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een leuke hippe locatie, t ligt wel achteraf in een industriele omgeving maar de abiance is prima.
Mooie grote hal met nog authentieke vloeren en tegeltjes tegen de muur. Prima ruimte tussen de tafels. Wij waren met 8 personen en 7 hebben gekozen voor shared dining (vanaf ca. 6 pers.) waarbij je 3 kleinere voor en hoofd en nagerechten krijgt.
Ik koos voor a la carte: Krabtaartje en de tonijn gegeten. Werkelijk verrukkelijk en mooi geserveerd. Ik mocht gelukkig toch nog proeven bij het shared eten ;-) en dat was ook top en zelfs voor meer dan 7 personen genoeg en er zaten grote eters bij!
Kortom de kaart lijkt standaard maar het is net even anders klaargemaakt, prima bediening en andere ambiance en dat tegen schappelijke prijzen. Kwaliteit voor je geld.
Tantejopie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat een aanwinst voor Hilversum! Heerlijke gerechten, goed formaat ook! Had zelf aan twee gerechten en een dessert meer dan genoeg! Gaan zeker snel terug!
Lizzieluke .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. We hadden vijf gerechtjes met zijn tweeën en dat was nog behoorlijk veel (we konden het niet op). Zeer mooie locatie, gezellige sfeer. Bediening was goed, het duurde iets langer af en toe, maar wel erg vriendelijk.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten met z'n vieren. 8 gerechten gehad en alles was even lekker en zouden we zo weer bestellen.

Personeel is ook echt heel vriendelijk! Mijn vriendin is zwanger en spontaan werd al alles aangegeven wat zij kon bestellen, normaal moet dit gevraagd en/of nagekeken worden.

Ik ga zeker nog een paar keer terug, in tijden niet zo lekker gegeten.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten - keuken en concept erg goed geslaagd - bediening is goed maar niet bijzonder. Ambiance is leuk en voor herhaling vatbaar. Na de tussengerechten was het formaat van het dessert wel zeer fors vonden wij.
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Vandaag met een groep van 10 personen gegeten. We kregen het shared dining menu en dit was echt een succes! Bij iedere gang werden er 3 verschillende gerechten neergezet, die stuk voor stuk bij iedereen goed in de smaak vielen. Ook met de vegetariër uit onze groep werd op een creatieve manier rekening gehouden. Service was goed, ze waren daar wanneer nodig zonder opdringerig te zijn. Bijzondere locatie, de industriële stijl is behouden en het restaurant straalt tocht gezelligheid en warmte uit. Ook op het terras, waar we vooraf wat gedronken hebben ziet het er leuk uit. We hebben unaniem besloten dat we graag terug willen!
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Het was voor ons voor het eerst bij Chef aan de Werf. Het restaurant ligt in een heel creatieve omgeving / broedplaats. Het is dan ook leuk om even een rondje te lopen voor je gaat eten. De sfeer is relax, de ambiance is heel prettig ("opgewarmd" industrieel) en het eten is creatief, goed en tegelijk zonder pretenties. De wijnen zijn echt lekker. Hoewel de kaart niet hoog geprijsd is zijn wij met de wijn ongemerkt wat de bocht uit gevlogen. Voor de prestatie die wordt geleverd en het lef om juist hier een restaurant te openen mag wel wat betaald worden. Allemaal goed dus, een aanwinst. Ons dorp wordt een beetje stad met dit soort horeca. Wij werden er blij van en komen zeker terug.
Bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Chef aan de Werf. Een leuk ontvangst met een bol van bakker Matthijs met een verrukkelijke tapanade. Ik genoot van asperges met steak en daarna een heerlijk stukje vlees. Mijn tafelgenoten smulden van de gamba's en de geitenkaas, om vervolgens door te gaan met vis en canaloni. De frites, sla en groenten waren een welkome toevoeging.
We genoten daarna van roodfruit en ijs van basilicum en een heerlijke parfait van witte chocolade. Als dat alles ook nog eens wordt geserveerd op mooie borden en vergezeld wordt door prima wijnen, dan kun je maar een ding zeggen: TOP! De inrichting 'binnen' vond ik iets te kil... vandaar daarvoor een 8, maar wat een fijne locatie.
Marius W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gister buitengewoon lekker gegeten bij Chef aan de Werf! Het gastvrije snelle personeel en de gerenoveerde gemeentewerf zien er uit alsof het al jaren functioneert als een goed restaurant. De variatie aan verschillende goed geprijsde gerechten geeft je de mogelijkheid om lekker veel te proeven. Zo is de Sesam cannelloni gevuld met zalmtartaar een gerecht om je vingers bij op te eten en waren de asperges met steaktartaar erg lekker! Daarnaast was het dessert met wentelteefje van suikerbrood met vanilleroomijs en schuim van Nutella een heerlijke afsluiter. Hier ga ik zeker snel weer naar toe!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben gisteren een heerlijke avond gehad bij de Chef. Zeer klantgerichte bediening, vriendelijk en snel. Het eten was wederom bijzonder smaakvol, allen aan tafel hebben heerlijk gegeten van de mooie smaakcombinaties. De zalmcanneloni was werkelijk verukkelijk. De locatie is prachtig, geweldig opgeknapt, tafels ver genoeg van elkaar om geen 'last' te hebben van andere gasten. Ongelofelijk dat een man in de keuken, dit allemaal op tafel kan toveren. Een ECHTE Chef!
