Cheesecake Company

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 18:00

Petracom . Meesterproever (24 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik beveel dit mooie kleine cafe. We hadden een zekere verbazingwekkende cheesecake en koffie. De eigenaar was zo vriendelijk en zorgden ervoor dat alles perfect was
Michael T. Meesterproever (26 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Ik kom hier speciaal langs voor een heerlijk stuk cheesecake. Hoewel ik aan de andere kant van de stad woon en helemaal moet omrijden.. maar niets houd ons tegen voor een stukje classic cheesecake van de Cheesecake Company..
SRSR . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
De lekkerste cheesecake die ik ooit heb gegeten. Ze hebben allerlei soorten smaken in het assortiment, goede koffie en bovendien een uitstekende en gastvrije bediening. Echt een super leuke zaak! Een absolute aanrader voor iedere cheesecake-liefhebber, want lekkerder vind je ze niet in Nederland.
Christel_Tastes . Expertproever (9 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Hmm.. Ik ben verbaasd over de positieve reacties. Voor mij was het eens maar nooit meer. Wat zijn die taarten vet!! Ik had de helft op en hoefde echt geen hap meer. En ik ben echt wel wat gewend hoor, maak zelf regelmatig cheesecake van een oud-Amerikaans recept van mijn oma en dat kan ik hiermee niet vergelijken. Daarnaast zit je niet leuk in dit tentje, het is door het licht, de virtine en goedkope meubels heel kil. Ik ken leuke tentjes in Den Haag voor een taartje!
Andrea M. Meesterproever (19 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Eigenlijk wil ik hier elke keer heen voor taartjes eten in de stad. If you like cheesecake, you'll looove Cheescake Company! Heeft me in zoverre wel verpest dat ik nooit meer ergens anders cheesecake bestel, want die redden het hier gewoon niet bij. Meubilair vind ik zelf wel een beetje kalig / Ikea bankje, maar vooruit. Proeven doe je toch met je ogen dicht...
NoWt . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Naast de wereldberoemde cheesecake in diverse smaken (en vooral sensaties!) serveren ze in deze heerlijke knusse zaak ook een smakelijke en goede kop koffie, waarbij de beste carrot cake with CC-icing ooit gegeten wordt geserveerd. Service with a smile!
Wat zal ik CC gaan missen wanneer ik Den Haag zou verlaten.