Che buono

Strawinskylaan 77 1077 XW Amsterdam Nederland Kaart
31-208813131

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Che buono

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 22.00 uur

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Che buono

Paul W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Alleen was het personeel niet op de hoogte van de restaurantkaart en ook niet welke korting dat met zich mee bracht
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
wij hadden een lunch afspraak met een belangrijke klant.
het was teleurstellend dat we keer op keer lang moesten wachten, zelfs na diverse keren rappeleren.
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Mooie zaak en locatie. Alleen jammer dat de bediening zeer ongeïnteresseerd rondloopt en daarnaast word je ook niet vriendelijk behandelt aan tafel. Erg jammer, maar voor ons geen tweede keer.
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Che buono heeft een gemoedelijke sfeer en goed eten bereid vanuit een open keuken. We waren hier al vaker geweest het viel ons nu pas op hoe rumoerig de gelegenheid is. Voor een etentje samen met vrienden of collega's is dat prima echter met klanten proberen een zinnig gesprek te voeren onder de lunch is hierdoor bijna niet mogelijk.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Voorgerecht was prima, en ook de wijn was lekker. Helaas viel het hoofdgerecht enorm tegen. De lasagne was een massief plak gehakt met daartussen een enkel lasagna laagje. Mijn tafelgenote vond het niet lekker en heeft m dan ook na een paar happen niet verder opgegeten. Ik had de spaghetti carbonara die bijna alleen uit spaghetti kaas en ei bestond. Een gele massa met op 1 hand te tellen kleine stukjes pancetta. De recensies zijn overwegend positief, misschien had de kok zijn of haar dag niet?
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Relaxed en lekker eten op de vrijdagavond. Jammer dat de muziek zo hard stond door de vrijmibo bij De Blauwe Engel. Slechts 2 dames in de bediening terwijl restaurant nagenoeg vol zat, daardoor soms te lang wachten. Lag niet aan de dames overigens, die deden zeker hun best en waren zeer attent.
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het eten was best goed, maar wel aan prijzige kant. Voor mij: te weinig kwaliteit voor het geld.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het is rumoerig maar wel gezellig. Bediening erg vriendelijk maar het was te druk voor het personeel.
Aneta G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Warm sfeer, lekker eten en goede service
Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Voorgerecht duurde wat lang. Gezellig en mooie inrichting, goed eten voor goede prijs.
Sander N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten in leuke sfeer. Was ook prima met onze twee jonge kinderen mee.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Lekker gegeten, maar we werden wat vaak vergeten door de bediening en moesten daardoor lang wachten op drankjes en onze pizza. Beetje jammer. Pizza's en de scroppino zijn aan te raden, primitive huiswijn was ook heerlijk!
IrisR .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Gister met een zakelijke relatie hier voor de tweede keer gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. De zaak iet er mooi uit. Een echte aanrader in dit restaurant is de papardelle met kreeft. Ik kom hier graag nog een keer terug!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Op zich kom je niet zo snel bij station Amsterdam Zuid om te eten als je niet op de Zuidas werkt maar er zitten enkele hele aardige restaurants. Bovendien heeft het gebied een ietwat grootstedelijke atmosfeer met al die wolkenkrabbers en Engelssprekende gasten. Che Buono is een alleraardigst Italiaans restaurant met een meer dan redelijke keuken. Minpuntje was de gegrilde tonijn die lauw was in plaats van warm, maar verder waren de pizza's van goede kwaliteit, en de Primitivo wijn was uitstekend. Goede prijzen en zeer adequate en oplettende bediening. Wel beetje gehorig qua akoestiek.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Voordat we naar de kerstviering in de Thomaskerk gingen hier met 3 personen gegeten.
We kregen wat we hadden verwacht.
Dus... tot een volgende keer!

Ina
Noortje K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel goede Italiaan op de Zuidas.
Mw. L B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Goede morgen,

De stoelen zitten erg slecht. Wachttijden te lang.
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vandaag gegeten met een groep collega's, vooraf aangegeven wat wij wilden eten, de tafel stond klaar en binnen 10 minuten werden de gerechten gereserveerd. Service uitstekend. Ik had de bruschetta, dit was erg smaakvol.
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Afgelopen maandag hebben we hier met een internationale groep onderzoekers gegeten. De service was goed en er werd regelmatig gevraagd of alles in orde was. Het restaurant is ruim opgezet en gezellig aangekleed. De gerechten waren van goede kwaliteit en bereid met verse ingrediënten. Een aanwinst voor de Zuidas!