Carolien C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ondanks dat dit restaurant niet in t centrum ligt mag t niet vergeten worden. Wat een mooie locatie! Alle gerechten zijn 11 euro en drie gerechten is meer dan voldoende. Het eten was heerlijk. Vooral de asperges met steak tartaar. Het personeel erg vriendelijk en professioneel. Helaas konden we niet buiten eten ondanks t mooie weer. Waarschijnlijk vanwege t festival wat ook op t terrein plaats vond. We komen zeker terug!!
Anoek V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Dit restaurant is een aanwinst voor Hilversum! Het ligt op de oude gemeentewerf en heeft daardoor een bijzondere sfeer. Het eten is iedere keer verrassend en echt heerlijk! De bediening is jong maar gemotiveerd en correct. Echt een aanrader!!!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
CadW is helemaal hot in Hilversum. Ik ben wat minder enthousiast. Bediening prima, attent, vriendelijk en professioneel genoeg voor een zaak van dit niveau. Decor matig, het moet natuurlijk ruig en hipster zijn, maar dit was me toch wat teveel alleen maar jaren zestig kantine. Eten viel tegen, hoewel soms verassende smaken, was niet alles even goed bereid ( in de ene portie truffel risotto een mooi gepocheerd ei, in de tweede een hard gekookte klont). Verder was de opmaak van de gerechten ongeïnteresseerd en slordig. De kaas als afsluiting kwam rechtstreeks uit de koeling en was dus eigenlijk niet te eten. Prijs kwaliteit verhouding matig.
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Samen met mijn dochter voor het eerst bij restaurant Chef aan de Werf gegeten. Wij werden erg vriendelijk ontvangen en omdat het op het tijdstip, dat wij binnenkwamen, nog niet erg druk was, hebben we zelfs nog met chef-kok Charly de Wijs gesproken.
We zijn op de aanbeveling van het personeel afgegaan m.b.t. de keuze van de gerechten. Na een warme, vers gebakken bruine bol met tapenade, hebben we genoten van o.a. de sesam cannelloni met zalmtartaar, de kalfwang gestoofd in "Gooisch Zwart" bier en diamanthaas van MRY-rund. Voortreffelijk bereid en prachtig gepresenteerd. Met een heerlijk wijntje erbij kon onze avond niet meer stuk.
De gerechten zijn van het formaat "tussengerecht". Omdat we van tevoren niet wisten hoe groot onze honger zou zijn, hebben we in eerste instantie twee gerechten per persoon besteld. Een derde gerecht later bijbestellen is geen probleem.
Voor ons bleken twee gerechten, samen met de groenten van het seizoen en frietjes met kruidenmayonaise, uiteindelijk voldoende te zijn. Zelfs een nagerecht kon er niet meer bij.
Al met al is dit restaurant een aanrader. Ik heb begrepen, dat men op dit moment bezig is met het buitenterras, zodat men straks ook heerlijk buiten kan genieten vanal het lekkers dat Chef aan de Werf te bieden heeft!
Wij komen zeker terug.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Een restaurant in een eigentijdse locatie in een dito omgeving van Hilversum. Een leuke formule van een keuze uit gerechten ter formaat van een tussengerecht van € 11 en een specialiteit van dag, aangegeven aan de muur. Enthousiaste en toegewijde bediening en een informele benadering. De gerechten worden met de nodige fantasie uitgeserveerd en bieden een keus voor een ieder zonder dat het een overladen kaart is. Er wordt met fantasie en vooral rust vanuit de keuken gewerkt. Een absolute aanwinst voor Hilversum op eetgebied.
Kuiven .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Eindelijk een echt leuke hippe gelegenheid in Hilversum waar je buitengewoon heerlijk kunt eten! De oude fabriekshal is tot een gezellige prettige ruimte gemaakt. Héél positief vonden wij de akoestiek van deze ruimte. Je kon elkaar uitstekend verstaan (terwijl het helemaal vol zat) en je had geen last van andere tafels of geluiden. De gerechten zijn allemaal prachtig opgemaakt, elk bord is een schilderijtje, en het smaakt buitengewoon goed. Ook het personeel was leuk, aardig en prima. Niets op aan te merken, fijne avond gehad.
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Met een grote groep hier gegeten op een doordeweekse dag. Het zal lekker vol. De oude gemeentewerf is niet de meest aansprekende lokatie maar binnen merk je daar niets van en is de oude hal juist leuk. Het heeft ook een nadeel, de akoestiek is belabberd en zijn gesprekken lastig te voeren. Gelukkig maakt het eten en de drank veel goed. Bijzondere bieren en wijnen op de kaart en daardoor voor elk wat wils. Het share-dining systeem is prima, mooie borden met heerlijk eten en voor alle smaken prima en voldoende eten. Voor mij waren de sesamrolletje met zalm en de dessert het hoogtepunt. Trouwens alle borden gingen leeg, zegt toch genoeg.
Prima plek voor een nette prijs. Ik kom terug.