Cheers

Herenstraat 106 2215 KK Voorhout Nederland Kaart

Over het restaurant Cheers

Samenzijn en proeven

Bij Cheers geniet je van een typisch eetcafe menu met internationale gerechten zoals sliptong, Ceasarsalade en saté. Er worden geregeld evenementen met (inter)nationale artiesten georganiseerd, maar ook voor privé feesten en bijeenkomsten is deze locatie heel geschikt. De vriendelijke bediening maakt altijd een gezellig praatje met je!

Meer informatie over restaurant Cheers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:30
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Cheers

Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We waren er op woensdagavond oftewel biefstukavond. Het is voor die prijs-kwaliteit goed en smakelijk eten. Wel een beetje jammer dat tijdens het eten je glazen weggehaald werd...staat niet zo heel gezellig. De sfeer was gemoedelijk en de entourage simpel maar sfeervol.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Hier gegeten op woensdag Biefstukdag. De bediening was zeer vriendelijke. De biefstuk prima, hoewel medium meer richting medium/ done ging. Ik vond een klein zakje friet voor twee personen vrij weinig. Voor een tientje is dit nog acceptabel, maar niet als je de volle prijs moet betalen.
Voor het kindermenu betaal je de leeftijd van het kind. Dit kan dus behoorlijk verschillen. Voor kinderen boven de 7 jaar wordt het prijzig in verhouding tot wat je krijgt. Het kinderijsje van 5 euro is te duur (het bekende figuurtje met wat ijs er in), net als de andere desserts.
Al met al is het een café waar je vrij goed kan eten. De prijs/kwaliteitverhouding is echter scheef waardoor ik niet snel terug zal gaan.
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Alleen hoofdgerecht genomen. Vlees. Prima. Juiste garing. Frietjes kunnen beter. Waren slap. Garnituur ok. Ober was onervaren. Niet echt een probleem overigens.
Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs, leuke toegankelijke bediening, flexibele kok. Maakt onderstaande recensies zeker waar! Het was rustig, waardoor ons eten er erg snel was. Lekker avondje gehad!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk ingericht eetcafé. Prettige bediening. Thaise soep was lekker pittig. Biefstuk kwam gesneden in twee stukken, één mals stuk en één taaier stuk. Frietjes prima. Sla matig, met een snackbarsausje. Al met al een redelijk goede maaltijd voor een redelijke prijs.
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Op woensdag genoten van de biefstukdag, zeer gastvriendendelijk en proffesioneel personeel met oog voor de gast. Zeer mooi zacht stuk vlees waar menig restaurant nog wat kan leren. Goed bereid met heerlijke eigen jus. Geen plateservice maar een mooi volwaardig gerecht. salade netjes aangemaakt. Dunne knapperige franse friet. Zeer benieuwd nu naar meer van de kaart. Komen hier zeker nog een keer terug.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gezellig restaurant met een serre waar je goed zit. Hele vriendelijke bediening die gezellig een praatje met je maakt. Goede ossenhaasbiefstuk en goed gegaarde kabeljauw (catch of the day), zalige patat erbij. Wij komen terug!
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Het vlees is prima, juiste garing. De bediening is enthousiast en oplettend. Ze proberen er voor jou een leuk verblif van te maken. Prima restaurant voor tussendoor, kom er regelmatig.