Cheers

Herenstraat 106 2215 KK Voorhout Nederland Kaart

Over restaurant Cheers

Samenzijn en proeven

Bij Cheers geniet je van een typisch eetcafe menu met internationale gerechten zoals sliptong, Ceasarsalade en saté. Er worden geregeld evenementen met (inter)nationale artiesten georganiseerd, maar ook voor privé feesten en bijeenkomsten is deze locatie heel geschikt. De vriendelijke bediening maakt altijd een gezellig praatje met je!

Meer informatie over restaurant Cheers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:30
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00
- Diner vanaf 16:30

Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs, leuke toegankelijke bediening, flexibele kok. Maakt onderstaande recensies zeker waar! Het was rustig, waardoor ons eten er erg snel was. Lekker avondje gehad!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk ingericht eetcafé. Prettige bediening. Thaise soep was lekker pittig. Biefstuk kwam gesneden in twee stukken, één mals stuk en één taaier stuk. Frietjes prima. Sla matig, met een snackbarsausje. Al met al een redelijk goede maaltijd voor een redelijke prijs.
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Op woensdag genoten van de biefstukdag, zeer gastvriendendelijk en proffesioneel personeel met oog voor de gast. Zeer mooi zacht stuk vlees waar menig restaurant nog wat kan leren. Goed bereid met heerlijke eigen jus. Geen plateservice maar een mooi volwaardig gerecht. salade netjes aangemaakt. Dunne knapperige franse friet. Zeer benieuwd nu naar meer van de kaart. Komen hier zeker nog een keer terug.
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Even iets gedronken bij Cheers, gezellig ongedwongen sfeer. Dus besloten om te blijven eten. Biefstuk, Franse friet salade. De biefstuk van van een goede kwaliteit en op de juiste manier gegaard. De Franse frietjes vind ik echt genieten! Waar zie je ze nog? En hier kan je verschillende soorten friet krijgen. Ik hou er van, de salade was heerlijk op smaak. Ik heb echt genoten! Nagerecht een sjieke Dame Blance. Verse producten, ongedwongen aardige bediening, en top prijzen. Dus hoge cijfers.... Ik kom weer terug.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gezellig restaurant met een serre waar je goed zit. Hele vriendelijke bediening die gezellig een praatje met je maakt. Goede ossenhaasbiefstuk en goed gegaarde kabeljauw (catch of the day), zalige patat erbij. Wij komen terug!
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Het vlees is prima, juiste garing. De bediening is enthousiast en oplettend. Ze proberen er voor jou een leuk verblif van te maken. Prima restaurant voor tussendoor, kom er regelmatig.
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Al heel vaak geweest, maar nooit gegeten.... Vandaag was het zover samen met mijn zoon. Mijn zoon had een heerlijke biefstuk goed gegaard. Mooie garnituur op het bord en verse friet top. Ik had saté en niet zo een eenheidsworst, nee deze saté saus was pittig en heerlijk en het vlees om te zuigen. Kortom heerlijk gegeten, gezellige sfeer en kundige enthousiaste bediening. Dit alles voor een zeer aantrekkelijke prijs. Een aanwinst voor het pittoreske Voorhout!
Bloemus .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Regelmatig eten wij hier, met z'n 2 of met vrienden, en altijd weer hetzelfde gevoel, we worden echt verwend, het eten is heerlijk, vlees,vis alles is met zorg bereid.
De bediening is zeer attent, vriendelijk en steeds bezig zich te verbeteren en de eter laten genieten, een echte aanrader.