CHCO CAFE HAARLEM

Lang

Jouw recensie over het restaurant CHCO CAFE HAARLEM

mienverdien .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
ik zal hier niet meer terugkomen. Gastvrijheid, service, klantvriendelijkheid? Ze kunnen er nog veel van leren bij CHCO. Geen lachje kan eraf. Bediening heeft het te druk, denk dat het de keuze van het management is om te weinig personeel in te zetten. Lijkt mij vreselijk daar te moeten werken.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Een lekkere high tea gekozen bij dit chocoladerestaurant. Wat ik op de website had gezien kregen we ook precies, alleen dan zonder vis (want gevraagd). Echt genieten van alle hapjes en na afloop voldaan weer de stad in!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wij zijn hier even koffie gaan drinken met een taartje. De service was te slecht voor woorden, we zijn bijna weggelopen. Het is dat de chocola ons riep! Dame achter de balie liet ons gewoon staan en ging verder met andere klanten terwijl wij een vraag stelde. Beetje vreemd allemaal maar alsnog mijn warme chocomelk met taartje was echt top!
evarochelle .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Wat een walhalla van chocolade zeg, je kunt het je zo gek niet bedenken of het is er!
De bak gesmolten chocola op de counter spreekt tot de verbeelding, en m'n vriendin en ik hebben spontaan een chocolade fondue genomen, heerlijk!!
Service was superleuk, en heeft ons goed in de watten gelegd!